Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2008, 10:02
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Wtf Anticonceptie vergeten? Of bewust aan het proberen?

nee probleempje met condoom... niet bewust aan t proberen..
hoewel ik dat ook zou doen geloof ik
Oud 11-05-2008, 10:40
Verwijderd
Haa, het gaat vandaag echt zoveel beter ineens Ik kan weer rechtop staan, ik kan goed lopen, ik kan zelfs een beetje op m'n buik liggen Ik hou het nog niet erg lang vol, maar dat komt vanzelf wel
Woensdag voor controle naar de poli en ik bedacht me ineens dat ik donderdag helemaal geen college heb vanwege de diesviering. Dus komende week heb ik nog de hele week om bij te komen en opdrachten te maken Docenten zijn heel aardig, ik hoef me niet te haasten met die opdrachten Ik moet alleen nog even proberen om een presentatie een week te verschuiven want ik heb daar echt nog niets voor kunnen doen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 12:17
Redhair
Redhair is offline
Rare kwast, sorry dat ik het zeg, maar in jouw situatie lijkt een kind me totaal niet geschikt.

Pff, wat is het toch mooi. Met D., K. en mijn hond naar het park geweest gisteravond. Daar deden we muziek op, rookten jointjes en er was wat drank. We werden stoned en aangeschoten en het werd donker en er waren fucking veel sterren en ik lag daar totaal gelukkig te zijn, met mijn vriendje en beste vriendinnetje. We lagen in dat gras, hij had vaak zijn hoofd op mijn buik, keken allemaal naar de sterren, gaven de jointjes door en het was te mooi. Later hier heen gegaan. K. ging even naar de shop, D. en ik zaten in mijn vensterbank. Coldplay aan, maar een klein lampje in de kamer aan, en weer naar de sterren kijken en drinken en kletsen. Toen kwam K. weer terug en rookten we nog meer jointjes. Toen D. weg was zat ik mezelf weer moed in te praten. Kom op, nu ben je toch dronken, vertel nu alles wat er gebeurd is, nu is het makkelijker. Maar weer zei ik niets, deed ik niets, sliep ik alleen. Ik wil het vertellen, het moet, ik kan er soms echt gek van worden dat dit tussen ons in staat, maar praten is zo moeilijk. Waarom was het bij J. veel makkelijker?
Oud 11-05-2008, 12:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Kutzooi, ik moet heel veel uitprinten en alle computers hier werken niet mee. Stomme slome rotdingen. Ik word er helemaal chagrijnig van en ik kan nu helemaal niets doen zonder al die artikelen. Godver en ik snap er ook allemaal geen kut van.

Huh, en de enige computer die normale reageerde doet het nu niet meer. En ik deed niets raar, trok alleen mn usb-stick er zomaar uit.

Laatst gewijzigd op 11-05-2008 om 13:23.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 13:58
Redhair
Redhair is offline
Gisteravond zette K. ook een nummer van Boudewijn de Groot op en dat sneed door mijn ziel. Misschien zette hij het gewoon op omdat hij het een mooi liedje vind, maar ik nam het persoonlijk op en moest bijna huilen. Zat stoned in mijn vensterbank naar de sterren te kijken en luisterde naar het lied, zag vanuit mijn ooghoeken hem naar mij kijken en het was zo mooi.

