Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Dark Phoenix - TopDrop - sterrenmeisje - AllureV - Pippeloen - Jaeger - Katje - Darkiekurd (Wie loopt er nog vanavond rond? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn punten hier zijn wel lichtelijk overdreven |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Oh, bedankt voor je pm trouwens, waarin je uitlegt dat je dusdanig fan bent van Vlindertje dat je haar geeneens aan je rijtje toe durft te voegen, omdat de anderen slechts in haar schaduw kunnen staan.
||
Citaat:
Hoewel alcohol misschien slecht voor je lichaam is, heb je best grote hoeveelheden nodig ervan om echte schade te doen. En dat dan ook nog eens vaak, anders doet het nog steeds heel weinig. Zo kan je best een avondje flink zuipen, op een kater na zal het weinig effect hebben. Daarbij is de kans op verslaving niet extreem groot. (yeah yeah) Dan (soft)drugs. Je krijgt er vrij snel een lekker gevoel van, iets wat veel mensen vaker willen. Het wordt regelmatig gebruikt door mensen die toch al niet lekker in hun vel zitten (problemen vergeten) en is door het gevoel dat het oplevert geestelijk vrij verslavend. Bovendien heb je als je het vaker gebruikt al snel meer nodig, iets wat het des te verslavender maakt. Er bestaat zelfs een kans dat je overstapt op harddrugs. Verder heeft het een negatief effect op je hersenen en ik geloof nog een aantal dingen. Dus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je raakt nooit lichamelijk verslaafd aan softdrugs, daar worden ze ook op ingedeeld. En wat betreft geestelijke verslaving: je kunt net zo goed verslaafd raken aan chocoladekoekjes eten, met je hoofd tegen de muur slaan, je veters strikken of zoveel mogelijk ijsthee drinken. Dat heet eigen verantwoording. En overstappen is helemaal bullshit, dat heet ook eigen verantwoording net als dat je niet gewoon direct harddrugs gebruikt. De criteria waarin drugs worden opgedeeld in soft en hard maken dat alcohol een harddrug is. De lichamelijke effecten zijn beperkter dan de maatschappij je wil laten geloven, want het gaat immers om DRUGS (oeh) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben overigens geen softdrugsgebruiker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Ik wilde nog ingaan op DP's betoog maar alles wat ik wilde zeggen is al gezegd.
![]() Het enige wat ik nog toe wil voegen is dat je hersenen ook aangestast worden door alcohol, we hebben van die mooie hersencelletjes die afgebroken worden als je er teveel van nuttigt. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Verder; jullie hebben ook wel gelijk, ik ging even de discussie aan omdat ik het niet eens wat met de stelling, maar het was meer een anti-verveel reactie, zonder dat ik extreem veel van het onderwerp afweet oid. Dus. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar verder ben ik wel voor legalisering van alle middelen. Ofja, eigenlijk er geen probleem van maken wat mensen in zichzelf stoppen. Oeh wat fout. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |