Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder nog een tip, die vaak werkt bij (vooral beginnende) schrijvers: Laat het verhaal als een film voor je afspelen, zodat je alles helder en duidelijk ziet, en van daaruit kun je dan de details op papier zetten en hoef je niet terug te vallen naar clichemomenten. Het hoeft niet persee duidelijk te zijn, het moet uitdrukken wat jij als schrijfster wil zeggen, de rest kan eromheen gefantaseert worden. ![]() ![]() daar kan je zien hoe er verschillende stijlen van schrijven worden gebruikt, en toch één geheel vormen. (En natuurlijk, ik in actie ![]() en owja, na een punt moet je een spatie zetten ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wauw wat een reacties!! Hahhaha
Nou wat zal ik zeggen.Ik ben in ieder geval blij dat jullie eerlijk ervan zeggen wat jullie ervan vonden. Ik heb dit verhaal op een nacht geschreven,het eerste deel gaat meer over mijn eigen ervaring en ik merk ook dat dat beter aanslaat dan het tweede gedeelte,ik heb daar gewoon wat fantasie aan toegevoegd.Dat ging wat minder.Maar dit is gewoon mijn schrijfstijl,valt niks aan te doen. Ik ben me nu ook bewust van de foutjes die ik heb gemaakt. Ik heb naar mijn doen te snel geschreven. De tip die ik van Grimm heb gekregen vind ik zelf het beste "Verder nog een tip, die vaak werkt bij (vooral beginnende) schrijvers: Laat het verhaal als een film voor je afspelen, zodat je alles helder en duidelijk ziet, en van daaruit kun je dan de details op papier zetten" Dit is een tip waar ik echt iets mee kan.De rest ja dat is feedback,maar ik word er niet beter op. Grimm nog bedankt. Groetjes Gossip Girl |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Grim |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
goeie moppen Eye of Sauron | 271 | 16-06-2011 00:24 | |
Verhalen & Gedichten |
if only you knew... yapo | 9 | 29-07-2005 19:38 | |
Verhalen & Gedichten |
opstel Engels Burat | 11 | 26-01-2005 22:53 | |
Psychologie |
Emotie versus Rede proycon | 5 | 26-03-2002 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
If only I could (voor een van mijn beste vriendinnen, Marchje/ Black angel) maf fluitketeltje | 8 | 29-09-2001 20:15 | |
Verhalen & Gedichten |
If only Sissi17 | 1 | 26-09-2001 19:19 |