Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2008, 17:26
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Dat had ik je zo kunnen vertellen
mja, eigenlijk wist ik dat zelf ook wel

maar toch leek het er even op dat het wel werkte. volgens mij heb ik m bang gemaakt ofzo
Oud 23-11-2008, 19:14
Dvine
Dvine is offline
Hmm, happy feelings zijn goed.
Oud 23-11-2008, 19:34
Roosje
Roosje is offline
En nu heb ik m'n beste vriendinnetje ook weer gesproken. <3 Morgen ga ik weer terug naar Utereg en ik ben dol op alle mensen die ik daar heb leren kennen. We gaan de dag na m'n verjaardag met z'n allen (alle meisjes, that is) uit eten en ze komen ook in de kerstvakantie een keer naar Enschede en dan gaan we zelf pizza maken en in 't tuinhuis slapen en warme chocolademelk met amaretto drinken. Jaa.
Oud 23-11-2008, 19:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
We zijn al het hele weekend samen en ondanks dat ik me niet helemaal lekker voel is het echt gewoon fijn
Oud 23-11-2008, 19:53
Verwijderd
hij dacht dat hij me niet gelukkig maakte omdat hij soms van die IKVINDALLESKUT-buien heeft, maar als hij me niet gelukkig zou maken had ik het natuurlijk allang uitgemaakt. nouja, ik geef wel om hem. verder heb ik sinds een tijdje weer heel normaal en echt leuk contact met een exvriendje. geen gevoelens ofzo, ook niet van zijn kant, maar we kunnen het gewoon weer goed vinden samen. echt wel leuk, erg blij mee.
Oud 23-11-2008, 22:22
Verwijderd
goed, dit is de fase van: het is nog niets maar eigenlijk ook weer wel.
maar wanneer is het nou officieel?
hij komt met kerst bij mij thuis eten nou, dan zou je toch zeggen.

achja, ik geniet met volle teugen
Oud 23-11-2008, 23:16
miekmuis
miekmuis is offline
Tussen mij en mijn vriend gaat het enorm goed. We zijn nu zo'n drie maanden samen en hij maakt me zo enorm gelukkig. Wel merk ik dat ik nogal een deuk heb opgelopen in mijn vorige relatie, maar met zijn eindeloze geduld met mij moet dat wel goed komen. Ik kan ook ontzettend goed met zijn zoontje overweg. Het zoontje is nog niet officieel verteld dat we een relatie hebben, maar we gedragen ons wel zo in zijn bijzijn en ik ben er ook ieder weekend als hij er is. Ik ben gelukkiger dan ooit in de liefde.
Oud 24-11-2008, 02:12
Methuselah
Methuselah is offline
Bwoah, ça va wel hé. Zeker als ik 'n drukbezette week heb.
Oud 24-11-2008, 08:10
Joehoedith
Joehoedith is offline
wow een half jaar... wie had dat gedacht
Oud 24-11-2008, 08:36
Rob
Rob is offline
Citaat:
wie had dat gedacht
Wees eens wat positiever over ons.
Oud 24-11-2008, 08:39
Verwijderd
Wat pikt hij veel van me.. Het is te lief voor woorden. Ik hou echt veel van hem <3
Oud 24-11-2008, 08:51
Verwijderd
Hmmm, weekend was lekker. Zaterdagavond was tof en zondag de hele dag in bed gelegen. Heel even er uit geweest, hij wilde tweedehands auto's bekijken. Ik deed moeilijk en hij snapt het stiekem wel.
Gisteravond sneeuwde het echt teringhard en zijn we onverwacht uit eten geweest (L) Was zó leuk! Toen mocht ik ook nog bij hem blijven slapen omdat het zo hard sneeuwde. (L)(L)
Oud 24-11-2008, 12:48
Verwijderd
[zeikmodus aan]
Ik ben nog steeds niet beter en ik ben het beroerd voelen meer dan zat. Verder vind ik het stom dat hij maar niks van zich laat horen, terwijl ik het heel fijn zou vinden als hij eens een keer het initiatief toont om af te spreken. Dus ik bega nu alweer de fout hem te smsen, met als gevolg dat ik waarschijnlijk de rest van m'n dag verspil aan boos zijn dat hij niet reageert. Oh wat is mijn leven leuk. En ik heb woensdag én donderdag 2 etentjes waar ik allebei helemaal geen zin in heb, omdat het dan weer moeilijke-dingen-bespreken gaat worden.
[zeikmodus uit]

