Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2008, 18:29
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb net m'n functie ontvangen (die was ik vergeten erbij te vragen :') ).
Ik geloof dat het (vooral)t ussen mij en Fantome gaat, dus ik stem maar op haar.
Oud 09-06-2008, 18:31
Verwijderd
Ik stem op Hanneke.
Oud 09-06-2008, 18:35
Verwijderd
Citaat:
Kap eens met huilen over de verdeling van de functies en richt je op het spel.
Ik gebruik hem niet vaak, maar:
Oud 09-06-2008, 18:44
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik wil eerst een lijstje --> komt eraan, dan wil ik pas stemmen. Vind het echt een onzin reden om op Fantome te stemmen omdat ze wellicht geliefde is. Waarom zou Cupido gelijk de geliefdes eruit willen hebben? Vind het ook een beetje lullig om Hanneke eruit te stemmen, nu ze net Racing Dutch heeft overgenomen.
Ik voel wel wat voor Uice, maar wil eigenlijk geen schaapje zijn en weer achter Kazet aanlopen.
Oud 09-06-2008, 18:50
zoemzoem
zoemzoem is offline
Hanneke
aila
matige_muis
Flowtje
Fantome
Dunhout

Fantome
Katje
AllureV
Hanneke
(sterrenmeisje) heel mogelijk misschien, doet moeilijk over haar stem

Uice
Kazet Nagorra
MadameMinke
zoemzoem

Ik ga ook voor Uice, evt met kans op gelijkspel, eens zien wat het wordt.
Oud 09-06-2008, 19:03
Tink*
Tink* is offline
Ben ik nou gek of is het alweer hangronde en hebben nog maar een paar mensen theorieën gepost. Maar goed, ik ga ditmaal ook maar weer voor Uice. Ik ben wel benieuwd of mijn voorgevoel klopte en ik weet niet maar ik vind het een beetje raar als de Cupido gelijk beiden geliefden verdacht zou maken.
Oud 09-06-2008, 19:03
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Hanneke

Ik ga ook voor Uice, evt met kans op gelijkspel, eens zien wat het wordt.
Waarom doe je dat dan?

Oja spelleiders: Ik weet neit of Evilblue vanavond moet stemmen of dat hij een vuile wolf is, maar hij ligt uitgeschakeld in zn bed (ik heb m aangestoken) en hij gaat de komende dagen niet op de computer (lijkt het) en stemt dus niet. Moet er in dit geval een vervanger gezocht worden?
Oud 09-06-2008, 19:06
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Waarom doe je dat dan?

Oja spelleiders: Ik weet neit of Evilblue vanavond moet stemmen of dat hij een vuile wolf is, maar hij ligt uitgeschakeld in zn bed (ik heb m aangestoken) en hij gaat de komende dagen niet op de computer (lijkt het) en stemt dus niet. Moet er in dit geval een vervanger gezocht worden?
Hmmmm. Martino Neko* naamzoek.
Oud 09-06-2008, 19:07
Verwijderd
Pfoeh, ik heb echt een lange dag gehad. Ik snap niet zo goed wanneer er mensen voor Uice gaan, alleen omdat kazet het een plan noemt? En straks krijgen we gelijkspel tussen 3 personen en dan hebben we feest want dan zijn het misschien meerdere onschuldigen, dus nog minimaal één extra bovenop wie de wolven laten ophangen bij het gelijkspel. Ik vind Fantome wel verdacht (light fighter kende haar wat beter dacht ik en met zo'n functie noem je iemand niet zomaar lijkt me) en stel dat zij weerwolf is mag ze natuurlijk niet stemmen. Dan is het 4-4 los van misschien nog meer wolven in het rijtje, maar daar valt ook niks zinnigs over te zeggen. Ik neig eerder naar Fantome dan naar Hanneke want ik denk dat RD zijn functie neit zo snel weggaf als hij weerwolf was, want hij is wel nog af en toe online geweest (ik kan me een bedankpost herinneren). Ik denk nog heel even maar ik ga waarschijnlijk op fantome stemmen.

