Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() edit: hehe, heb ik nog gelijk ook nog "De Nederlanders spreken over "haricots verts". Wij spreken over zeer fijne boontjes of Keniaboontjes" http://users.skynet.be/fons.nicolay/...l#Bonensoorten |
![]() |
|
![]() |
gisteren uiteten; zalfilet met een sausje van mascarpone/dille/citroen, en daarnaast vlaamse friet met echte mayo en een salade met balsamico dressing en dat was ergggg lekker.
vanavond weet ik nog niet, misschien zelf pizza maken maar er moeten nog boodschappen worden gedaan.
|
Verwijderd
|
Gister ging ik te lekker uit eten
![]() Vooraf: paar (5?) stukjes stokbrood met kruidenboter (die echt té lekker was) Hoofdgerecht: Courgette gevuld met allerlei paddenstoelen en spinazie-knoflook-roomsaus (goddelijk), paar boontjes & worteltjes, rauwkostsalade, stoofpeer, blokje ananas en gebakken krieltjes |
![]() |
|
Avé, dat klinkt écht te lekkerrrrrr <3
Ik heb geen idee wat ik ga eten... Bij gebrek aan kookzin wordt het of erwtensoep (is het toepasselijk weer voor) of verse sperziebonen met een al gebraden boomstammetje (over van gisteren).
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Kaasfondue is egt lekker! <3
Maarr vanavond ga ik koken; ovenschotel met wokgroentes, vegagehakt en aardappelpuree. En zelfgemaakte rijstdessert met warme appeltjes toe!
|
Verwijderd
|
Hartige taart met tomatenblokjes, gele & groene paprika, ui, geitenkaas en olijven
En daarbij nog wat gebakken kastanjechampignons met knoflook En als toetje appelschijven met appelstroop & rozijnen onder de grill met poedersuiker & kaneel ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2008 om 12:15. |
![]() |
|
Ik denk spaghetti met pesto maar ik moet nog boodschappen doen
![]() Edit: het wordt spaghetti met pesto en pijnboompitjes en tomatensalade ![]()
Laatst gewijzigd op 24-11-2008 om 16:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik schil een appel (weet niet of t nodig is, maar denk dat t lekkerder is), snij m in schijven en snij in het midden rondjes eruit waar t klokhuis zit (als je een appelboor hebt is dat handiger). 2-3 minuten onder de grill, dan appelstroop erop smeren en de rozijnen erbij doen, nog 2 minuten onder de grill. Dan haal je ze eruit, gooi je er direct poedersuiker en kaneel overheen zodat de suiker ook lekker warm wordt. en dan eet je het op. |
![]() |
||
Citaat:
beetje het appelbol idee, maar dan zonder de bol errond, ja toch? ![]() oh fuck, appelbollen zijn zoooooo vet lekker hé ![]() ![]() <3 <3 w3 nu heb ik er zin in, maar we hebben geen oven, en in de microgolf opwarmen is het toch niet hetzelfde... |
![]() |
|
Hé Ave, ons toetje lijkt wel wat op elkaar! Ik heb warme gecarameliseerde appeltjes gemaakt, met kaneelijs <3
En verder heb ik afhaalchinees gegeten, bami en foe yong hai.
|
![]() |
Vanavond rijst, roergebakken groenten en een stuk kip van een oven kip.. met wat sambal en chili saus erbij
en voor het toetje ga ik nog even naar de super markt ![]() denk dat ik het mona toetje van het jaar > luchtige yghrt pudding aardbei kwarktaart haal.. alleen heeft iemand hier welis die luchtige yghurt pudding op ... zijn ze aanrader/lekker als je een echte vla eter bent?>? |
![]() |
|
Ik ga nasi maken
![]() @ Dennis: ik heb dat toetje wel eens op en ik vond hem lekker, het is wel meer kwark-achtig dan vla-achtig. M'n vriend eet liever yoghurt en vla. Ze worden per twee verpakt dus je kan het best eens een keer proberen ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Wat eten we vandaag? #2 Mr Soija | 500 | 31-03-2017 17:47 | |
Seksualiteit |
Fantasie met een Marokkaan Kev25 | 48 | 19-11-2015 20:12 | |
Eten & Drinken |