Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2009, 21:40
Giles
Giles is offline
Neh, helemaal niet leuk. Dan en Serena moeten gewoon bij elkaar blijven, wat een onzin dat je niet (een beetje) kan veranderen voor de liefde. En Chuck en Blair, lekker lekker <3
Oud 18-01-2009, 13:04
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vind Serena maar vervelend. Ik word vooral wel blij van Chuck en Nate <3
Oud 18-01-2009, 18:17
Beautyyx
Beautyyx is offline
echt een super serie!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2009, 21:12
Giles
Giles is offline
Ja, ik neem Dan wel over als Serena niet meer wil
Oud 19-01-2009, 15:24
Verwijderd
Ik vind Dan juist een beetje saaiig en ongeloofwaardig dat zo'n knulletje na jaren verliefd te zijn geweest het nu zo opgeeft.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2009, 09:43
Lilything
Lilything is offline
Ik vind Blair en Chuck heel leuk spelen
dan te bedenken dat blair origineel blond haar heeft
Oud 24-03-2009, 21:54
Verwijderd
Ehm, weet iemand misschien hoe dat liedje heet dat ze op Net 5 bij de promo voor "Gossip Girl" gebruiken (waar ze laten zien dat de serie zich nu in Californië afspeelt)? Het klinkt techno/electronica-achtig en wordt door een vrouw gezongen. Als iemand het weet, zou ik het heel erg waarderen - bedankt.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 08:49
Verwijderd
Ik zou het niet weten, maar Gossip Girl komt al anderhalve week niet meer op tv en het speelt zich nog gewoon in New York af. Of bedoel je die promo die gecombineerd is met 90210? Want dat is wel Californië.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 11:30
Verwijderd
Citaat:
Of bedoel je die promo die gecombineerd is met 90210? Want dat is wel Californië.
Ja, die bedoelde ik. Sorry.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 14:02
niña
niña is offline
Ik heb het vooruit gekeken tot S2e19 en wow <333
Oud 31-03-2009, 02:23
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb net live S2E20 zitten kijken en ook ik vind het nog steeds gaaf <3
Oud 31-03-2009, 19:50
Mara
Mara is offline
Citaat:
Ehm, weet iemand misschien hoe dat liedje heet dat ze op Net 5 bij de promo voor "Gossip Girl" gebruiken (waar ze laten zien dat de serie zich nu in Californië afspeelt)? Het klinkt techno/electronica-achtig en wordt door een vrouw gezongen. Als iemand het weet, zou ik het heel erg waarderen - bedankt.
De enige promo die ik d'r voor gezien heb, de combinatie, is dat nummer van britney spears.
Deze dus: http://www.youtube.com/watch?v=1zeR3NSYcHk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 10:01
ac3000
ac3000 is offline
Update:

Het duurt nog even, maar vanaf 16 juni is Gossip Girl weer terug. Dit keer weer op de vertrouwde dinsdag na 90210
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 12:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Oud 25-04-2009, 12:24
Lilything
Lilything is offline
Nieuwe afleveringen? Worden die andere nog herhaald, want ik heb bijna alles gemist doordat het naar de vrijdag was verplaatst?
Oud 25-04-2009, 12:37
ac3000
ac3000 is offline
Vanaf 16 juni gaat seizoen 2 gewoon verder dus nieuwe afleveringen ja
Met citaat reageren
Oud 27-04-2009, 09:18
Verwijderd
Jeej!! En op dinsdag ook nog
Alleen stom dat 90210 nu ook op dinsdag komt, want dat heb ik dus niet gevolgd omdat het op vrijdag kwam..
Met citaat reageren
Oud 28-04-2009, 12:21
patricia89
patricia89 is offline
Superleuke serie! De boeken zijn grappiger. De serie lijkt niet echt op het boek qua verhaallijn, maar is toch vet!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 17:55
Mókerrr.
Mókerrr. is offline
De serie is echt leuk!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2009, 21:59
Giles
Giles is offline
Eergisteren de season final van S2 gezien <3

Dat betekent niet dat ik het niet op tv zal volgen natuurlijk
Oud 15-06-2009, 14:56
niña
niña is offline
Morgenavond om vijf voor half tien weer nieuwe Gossip Girl eps, ladies and gents! Is er nog iemand die het op tv gaat volgen na al het downloadgeweld?
Oud 15-06-2009, 17:14
Verwijderd
Ik ga het op tv volgen, heb me in kunnen houden met downloaden
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 19:45
Verwijderd
Ik ga het ook op tv volgen. Alleen weet ik niet of ik het morgen kan zien en ik ben ook bijna twee weken op vakantie.

En ik heb geen idee meer wat er ook alweer allemaal speelde toen het vorige keer stopte...
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 20:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik kijk het ook op tv heb er weer zin in!
Oud 15-06-2009, 21:23
ac3000
ac3000 is offline
Ook ik kijk het op tv Weet alleen niet meer zo goed waar we gebleven waren, maar ik kom er snel genoeg weer in!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 22:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hm ja misschien ga ik maar even een samenvattinkje zoeken.
Oud 15-06-2009, 22:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Heeel kort van de net5-site, dit is van de laatst uitgezonden ep:

Citaat:
Blair is beledigd door de nieuwe vriend van haar moeder, als hij haar Thanksgiving tradities verstoord. Lily probeert de band tussen Rufus en Jenny te verbeteren en Eric komt achter een geheim van Bart.
Oud 15-06-2009, 22:22
Verwijderd
Oh ja, met al die dossiers die Bart had!