Edit: nja laat ook maar. Ik ga voor fantome, hopelijk geen stomme actie. Het is anders wel fijn als sommige andere mensen ook wat duidelijkheid over hun stem geven.
Oud 09-06-2008, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Fantome
Katje
AllureV
Hanneke
(sterrenmeisje) heel mogelijk misschien, doet moeilijk over haar stem
ik doe niet moeilijk over mijn stem, ik had gewoon nog geen pm verstuurd, dus dan wil ik nog niet op een lijstje. best logisch vind ik, anders krijg je weer gezeur van "ow, ze verandert haar stem zodat het haar goed uitkomt blablabla whine whine". uiteindelijk ben ik trouwens wel voor fantoom gegaan. hanneke/rd vond ik niet echt verdacht en uice was ik nog niet helemaal over uit, vandaar.
Oud 09-06-2008, 21:02
Spelleider
Spelleider is offline
Receptie, 15:00 uur

Weer zette iemand koffers neer bij de receptie. Weer werd er ongerust op de balie getrommeld, en weer kwam zuster Katje met haar enge glimlach aanlopen.
Hanneke was in de inrichting aangekomen. Veel mensen stonden om de deur te kijken. Hoewel Hanneke al een tijdje in de inrichting zat, was het toch een nieuw gezicht. Hanneke was namelijk een weekje naar het ziekenhuis geweest. Ingecheckt als Racing Dutch, en uitgecheckt als Hanneke.

Er stonden een paar patiënten aan het einde van de hal, waaronder Evilblue, Minke en Ailá. Evilblue had zijn grote regenjas aan, Minke liep rond met een glas druivensap in haar hand, en Ailá staarde met haar kleine oogjes de hal in.
“Ghilli knro prrt?!” riep ze opeens. Minke zuchtte hard, met de bedoeling om haar afkeuring kenbaar te maken, want ze kon zich er zo aan storen als die gekken, zoals Aila, weer zo… gek moesten doen. Ze sipte van haar glas druivensap. Een goed jaar, dacht ze nog bij zichzelf.
Evilblue hoorde de zucht, en viel uit tegen Minke. “Ach, hou je toch gedeisd, “Madame” Minke! Toen je gisteren de bar in de personeelskantine weer gekraakt had, rende je ook weer met je string op je knieën door de woonkamer, en was je zo teut als wat. We zitten hier allemaal niet voor niets. Jij ook niet!”
Minke werd rood. “Ben stil jij! Moet je weer voor je liefje opkomen? Weet ze wel dat je gisteren je regenjas weer opendeed toen de postbode langskwam?”

De “Madame” en Evilblue wilden elkaar bijna in de haren vliegen, toen Elpida plots tussenbeide kwam.
“Zeg, hou daar nu eens mee op! Al die vreselijke dingen die hier gebeuren, en jullie zitten alleen maar ruzie te maken!” Ze liep naar Katje. “De taart voor de terugkomst van Racing Dutch, eeeh, Hanneke, staat klaar, mevrouw Katje. En ik had ook nog even het mes gehaald om de taart te snijden, zoals gevraagd.”
Katje, die met Hanneke bezig was, draaide zich om. Elpida schrok van haar glimlach. De gemenigheid sprong er van af. “Eindelijk Elpida, dat zou tijd worden! Waarom duurde het zo lang?”
“Sorry, zuster. Ik moest Tink nog eten geven. Zou het niet tijd worden dat ze uit haar kamer komt?”
“Dat beslis ik wel, Elpida.” antwoordde Katje. “Haar probleempje is nog niet opgelost. Zo Hanneke, kom je mee? We hebben taart…” Hanneke, die dit schouwspel in stilte had gevolgd, liep mak mee.

