Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
bij ons is er nu juist binnen heel piter jelles een overschot aan leraren die ze niet de laan uit mogen sturen vanwege hun contract, die gaan ze dus volgend jaar op onze school als opzichters in die manege zetten heb ik gehoord(hoewel er wel heel veel leraren bij ons op school met pensioen zijn gegaan)
gaat nog leuk worden, intelligente eigenwijze luie opstandige leerlingen+nazi-regime+leraren van andere scholen die de cultuur op onze school niet kennen maar alleen de regeltjes die ze moeten handhaven=complete chaos(mijn voorspelling tenminste), met mogelijkheid op overspannen leraren we zullen zien wat de uitkomst zal zijn... afschaffen systeem wat de school bedacht heeft of veel minder leerlingen(doordat iedereen van school getrapt word/weggaat vanwege belachelijke beleid van school nu) het is dus mogelijk dat ik volgend jaar van niveau wissel(naar vwo, dat zal het namelijk we worden als ik niet meer naar het gymnasium kan waar ik nu opzit, aangezien het andere gymnasium christelijk is) |
![]() |
|
5 atheneum dus, natuurkunde, scheikunde, biologie, wiskunde b, Frans en economie.
Ik voel me helemaal nog niet zo groo-hoot. ![]() 't Lijkt wel gister dat ik nog naar de kleuren van de stoeldopjes keek om de juiste stoel te zoeken, en liever een grotere want dat was stoer en dat ik naar groep 8 ging en een musical ging maken. Zucht, nostalgie. ;p |
![]() |
|
Ik zit nu in 3 vwo.
Ik heb C&M gekozen voor volgend jaar, met Frans en Duits, aardrijskunde, geschiedenis en wiskunde C.
Laatst gewijzigd op 26-04-2011 om 09:37. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij lijkt me iemand die een N-profiel gaat kiezen, dan heb je minder vrije ruimte. Wil je niet liever een moderne taal i.p.v. Grieks? Of i.p.v. Latijn natuurlijk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik doe zelf nu 1e jaar MBO niveau 4 sport & bewegen, daarna wil k Fontys sporthogeschool doen en dan zo doorleren tot k blauw zie ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Help, van VWO4 naar HAVO4?? mirjam1997 | 61 | 06-10-2012 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
enquete v.o. leerlingen Lorretta | 7 | 17-01-2009 19:55 | |
Algemene schoolzaken |
CITO-toets afschaffen? Verwijderd | 40 | 08-10-2004 15:40 | |