Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2008, 09:05
Verwijderd
Citaat:
OT: Oeh, Pole Fitness overleefd en het was/is echt supervet! Typen doet wel pijn aan m'n spieren en ik ben morgen écht blauw en heb spierpijn en weet ik wat, maar leuk is het zeker! Yeah!
Yihaa, ik ga volgende week ook beginnen

En ontopic: Mijn moeder én zwager zijn werkelijk waar fantastisch! * kusje geeft *
En stevig vastgehouden worden door je man is zo vreselijk fijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2008, 09:13
Verwijderd
Argh. Ik vind het ergerlijk dat ik niet weet of ik bepaalde kenmerken nu wil in een vriendje omdat ik die kenmerken belangrijk vind, of omdat exlief die ook heeft. Zo stom. De Duitser heeft dingen die ik zéker leuker vind dan exlief, maarrr ik weet gewoon niet of hij bepaalde dingen heeft die ik belangrijk vind... en dan met name een heel brede interesse hebben en praten over ideeën. Maar is dat wel realistisch? In mijn hele vriendenkring zijn er maar twee mensen die echt in vrijwel álles geďnteresseerd zijn (wat betekent dat ze dus ook alle dingen waar ik me in verdiep interessant vinden, en dat vind ik prettig) - exlief en mijn ene beste vriendinnetje. Met álle anderen laat ik bepaalde onderwerpen gewoon links liggen - praat over literatuur met de ene vriendin en over seks met de ander, weet ik veel. Zelfs exlief en dat beste vriendinnetje hoefden niets over paarden te horen Maar dan nog. En de ideeën, hmz, daar praat ik ook niet met al mijn vrienden over. Misschien zelfs niet zo veel met exlief. Maar... *zucht* Ik weet het ook niet.

En als ik met de Duitser ben is het meestal zo leuk dat ik geen zin heb om nu al met dit soort moeilijke gesprekken over twijfels te komen. Wat ook wel weer raar is, want waarom zou ik twijfelen als het elke keer zo leuk is? Argh. *trekt aan haar*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 09:18
Verwijderd
Citaat:
En stevig vastgehouden worden door je man is zo vreselijk fijn
Ik las "stevig vastgebonden" :')
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 10:24
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
*knip*
Maak je niet zo druk, zo lang het leuk is hoef je niet echt ergens druk over te maken denk ik. Wordt het nou echt irritant, dan zou je er wel over kunnen beginnen.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 11:35
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het is ook erg leuk Zijn er geen dansscholen of sportscholen in de buurt waar ze het aanbieden? Volgens mij is het iets wat flink in opkomst is.
Maar het is echt leuk! De spierpijn valt tot nu toe nog mee, maar vermoed dat dat morgen wel anders is.
Ik heb laatst heel uitgebreid gegoogled... maar ik moet echt minstens 40km rijden voor zoiets *pout*

ot: ja goed, m'n moeder was vandaag weer voor controle in het ziekenhuis en het is goed, ze mag weer voorzichtig haar schouder gaan gebruiken. Dan zal ze binnenkort ook wel weer naar huis kunnen. Enerzijds vond ik het wel fijn dat ze thuis was bij ons, maar het heeft ook wel duidelijke nadelen hoor
We zien wel

Heb zin in het weekend!!
Oud 17-04-2008, 11:37
Verwijderd
Jeej vanavond zie ik m weer <3 en hij stuurt lieve smsjes, dus nou heb ik kriebels in mn buik
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 11:41
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Gefeliciteerd..

en Wow, dat is al rap.. Begreep ik nu dat jullie gaan samenwonen of niet? Leuk dat het nu zo goed gaat hoor!

Nou, ik heb nog een kamer tot juni, en we waren niet van plan om samen te gaan wonen nu, maar de abnamro heeft ons op hetzelfde adres ingeschreven. Officieel wonen we dus nog niet samen, maar volgens de abnamro wel
Oud 17-04-2008, 11:50
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik heb laatst heel uitgebreid gegoogled... maar ik moet echt minstens 40km rijden voor zoiets *pout*
Yeah, dat is wel heel jammer ja. Maar hé, het komt vast ook nog wel bij jou in de buurt
Oud 17-04-2008, 11:56
Myuki
Myuki is offline
@Morgan: Je bent jezelf alleen maar aan het gek maken op deze manier. Gun het jezelf om te genieten van die leuke Duitser. En waarom zou je alles bij één persoon moeten vinden? (nee ik pleit niet voor polyamorie) Het is toch leuk dat andere mensen anders zijn?
Oud 17-04-2008, 12:55
Verwijderd
Ik ben ziek en verveel me. Wou dat hij hier was, maar is voor hem ook niets aan
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 13:02
Verwijderd
Citaat:
want waarom zou ik twijfelen als het elke keer zo leuk is? Argh. *trekt aan haar*
Oke dat deel herken ik heel erg, maar das meer mijn eigen handicap. Probeer te genieten Da's het enige wat ik kan zeggen eigenlijk, want je weet het best zelf. *knuf*
Ja goed! Wel stom dat ie tóch zaterdag pas komt Vrienden kunnen alleen vrijdag en meh. *pruil* Oh well.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Hoezo "je krijgt het snel terug want jóuw loon komt rond de 20e toch binnen"? Bedoelt hij niet "míjn loon"?
Ik denk dat ie dat gezegd heeft in algemene zin: "men krijgt zijn loon rond de 20e binnen".

Maarja, hoe dan ook, 350 is wel achterlijk veel. En bovendien klinkt het gewoon heel erg oplichterig; boos worden als iemand het niet echt wil, achteraf pas excuses aanbieden, ja, zo kan ik het ook. Lijkt me (nu al) een gevaarlijk mannetje.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 14:14
Cethlion
Cethlion is offline
Vanavond een date met de Duitser! Ben benieuwd. Heb een ander persoon al redelijk uit mijn hoofd kunnen zetten, dus nu begin ik steeds meer zin te krijgen in vanavond. En daarna lekker met huisgenoten uitgaan, want het is de laatste avond in dat huis. Man, ik ga ze echt missen.

Maar wat ik niet ga missen is mijn hoorbaar seksende huisgenoot en zijn bijna-vriendinnetje. Stelletje hitsige konijnen.
Oud 17-04-2008, 14:17
Qimm
Qimm is offline
hoop duitsers in Nijmegen
Oud 17-04-2008, 15:05
I C U
I C U is offline
Idd... Takin' over the Netherlands! Of is dat dan weer fout?

OT: M'n gevoelens enzo groeien zo snel en tegelijkertijd ben ik nog net zo onzeker als in het begin. Ik denk teveel na, ik verwacht onredelijke dingen... Damn, m'n verstand vs m'n gevoelens. Fijn.
Oud 17-04-2008, 15:42
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
Wel stom dat ie tóch zaterdag pas komt Vrienden kunnen alleen vrijdag en meh. *pruil* Oh well.
dat klinkt alsof je dus 2 dagen iets leuks te doen hebt, wat vervelend zeg!
ot: wat een gezelligheid dat samenwonen.
Oud 17-04-2008, 15:43
Verwijderd
volgens mij kunnen zíjn vrienden alleen vrijdag
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 15:57
Verwijderd
Morgen, en dan het hele weekend! <3
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 16:03
metallica
metallica is offline
Vanavond samen naar de cultureleavond van mijn oude school. Tis wel lief dat hij meegaat, want volgens mij staat hij er niet echt om te springen. De kwaliteit is ookwel bagger, maar het is wel gezellig en ik vind het gewoon ook echt leuk als hij meegaat.