Tink had inderdaad haar eten gehad. Maar Elpida, die normaal heel efficiënt was, had zich enorm moeten haasten, en ze had niet gemerkt dat ze de deur niet goed op slot had gedaan. Ze maakte gebruik van het moment, en rende uit de cel naar buiten, naar de eetzaal. En daar zag ze de taart, met het grote mes…

In de woonkamer zaten Fantoom en haar vriendje Dun Hout. Fantoom probeerde Dun Hout weg te houden bij de taart, want zijn figuur leek helaas niet op een dun houtje, maar meer op een dikke boomstam. “Hmm, laat me toch van die taart eten, Fantoom!”
“Nee, Dun Hout! Lieverd, je weet toch dat het slecht voor je is! Je hartmedicatie is nu zo sterk geworden, dat die arme Heksjuh er aan is overleden! Let toch op je cholesterol!” zei ze bezorgd.
Opeens schrok Dun Hout. Fantoom stortte ineen. Achter haar stond Tink, met een bebloed taartmes in haar handen.
“Schoft!”, riep Dun Hout. Hij waggelde naar Tink, die gelijk ging grommen werd.
“Vrij! Vrij!” schreeuwde ze. Dun Hout kwam steeds dichterbij, en hij blokkeerde het zonlicht dat door het raam naar binnen scheen. Ondertussen kwam zuster Katje met de rest de kamer binnen. De arme Tink dacht dat ze haar weer wilden opsluiten, stortte zich met haar mes vol op Dun Hout, en stak recht in zijn hart. De vloer trilde toen Dun Hout de grond raakte.

“Nou, dat is ook zonde van onze voorraad hartmedicatie, nietwaar, Elpida?”

De dorpelingen hebben gesproken, Fantome en Dun Hout zijn geveld. Zowel de wolven als de dorpelingen hebben dus een vijand minder. Zij waren geliefden, en Fantome was ook een weerwolf.
  1. Kazet Nagorra
  2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
  3. matige_muis
  4. Evilblue
  5. MadameMinke
  6. Uice
  7. Katje
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
  10. Azaelia (verrader)
  11. light fighter (cupido)
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Hanneke
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet
Oud 09-06-2008, 21:03
Verwijderd
yeah!! (nu even het verhaal lezen)

[edit] hahahaha boomstam
Oud 09-06-2008, 21:04
Verwijderd
yay wolf én geliefden eruit
Oud 09-06-2008, 21:04
Verwijderd
Dag lieve Fantome
Oud 09-06-2008, 21:05
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dag lieve Fantome
Oud 09-06-2008, 21:06
Batave
Batave is offline
twee in een klap
Oud 09-06-2008, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Ik ga op Uice stemmen, want hij zegt dit:

... mij net iets te veel alsof het een bekokstoofd wolvenplannetje is.

Ik verdenk Kazet nu door deze post waarin hij de verdenking richting Fantoom naar Uice probeert te verschuiven.
Oud 09-06-2008, 21:43
Lethe
Lethe is offline
Dit is mooi!
Oud 09-06-2008, 21:44
Flowtje
Flowtje is offline
De geliefden en een weerwolf eruit in 1 ronde.
Oud 09-06-2008, 21:45
Verwijderd
Netjes hoor!
Oud 09-06-2008, 21:46
Verwijderd
OMG

En nu hebben we ook informatie waar we wat mee kunnen (qua stemlijstjes bedoel ik)
Oud 09-06-2008, 22:05
zoemzoem
zoemzoem is offline
Mooi!

Jammer dat 6 mensen niet van te voren hebben gezegd op wie ze hebben gestemd
Oud 09-06-2008, 22:30
Verwijderd
Mocht het nog zin hebben, ik had gisteravond al op Flowtje gestemd omdat ik de hele dag moest werken.

