Advertentie | |
|
![]() |
|
-dunne glitterriem
![]() -blauw/wit gestreepte broek (eeeiindelijk heb ik er eentje die wel precies goed zit ![]() mja, en voor daarboven en daaronder was ik er nog niet helemaal uit. maar ik heb op dit moment een roze en een oranje polo aan, die vanochtend enorm matchten met een lichte spijkerbroek, de glitterriem en roze instappers.. |
![]() |
|
![]() |
- Jip en Janneke kniekousen (Hema)
- witte nepallstars met bloemetjes (Zeeman) - wijde beige ribbroek die heeeeel mooi op die schoenen valt ![]() - blousje met korte mouwtjes, wit met rode verticale strepen (H&M) - zwart ondergoed (Hema) [toevoegsel] In mijn haar heb ik een uhm, ding.. ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 09-08-2002 om 20:26. |
![]() |
|
lichte spijkerbroek RL
wit t-shirtje Pepe Jeans lichtgeel polootje Hilfiger lichtblauwe clipriem H&M lichtblauwe instappers Hilfiger Deze ketting en armband (hij blijft vet ![]() Haar in een knotje, beetje lipgloss en oogschaduw (beiden Bourjois)
|
Grijze sokken
Zwarte broek Zwarte onderbroek Oranje "CLAUS for PRESIDENT" tiesjurt ![]() 3 eastpack touwtjes en een "pyramids" armbandje om me rechterpols en zwart geverfd haar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Khad vanmorgen zelf aan: broques, geruite sokken, beige flatfront broek, groen/wit geblokt overhemd Momenteel broques, geruite sokken, donkerblauwe bandplooi broek, wit/blauw gestreept overhemd |
![]() |
|
- Blauw 'hesje'/truitje met gebordurde oranje/rode oogjes erop
- Blauwe spijkerbroek met uitlopende pijpen - Zwarte powerpuffgirlssokken eronder - Zwart Doc's - Rasta-haarband (dus eigenlijk voor mensen met dreads... maar ach ja... ![]() - Blauwe armband met spiegeltjes erin - Roze glitterarmband
|
Zometeen feestje bij iemand
![]() - wit polootje met halve mouwtjes en v-hals (donkerblauwe boordjes) Polo Jeans - donkerblauwe valige lage spijkerbroek met beetje uitlopende pijpen Diesel - lichtblauwe verneukte all stars - donkerblauw/witte clip-riem roze trui mee
|
Zwart topje, wijde jeansbroek, kousjes van Knorretje uit Winnie De Pooh
![]() ![]() xxx Faith ![]()
|
beige broek, heel wijd, niet alleen onder, maar geen skate.
rood topje (esprit) vet coole sloffen ikhebnogsteedsmijncampingbandjeom regenboogketting en ketting met fiets eraan verder nog een ring, mijn duimring ligt nog bij iemand anders ![]() heb een oranje band in mijn haar, ut zit in een staart verder niet zoveel, neeej geen sokken nee ![]()
|
![]() |
lila ribbroek
paarsrozegroene glansrok met een onderrok van roze doorzichtige stof Een lila naar geen naar roze overlopend hemdje met een ankh erop van gouddraad en glitters. Mn haar in 2 knotten en er een shawl om heen geknoopt en de losse stukken van de shawl hangen gewoon los op mn rug. Allstars gympen,roze beenwarmers |
![]() |
|
bruine, ietswijduitlopende ribbroek..
Rode pullover met zwarte rits op bortshoogte ongeveer. en Rood met zwarte Buffalo schoenen met vlammetjes.. *Otto-outfit*
|
![]() |
- witte 'halve' sokjes
- bruine Vansjes die nodig eens in de was moeten - donkere wijde 3kwartbroek - turquoise string - zwart met witte bh met glitterachtige gloed ![]() - blauw hawaiiblousje met korte mouwtjes - felgroen vestje er over (het ziet er niet uit, maar ik had het koud, DUS)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Het evangelie van Judas Verwijderd | 24 | 02-05-2005 19:55 | |
Verhalen & Gedichten |
-Nog titelloos- I C U | 180 | 10-04-2005 17:33 | |
Verhalen & Gedichten |