Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
er komt idd, een serie van: Ripper (kijk maar op www.tvtome.com) maar kweet nie hoeveel afleveringen dat worden,....
maar weet iemand of er nou nog crossovers komen??? ![]() btw kdacht dat een topic maar 6 pagina's kon hebben?? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
T's een Charmed, Buffy en Angel topic...
![]() ![]() ![]() Alleen een serie over Giles? Pathetic zou ik ut niet willen noemen, maar wat moet er in hemelsnaam in gebeuren dan? The Ripper of Giles hoort bij Buffy, dus tenzij die ook erin terug komt, weet ik nie wat er in zou moeten... ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() musical heb ik idd ook al tig keer op computer gezien... ![]() ![]()
|
straks krijgt iedere acteur een eigen serie...
![]() houd ut maar gewoon op de huidige serie waar ze allemaal in spelen... Angel was leuk in buffy, de nieuwe serie is wel een leuke (xtra) aardige toevoeging, maar niet meer dan dat... persoonlijk vind ik niet dat 1 v/d acteurs nou zoo speciaal is dat die een eigen serie moet krijgen... door ut samenspel zijn ze goed, of ze dat appart ook zijn valt te betwijfelen...
|
Verwijderd
|
Mh nee, dat is niet zo. Angel *was* gewoon een toevoeging, en toen hij uit Buffy wegging was de serie Angel saai en Buffy ook, maar ze hebben het allebei goed opgepakt en nu is de serie Angel ook leuk, eindelijk echt op zichzelf staand.
En Paige sucks >_< Heeft om de een of andere reden een vet irritant hoofd. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heel irritant ![]() ....... ![]()
||
![]() |
Citaat:
|||||
Citaat:
www.buffyhaven.com Want kijk maar, als je nu op de icons klikt en de eigenschappen ervan opvraagt, zie je van welke URL ze komen. Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Groetjes, Ripper ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Deze fics, en veel andere B/G fics zijn te vinden op: The Buffy & Giles Fanfiction Archive en Destiny Awaits Deze twee sites zijn de beste sites op het gebied van B/G fanfic. ![]() Ripper
|
vanf begin zeizoen 6 ben ik de buffy afleveringen op gaan nemen. (zijn dus pas 5 afleveringen geweest), maar de laatste 2e keer is het al fout gegaan
![]()
|
![]() |
Ik vond het wel een leuke aflevering
![]() En ik heb hem opgenomen ![]() Ik heb dus nu heel seizoen 2 en 3 en de helft van seizoen 4 en 5 van seizoen 6. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() die jongen vond ik juist lelijk!!! Dawn is te naief ![]() Ik vond het ook wel een stoere aflevering, vooral omdat ik "once more w/feeling" hiervoor al had gezien, en nu zag waartoe het allemaal leidt enzo, was wel lachen
|
![]() |
*wah* het was echt koel die musical aflevering!!
![]() die liedjes, het dansen, alles, echt gaaf! Buffy is sowieso koel en ik hou erg van musicals dus dit was de perfecte combi ![]() Ik had niet gedacht dat ze zélf ook zouden weten dat ze in een musical zaten ![]() ![]() Ze konden allemaal best goed zingen btw ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Walk trough the Fire was 1 vd mooiste liedjes vond ik. En die liedjes van Buffy, zoals die eerste & Something to sing about waren ook erg leuk, vooral omdat je dan een btje kwam te weten hoe buffy zich nou eigelijk voelde en wilde. En dat liedje van Giles was mooi gefilmd, dat buffy aan het trainen was... En op het einde toen die demon het zei, besefte ik het ook opeens. Iedereen had dmv het zingen z'n gevoelens en geheimen verteld! best wel koel bedacht ![]() ![]() En jah het einde ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Trouwens, het refrein dat Giles zong is: I wish I could say, the right words To lead you through this land Wish I could play the father And take you by the hand Wish I could stay here But I now understand I'm standing in the way Zie je nu, dat hij geen vaderfiguur is voor Buffy, en dat hij dat niet wil zijn? Hij wenste wel dat hij voor haar het vaderfiguur kon spelen, maar dat wil hij niet, en als hij dat toch zou doen, verloochent hij zichzelf. En hij vindt dat als hij blijft, hij Buffy's ontwikkeling naar zelfstandigheid in de weg staat. En dus gaat hij weg. Ik vind trouwens dat de Buffy/Giles relationship en de Willow/Tara relationship wel erg parallel is in "Once More With Feeling" en straks ook in "Tabula Rasa" (maar over TR zeg ik nog maar even niets, ik wil niet the unspoiled gaan spoilen ![]() In "Once More With Feeling" hadden Giles en Tara een duet, en zongen ze allebei tegelijkertijd het volgende: Believe me, I don't wanna go And it'll grieve me 'cause I love you so We both know Daarna gaan ze de verzen van hun eigen liedjes zingen, maar het hier bovenstaande zongen ze allebei tegelijkertijd. Tara zong dit omdat ze zo van Willow houdt maar toch weg moet, voor Willow's eigen bestwil. Zo ook Giles met Buffy. Je kunt dit beschouwen als de 1e keer dat Giles zijn gevoelens voor Buffy toegaf: hij houdt van haar! ![]() ![]() Next time ga ik verder over "Tabula Rasa'', zodra het hier in NL is uitgezonden.... ![]() Ripper
Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 10:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jammer dat ze Previsously on Buffy... niet uitzonden, maar ja bij een commerciele zender kost tijd veel geld ![]() ![]() Ohja, ik heb net even naar de kijkcijfers gekeken en OMWF scoorde maar 100.000 kijkers. All the Way trouwens 205.000. Erg jammer natuurlijk ![]() |
![]() |
|
giles mag niet weg
![]() ![]() ![]() ![]() whaha, dat stukje was grappig toen buffy naar buiten ging om te kijken of nog meer mensen aan't zingen waren, en er allemaal mensen waren met pakken van de stomerij; "they took out THE MUSTARD!" toen moest ik hard lachen ![]() oh, en het stoerste stukje was toen tara ging zingen, en in de achtergrond twee meisjes gingen meedansen, dat was grappig. en toen buffy ging zingen op't einde en giles zei "tara, anya, give her some backup!!!" en toen ze meegingen dansen en zingen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Anywayz, de aflevering van volgende week lijkt me ook wel een mooie, veel over gehoord, nog nooit gezien, maar ach, over een weekje weten we meer... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Beter naar de tekst luisteren jullie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Gaat Giles nu trouwens voor de rest van het seizoen terug naar Engeland? Komt ie helemaal niet meer in Buffy voor dan? Ik had OMWF al gezien, maar alleen op de computer met van dat schokkende beeld, heb t gisteren niet gezien, maar wel opgenomen. Ga ik straks kijken. Kan ik het eindelijk goed zien allemaal. JEE.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Films, TV & Radio |
Alias is er weer op! Ciskaatje | 12 | 04-04-2003 14:44 | |
Films, TV & Radio |