Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Haven van Luciano
Luciano zag de auto voor zijn neus ontploffen. ‘Neeeeeee!’ schreeuwde hij het uit. ‘Niet Fizzle-fluffy, niet mijn liefje.’ Snikkend stortte hij neer op de grond. Zijn handlangers kijken hem verbaasd aan. Zo hadden ze hun baas nog nooit gezien. Normaal toonde hij geen enkele emotie. ‘Nu!’ riep Severus. Dit was het moment waarop ze gewacht hadden. Ze konden nu zonder problemen de maffialeden overrompelen. Waar ze echter niet op hadden gerekend, was dat Bas tijdens de ontploffing achter hen was geslopen. Terwijl het team van Severus zich voorbereidde om alle maffialeden in de boeien te slaan, richtte Bas zijn mitrailleur en begon te schieten. Het team van Severus vluchtte snel terug en nam de benen. Hier konden ze niet tegenop. De tegenstand was te groot en ze waren bijna helemaal omsingeld. Villa van Lucky Luciano Boos sloeg Luciano de deur van zijn huis achter zich dicht. ‘Verdomme’ mopperde hij. Verschrikt kwam zijn dochter aanrennen. ‘Wat is er pappie?’ vroeg ze een beetje bang. ‘Laat me met rust!’ schreeuwde hij, ‘Ik moet nadenken.’ Hij stormde zijn kantoor in en sloeg de deur met een harde klap dicht. De tranen sprongen Lisa in de ogen. ‘Het zou toch niet dat...’ dacht ze ongerust. Ze besloot om haar beste vriendinnetje om advies te vragen. Snel sprong ze in haar cabrio. Ze was dan nog geen 18, maar van haar pappie had ze een mooie auto gekregen en de politie zou haar toch nooit controleren. Dat haar pappie aan haar beloofd. ‘Waarom zou ik wachten op zo’n slome chauffeur als ik ook zelf naar haar kan rijden’ dacht ze bij zichzelf en racete naar haar vriendin. Huis van Light fighter Aangekomen bij het huis van haar vriendin, rende Lisa naar de deur en trommelde er ongeduldig op. Al snel deed er een meisje open die blij verrast was om Lisa opeens voor haar deur te zien staan. ‘Hey Lisa, wat doe jij hier. Ik had niet gedacht dat je vanmiddag al zou komen. Ik had je pas vanavond verwacht’ zei Light fighter. Lisa stortte zich huilend in Light fighters armen. ‘Mijn pappie kwam heel boos thuis’ snikte ze. ‘Ik ben bang dat hij mijn geheim ontdekt heeft.’ Light fighter keek haar beste vriendin geschrokken aan. ‘Oh my god, neeee, dat kan niet. Ik hoop echt dat het niet zo is’ Light fighter probeerde Lisa een beetje te kalmeren. ‘Lisa toch, misschien valt het wel mee. Wat zei hij dan?’ ‘Hij wilde met rust gelaten worden’ snikte Lisa. ‘Ow, maar dan valt het toch mee. Als hij echt iets wist, had hij dat vast en zeker gezegd’ stelde Light fighter vast in de hoop haar vriendinnetje een beetje te kalmeren. ‘Hmm, misschien heb je wel gelijk’ antwoordde Lisa, terwijl ze nog een beetje nasnifte. Restaurant Silicone ‘Mama Mia’ riep Don Soija uit. Het was nog nooit zo druk geweest in hun restaurant. Er was net een bus vol met Amerikanen gestopt en ze wilden allemaal tegelijk hun pizza hebben. Ze probeerden hun klanten zo snel mogelijk te bedienen, maar het ging niet helemaal zoals gewenst. Hanneke stond te zweten in de keuken. Als La Mama was zij de enige die wist hoe alle pizza’s bereid moesten worden en welke geheime ingrediënten erin moesten. De Amerikanen waren wel tevreden over het restaurant. Er waren mooie serveersters en ze aten echte Italiaanse pizza’s. Niet iedereen was echter tevreden. In een hoekje zat een dikke Amerikaanse man nors voor zich uit te kijken. ‘Ober!’ riep hij boos. Don Soija besloot om zelf naar de man toe te gaan, want de serveersters waren druk bezig met andere tafels te bedienen. ‘Waarmee kan ik u van dienst zijn?’ vroeg Don Soija, terwijl hij probeerde om zijn grootste glimlach op zijn gezicht te toveren. ‘Mijn pizza is smerig! Welke debiel heeft dit recept verzonnen en deze pizza gemaakt?’ riep de Amerikaan, terwijl zijn plofferige gezicht rood aanliep. ‘Ik wens de kok te spreken. Ga hem halen’ commandeerde hij Don Soija. Don Soija liep geschrokken naar de keuken. Nog nooit eerder had een klant commentaar gehad over hun pizza’s. ‘Liefje? We hebben een probleem. Zo’n Amerikaan vindt de pizza niet lekker en wilt jou spreken’ zei hij timide tegen Hanneke. Hanneke schrok hiervan. Haar pizza’s waren de beste pizza’s ter wereld. ‘Wie dat dan?’ stamelde ze. ‘Die dikke daar’ wees Soija. Hanneke liep naar de tafel waar de boze Amerikaan aanzat. ‘U wenste mij te spreken?’ vroeg ze, terwijl ze haar bevende handen probeerde te verbergen. Ze was heel erg geschrokken van het feit dat iemand haar pizza’s niet lekker vond. ‘De pizza is smerig. Ik hou helemaal niet van kaas op mijn pizza. Welke idioot heeft verzonnen om kaas op de pizza te doen?’ schreeuwde de Amerikaan uit. Hanneke keek de man een beetje vreemd aan. ‘Kaas hoort toch op pizza’s?’ dacht ze bij zichzelf. ‘Wij maken onze pizza’s volgens traditioneel Italiaans recept en kaas vormt samen met tomaten de basis van elke pizza. Mocht u een pizza zonder kaas willen, dan kan ik die wel voor u maken’ stelde ze aan de man voor. ‘Doe dat’ beval de man en hij ging weer achterover hangen in zijn stoel. ‘En snel een beetje!’ riep hij naar Hanneke, terwijl zij weer naar de keuken snelde. ‘Een pizza zonder kaas is toch eigenlijk geen pizza’ dacht ze boos bij zichzelf en ze begon de pizza te maken. Het deeg was al vanmorgen gekneed, dus ze hoefde alleen nog maar een bodem te vormen en deze te beleggen. Behendig maakte ze een pizzabodem en begon met het snijden van de ingrediënten. Hanneke was nog altijd een beetje van streek door de dikke Amerikaan en lette niet goed op bij het snijden van de tomaten. Het mes glipte uit haar vingers en ze sneed zichzelf. Het bloed gutste uit haar arm. Ze zakte onderuit op de grond en mompelde ‘Een echte pizza heeft kaas.’ Spelers 1. Lucky Luciano 2. Severus 3. Mr Soija 4. Katje 5. Biertank 52 6. Wammus 7. ~~Fantôme~~ (dorpeling) 8. Lisa 9. fizzle-fluffy (tovenaar) 10. Flyaway 11. MartinV 12. Heksjuh 13. Kazet Nagorra/Pippeloen 14. light fighter 15. arPos (leerling) 16. Hanneke (wolfsbane) 17. Reuff 18. Bas 19. Barabas Opgehangen Opgegeten De wolven hebben voor het eerst iemand opgegeten en ze hebben hun buikje gevuld met de wolfsbane. De dorpelingen mogen nu proberen wraak te nemen en een wolf op te hangen. Ze hebben tot morgenavond 20.30 uur de tijd om hun stem door te geven.
|
Verwijderd
|
Hmm. Dus Fizzle heeft één keer iemand beschermd. Ik vind het opvallend dat er nu opeens zo veel gepraat wordt tijdens eetrondes. Wat ik nog opvallender vind is dat Mr Soija ontzettend vriendelijk is en niet voortdurend mensen uitscheldt, terwijl hij dit normaal wel doet. Ik denk dat ik maar voor Mr Soija ga.
|
![]() |
||
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, Hanneke heeft dr functie dus wel goed vervuld als bane zijnde. Jammer dat het dus niet twee keer een bescherming van fizzle was, maarja. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Een logische zet van de wolven: hanneke was niet erg opvallend of verdacht. Bovendien komen ze er op deze manier achter wie de wolfsbane is, dit had in hun ogen ook nog de andere mislukte poging kunnen zijn.
Cranky much: ik stem severus.
|
Verwijderd
|
Ik denk dat ik wederom voor Severus ga. Ik heb niet echt nieuwe verdachten, en ik vind dat ze wel erg benadrukt dat ze een dorpeling is en dat ze er ingeluisd wordt door de wolven, ze post het ook direct er is nog helemaal geen discussie over. Het lijkt me eerder dat ze de onderling afgesproken set-up wil benadrukken.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Hanneke. ;(
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Ik herinner me wel nog heel goed, als de dag van gisteren, Severus' laatste weerwolf-zijn. En toen seelde ze echt anders. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ga uiteraard niet op mezelf stemmen, dus ik stem vanavond rond een uur of 20:00 op een ander persoon die meer dan één stem heeft. Als mijn leven niet in gevaar was geweest, was ik voor óf Lucky Luciano, óf Barabas, óf MartinV gegaan. Andere mensen vind ik niet echt verdacht, alhoewel ik wel kan begrijpen waarom sommige mensen Flyaway een beetje verdacht vinden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik snap best dat jij dol graag wil blijven hoor |
![]() |
|
Hmm... zou Reuff de onervaren junior-wolf zijn?
![]() ![]() ![]()
|
Ik ben weer terug.
![]() Ik heb alles eens doorgelezen en ik vind het wonderbaarlijk knap hoe jullie al die theorieën en verdachtmakingen weten te onderbouwen. Ik heb echt de tijd niet om er zo uitgebreid naar te kijken. ![]() Ik vind dat Severus zich goed verdedigt heeft en daarom zal ik niet op haar stemmen deze keer. Dat betekend dus dat ik op iemand anders uit moet komen en aangezien ik Severus vertrouw kom ik dus op Lucky Luciano uit (een van haar eerste verdachten).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #58 deel 2! Neko* | 101 | 11-05-2009 19:08 | |
De Kantine |
Weerwolfspel 52 deel 2. Verwijderd | 400 | 28-10-2008 07:00 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Beleidszaken |
Over het wws en andere spellen owlbeer | 27 | 31-03-2004 23:49 |