ik zie het vuur van hoop en twijfel in je ogen
en ik ken je diepste angst
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
En als je 's morgens opstaat ben ik bij je
en misschien heb ik al thee gezet
En als de zon schijnt buiten gaan we lopen door de duinen
en als het regent gaan we t'rug in bed
Uren langzaam wakker worden, zwevend door de tijd
Ik zie het licht door de gordijnen
en ik weet, t'verleden geeft geen zekerheid
Want je kunt niets zeker weten en alles gaat voorbij
Maar ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof, ik geloof in jou en mij
Oud 11-05-2008, 14:07
rare kwast
rare kwast is offline
@ redhair.. dr is ook ongeveer een kans van 0,001 dat ik zwanger ben maar stiekem hoop ik t gewoon..
en wat is mijn situatie? het feit dat ik medicijnen slik?
Oud 11-05-2008, 14:22
Nijn*
Nijn* is offline
@ kwast: dit is verder helemaal niet aanvallend of gemeen in de bedoeling maar ik vind eigenlijk dat Redhair wel gelijk heeft. Niet alleen het feit dat je medicijnen slikt, maar gewoon hoe het met je gaat. De indruk die ik krijg uit jouw stukjes in het ljh is dat je behoorlijk labiel bent. Je hebt geen hulp (toch?), je voelt je vaak slecht, lusteloos, vreselijk verdrietig en hebt het gevoel dat je het niet meer aan kan allemaal. Als jij je zo voelt en dus niet voor jezelf kunt zorgen, kan je dat toch al helemaal niet voor een kind? Een kind verdient een stevige en stabiele omgeving, niet iemand die zelf nog zoveel problemen aan haar hoofd heeft die je ook belemmeren in je dagelijkse leven en omgang met moeilijke dingen. Een kind geeft ontzettend veel stress, verantwoordelijkheid, zorg en moeite, maar dat weet je vast zelf ook allemaal wel.. Ik denk inderdaad niet dat jij nu al in staat bent dit allemaal aan te kunnen, je moet eerst jezelf volledig op de rails krijgen. Nogmaals, ik probeer je niet te beledigen ofzo, maar nou ja, misschien kun je je wel voorstellen wat ik ermee bedoel?

OT: Brr, het leren gaat niet bepaald lekker. Heb nu wel eindelijk hs 3 van kunstgeschiedenis helemaal samengevat en ben nu met aardrijkskunde bezig maar dat vlot echt totaal niet, het is ook allemaal zo droog en saai. Hmm, misschien maar even een uurtje pauze nemen zo, m'n concentratie is echt ver te zoeken
Oud 11-05-2008, 14:28
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Net terug en nu is het dus enorm warm hier en concentratie Ik ben blij dat het vanaf woensdag weer wat minder warm wordt, 20 graden vind ik prima. En dat dan de hele zomer a.u.b.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 14:28
rare kwast
rare kwast is offline
@ nijn..
ik heb wel hulp. en ik ben niet zo dom dat ik zelf niet snap dat een kind niet handig zou zijn.. ben er dus ook niet bewust mee bezig
het is gewoon een stille hoop
Oud 11-05-2008, 14:33
Nijn*
Nijn* is offline
@ kwast: Ik zeg ook niet dat je dom bent. Tuurlijk besef jij je ook wel wat een kind allemaal meebrengt enz. Sorry, ik wist niet dat je wel hulp had. Maar goed, ik snap dat dat een stille hoop kan zijn, ik dacht alleen even dat je er echt serieus mee bezig zou zijn en het zou gaan proberen als je nu niet zwanger blijkt te zijn. Dát lijkt me gewoon geen goed plan, maargoed dit is blijkbaar dus een irrelevant berichtje
Oud 11-05-2008, 14:46
Verwijderd
Citaat:
Huh, en de enige computer die normale reageerde doet het nu niet meer. En ik deed niets raar, trok alleen mn usb-stick er zomaar uit.
Je moet je usb stick wel veilig verwijderen, niet zomaar eruit trekken...

OT: ik ben zó moe en ben duizelig met opstaan en voel me slap, lusteloos en beroerd. En ik heb geen idee hoe het komt. Straks wel bij een vriendin eten en ik helemaal geen zin. Maar depressief in m'n bed gaan liggen is ook geen optie, dus maar gewoon gaan en vroeg naar huis. Oh ik hoop dat dit snel overgaat, dit ga ik niet lang volhouden...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 15:32
Sens.
Sens. is offline
Vandaag lukt het leren eindelijk wat beter
Wel jammer dat ik nog heeel wat moet doen

Ik verschiet iedere keer als ik mijn lessenrooster zie! Nog 2 weken dan heb ik
een weekje blok en dan is het al zover...