Maar verder schijnt mijn grote vriend de zon en daar word ik toch wel weer een beetje blij van. Zo.
Oud 24-11-2008, 12:56
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heel weekend samen geweest en dat was heerlijk En vanmorgen hoefde er voor de verandering niet iemand van ons om kwart over zes/half zeven al op dus lekker rustig wakker geworden en lekker liggen knuffelen <3 Heerlijk wakker worden zo Toen naar huis gegaan omdat hij ook hard moest studeren en door niet rijdende treinen en te laat komende bussen deed ik daar 2 uur over maar hij bleef lieve smsjes sturen en nu zitten we nog wat te babbelen op msn
Oud 24-11-2008, 13:01
metallica
metallica is offline
Citaat:
moet je eens tegen hem zeggen
Hehe, eigenlijk wel he

Vandaag 9 maanden samen En ahhh, we gaan samen een kerstboom kopen <3 Ik hou echt van dat huiselijk gedoe
Oud 24-11-2008, 13:45
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik heb het beste en leukste vriendje van de wereld. En morgen ontmoet ik zijn vrienden... spannend!!!
Oud 24-11-2008, 15:47
Neko*
Neko* is offline
Hij is bijna jarig en ik heb echt een super leuk cadeau waarvan ik ook helemaal zeker dat hij het echt gaaf gaat vinden. <3 Het gaat echt al heel lang enorm goed tussen ons, zo fijn. Hij brengt rust in mijn hoofd.
Oud 24-11-2008, 17:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb al een huwelijksaanzoek klaar liggen Die mannen hier... echt ongelofelijk!

Citaat:
En spekkie: wat heb je geantwoord
Wat denk je zelf?

Laatst gewijzigd op 24-11-2008 om 18:21.
Oud 24-11-2008, 18:13
wup
wup is offline
Haha, ik vind mezelf echt belachelijk. Ik word half verliefd op elke kerel die ik tegenkom Maar niet echt natuurlijk. Gister vroeg iemand aan me waar ik op val en ik moest zeggen dat ik het echt niet weet. Ik ga lekker rustig de tijd nemen om daar ooit eens achter te komen, want op het moment is het hebben van een lul al goed genoeg en das natuurlijk belachelijk.

Morgen uit eten met mijn verloofde vriendin! Ga dr helemaal uithoren ik wil alles weten. Lekker fantaseren over haar bruiloft. Zin in! En ik moet mee jurk uizoeken

En spekkie: wat heb je geantwoord
Oud 24-11-2008, 20:57
Lilium
Lilium is offline
Op liefdesgebied gaat het eigenlijk alleen maar geweldig. Het allemaal zo fijn en zo leuk dat ik soms bang ben dat het helemaal mis gaat. Ik bedoel: het kan toch niet altijd zo goed gaan?
Op vriendschappelijk gebied: verliefde vriend, en hij is ontzettend leuk met zijn meissie.
Oud 24-11-2008, 22:14
Verwijderd
op liefdesgebied gaat het sinds gisteravond na een telefoontje weer prima. ik had het idee dat hij toch wel wist dat ik er toch wel voor hem ben, en dat hij daarom geen moeite meer deed ofzo. net belde hij dus om te vragen of ik donderdag langs wilde komen, en dat vond ik helemaal leuk haha. nouja, ik vind hem geweldig <3
op vriendschappelijk gebied gaat het ook goed, behalve dat ik door stage iedereen minder zie dan ik eigenlijk zou willen. maar als ik ze dan weer zie is alles gewoon prima en leuk, dus geen problemen ofzo
Oud 25-11-2008, 11:10
metallica
metallica is offline
Goh, ik ben overmorgen alweer bij hem <3
Oud 25-11-2008, 12:22
Miek
Miek is offline
ex-issues oplossen
Oud 25-11-2008, 12:41
Verwijderd
omg, sneeuwballen naar elkaars hoofd gooien en rollen door de sneeuw als het donker is. <3 Ik ben verliefder dan ooit.
Oud 25-11-2008, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik vind mezelf echt belachelijk. Ik word half verliefd op elke kerel die ik tegenkom Maar niet echt natuurlijk. Gister vroeg iemand aan me waar ik op val en ik moest zeggen dat ik het echt niet weet. Ik ga lekker rustig de tijd nemen om daar ooit eens achter te komen, want op het moment is het hebben van een lul al goed genoeg en das natuurlijk belachelijk.
Haha, dat ken ik, dat heb ik zelfs met de Duitser nu nog, dat er zo veel leuke jongens rondlopen Het helpt ook niet dat veel van die leuke jongens wel met me willen daten. Maar in mijn geval vind ik dan gewoon veel jongens wel leuk, maar er springt niemand uit... en daar heb ik niet zo veel zin meer in, dan wordt het toch nooit meer dan een paar dates en dat ben ik wel een beetje zat... vandaar ook dat ik met de Duitser ben trouwens

OT: ja-a leuke mensen in mijn omgeving.
Oud 25-11-2008, 15:03
Kitten
Kitten is offline
Het was heel fijn dit weekend, dus ik hoop dat alles weer pais en vre wordt.
Oud 25-11-2008, 15:33
ST*R
ST*R is offline
Mailtje van hem dat hij me mist en me toch wel erg leuk vindt. JA HALLO. Ben aan de ene kant wel beetje boos (waarom speelt hij zo met mn gevoelens, was net bezig met over hem heen aan het komen!), aan de andere kant ook super blij. Hij mist mij ook maarja, en nu...?
Oud 25-11-2008, 16:13
Verwijderd
And it only gets better. Alleen een beetje bah dat ik over zeven weken een half jaar het land uit ga.
Oud 25-11-2008, 16:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ontsnappen naar een ander land betekent niet ontsnappen van je ex Echt, wat is dit? Waarom die dromen elke nacht, waarom die verlangens?
Oud 26-11-2008, 14:45
Verwijderd
Verdorie, ik mis 'm. Vrijdag duurt nog lang!
Oud 26-11-2008, 16:19
metallica
metallica is offline
Morgen ben ik weer bij hem en ik heb er echt echt echt heel veel zin in <3
Oud 26-11-2008, 16:37
wup
wup is offline
Gister uit eten met beste vriendin en daarna burn after reading gezien ( wát tof trouwens). En we hebben natuurlijk de hele bruiloft vast besproken haha. Ik ben gewoon het enige niet-familielid wat er de hele dag bij mag zijn. Voel me vereerd!
Oud 26-11-2008, 16:57
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
Citaat:
En we hebben natuurlijk de hele bruiloft vast besproken haha. Ik ben gewoon het enige niet-familielid wat er de hele dag bij mag zijn. Voel me vereerd!
ik zou eerder geneigd zijn om al mijn vrienden en maar een paar familieleden uit te nodigen
Oud 26-11-2008, 21:14
meiiSkee
meiiSkee is offline
Klote.. lang geleden geen echte relatie meer gehad. Maar ik heb er nou weer weer tijd voor en wel weer behoefte aan de liefde en warmte van een jongen om me heen.
Oud 26-11-2008, 22:50
Verwijderd
morgen zie ik hem weer, zin zin zin in! maar ik weet nu al dat ik veel te laat ga komen, want ik moet eerst nog allemaal shit voor m'n stage onderzoek doen. misschien gaat dat wel extra snel omdat ik nu zoveel zin heb om hem te zien, ha.
Oud 26-11-2008, 23:28
Verwijderd
Ohohoh hij is leuk! En lief. Enzo. En oh vrijdag duurt écht nog veel te lang en ik val in herhaling, haha. Hij is veel leuker als ie vrolijk en uitgeslapen en niet gestrest is.
Oud 27-11-2008, 08:58
Miek
Miek is offline
Een interessant persoon ontmoet en eigenlijk wil ik wel duizendveel contact met hem zoeken maar dat werkt dan alleen maar tegenovergesteld
Oud 27-11-2008, 09:59
Pluis
Pluis is offline
werd ik vanmorgen superblij wakker omdat ik dacht dat ik een date had met iemand, had ik het gedroomd
soms zijn dromen heel gemeen
Oud 27-11-2008, 12:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gisteravond naar hem toe gegaan, avondje lekker samen tv liggen kijken in bed en liggen knuffelen en ik kon niet van hem afblijven en wilde maar naar hem blijven kijken en volgens hem keek ik heel verliefd, haha En vanmorgen konden we lekker nog even blijven liggen in bed. Samen zijn is gewoon fijn en morgen ga ik alweer naar hem toe
Oud 27-11-2008, 12:28
Neko*
Neko* is offline
Ondanks dat een lief vriendinnetje nu studeert hebben we echt nog heel close contact, en ze is gewoon echt geweldig. Laatst kwam ze hier omdat mam hulp nodig had, en ik niet kon ivm rijles en toen vond ze het helemaal niet raar dat ik belde en stond ze meteen voor de deur. Ze is echt gaaf. En het is altijd zo super leuk met haar. Misschien dat we een dubbelvakantie gaan doen met haar vriend en vriendje erbij. Zou echt zo super zijn. <3 Zondag gaan we de musical van groep 8 nog eens bekijken saampjes. Heerlijk gewoon.

En stiekem ben ik echt heel blij dat vriendje vanavond weer komt.
Oud 27-11-2008, 13:45
ST*R
ST*R is offline
Ja het is hier best leuk hoor, maar ik mis mn vriendinnen gewoon erg. Ze gaan dit weekend naar allemaal leuke feestjes met zn allen en ik wil mee!!
Ik heb hem gemaild wat ik wil, en gevraagd wat hij wil en dus moet ik nu maar afwachten of hij er nou al uit is wat hij wil. Ow en we hadden dit weekend huisfeest hier, en er kwam paar dagen geleden een jongen van dat feest helemaal naar ons huis om naar mij te vragen, ahh. Hij wil me nog een keer zien maar heeft een vriendin, al hij zegt van niet, een huisgenoot kent zijn vriendin. Arm meisje.
Oud 27-11-2008, 21:19
Verwijderd
Hmmm, beetje - behoorlijk - jammer dat als hij dan eens een rustige week heeft, ik tot mijn oren in de activiteiten zit waardoor we elkaar alsnog niet zien. Gelukkig morgenavond samen werken, hopelijk zijn we ongeveer even laat klaar. En ik wil dat ie belt want ik wil even aandacht, nu, maar hij is waarschijnlijk nog onderweg.
Oud 28-11-2008, 05:36
Verwijderd
Ik belde hem vanmiddag en zei: 'Als je er klaar mee bent, weet je dat je dat gewoon kunt zeggen'. Hij zei dat hij dat dan zou doen, maar het antwoord klonk zo twijfelachtig en toen ik even doorvroeg kwam het er op neer dat hij er inderdaad wel klaar mee was, nu. En al was hij maar een scharrel, ik vond het toch vervelend, omdat ik zelf net op dat punt was aangekomen van, het is nu over of we gaan kijken wat we er nog meer mee kunnen en zelf eigenlijk stiekem voor optie twee gekozen had. Morgen school skippen, artikel niet af maar ook geen zin om hem meteen tegen te komen, al voel ik me er na een goede avond friendslove wel beter over. Zo.
Oud 28-11-2008, 09:36
I C U
I C U is offline
Gossiej. Het gaat hartstikke goed, met hem, met m'n toch wel weer soort van beste vriendinnetje ÉN! m'n andere beste vriendinnetje gaat trouwen! WOEHOE!
Oud 28-11-2008, 14:30
Halflight
Halflight is offline
Zo, dat gaat weer stralend

Twee weken geleden een feestje en dat was heel gezellig met een kerel, maar verder niks bijzonders. De volgende dag stond opeens de ex voor de deur wat verrassend genoeg weer resulteerde in sex en weg maar weer. Week niet gesproken en toen op een ander feest tegen het lijf gelopen -wist uiteraard dat hij er was-. Dat liep wat minder soepel, want na een paar uitstekend geslaagde jaloersmaakpogingen belandde ik uiteindelijk huilend in zijn armen te gillen dat ik hem zo miste. Eh, ja, charmant. Op een of andere manier vond ie het een goed gesprek. In ieder geval, daarna eergisteren mee naar de film geweest samen met twee vrienden en daarna bij hem geslapen, omdat het al laat was en nou. FOUT FOUT FOUT. Ik eh, moet er echt mee kappen. Maar ik zie hem morgen al weer en ik ben er zo zat van.

En verder haal ik me veel te veel sociale zaken op de hals waardoor ik al twee weken geen avond alleen meer heb gehad en nu overspannen rondren. Parteeh
Oud 28-11-2008, 20:32
Verwijderd
Nu zie ik hem tot dinsdag niet en dat telt eigenlijk niet want dan hebben we repetitie. Volgend weekend dus weer. Stiekem baal ik dr best wel van. Maar ach. Vriendinnetjes zijn ook zeer geslaagd!
Oud 28-11-2008, 22:12
niña
niña is offline
Het kan nog steeds zo overwhelming zijn, die gevoelens voor 'm. En ik drijf er graag in rond <3
Oud 28-11-2008, 22:42
Verwijderd
Is alles weer a-ok met de vriendinnetjes, is het weer dikke ellende met meneer de ex. Oh wat is het toch fijn als je relationeel gebied altijd wel uit ellende ergens bestaat
Oud 28-11-2008, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig morgenavond samen werken, hopelijk zijn we ongeveer even laat klaar.
Nou, niet dus, hij moet nog een paar uur en het was zo druk dat we tijdens het werken amper drie woorden hebben kunnen wisselen. Gezellig. Er komt voor mij weer een drukke week aan en voor hem een überdrukke en ik baal er zo van dat we zo belachelijk weinig tijd voor elkaar hebben dat ik het bijna niet meer zie zitten.
Oud 29-11-2008, 10:43
Verwijderd
Natuurlijk komt hij weer later dan beloofd en ik vind dat vervelendddddd. :boos: Nouja. Dan maar wachten. Hij is het wel waard, alleen dit soort dingen zijn stom.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten