Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En die leraren vinden jou dan ook in eens geweldig, zeggen ze tegen die kinderen: "Ho, pas je even op voor die meneer?" "Eh ja, ik ben nog gewoon Bas hoor.." OT: Om het filmpje van hierboven heb ik wel gelachen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om het vriendje.
Ivm de verhuizing staan hier allemaal bananendozen in de woonkamer om straks rotzooi in in te pakken. Dus ik zeg tegen hem: "wat doen we met die dozen?" Zegt hij: "Nou, Japie [dat is de kat] gaat weg en jij mag gewoon mee verhuizen." Ik vond het grappig. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Liep in het bos met mijn moeder, en er vloog steeds een steekvlieg om m'n hoofd. Waarop ik op een gegeven moment geërgerd mopper: "Vlieg nou es op, flikker!" Mijn moeder kijkt me aan, trekt d'r wenkbrauwen op, ik: "...euh... die klopte volgens mij niet helemaal..." Waarop mijn moeder een (niet geheel terechte) lachstuip kreeg, waar ik dan weer om moest lachen. Zo
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een gemiddelde avondmaaltijd in huize <achternaam>. Voor de verandering zijn het broertje en ik er eens allebei. Gezellig!
Op een gegeven moment wordt er geïnformeerd naar een meisje dat mijn broertje een maand of wat geleden heeft eh... gezien, na een optreden van zijn band. In zo'n mate dat zijn knieën kapotgeschaafd waren. Ik wil weten of hij haar nog een keer gezien heeft, maar hij wil er niets over kwijt. Vader suggereert: "En dat meisje heeft zeker d'r billen kapotgeschuurd?" Ik: "Of d'r knieën." Broertje grijnst onschuldig maar zegt vervolgens: "We doen alleen maar handjeklap, dat weet je toch." (voor de onwetenden: zie Who Framed Roger Rabbit) Moeder: "Ik vind alles best, als je maar niemand zwanger maakt." Broertje: "...moeder, ik ben wel goed in handjeklap, maar ik kan geen wonderen verrichten." *lachmachine* Ik: "Maar eh, wat zing je dan ondertussen?" Familie: *kijkt me aan met opgetrokken wenkbrauwen* Moeder: "Je t'aime, oh oui, je t'aime!" (voor de onwetenden: http://www.youtube.com/watch?v=OFl2RC6kyVw) Broertje: "Ik zing liever iets van Normaal." Moeder: "Ja, Oerendhard!" *lachmachine* |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
Ik krijg nog lachstuipen als ik denk aan zondag/maandag, toen ik een feestje had en ik het met 4 mensen had over pokémon en over sommige zinloze dingen. Een of ander cocon-beest dat alleen maar stil kon liggen ofzo. En toen hadden we het over Ditto, dat die wel handig was. Een van de jongens beschreef hem als "Die kwark". Dat vond ik eigenlijk heel erg grappig.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Strijd van binnen (deel 1) Man of Chrome | 23 | 26-12-2004 14:12 | |