Maar eerst samen koken met mijn huisgenoot. Ik kan het inmiddels echt goed met hem vinden en dat maakt het er wel gezelliger op in huis. Met mijn andere huisgenote heb ik het gewoon echt gehad. Niet echt om iets specifieks, maar ik heb gewoon geen zin meer energie in haar te steken. Soms kom je er net iets te laat achter dat iemand je eigenlijk niet echt aanstaat... En ik heb eigenlijk geen zin om haar achter haar rug om af te zeiken en dan wel tegenover haar te doen alsof we goede vriendinnen zijn. Ik ben een trut ja en pak het niet al te subtiel aan, maar ik ben jammer genoeg niet al te subtiel...
Oud 17-04-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
@Morgan: Je bent jezelf alleen maar aan het gek maken op deze manier. Gun het jezelf om te genieten van die leuke Duitser. En waarom zou je alles bij één persoon moeten vinden? (nee ik pleit niet voor polyamorie) Het is toch leuk dat andere mensen anders zijn?
Polyamorie leek me anders juist een goede oplossing Ik weet nog wel een paar jongens die ik dan ook even ga versieren En mja, 't is misschien flauw of onrealistisch zelfs, maar voor een echte-echte relatie wil ik wel iemand die net zo.. veelzijdig is als exlief. En dat hoeven echt niet dezelfde dingen te zijn, maar juist die interesses enzo, mja, ik vind dat gewoon belangrijk. En bij je vriendje maakt dat meer uit dan bij gewone vrienden. Ik hoef echt niet álles in hem te kunnen vinden, maar ik wil wel graag de belangrijke thema's in mijn leven met 'm kunnen delen. En ..dieper gaan dan alleen maar lol hebben. Maar ja. We zullen zien.

Hij ziet er in ieder geval erg leuk uit En het dom zeuren en scherpe opmerkingen maken en pesten gaat 'm ook goed af. Eerste belangrijke punten
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 17:24
hellebel
hellebel is offline
Citaat:
volgens mij kunnen zíjn vrienden alleen vrijdag
ik begreep het al niet!
nou eh, dan heeft hij 2 dagen iets leuks te doen??
Oud 17-04-2008, 17:49
zomer
zomer is offline
Ahh, ik mis een beetje aandacht en aanhankelijkheid geloof ik want ik probeer mensen te versieren waar ik normaal gesproken niet voor op of om zou kijken. Niet zo handig.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 20:42
Verwijderd
Ik wil bij hem zijn, verdomme
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil bij hem zijn, verdomme
Toch.

Net heb ik het hele verhaal telefonisch aan mijn mama verteld. Ik vertel haar nóóit dit soort dingen, dus het voelde wel als een overwinning. Ze reageerde ook zo lief. Iedereen trouwens, is lief voor me. En I. kruipt in een slachtofferrol, die haar behoorlijk misstaat. Damn wat een trut, ik hoop dat ze zichzelf nog een tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2008, 23:42
Verwijderd
Citaat:
Toch.

Net heb ik het hele verhaal telefonisch aan mijn mama verteld. Ik vertel haar nóóit dit soort dingen, dus het voelde wel als een overwinning. Ze reageerde ook zo lief. Iedereen trouwens, is lief voor me. En I. kruipt in een slachtofferrol, die haar behoorlijk misstaat. Damn wat een trut, ik hoop dat ze zichzelf nog een tegenkomt.
En heeft meneer zelf ook nog wat van zich laten horen?

Ontopic: superavond gehad met vriendinnetjes <3 Alleen hoorde daarna dat een ander vriendinnetje in een ver, eng land in het ziekenhuis ligt met een beetje onduidelijke klachten. Dus ik maak me zorgen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 07:21
stout!
stout! is offline
Ik zie er weer een beetje normaal uit . Ik merkte gisteren dat mensen op straat weer een beetje durfden te lachen om mijn verbrande hoofd & skibril als ze me tegenkwamen. En ja, uitgelachen worden was een verbetering, want dinsdag durfde niemand me aan te kijken .
Had meer moeite met lelijk zijn dan ik had verwacht, voelde me slecht. Maar het was opzich wel een leerzame ervaring (nu hij voorbij is). Ben wel gewoon naar al mijn dingen gegaan, dus ben nu wel trots dat ik me niet heb opgesloten.

En hij is alleen maar zó lief voor me geweest. Soms kan ik me niet voorstellen hoe goed het is wat we hebben, om me heen lijken mensen 't allemaal zo te verkloten en helemaal niet altijd blij van elkaar te worden. Nou ja, er is geen niet-cheesy manier om uit te leggen hoe goed het bij ons wel zit, maar het is in ieder geval heel goed.

Vanavond gezellig met vriendinnetjes en plannen maken voor koninginnenacht en de dagen daarna weg met hem en voor als ik mijn scriptie afheb om naar feesten te gaan... Heb t hier wel een beetje gehad, maar al die plannen voor tot de zomer maken het nog heel fijn.
En mijn vader is lief . Mijn moeder zit 2 weken in New Orleans voor haar werk en normaal bel ik haar altijd voor de 'praktische zaken' (in dit geval naar een dokter moeten in Frankrijk) maar nu steeds hem en is eigenlijk wel leuk om m'n vader wat vaker te spreken. We lijken echt heel erg op elkaar.

Zo, genoeg euforie. Nu weer studeren
Oud 18-04-2008, 07:24
stout!
stout! is offline
Citaat:
Alleen hoorde daarna dat een ander vriendinnetje in een ver, eng land in het ziekenhuis ligt met een beetje onduidelijke klachten. Dus ik maak me zorgen
Oeh, dat is eng inderdaad. Waar denken ze aan?
Ik heb het om me heen ook wel gezien (of mensen die een auto ongeluk krijgen in Afrika) en dan is al dat verre en spannende opeens niet meer zo cool, maar wil je gewoon zeker weten dat er goed&degelijk voor haar gezorgd wordt.
Dus sterkte, hoop dat het goedkomt .
Oud 18-04-2008, 08:18
Verwijderd
zometeen nog één tentamen, en daarna heb ik weer een sociaal leven. een week zonder (oké, bijna zonder) leuke contacten trek ik bijzonder slecht
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:38
Larry Flint
Larry Flint is offline
Pffoee, na deze week is alles weer normaal, hij is klaar met als zn tentamens/praktische opdrachten, en hoeft nu "alleen" nog te leren voor zn examens, maar daar heeft hij dan ook een hoop tijd voor dus hopelijk hebben we dan iig ook weer even wat meer tijd voor elkaar. Ik ben echt enorm trots op hoe hij het allemaal flikt en hoop zooo dat het uiteindelijk ook gewoon goedkomt en dat hij slaagt . Maar ok, nog even afwachten. We hebben wel meteen afgesproken om volgend weekend leuke dingen te gaan doen en daar heb ik dus enorm zin in . Het gaat goed!
Oud 18-04-2008, 10:07
giftig kevertje
giftig kevertje is offline
Zaterdag na mijn werk ga ik naar hem toe en dan blijf ik tot zondagavond, hmmm zoo veel zin in! En zijn ouders ontmoeten..
Het gaat allemaal echt in sneltreinvaart en het voelt zo goed, ik ben echt gek op hem.
En het is bijna zaterdag!
Oud 18-04-2008, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik heb nog een kamer tot juni, en we waren niet van plan om samen te gaan wonen nu, maar de abnamro heeft ons op hetzelfde adres ingeschreven. Officieel wonen we dus nog niet samen, maar volgens de abnamro wel
Haha, ze vinden jullie gewoon leuk samen

OT: Bwuuurgh
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Polyamorie leek me anders juist een goede oplossing Ik weet nog wel een paar jongens die ik dan ook even ga versieren En mja, 't is misschien flauw of onrealistisch zelfs, maar voor een echte-echte relatie wil ik wel iemand die net zo.. veelzijdig is als exlief. En dat hoeven echt niet dezelfde dingen te zijn, maar juist die interesses enzo, mja, ik vind dat gewoon belangrijk. En bij je vriendje maakt dat meer uit dan bij gewone vrienden. Ik hoef echt niet álles in hem te kunnen vinden, maar ik wil wel graag de belangrijke thema's in mijn leven met 'm kunnen delen. En ..dieper gaan dan alleen maar lol hebben. Maar ja. We zullen zien.

