Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Even kijken wat ik nog van het arrest weet. Een boer had zijn melk aangelengd met water en zijn knecht de melk laten verkopen. Volgens de rechtsregels die toen geldden zou de knecht schuldig zijn, omdat het verboden is aangelengde melk te verkopen. Het feit dat de knecht er niets aan kon doen omdat hij niet degene was die water bij de melk (wijn
![]() ![]() ![]() ![]()
|
Mijn lerares is ook een nazi. Ik moest een beschouwing maken over vliegverkeer (?) en ze leert ons dat je daarbij verschillende oogpunten moet behandelen. Mopperde ze bij mij dat er te veel meningen in voorkwamen. Like, what?
Maar goed. Het is wel awesome dat ik het nu nog niet af heb en het om 4 uur in moest leveren maar de website het niet doet. Dat betekent dat ik kan zeggen dat ik het wel op tijd afhad maar de site niet meerwerkte! Ha!
|
Hmm jongens ik moet vanavond voor zeven mensen koken, wat zal ik eens maken? Ik wil ze ook niet iets supersimpels voorzetten. Ik dacht aan een appelsalade erbij uit de Allerhande, alleen ook geen idee wat ik daar weer bij moet maken.
||
![]() |
Citaat:
![]() [edit] het staat er wel bij, laatste regel. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
<3
||
Verwijderd
|
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gadogado
en Citaat:
|
![]() |
|
Hmm ja iets uit de over kan sowieso niet, want ik kook zeg maar op de trainingslocatie en ik weet niet echt goed wat daar wel en niet aanwezig is, dus ik gok maar niet dat er een oven is.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |