Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Bij mij wordt je pas echt verdacht als er meerdere redenen zijn om je verdacht te vinden ![]()
|
Verwijderd
|
Ik post nog even het lijstje met deelnemers, dan kan ik zo kijken uit wie ik moet kiezen ;x
1. AllureV 2. Daboman 3. Grootvader 4. Katje 5. Heksjuh 6. Basjeeh 7. ~~Fantôme~~ 8. matige_muis 9. twinkebel/Missy-combo 10. Flowtje 11. kopmuntkip 12. Azaelia 13. Röps 14. Orsino* |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-07-2008 om 12:34. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het enkel lastig dat er straks een week lang iemand met een andere speelwijze post. En Twinkebel is volgens mij sowieso niet zo'n actieve poster.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh ik snap het al, verdacht is niet het goede woord. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Orsino*
Fantome Amuse Grootvader Daboman Lisaah Kopmuntkip Sherco Orsino* Azaelia Katje Krynn Heksjuh Twinkebel Röps Katje Daboman Basjeeh Flowtje matige_muis Basjeeh Grootvader Zoals ik vanochtend al zei.
|
Kopmuntkip steek eruit, en er moeten nog 4 mensen laten weten dat ze stemmen
![]() maar inderdaad, als er eentje uit het rijtje kopmuntkip wolf is dan komt het op gelijkspel, alhoewel dat nu (in de beginfase) nog niet heel veel uitmaakt, behalve als Orsino*, Grootvader, Kopmuntkip, Katje of Twinkebel een wolf is. Maar hoe groot is die kans nou ![]()
|
Orsino*
Fantome Amuse Grootvader Daboman Lisaah Kopmuntkip Sherco Orsino* Azaelia Katje Krynn Heksjuh Twinkebel Röps Katje Daboman Basjeeh Flowtje matige_muis Basjeeh Grootvader kopmuntkip BTW: het is nu allemaal random, dus je hebt nu gewoon pech, tenzij er een wolf in jouw rijtje staat.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ja, dat had in 1 post gekund, bedacht ik me achteraf ![]()
|
lieve mensen, sorry dat ik vandaag zo laat ben. ik ging boodschappen doen en toen opeens was het 4 uur later (dat krijg je als de albert heijn je sociale leven is). verder heb ik nog een nare mededeling voor jullie: het is gelijkspel...
|
Röps
Katje Krynn AllureV of een van deze mensen is een wolf, Of flowtje heeft gestemd op Grootvader/Kopmuntkip, Of er zijn mensen die hun keuze verkeerd hebben doorgegeven. Wat ook nog kan is dat er twee wolven in dit lijstje staan en het gelijkspel tussen grootvader en kopmuntkip is. Mogen wij weten tussen wie het gelijkspel is? [EDIT] Volgens haar(flowtje) posts heeft ze of random gestemd of op grootvader, ik denk het laatste
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #49 deel 2 Orsino* | 423 | 26-07-2008 09:32 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Ik B3n SmO0rV3Rli3Fd 0p Ha4r!!! mumumumugen | 38 | 07-04-2006 22:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #6 hi | 227 | 19-09-2004 13:22 |