Hij ziet er in ieder geval erg leuk uit En het dom zeuren en scherpe opmerkingen maken en pesten gaat 'm ook goed af. Eerste belangrijke punten
Joh, geef dat een beetje de tijd.. dat komt echt wel! Of wie weet blijkt hij interesse te hebben voor NET andere thema's dan exlief.. maar moet je daar nog achter komen.

Ik heb hier ook weleens over nagedaht, want mijn vriend denkt ZO anders dan ik.. hij vindt de meeste van zijn gedachten niet belangrijk genoeg om te delen, terwijl ik vaak mijn kop juist niet kan houden Maar we hebben elkaar toch echt wel kunnen vinden.. het gevoel was eerst en daardoor zijn de interesses gekomen. Snap je? Andere volgorde.. hij maakt bouwtekeningen en websites, nou.. I couldn't care less.. maar doordat hij zo belangrijk voor me is, zijn die onderwerpen dat ook geworden en kan ik gerust interesse hebben voor een ellenlang verhaal over html-codes e.d. Zo is het andersom ook, zonder mij had hij echt wat minder gegeven om het welzijn in de wereld.. maar doordat ik me daar zo mee bezig hou, is hij zich er ook voor gaan interesseren.

Ik denk echt niet dat de veelzijdige interesses of gemeenschappelijke interesses er direct hoeven te zijn, ze kunnen juist ontstaan doordat je elkaar hebt leren kennen.. en dan ben je nog eens een extra verrijking voor elkaars leven
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 10:37
Verwijderd
Citaat:
ik begreep het al niet!
nou eh, dan heeft hij 2 dagen iets leuks te doen??
Ik zie m ook het weekend gewoon hoor, vond het gewoon jammer dat ie geen 2 nachtjes kon blijven slapen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Joh, geef dat een beetje de tijd.. dat komt echt wel! Of wie weet blijkt hij interesse te hebben voor NET andere thema's dan exlief.. maar moet je daar nog achter komen.

Ik heb hier ook weleens over nagedaht, want mijn vriend denkt ZO anders dan ik.. hij vindt de meeste van zijn gedachten niet belangrijk genoeg om te delen, terwijl ik vaak mijn kop juist niet kan houden Maar we hebben elkaar toch echt wel kunnen vinden.. het gevoel was eerst en daardoor zijn de interesses gekomen. Snap je? Andere volgorde.. hij maakt bouwtekeningen en websites, nou.. I couldn't care less.. maar doordat hij zo belangrijk voor me is, zijn die onderwerpen dat ook geworden en kan ik gerust interesse hebben voor een ellenlang verhaal over html-codes e.d. Zo is het andersom ook, zonder mij had hij echt wat minder gegeven om het welzijn in de wereld.. maar doordat ik me daar zo mee bezig hou, is hij zich er ook voor gaan interesseren.

Ik denk echt niet dat de veelzijdige interesses of gemeenschappelijke interesses er direct hoeven te zijn, ze kunnen juist ontstaan doordat je elkaar hebt leren kennen.. en dan ben je nog eens een extra verrijking voor elkaars leven
Mja, dat zal deels ook wel zo zijn, maar als ik zie hoe bijvoorbeeld mijn ouders langs elkaar heen leven... ze zijn een leuk stel, hoor, maar ze kunnen maar weinig samen dóen omdat ze zulke andere dingen leuk vinden. Dat vind ik niet zo veel aan, ik wil ook wel echt dingen kunnen doen die we allebei leuk vinden (meer dan alleen film kijken en seks hebben ). Maar... hmnouja, 't is meer ook een algemene instelling ofzo.

Ach nou ja we zien wel. Hoef ook niet altijd bij hem te blijven. Ben alleen niet zo goed in van die losvaste dingen, ik wil er voor gaan of niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 11:20
Qimm
Qimm is offline
Ik vind het altijd wel fijn om niet álles samen te doen en leuk te vinden. Laat hem maar gamen, ga ik lekker paardrijden, dan zien we elkaar later wel weer en dan gaan we dan wel samen wat doen Ik heb graag mijn eigen dingen en ik wil ook dat hij die heeft. Daarna(ast) doe ik graag dingen samen, maar allebei hetzelfde leuk vinden... nee dat is echt niet nodig.
Oud 18-04-2008, 11:32
Neko*
Neko* is offline
Precies wat hierboven gezegt wordt vind ik ook zo leuk aan mij en m'n vriend. We kunnen prima samen dingen doen, vinden ook veel dezelfde dingen leuk, maar hebben ook dingen die we gewoon alleen doen.
Als we samen uitgaan is het ook vaak zo dat we samen komen en samen weggaan, maar tussendoor allebei ons eigen ding doen. Af en toe elkaar opzoeken en een kusje geven, maar dat was het dan.
Oud 18-04-2008, 11:41
Verwijderd
Nou ja jullie begrijpen me verkeerd geloof ik, ik wil ook niet alles samen doen, ik moet er niet aan denken Maar ik wil wel graag dat ik over toneel of literatuur kan vertellen dat hij dat dan interessant vindt, dat hij graag mee gaat wandelen, of naar een museum gaan, schilderijen kijken. Dat soort dingen. Hij moet verder vooral gitaar spelen en voetballen en magicen met zijn vrienden en tijdens het uitgaan af en toe hoi komen zeggen maar verder niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 12:19
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Typisch een vrouw, heeft ze een leuke tijd gaat ze zich om dat soort dingen nu al druk maken.
Oud 18-04-2008, 12:26
Verwijderd
Niet typisch een vrouw, typisch mij ik heb genoeg vriendinnen in wie het niet ópkomt.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 13:03
metallica
metallica is offline
Hehe, ik moet niet zo bang zijn, hij is echt super lief. En ja, het gaat niet helemaal over rozen en we begrijpen elkaar vaker weleens verkeerd. Ik heb zo'n last van enorme stemmingswisselingen, ben snel geirriteerd. Maar dan toch, hij blijft zo lief voor me. Het werkt zo goed nu alles meteen gezegd kan worden.
Zoals verwacht was het voor hem gisteren een beetje uitzitten, maar het was toch lief dat hij gewoon mee is gegaan. Hij was zelfs uit zichzelf zeer geanimeerd over zijn werk aan het praten, dat was wel schattig want ik snap er natuurlijk geen bal van. Vanochtend lekker huiselijk bammetjes voor hem gemaakt en lieve briefjes achtergelaten <3 Ik hoop dat ik me snel eens gelukkig kan gaan voelen met wat ik heb, dat zou de boel zoveel gemakkelijker maken...
Oud 18-04-2008, 15:01
Verwijderd
Citaat:
En heeft meneer zelf ook nog wat van zich laten horen?
Nee. Hij zal wel niet durven...

Oooh mijn vrienden zijn zo lief! Ik kan er niet over uit. <3
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 16:48
Clumsy
Clumsy is offline
Hmm twijfels. . Herkent iemand het, dat je al heel lang bij elkaar bent, en het gewoon goed gaat, maar dat je soms denkt: "Is dit het wel?"?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 17:09
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Hmm twijfels. . Herkent iemand het, dat je al heel lang bij elkaar bent, en het gewoon goed gaat, maar dat je soms denkt: "Is dit het wel?"?
Tuurlijk. IK bedoel, ik ben jong, woon samen, heb eigenlijk al besloten dat ik de rest van mijn leven met hem wil delen. Dat is nogal wat!
Dus lijkt me het niet meer dan gewoon dat je dat af en toe in twijfel trekt.

Moet ik wel bij zeggen dat als ik die twijfels had, het vaak ook niet zo goed met mijzelf ging. Naarmate ik mezelf weer op de rit had, des te zekerder ik weer van mijn relatie en hem was.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 18:53
Verwijderd
Citaat:
Yup, en eigenlijk het zelfde als zeep007. Ik woon alleen nog niet samen. Wat ik vooral herken is dat als ik niet lekker in m'n vel zit, mijn relatie ook niet lekker gaat en ik er geen toekomst meer in zie.
Maar het is leuk, hij is lief, vind het geweldig om samen een beetje aan te kloten als onze ouders op vakantie zijn.. Dus denk dat je je er niet te veel zorgen om moet maken. Zolang je er geen hekel aan krijgt sowieso niet
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 19:04
I C U
I C U is offline
<3
Oud 18-04-2008, 19:18
Changshan
Changshan is offline
Allejezus zeg, moest gister met een vriend/kamergenoot een enorme ruzie sussen tussen een andere vriend/kamergenoot en zijn vriendin, waarbij de relatie overigens ook uitging. Het werd bijna echt fysiek en de moeder van de kamergenoot kwam er aan het eind ook nog even bij om zich ertegenaan te bemoeien.
Oud 18-04-2008, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Mja, dat zal deels ook wel zo zijn, maar als ik zie hoe bijvoorbeeld mijn ouders langs elkaar heen leven... ze zijn een leuk stel, hoor, maar ze kunnen maar weinig samen dóen omdat ze zulke andere dingen leuk vinden. Dat vind ik niet zo veel aan, ik wil ook wel echt dingen kunnen doen die we allebei leuk vinden (meer dan alleen film kijken en seks hebben ). Maar... hmnouja, 't is meer ook een algemene instelling ofzo.

Ach nou ja we zien wel. Hoef ook niet altijd bij hem te blijven. Ben alleen niet zo goed in van die losvaste dingen, ik wil er voor gaan of niet
Nou ja, dat het bij je ouders zo gaat hoeft helemaal niet te betekenen dat dit bij jou ook zo is. Je maakt hierin zelf ook bepaalde keuzes. Maar goed, ik begrijp het wel hoor.. soms denk ik ook "Argh, BOER!" over mijn vriend Hij leest niets, hij houdt niet van arthouse films en is nog nooit naar het theater geweest.. wtf, dat zijn belangrijke dingen voor mij. Soms vind ik dat best lastig, want ik schenk automatisch wat minder aandacht aan die interesses van mij. We hebben het erover gehad en gewoon besloten dat ik hem wat wegwijs ga maken in het wereldje en verder zijn er ZAT dingen die we allebei leuk vinden en die voldoende zijn.. laat dingen gewoon lekker op hun beloop gaan en focus je op alles wat hij wel heeft, ipv je druk te maken om e dingen die hij niet heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:15
Fuzzle
Fuzzle is offline
Relatie is over.....
Voel me zwaar verrot...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 21:31
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Allejezus zeg, moest gister met een vriend/kamergenoot een enorme ruzie sussen tussen een andere vriend/kamergenoot en zijn vriendin, waarbij de relatie overigens ook uitging. Het werd bijna echt fysiek en de moeder van de kamergenoot kwam er aan het eind ook nog even bij om zich ertegenaan te bemoeien.
Jee, klinkt heftig! Waar ging de ruzie over?
Oud 18-04-2008, 23:05
Verwijderd
Ik ben echt gepest met mn zuigzoenen en verder is het gewoon leukleukleuk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten