Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Blijkt dat ik eerst regexp volledig onder de knie moet hebben wil ik mn opdracht afronden en zinnigs kunnen toevoegen aan mn pdfail ![]()
||
Citaat:
![]() Heb je geen gewone vloei? Zodat je met twee vloeitjes een L kan draaien?
||
Citaat:
![]() Ik heb eerst oorlog gevoerd met de website van het CBS om demografische gegevens over de bevolking in de regio te verkrijgen. ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ik lees dit forum eigenlijk al jaren, voor als ik me verveelde of in de put zat en naar mensen zochten met hetzelfde probleem als ik. Heeft me al een aantal keren gehoplen, maar I couldn't be fucked om een account te maken. Ook heb ik eens zitten zoeken achter documentatie over een paper die ik toen moest maken over junks ( Heroine verslaafden etc. ) en heb gelezen dat needlefreak enorm veel zeik over z'n kop heeft gekregen en soms waren de dingen die gezegd werden echt enorm onredelijk. Een van de dingen die mij zolang heeft laten wachten om een account aan te maken ![]() Anyway, laatmaar ik heb een waterpijp fles gemaakt en het zo gedaan ! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() pijpje boetseren van zilverfolie met n geperforeerd stukje erin als gaasje was ook n optie geweest mocht je dat bij de hand hebben gehad
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar je post tot nu toe niet over ervaringen en dergelijke als Kaik Es Ff HoeVeul DRGUS Ik Wel Niet Naar BinnuH Hep GewerrUKT maar het lijkt wel alsof je nadenkt over wat je post ![]() En het was ook bedoeld als compliment ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
|