Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat HBO/Universitair niveau wil alleen maar zeggen dat je slim genoeg zou zijn om ooit te gaan studeren, niet dat je nu al zo slim bent dat je meteen naar de Universiteit kan als een soort van Doogie Howser.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Er is zo'n man op m'n werk die best moeilijk is, en snel agressief, niet geliefd maar ik kan het wel hebben hoe hij doet. En vandaag had ik hem geholpen en toen zei hij dat ik net zo goed ben als collega J., en dat is in mijn ogen de beste collega die ik heb. Dus dat was een mooi compliment
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat ik mijn ID-kaart weer gevonden heb en dat de Learning Agreement inderdaad op de faculteit lag. Ik had ook de kopie mogen laten ondertekenen, beetje raar, maar nu wordt t gewoon opgestuurd naar Zweden en hoef ik er niet meer naar om te kijken, yes.
Daarnaast kan ik het erg waarderen dat ik gisteren sv-exvriendje weer zag en dat dat super was maar dat er nu eindelijk rust tussen ons is. Maw het kon niet beter. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een 2,5 voor een tentamen en dat vond ik tamelijk ambetant, want ik haal like NOOIT een onvoldoende als ik daadwerkelijk langer dan tien minuten geleerd heb. Dus het klonk me al vrij absurd in de oren en bij de inzage vanmiddag is gebleken dat dat terecht was, want ik had eigenlijk gewoon een 6
![]() Dus nu hebben ze het braaf veranderd en hoef ik de monsterlijke herkansing niet meer te doen. Wat ik nogal waardeer. |
![]() |
|
Verwijderd
|
In de zaal in het ziekenhuis waar ik colleges heb stonden altijd theedozen met 4 vakjes en dan 12 soorten thee en die zaten dan allemaal door elkaar en dan kostte het me telkens een paar minuten om de theezakjes op kleur te sorteren. Maar vandaag zag ik dat ze die vervangen hebben door dozen met 12 vakjes en dat er netjes 1 soort thee per vakje in zat
![]() |
![]() |
|
Ik kan min nieuwe Winnie the Pooh agenda zeer waarderen, en min nieuwe kaftpapier van Victoria Frances. En mijn nieuwe vulpennen van de HEMA, de min was kapot. En 40 nieuwe inktpatronen voor vulpennen. En twee heule leuke nieuwe applicaties voor op min spijkerjasje
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Missy | 500 | 21-12-2009 21:26 | |
De Kantine |
wat vind je vrij ambetant? Verwijderd | 500 | 10-06-2009 08:43 |