Maar, !
Oud 09-06-2008, 22:36
Verwijderd
Uhh, gisteravond werd er niet gestemd, alleen door de wolven...
Ik vind bij dezen Elpida vrij verdacht. En verder heb ik nog helemaal niet gelezen hoe en wat dus dat ga ik maar even doen...

edit: sorry, fout gelezen. (en gedronken )

Laatst gewijzigd op 09-06-2008 om 22:51.
Oud 09-06-2008, 22:45
Verwijderd
Wow, twee vliegen in één klap!
Oud 10-06-2008, 09:19
Hanneke
Hanneke is offline
Gaaf
Oud 10-06-2008, 10:51
Verwijderd
Nais.
Oud 10-06-2008, 11:34
Uice
Uice is offline
Oud 10-06-2008, 14:20
Verwijderd
Jammer geliefdes.
Oud 10-06-2008, 15:23
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dag lieve Fantome
Dag lieve Dun Hout! het was een kortstondige relatie
maar ja, sommige mensen gunnen het ons gewoon niet

Wolven, succes dan maar!!
Oud 10-06-2008, 15:26
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
yay wolf én geliefden eruit
dat is dus geen yay
Oud 10-06-2008, 15:49
Daboman
Daboman is offline
en fantome, hoe voelde het om zwaar evil te zijn? Ik vind een geliefde-wolf veel meer evil dan een gewone wolf, omdat je 2 teams voor de gek houdt ipv 1. Hoe voelde het?
Oud 10-06-2008, 15:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
en fantome, hoe voelde het om zwaar evil te zijn? Ik vind een geliefde-wolf veel meer evil dan een gewone wolf, omdat je 2 teams voor de gek houdt ipv 1. Hoe voelde het?
ik had er graag nog een paar rondes mee doorgegaan. Maar Pline was te slim door haar opmerking al meteen in het spel te plaatsen
Oud 10-06-2008, 16:16
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
ik had er graag nog een paar rondes mee doorgegaan. Maar Pline was te slim door haar opmerking al meteen in het spel te plaatsen
Ach ja, de volgende keer beter.

Jullie kunnen altijd nog dark phoenix opeten als troostmaaltijd. Het is nu eetronde, toch?
Oud 10-06-2008, 16:17
Verwijderd
Eh sorry dat ik dit zeg, heel aardig allemaal maar de afgelopen 6 posts zijn van mensen die niet (meer) meedoen, kan dat een beetje beperkt worden?
Oud 10-06-2008, 19:30
Spelleider
Spelleider is offline
Terwijl de rest van de mensen nog naar de treurige dood van Fantoom en Dun Hout zaten te kijken, rende Tink hard weg. Ze wilde vrijheid. Vrijheid! VRIJHEID! En die zou ze krijgen ook. Ze had totaal geen ontsnappingsplan, zelfs niet over nagedacht, maar ze had een mes en was niet bang om hem te gebruiken.

De normaal zo oplettende Katje was door de moord ook even van haar stuk gebracht, en merkte nauwelijks op dat Tink zo hard wegrende.

Lisa lette echter wel op. Ze maakte zich zorgen om wat Tink zou kunnen doen, en ging snel achter haar aan. Ze voelde zich verantwoordelijk voor de patiënten, al die arme mensen... bovendien, Tink kon er niks aan doen, ze was gek. Ze zaten immers in een gekkenhuis.

Toen Katje uiteindelijk doorkreeg dat er mensen misten schrok ze zich dood. 'Elpida!' riep ze, 'er missen patienten!'. Ook Elpida schrok nogal, en samen besloten ze dat Elpida op de mensen zou letten, terwijl Katje achter de rest aan ging. Zo gauw als ze kon begon ze te rennen. Haar patiënten lachten haar uit, want een rennende Katje, dat was echt geen gezicht!

Ondertussen was Tink aangekomen op een plek waar ze nog nooit was geweest. Ze kende deze plek niet. Ze keek rond. Waar was ze eigenlijk? Ze begon keihard te schelden. Niet omdat ze verdwaald was, maar omdat... ja, ze wist eigenlijk niet waarom. Dat gebeurde soms gewoon. Ze was er ook altijd mee gepest.. maar gelukkig had ze die mensen altijd uit kunnen schelden.

Tink zag een grote, stalen deur. Ze was razend nieuwsgierig. Ze probeerde de deur te openen, maar dat lukte haar niet. Ze besloot verder te zoeken.

Lisa keek nieuwsgierig naar wat Tink aan het doen was. Hoewel ze eigenlijk Tink wilde beschermen won haar nieuwsgierigheid naar de deur het. Ze keek stiekem toe naar hoe Tink verder zocht.

Uiteindelijk vond Tink een bos met sleutels in een klein kantoortje in het hoekje van de gang. Ze wist dat ze beethad. Ze rende terug naar de deur, waar Lisa zich snel weer verstopte. Tink opende de deur.....

Achter de deur zat een jongen. Hij zat helemaal in elkaar gedoken en leek haar niet eens op te merken. Hij mompelde een beetje in zichzelf en tranen liepen over zijn wangen. Hoewel Tink niet precies begreep wat er met hem aan de hand was, wist ze wel dat ze hem kon troosten.

Lisa keek ondertussen stiekem mee. Ze kende de jongen die daar zat wel, hoewel hij bijna niet te herkennen was nu hij zo zat. De jongen was ook bij het spelen geweest en volgens haar eigenhandig verantwoordelijk voor het doden van Mr Soija. Ze had Kazet nog steeds niet echt vergeven daarvoor...

Toen gebeurde er iets. Kazet begon achter de deur allemaal vreemde dingen te schreeuwen, te grommen, en te blazen. Tink begon uit angst te gillen, waar Kazet nog heftiger op reageerde. De arme autistische Kazet leek helemaal gek te worden door de combinatie van Tink en zijn eigen problemen. Kazet was dusdanig zwaar autistisch dat hij nauwelijks in staat was te beseffen wat hij deed. Hij had dan ook niet door dat de keel van Tink, die hij opeens in zijn handen had, weleens niet zo goed bestand kon zijn tegen zijn handen.

Toen viel Tink in een zachte droom, in een wereld zonder pijn....

Een harde knal klonk. Lisa had Kazet een harde knal tegen zijn hoofd verkocht. Kazet viel op de grond. Op dat moment kwam Katje aangerend. Ze zag de twee lichamen op de grond liggen, met Lisa ernaast. Ze dacht dat ze allebei dood waren, maar toen deed Tink haar ogen weer open. Lisa's redding was net op tijd geweest voor haar. Kazet bleek minder mazzel te hebben gehad. Door Lisa's harde slag, of misschien door de plek waar hij geraakt werd, of misschien wel doordat hij het vechten voor het leven had opgegeven, was hij gestorven....
  1. Kazet Nagorra (tovenaar)
  2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
  3. matige_muis
  4. Evilblue
  5. MadameMinke
  6. Uice
  7. Katje
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
  10. Azaelia (verrader)
  11. light fighter (cupido)
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Hanneke
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = gestorven aan liefdesverdriet

De wolven hebben lekker gegeten, en de tovenaar is er geweest. Gelukkig voor de dorpelingen is de leerling er nog, deze is vanaf nu de nieuwe tovenaar. De dorpelingen mogen nu wraak nemen en kunnen hiervoor tot 20.30u morgen stemmen.
Oud 10-06-2008, 19:34
Verwijderd
Au. Zet 'm op leerling!
Oud 10-06-2008, 19:35
Verwijderd
ik vind kazet als autist echt leuk

wel klote dat hij zo obvious voor good guy speelde en nou dood is, maar er is nog een leerling iig.

het uiteindelijke lijstje was vorige ronde trouwens als volgt:
Hanneke
ailá
matige_muis
Flowtje
Fantome (wolf)
Dun Hout (zal ook wel echt op Hanneke hebben gestemd, geliefde and all)

