Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
|
![]() |
||
Citaat:
Nou uiteindelijk reed mijn moeder nog even langs school om me daar even af te zetten waardoor ik uitendelijk nog 2 cijfers heb kunnen ontdekken. Ik mis er nu nog 2 en ik heb mij dus nog niet ingeschreven voor een herkansing. Oh en mijn oma was heel erg afwezig en slaperig en ik vind het zo zielig voor haar, het duurde echt 2 minuten voor ze doorhad dat er bezoek was. Het klinkt heel lullig maar ik vind het zo zielig voor haar dat ze nog niet dood is, ofzo. ![]()
|
Ohja de site werkt trouwens niet goed, blijkbaar zouden al die dingen al op het web moeten staan, maar dan verschijnen ze iig niet bij mij.
Onderwijs is echt slecht geregeld. En dan denken ze dat méér uren de oplossing is. En beterschap is eigenlijk niet echt nodig, ze gaat echt al snel dood, dat weet ik zeker, maar het is alleen nog een kwestie van wanneer dan? En mijn oom en mijn moeder hebben er discussies over omdat mijn oom wil dat ze naar het ziekenhuis gaat en een infuus krijgt en mijn moeder heeft meer zoiets van, ja, wat heeft ze er nog aan? Dan leeft ze misschien langer maar daar wordt ze echt niet beter van. Frustrerend.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is veel. |
![]() |
|
Wij hebben alleen eens in de zoveel tijd een 40-minuten rooster voor een dagje, omdat er dan vergaderingen zijn. Opzich is het wel lekker dat die leseen zo snel klaar zijn maar echt veel gedaan krijg je dan niet.
Oh god, ik krijg volgend jaar trouwens 4 uur Grieks per week. Van een nare leraar, met nog maar 1 andere leerling erbij. Grieks in de bovenbouw populair? Nah.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Met 70 minuten moet je toch ook weer zelfstandig doen? Het was iig niet zo dat je dan IPV 50 minuten gelul 70 minuten gelul krijgt en dan je huiswerk moet gaan doen thuis, die leraren krijgen ook geen 70 minuten vol.
Met Grieks doen we alles de hele tijd samen met die gast en dan kan ik het al helemaal niet meer uitstaan.
|
Verwijderd
|
Bij ons gaat iedereen zitten, pakt z'n boeken voor zich en gaat 'n beetje zitten praten. Af en toe wordt er gekeken of iedereen z'n huiswerk af heeft en als iemand iets vraagt wordt het persoonlijk uitgelegd. Behalve als het blijkt dat meer mensen dat probleem hebben.
Dus voornamelijk zelfstandig, maar omdat het 70 minuten is hoef je niet bepaald door te werken, want de werkdruk is een stuk minder hoog. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Werkdruk..? Dat kennen we hier niet eens, we hebben nooit zoiets dat je aan het einde van de les af moet hebben ofzo. Maar is het dan dat je het idee hebt dat je in de les dan nog wel tijd hebt, dat niet zo blijkt te zijn en je alsnog even veel moet doen thuis?
||
Citaat:
![]() Wij hebben 50 minuten, twee lessen per week voor de meeste vakken. Maar ze gaan er wel vanuit dat je ook nog een KWT-uur voor elk vak inroostert waardoor de lessen voornamelijk gebruikt worden voor uitleg
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |