Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Haha, ik vind mezelf echt belachelijk. Ik word half verliefd op elke kerel die ik tegenkom
![]() Morgen uit eten met mijn verloofde vriendin! Ga dr helemaal uithoren ik wil alles weten. Lekker fantaseren over haar bruiloft. Zin in! En ik moet mee jurk uizoeken ![]() En spekkie: wat heb je geantwoord ![]() |
![]() |
|
Op liefdesgebied gaat het eigenlijk alleen maar geweldig. Het allemaal zo fijn en zo leuk dat ik soms bang ben dat het helemaal mis gaat. Ik bedoel: het kan toch niet altijd zo goed gaan?
Op vriendschappelijk gebied: verliefde vriend, en hij is ontzettend leuk met zijn meissie. ![]()
|
Verwijderd
|
op liefdesgebied gaat het sinds gisteravond na een telefoontje weer prima. ik had het idee dat hij toch wel wist dat ik er toch wel voor hem ben, en dat hij daarom geen moeite meer deed ofzo. net belde hij dus om te vragen of ik donderdag langs wilde komen, en dat vond ik helemaal leuk haha. nouja, ik vind hem geweldig <3
op vriendschappelijk gebied gaat het ook goed, behalve dat ik door stage iedereen minder zie dan ik eigenlijk zou willen. maar als ik ze dan weer zie is alles gewoon prima en leuk, dus geen problemen ofzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: ja-a leuke mensen in mijn omgeving. |
![]() |
|
Gisteravond naar hem toe gegaan, avondje lekker samen tv liggen kijken in bed en liggen knuffelen en ik kon niet van hem afblijven en wilde maar naar hem blijven kijken en volgens hem keek ik heel verliefd, haha
![]() ![]()
|
Ondanks dat een lief vriendinnetje nu studeert hebben we echt nog heel close contact, en ze is gewoon echt geweldig.
![]() ![]() En stiekem ben ik echt heel blij dat vriendje vanavond weer komt. ![]()
|
Ja het is hier best leuk hoor, maar ik mis mn vriendinnen gewoon erg. Ze gaan dit weekend naar allemaal leuke feestjes met zn allen en ik wil mee!!
Ik heb hem gemaild wat ik wil, en gevraagd wat hij wil en dus moet ik nu maar afwachten of hij er nou al uit is wat hij wil. Ow en we hadden dit weekend huisfeest hier, en er kwam paar dagen geleden een jongen van dat feest helemaal naar ons huis om naar mij te vragen, ahh. Hij wil me nog een keer zien maar heeft een vriendin, al hij zegt van niet, een huisgenoot kent zijn vriendin. Arm meisje. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm, beetje - behoorlijk - jammer dat als hij dan eens een rustige week heeft, ik tot mijn oren in de activiteiten zit waardoor we elkaar alsnog niet zien. Gelukkig morgenavond samen werken, hopelijk zijn we ongeveer even laat klaar. En ik wil dat ie belt want ik wil even aandacht, nu,
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik belde hem vanmiddag en zei: 'Als je er klaar mee bent, weet je dat je dat gewoon kunt zeggen'. Hij zei dat hij dat dan zou doen, maar het antwoord klonk zo twijfelachtig en toen ik even doorvroeg kwam het er op neer dat hij er inderdaad wel klaar mee was, nu. En al was hij maar een scharrel, ik vond het toch vervelend, omdat ik zelf net op dat punt was aangekomen van, het is nu over of we gaan kijken wat we er nog meer mee kunnen en zelf eigenlijk stiekem voor optie twee gekozen had. Morgen school skippen, artikel niet af maar ook geen zin om hem meteen tegen te komen, al voel ik me er na een goede avond friendslove wel beter over. Zo.
|
![]() |
|
Zo, dat gaat weer stralend
![]() ![]() ![]() Twee weken geleden een feestje en dat was heel gezellig met een kerel, maar verder niks bijzonders. De volgende dag stond opeens de ex voor de deur wat verrassend genoeg weer resulteerde in sex en weg maar weer. Week niet gesproken en toen op een ander feest tegen het lijf gelopen -wist uiteraard dat hij er was-. Dat liep wat minder soepel, want na een paar uitstekend geslaagde jaloersmaakpogingen belandde ik uiteindelijk huilend in zijn armen te gillen dat ik hem zo miste. Eh, ja, charmant. Op een of andere manier vond ie het een goed gesprek. In ieder geval, daarna eergisteren mee naar de film geweest samen met twee vrienden en daarna bij hem geslapen, omdat het al laat was en nou. FOUT FOUT FOUT. Ik eh, moet er echt mee kappen. Maar ik zie hem morgen al weer en ik ben er zo zat van. En verder haal ik me veel te veel sociale zaken op de hals waardoor ik al twee weken geen avond alleen meer heb gehad en nu overspannen rondren. Parteeh ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|