Fantome
Katje
AllureV
Hanneke
sterrenmeisje
Lisaaah

Uice
Kazet Nagorra
MadameMinke
zoemzoem
Tink

Flowtje
Elpida

Evilblue was ziek en heeft waarschijnlijk niet gestemd (beterschap!)

de volgende mensen hebben geen openbare stem uitgebracht: Uice en Darkiekurd. ik weet eigenlijk niet of ze allebei nog online zijn geweest voor de deadline, maar volgens mij wel.
Oud 10-06-2008, 19:36
Verwijderd
Ah wat jammer Gelukkig wel een goede leerling ja
Oud 10-06-2008, 21:14
Lethe
Lethe is offline
He jammer. Maar we hebben de leerling gelukkig. Ik ga maar eens goed nadenken naar wie mijn stem uitgaat komende hangronde.
Oud 10-06-2008, 22:21
Verwijderd
Jammer van KZ, maar ergens is het ook niet zo heel erg omdat de leerling nu een goede functie krijgt.
Oud 11-06-2008, 12:35
Azaelia
Azaelia is offline
Potjandori ga eens theorieën posten en bepalen wie er vanavond spook wordt!
Oud 11-06-2008, 12:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
de volgende mensen hebben geen openbare stem uitgebracht: Uice en Darkiekurd. ik weet eigenlijk niet of ze allebei nog online zijn geweest voor de deadline, maar volgens mij wel.
Ja, ik heb het niet gemeld maar ik heb op Hout gestemd. Toen moest ik weg. Nu moet ik ook vroeg weg, dus ik zal straks een stem uitbrengen.
Oud 11-06-2008, 12:47
Tink*
Tink* is offline
Hmm voor de eetronde twijfelde ik tussen Uice en Kazet, omdat ze zo tegenover elkaar stonden, dus wie weet was één van hen slecht. Maar nu blijkt Kazet dus de tovenaar, maar dat zegt alsnog niks want de tovenaar weet niets extra's natuurlijk. Dit is weer typisch een geval van reversed of reversed reversed psychology want de wolven kunnen zo proberen dat wij Uice verdenken of juist erop zinspelen dat we dat doorhebben en Uice nu dus niet gaan verdenken. Hmm lastig, ik moet iig over anderhalf uur al stemmen.
Oud 11-06-2008, 13:08
Verwijderd
Ik moet ook over een uurtje al stemmen, en neig ook naar Uice.

Ik moet trouwens even me verontschuldigen voor het feit dat ik niet erg actief meespeel dit keer, dat is na vrijdag waarschijnlijk wel weer voorbij, maar (zoals velen van jullie weten) ik heb morgen voorstelling en zit gruwelijk in de stress en ben niet erg goed theorieën aan het lezen/bedenken etc. Sorry dus. Maar het komt goed.
Oud 11-06-2008, 13:14
Uice
Uice is offline
In mijn eigen verdediging: ik was samen met light fighter de eerste die Fantoom en Dun Hout verdacht maakte.
Oud 11-06-2008, 13:19
Verwijderd
Ja, maar wolven willen natuurlijk net zo hard geliefden eruit hebben.
Oud 11-06-2008, 13:28
Uice
Uice is offline
Maar minder snel als ze wolf zijn. En als ik wolf was wist ik van Fantome niet dat ze geliefde was, maar wel dat ze wolf was.
Oud 11-06-2008, 13:36
Verwijderd
Dat lijkt me juist niet, dat je het minder snel wil als je wolf bent! Want als je medewolf ook geliefde is, zal hij de wolven eruit kunnen spelen (omdat hij weet wie de andere wolven zijn). Dat gebeurde in het vorige spel ook.
Dus zodra je een flauw vermoeden begint te krijgen dat je medewolf wel eens een geliefde (en dus voor jou een verrader) kan zijn, wil je die er zo snel mogelijk uit spelen, lijkt me.
Oud 11-06-2008, 13:40
Uice
Uice is offline
Hmja, daar zit wel wat in.

Regels voor berichten