En Lily heeft hem nu verlaten, of niet? En ging Serena nu met Aaron? En Nate met Vanessa? Of waren er weer ruzies? Hopelijk is alles morgen snel weer duidelijk
Met citaat reageren
Oud 15-06-2009, 22:33
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ow pff dat weet ik niet meer..
Oud 15-06-2009, 22:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Nog een samenvatting dan van wiki:

Citaat:
29 (11) "The Magnificent Archibalds" Jean DeSegonzac Joshua Safran November 17, 2008 2.88
Thanksgiving in the Waldorf household finds Blair upset that her mom's new boyfriend, Cyrus, has decided to ruin all her favorite traditions, but that's nothing compared to what's coming next. Lily finds herself trying to broker a peace treaty between Rufus and Jenny who is prepared to cut off all communication with her father if she doesn't get her way. Serena isn't quite ready to come clean with Aaron about her complicated past, but Dan ends up accidentally revealing a few tidbits of his own. Vanessa and Chuck come to their friend's aid when Nate is once again forced to confront his father's abandonment. Finally, Eric discovers a secret that Bart has been keeping from Lily.

Episode Title:The title of this episode is based on the 1942 film adaptation of the 1918 novel The Magnificent Ambersons by Booth Tarkington.
Volgens mij hebben Serena en Aaron dus wel met elkaar. Maar weet niet meer hoe het zat met Nate en Vanessa..
Oud 16-06-2009, 21:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg die look-a-likes

En ik vind Nate zoo cute
Oud 16-06-2009, 22:37
Balthasar
Balthasar is offline
Die Aaron is zo kut, gelukkig haalt hij het einde niet !
Oud 17-06-2009, 08:50
Chick Rock
Chick Rock is offline
Spoilerrrr!
Oud 17-06-2009, 10:30
Verwijderd
Ja, beetje jammer altijd...

Vond het wel weer heel vermakelijk Hoeft er verder ook niet bij na te denken, ook fijn
Met citaat reageren
Oud 17-06-2009, 11:22
niña
niña is offline
Ik was deze gebeurtenissen alweer vergeten. Misschien maar wat later in de serie vallen
Oud 21-06-2009, 17:16
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jezus, dikke spoiler in de reclame
Oud 23-06-2009, 21:48
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik vond Chuck zo zielig en stom, en Blair zo lief, en Cyrus ook! En Serena en Dan waren zoals gewoonlijk weer vervelend..
Oud 23-06-2009, 22:00
Verwijderd
Ik word Serena en Dan ook een beetje moe.

Maar Chuck wilde ik op eind echt doodknuffelen! Hij doet stom maar stiekem is hij ook heel lief en zielig.

En Lily heeft dus ooit een kindje weg laten halen? Is daar al die drama over? Okee, het is niet zo leuk voor Rufus als het zijn kind was, maar dat Chuck het wilde gebruiken om te zorgen dat Lily helemaal ten onder zou gaan (toch?) en dat het zo lang geheim moest blijven.. beetje overdreven. Amerika is wel iets conservatiever, maar een abortus van 20 jaar geleden zal zo'n ramp toch niet zijn zou je denken.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 08:39
ac3000
ac3000 is offline
Misschien is Serena of Eric wel stiekem een kind van Rufus? Weet ik veel.. Dat zou tenminste wel boeiend zijn!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 08:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Omg iew als Serena van Rufus zou zijn..
Oud 24-06-2009, 09:40
Verwijderd
Volgens mij ging het om een abortus, toch? En ik vroeg me af of ze niet zwanger kon zijn geraakt toen ze vlak voor haar huwelijk vreemdging. Tenminste, er staat me iets van bij dat ze toen is vreemdgegaan...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 09:47
Verwijderd
Ja, en Rufus zei ook: 'tell me, was it a girl or a boy?'
Als het om Serena of Eric ging zou hij het wel anders gevraagd hebben. En Lily was er speciaal voor naar een kliniek waarvan niemand mocht weten waarom ze er was.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 18:01
ook hallo
ook hallo is offline
en ik denk dat als het om serena ging, lily haar wel bij Danhad weggehouden
Met citaat reageren
Oud 24-06-2009, 21:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik dacht ook niet dat het om Serena ging hoor, moest alleen even om het idee lachen . Maar wat als het niet om een abortus ging, maar om een adoptie? Zou wel kunnen lijkt me.
Oud 25-06-2009, 06:54
Verwijderd
Dan lijkt me dat Rufus wel meer had gevraagd: waar is het kind nu? en 'is it a girl or a boy' ipv 'was it a boy of a girl'.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 09:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Daar zit wat in.
Oud 25-06-2009, 16:19
Verwijderd
Ik heb net de aflevering van volgende week al gekeken, en morgen ga ik die van de week daarna kijken. Ben op vakantie dan, dus je moet wat
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 12:38
Verwijderd
Ik heb nu die andere ook nog gekeken, en OMG
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 13:02
Verwijderd
Jij bent gemeen Pebbles Ons een beetje nieuwsgierig lopen maken...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2009, 13:38
Verwijderd
Hihi sorry, maar ik moest het gewoon ook even kwijt

Ik had het ook allemaal in een spoiler kunnen zetten, dat was nog gemener geweest
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten