Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Darkie, wie is dat?
Ik kwam er trouwens achter dat Edwin van der Sar vroeger vaak bij ons in de buurt kwam en dat mijn vader en ik hem weleens hebben gesproken toen we 'm voor de zoveelste keer tegenkwamen. We hebben toen ook een handtekening gevraagd, bovenop een voetbal. Maar die bal hebben we niet meer, want die heb ik weggeven aan mijn vroegere buurjongetje uit Rusland, toen die een keer bij ons op bezoek kwam. (We woonden toen wel in Nederland hoor, maar hij en zijn vader kwamen dus een weekje logeren.) En het was in de buurt van een doel dus toen mocht ik één keer tegen de bal trappen en dat van der Sar 'm dan tegenhield. ![]() Alleen was ik toen tien jaar oud ofzo dus ik had zoiets van 'huh geen idee wie die man is maar ja okay ik vind alles best ![]() |
![]() |
|
Micah Richards zat ook op mijn school.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 |