Advertentie | |
|
![]() |
|
- In een fruitsalade, met het liefste oa ananas, kiwi's en aardbeien. Eigenlijk met elk fruit wat je maar wilt.
- Of door de yoghurt EDIT: Met ijs! Natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten. Gewoon vanille-ijs! - Of gewoon 'los' en dan vooral met een heerlijk zonnetje in de zomer. In warme gerechten enzo vind ik het niets, en zo kant en klaar uit blik vind ik al helemaal verschrikkelijk ![]() Avocado?
|
Bij Bagels & Beans!! Kreeg ik maar wat vaker mensen mee daarna toe.
Geitenkaas, honing, walnoot en tijm op een gedroogde-tomaatbagel óf Banaan, ahornsiroop en kaneel op de kaneel-rozijnbagel Rode ui?
Laatst gewijzigd op 18-05-2008 om 12:49. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Rode ui, als ''basis'' van veel gerechten... Als wij thuis iets van nasi eten.. dan snijden we altijd 2 grote rode uien eerst en gooien die in de pan.. Of door de salade heen ![]() ![]() ![]() Een glas vers geperst sinaasappelsap? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Een lekkere groti fuji appel, eet ik het allerliefste los met niks erbij ![]() Zo sappig, fris en lekker van smaak... moet je ''puur'' van genieten ![]() ![]() Een plak ontbijtkoek? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Zwarte olijven eet ik graag als "borrelhapje" of tapasachtig, dus met andere hapjes als gevulde paprikaatjes, gevulde tomaatjes, etc. Knoflooksaus? |
![]() |
|
![]() |
Hmm, de saus ken ik niet echt maar de dressing wel en neem aan dat het ongeveer hetzelfde is?
Ik smeerde het een tijd gewoon op brood ipv boter, met een plak kaas. Of op een toastje met brie, of los op een stukje kaas/brie/geitenkaas. Eigenlijk altijd in combinatie met kaas, maar het is ook erg goed te eten bij zalm en van horen zeggen ook bij balletjes gehakt? Croissant?
|
met een zelfgemaakte sausbasis van gezeegfde tomaten en kruiden, fijngesneden groenten (courgette, champignons, tomaat/kerstomaat, aubergine, paprika, sperzieboontjes), kaas (mozzarella in blokjes, geraspte oude kaas, parmezaanse kaas), nootjes (pijnboompitten, gehakte walnoten, gemengde noten) en verse basilicum.
Old Amsterdam kaas
|
|