ach ja ik leer heel het jaar en doe echt mijn best om alles bij te houden...
Tijd voor sociologie * schop, aan het werk!*
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 16:58
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Je moet je usb stick wel veilig verwijderen, niet zomaar eruit trekken...
De computer doet het alweer. Het was misschien ook een combinatie met te weinig energie in de batterij. Toen hij weer aan de oplader zat deed hij het weer alsof 'ie nieuw was.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 18:50
Verwijderd
Morgen nog 1 dagje en dan is de vakantie alweer voorbij. Ik zie er tegenop om weer naar school te moeten, moe te zijn, niet te weten hoe ik alles klaar moet krijgen en een rotgevoel te hebben. Nog heel mei en juni en dan pas heb ik weer vakantie. Ik was nu net zo lekker uitgerust, maar ja dat is zometeen toch weer zo tenietgedaan.
Maar deze vakantie en het weer waren heerlijk. Lekkere lange nachten slapen, buiten in de zon liggen, winkelen en af en toe ook wat leren. En 's avonds buiten op het gras liggen en dan luisteren, zodat je de kikkers hoort en de krekels. Die dingen doen me denken aan toen ik nog jonger was.
Vannacht was echt verschrikkelijk, ik kon niet slapen en sliep pas om een uur of 1 en ik was ook om 7 uur alweer wakker. En dan die buikpijn, waarom slik ik nou de pil zeg. Ik ging vannochtend bijna van m'n stokje.
Vrijdagavond ging het ook niet helemaal goed, ik ging een rondje fietsen met m'n nichtje. Ik dacht dat kan wel weer, maar toen we thuiskwamen en ik me bukte om de hond te aaien, viel ik om omdat m'n been me niet meer kon houden. En nu heb ik dus een grote schram op m'n arm en weer een zeer been.
Ik zie er ook wel tegenop om A. weer te zien, deze vakantie is het me gelukt om niet zo heel veel aan hem te denken (het was nog steeds wel veel ). Maar als ik hem zie ga ik weer voor de bijl en doet 'hij' me weer pijn. En M. en W. dan nog, die allebei een vriendje hebben, ik ben bang dat dat ons uit elkaar drijft. En ik voel me weer de mislukkeling. Gisteravond heb ik er ook nog een tijd over liggen piekeren, ik vind mezelf zo stom dat ik me daarover zo druk maak, maar toch doe ik het.
Maar toch ook nog iets positiefs in deze post , ik heb zo'n zin in morgen (en ook in zaterdag). Weer supermooi weer morgen en m'n lievelingssport.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 19:42
rare kwast
rare kwast is offline
@ nijn.. weet ook wel dat je net bedoelde dat ik dom was ofzo en het ook niet zo bedoelde. heb mezelf ook misschien niet helemaal goed verwoord.
nee ik ben er niet bewust mee bezig. zo het stiekem wel graag willen en niet erg vinden als ik zwanger zou zijn maar ik ga dr niet bewust voor zeg maar.
Oud 11-05-2008, 19:51
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Dan bel je de politie, huiselijk geweld.

Wiewww lekker een paar dagen vrij! Ga er onwijs van genieten. Straks bijtijds opstaan, eind wandelen. Vervolgens na het strand Moeder krijgt een hip digitaal fotolijst-ding. Hoewel ik uit de krant begreep dat bijna elke moeder dit krijgt... Maar goed, ze wil het erg graag Nu genietend van rosé.
daar dacht ik op dat moment niet aan.
Oud 11-05-2008, 21:55
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Het gaat wel oke vandaag. behalve het vele overgeven en het SOG'en...
Alleen nu, nu ik opeens alleen ben voel ik me intens verdrietig en wil ik echt am.. Maar het mag niet meer gebeuren, nee. afleiding. afleiding..
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 21:59
Fuzzle
Fuzzle is offline
wat is SOG'en?

OT:
voel me echt bagger....
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 22:10
Verwijderd
StudieOntwijkend Gedrag.

Geweldig. Heerlijk. WAH. Liefde. Het gaat zo goed.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 22:14
Fuzzle
Fuzzle is offline
aah oke
dat heb ik ook wel
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 22:28
metallica
metallica is offline
Ahhh, ik voel me echt fijn. Zo'n geweldig weekend gehad hele weekend bij vriendje blijven slapen en al hebben we elkaar overdag steeds niet gigantisch veel gezien, het is zo fijn om samen te slapen <3 Vanmiddag bij m'n ouders geweest, wat ook echt reuze meeviel en daarna bij zijn moeder gaan eten en dat was ook gezellig. Maar nu lekker slapen en morgen samen uitslapen en huiswerk maken, hmm
Oud 11-05-2008, 22:33
kroot
kroot is offline
Vandaag eventjes naar het strand geweest. Ik heb zelfs even in de zee van 13 graden gezwommen. Maar je verkrampte echt helemaal. Was wel even lekker, rustig liggen, afgezien van de gillende kinderen.
Ow en twijfel: of ik ga met mijn zusje een taalcursus van 2 weken in Milaan doen, of ik ga 2 weken naar Zwitserland en daar relaxen en batiken
Met citaat reageren
Oud 11-05-2008, 23:30
Verwijderd
en toen was ik 20
eigenlijk voel ik mezelf nog net zo als een half uur geleden, maar goed het is toch wel bijzonder. De tienerjaren afsluiten en als twintiger door het leven .
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 00:42
Verwijderd
Gefeliciteerd, Anneka
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 06:56
Missy1234567890
Gefeliciteerd Anneka!

Al op en ik ga nú met m'n scriptie beginnen, inleiding typen. Gister na lang zoeken m'n quote om mee te beginnen gevonden, dus ik kan eindelijk beginnen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 10:45
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Anneka!

Al op en ik ga nú met m'n scriptie beginnen, inleiding typen. Gister na lang zoeken m'n quote om mee te beginnen gevonden, dus ik kan eindelijk beginnen.
Ik ging vroeg opstaan, maar dat is duidelijk niet gelukt

ook gefeliciteerd Anneka!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 11:04
Verwijderd
Gefeliciteerd Anneka!

Haa, 't gaat echt goed Ik kan eigenlijk alles weer, alleen ben ik wat snel moe en soms doet m'n buik wat pijn. Concentratie is ook nog niet wat het geweest is, maar dat trekt wel bij. Ik heb vanmorgen een half uur in de zon gezeten en ben gewoon nu al weer een stuk bruiner, hihi, m'n moeder zal jaloers zijn Maar ik heb me net maar extreem goed ingesmeerd want m'n schouders beginnen een beetje te vervellen. Ik voel me echt heel goed Ik ben toch wel benieuwd wat voor invloed die blindedarm op me had...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Gefeliciteerd Anneka!

Haa, 't gaat echt goed Ik kan eigenlijk alles weer, alleen ben ik wat snel moe en soms doet m'n buik wat pijn. Concentratie is ook nog niet wat het geweest is, maar dat trekt wel bij. Ik heb vanmorgen een half uur in de zon gezeten en ben gewoon nu al weer een stuk bruiner, hihi, m'n moeder zal jaloers zijn Maar ik heb me net maar extreem goed ingesmeerd want m'n schouders beginnen een beetje te vervellen. Ik voel me echt heel goed Ik ben toch wel benieuwd wat voor invloed die blindedarm op me had...
Klinkt goed Andijvie, het was geen acute blindedarmonsteking toch? Dan kun je er volgens mij best heel lang last van hebben, het lijkt mij in ieder geval heel naar...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 11:32
Nienna*
Nienna* is offline
Alweer 12:32 en nog steeds niets gedaan aan school. Ja, zo ga ik mijn examen echt halen ja.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 12:02
Verwijderd
Ik voel me lichamelijk weer zo beroerd als gister. Hoe kan dat toch? Ik slaap best oké, ik eet redelijk, ja ik ben wel wat afgevallen maar moet ik me daar zó moe en slap door voelen? Pfft, dit is niet normaal en het ging net zo goed met de vermoeidheid. Heeft iemand een wonderpilletje?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 12:26
Verwijderd
Citaat:
en toen was ik 20
eigenlijk voel ik mezelf nog net zo als een half uur geleden, maar goed het is toch wel bijzonder. De tienerjaren afsluiten en als twintiger door het leven .
ik vond het écht niet leuk om 20 te worden vorig jaar maar gefeliciteerd!!!!

ontopic: Van rotterdam naar friesland, overal blijven slapen en overal feesten, en dat alles op dat miezerige dieetje van me. Ik ben moe. Maar het was wel leuk. Maar ik ben wel vreselijk in de war van hem. En dat wil ik niet want ik wil niks. dus moet ie ook niet zo doen. Want ik zit met mijn hoofd bij hele andere dingen. Dus. En ik ben onrustig. Maar dat ben ik altijd als ik een stuk snelweg gereden heb. Huppa, Grupo 5 aan en maar even me kut voelen. Want dat voel ik me toch, ondanks zon leuk weekend.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:06
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Gefeliciteerd Anneke!

OT: Gisteren ging het niet helemaal lekker, hoop dat het vandaag beter gaat. Wel al naar Schijndel geweest, heb een tas uitgezocht voor mijn verjaardag
Oud 12-05-2008, 13:22
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Alweer 12:32 en nog steeds niets gedaan aan school. Ja, zo ga ik mijn examen echt halen ja.
Maak je niet druk, de échte druk om te leren komt nu eenmaal pas vlak voor de examens. En volgens mij sta je er niet slecht voor.
Oud 12-05-2008, 13:33
Missy1234567890
God wat moeilijk (en deze zin kan je letterlijk nemen, met God als onderwerp )
Denk af en toe dat ik theologie studeer in plaats van oudheidkunde, maar mijn scriptieonderwerp zit dan ook wel een beetje op het snijvlak daarvan.

Ik ben al uren bezig en nog maar 2 alinea's. Ik moet de overgang van het inleidende stuk van mijn inleiding (de introductie van het thema) naar de feitelijke inleiding schrijven. Als dat eenmaal af is, kan ik mijn stuk van 3 weken geleden gaan copy pasten en aanpassen. Dat is niet zo moeilijk, als dit maar eens af was. *zucht*

Heb vandaag nog ongeveer 3 uur om wat te doen, vanavond lekker pubquizen en dan morgen maar verder, maar dan moet het wel echt af.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 13:53
Verwijderd
leuk hoor, zijn ze allemaal niet komen opdagen, behalve ik. En niet dat ze dat even zeggen. Jij behoort mn beste vriendin te zijn, tenminste, dat dacht ik.. maar als zelfs jij het me niet even meldt. Ik heb er anderhalf uur voor moeten fietsen en dan zeg je dat even niet? stomme trut, dit is het laatste wat ik nog pik van jou. Nog een zo'n ding en ik schrap je van mn "vriendenlijst". Niet dat ik dan nog veel vrienden over hou, maar beter geen dan iemand als jij.

en waarom allemaal nu? ik heb er geen tijd voor
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 14:27
Missy
Missy is offline
Ik ben de examens even meer dan beu. Ik moet nog aardig wat doen, maar de motivatie is op de aardboden van de oceaan te vinden. Ik krijg me er niet toe aangezet.
Ik ben al een aantal keer mee gevraagd om toffe dingen te doen, maar dat gaat dan weer niet. Omdat ik aan mijn examens wil, maar het komt er niet van.

Zo even douchen en nog een poging wagen. Het moet nu eenmaal gebeuren.
Oud 12-05-2008, 14:44
rare kwast
rare kwast is offline
GEFELICITEERD ANNEKE!!!!
pfff ik heb onwijs gek gedroomd net.. echt bizar.. ben de laatste tijd zooo onwijs moe.. ik heb gistermiddag 2.5 uur geslapen, vandaag weer.. maar morgen weer werken, dan zal t niet gaan.
ben benieuwd
Oud 12-05-2008, 16:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
@Anneke: Gefeliciteerd!!!

OT: Pff, het is toch best warm op m'n kamer. M'n moeder wilde weer veel te veel opruimen, terwijl ik alles (volgens mijzelf) al had opgeruimd. Lief bedoeld, maar dat is helemaal niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 16:34
darkfairy
darkfairy is offline
@ anneka gefeliciteerd.
ot.
ik wil.
braken.
amen.
en meer van die dingen.
maar ik probeer me in te houden.
en hij kan me geen schuld gevoel aanpraten.
maar hij doet dat wel.
okal is het uit al een tijd.
pff.
*probeert afleiding te zoeken*.
Oud 12-05-2008, 17:01
Roosje
Roosje is offline
Ja fijn, ik ben gestresst van hier tot Tokio en das ook niet leuk voor mijn vriendje natuurlijk. Maargoed. Ik ga tijdens mijn examens mooi in het tuinhuis slapen. Fijnn. Olee. Ik wil niet meer. Maar nog tweeënhalve week en alles is voorbij!
Oud 12-05-2008, 17:20
rare kwast
rare kwast is offline
pff weer een dag voorbij, niets gedaan (gewoon beetje bezig geweest) en uber moe

waarom zit ik mezlef weer zo vreselijk in de weg *muur*

Laatst gewijzigd op 12-05-2008 om 17:40.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 17:22
darkfairy
darkfairy is offline
hoe kan ik die gedachte's minder laten worden.
ik heb straks al gefietst.
en ik ga nou met de hond wandelen.
Oud 12-05-2008, 17:51
Verwijderd
Ik ben een waterkanon en een ijsjesmonster.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 17:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ging net een restje van vorige week op eten en ik vond het echt niet te eten. Ik probeer het steeds weer opnieuw, maar ik lust gewoon geen restjes. Met rijstgerechten zonder varkensvlees vind ik het nog wel aardig te eten, maar de rest.. bah. Nu heb ik dus maar 2 tosti's gegeten en noodles. Morgen eindelijk weer normaal eten. En uitproberen hoe ik het beste voor 1 persoon kan koken als ik in m'n eentje eet.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 17:54
Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf. De stress begint nu wel behoorlijk heftig te worden. Had vandaag weer de terugkomdag van 13.30 tot 17.00, was wel écht nuttig! Ik had voor 2006-I zo ziekelijk hoog cijfer, bijna een 8!! Ben daar dus wel heel erg blij mee en ben ook echt als enige nog gebleven om uitleg te vragen over sommige dingen.
Hopelijk kan ik vrijdagmiddag/avond nog bijles krijgen voor de allerlaatste vragen, en dan móet het gewoon lukken. Volgende week om deze tijd heb ik het alweer achter de rug, wiskunde.

Ben nu wel echt heel erg moe gewoon, ga niet echt veel meer doen vanavond gok ik zo. Misschien nog een examen oefenen voor geschiedenis of wat voor aardrijkskunde leren, maar that's it.
En pff, ik vind het niet leuk dat M. zo oppervlakkig reageert over de mail, ineens ben ik helemaal niet meer belangrijk voor haar, lijkt het wel. Hmm, ik ga maar eens voor de tv hangen, val zo nog in slaap boven mijn bureau
Oud 12-05-2008, 18:47
Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Maak je niet druk, de échte druk om te leren komt nu eenmaal pas vlak voor de examens. En volgens mij sta je er niet slecht voor.
Klopt, maar dat moet natuurlijk ook zo blijven als ik geneeskunde wil doen (7.4 gemiddeld nu)

Kusje!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 19:00
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nieuw forumstelletje?
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 19:16
Heksjuh
Heksjuh is offline
En het gaat slechter en slechter, zonder dat ik weet waarom. Ik wil niet meer, echt niet.
Oud 12-05-2008, 19:38
Verwijderd
Morgen ga ik lekker wandelen en boodschappen doen, want dat kan ik vast weer gewoon Vandaag de hele middag buiten gezeten, was 's avonds wel moe, maar een wandeling naar de supermarkt gaat dus zeker wel lukken En dan moet ik heel hard studeren, want ik loop achter
Met citaat reageren
Oud 12-05-2008, 20:06
Verwijderd
WTF, ik had toch net een bericht getypt

Nouja.
Ik heb dus net voor het eerst in mijn leven gehospiteerd. Ik hoop dat het iets wordt, maa rik dnek het niet eerlijk gezegd.
"Wat doe je verder?"
- "Ik studeer maar ben even gestopt en doe nu vrijwilligerswerk. Wil volgend jaar weer beginnen"
"Waar haal je je geld dan vandaan?"
- "Uhm... Ik heb tijdelijk een uitkering omdat ik in oktober ziek ben geworden..."

Volgende keer zeg ik gewoon dat ik werk. Vrijwilligerswerk is ook werk, toch? Dan krijg ik niet van die lastige vragen erachteraan. Daarnaast proberen uit te leggen dat ik echt niet zo veel muziek maak, maar ik weet niet of ze dat geloofden. Achja, ik zie wel. Misschien dat ze over een uurtje bellen ofzo.

En dan morgen voor het eerst naar dagbehandeling... Ik ben best wel een beetje zenuwachtig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten