Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2009, 08:03
Miek
Miek is offline
Dat is wel supergaaf
Oud 15-05-2009, 08:59
ST*R
ST*R is offline
Het is al wat minder dramatisch dan gister, maar ik wil ´m nog steeds. Vanavond weer uit en dan zie ik hem ws weer, en dan ga ik ´m gewoon regelen.
Hm miss beter plan: niet hem regelen maar iemand anders.
Pff wat een gedoe.

Laatst gewijzigd op 15-05-2009 om 10:14.
Oud 15-05-2009, 09:04
Verwijderd
Citaat:
wow, op dat moment in mijn leven zit ik nu precies
Leuk moment, doesn't last Jammer is dat, hoe ouder je wordt, hoe meer beslissingen je moet nemen, hoe verantwoordelijker je moet zijn, en hoe minder je weet wat er nu eigenlijk een goed plan is. Maar oke.

Zie m'n ...hmm wat is hij nu eigenlijk? Niet-vriendje? vanmiddag weer, zullen zien. Deze week doe ik weer lekker twijfelachtig *zucht*
Oud 15-05-2009, 09:05
wup
wup is offline
Ik word altijd een beetje jaloers van de berichtjes van ICU

Ik vind het wel weer tijd voor een rebound
Oud 15-05-2009, 10:15
groovy
groovy is offline
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes ! Eén dilemma is inmiddels redelijk opgelost, die vrienden van mijn vriend kwamen ineens een cadeautje naar me brengen met de boodschap dat ze me niet vergeten waren. Het deed me wel wat. Toch ben ik teleurgesteld in hem omdat het niet in hem op was gekomen om voor mij op te komen..ik hou altijd rekening met hem en sein mijn familie in als hij iets speciaals heeft. Maargoed, ga er maar niet langer moeilijk over doen. Vraag me af of we daarin misschien te verschillend zijn. Ik neem vaak initiatief en hij is iemand die altijd maar afwacht. Dat stoort me. Terwijl hij in onze relatie wel vaak het initiatief neemt. Gelukkig maar, anders was het nu ook over . Ook het feit dat ik het liefst alles met hem deel en hij belangrijke dingen liever alleen doet, maakt me aan het twijfelen. Wil ik wel iemand die altijd maar alles alleen wil doen, terwijl ik die dingen juist met hem wil delen? Pff ik voel me misschien een beetje zoals Freyja, ik twijfel echt overal over..

Wat betreft 2e dilemma, ik heb nog steeds niets van haar (beste vriendin) gehoord..Moet ik gewoon afwachten? Ik bedoel, zij heeft mij gekwetst en ze stuurt een berichtje dat ze daar zo mee zat. Vervolgens stuur ik een berichtje terug (op een normale toon en zelfs met een lieve afsluiting) waarin ik eerlijk zeg dat het me wel pijn heeft gedaan en ook om dat gevoel nader uit te leggen. En vervolgens hoor ik niets meer van haar . Wat moet ik nu doen? Ik raak er zo onzeker van..
Oud 15-05-2009, 10:33
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Ik mis dat ik twintig was en hopeloos verliefd op mijn vriendje en hij ook op mij en we zeker wisten dat we altijd bij elkaar gingen blijven en alles goed ging met alle vriendschappen en ik nog geen beslissingen hoefde te maken over de toekomst en het leven nog niet zo ingewikkeld was. *zucht*
Waarom zou dat nu niet kunnen?
Ik zit nog immer in die fase, al mis ik op dit moment het "en zij ook op mij" gedeelte. Of iig, ik weet redelijk zeker dat t wederzijds is alleen zij doet er nog steeds moeilijk over omdat ze "niet weet wat ze wil met zichzelf".
Oud 15-05-2009, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou dat nu niet kunnen?
Ik zit nog immer in die fase, al mis ik op dit moment het "en zij ook op mij" gedeelte. Of iig, ik weet redelijk zeker dat t wederzijds is alleen zij doet er nog steeds moeilijk over omdat ze "niet weet wat ze wil met zichzelf".
Omdat ik niet meer zo hopeloos ohmijngodditishethelemaaaalverliefd word als de eerste keer, omdat ik niet meer 4 jaar studie voor de boeg heb waarin ik lekker nog niet hoef te kiezen wat ik wil worden en hoe en waar, en sommige vriendschappen moeilijker blijken dan andere
Oud 15-05-2009, 14:13
I C U
I C U is offline
Citaat:
Gisteravond zei hij ineens: 'Als jij slaagt, neem ik je mee naar Parijs.' Dat word hard doorwerken dus, want ik wil naar Parijs! Het is zo goed <3
Kijk, dat zijn de betere cadeau's!

Citaat:
Ik word altijd een beetje jaloers van de berichtjes van ICU

Citaat:
*verhaal*
Hmmm, dat probleem van initiatief herken ik wel, had ik bij mijn ex: naar mijn gevoel had hij zijn leven in hokjes gedeeld, wat niet mijn stijl is. Wat zegt hij daarover? Heb je er met hem over gepraat?
Je kan haar erop aan spreken, even bellen ofzo. Dan heb je het in elk geval gezegd en kan je het uitpraten, anders blijf je met zo'n zwaar gevoel rondlopen. Als je er met haar over gepraat hebt, al is het telefonisch, zal dat denk ik al minder zijn...

OT: Gisteravond uit eten geweest ter ere van mijn moeders verjaardag. Fijn dat hij er ook zo automatisch bij hoort. Het was ook verdomd gezellig, al is m'n bro nog steeds een lastig geval... Maar ach, na twee flessen wijn stoor je je daar niet meer zo aan
Oud 15-05-2009, 15:40
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Omdat ik niet meer zo hopeloos ohmijngodditishethelemaaaalverliefd word als de eerste keer, omdat ik niet meer 4 jaar studie voor de boeg heb waarin ik lekker nog niet hoef te kiezen wat ik wil worden en hoe en waar, en sommige vriendschappen moeilijker blijken dan andere
Pfah, een echte romanticus gaat altijd voor de liefde zonder erbij na te denken!
Oud 15-05-2009, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Pfah, een echte romanticus gaat altijd voor de liefde zonder erbij na te denken!
Ik geloof niet dat ik ooit een echte romanticus ben geweest
Oud 15-05-2009, 16:44
Verwijderd
Ik snap het echt niet meer

En nou zijn allebei m'n vriendinnetjes aan de andere kant van de wereld
Oud 15-05-2009, 17:40
Verwijderd
Mijn beste vriendinnetje zit in Cairns, en begin haar afgelopen tijd weer erger te missen. Ze komt eind juli pas terug, en het ging een hele tijd heel goed, maar vannacht belde ze me huilend op omdat ze zat was en ze me miste haha. Normaal spreek ik haar iedere dag via de telefoon, en zie ik haar ook heel vaak, maar nu kan dat dus ineens niet, en we maken beide allemaal dingen mee, en dat moet je dan delen via de mail. Lekker afstandelijk, gatver. Nog maar een paar maanden te gaan

Verderrrrr is er iemand die ik extreem interessant vind.
Oud 15-05-2009, 21:52
Verwijderd
Pf. Even laten bezinken deze dagen. Jeej voor vriendinnetjes <3 Ik stel me kwetsbaar op en het is heel goed. Het levert me veel op, maar nu nog even met kritiek leren omgaan..
Oud 16-05-2009, 11:01
ST*R
ST*R is offline
Nou gister liep nogal anders dan verwacht maar het was leuk beetje jammer van mn beste vriendin en de problemen met haar vriend en hij is ook gewoon niet leuk genoeg voor haar. Verder is zij natuurlijk helemaal geweldig en gaan we over ong een jaar samen wonen Hij was er gister niet, en dat was eigenlijk wel prima.
Morgen weer feestje en daar heb ik zin in! En mn leven is leuk
Oud 16-05-2009, 11:30
wup
wup is offline
Waarom zijn het toch altijd boerensukkels die met me proberen te flirten..
Oud 16-05-2009, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Toch het nadeel van Groningen

Ik ben ondertussen niet zo blij met m'n 'vriendje': m'n scriptie... Hij begint een beetje teveel aandacht op te eisen, ten koste van andere leuke dingen
Oud 16-05-2009, 13:23
Verwijderd
Hij is leuk, en hij gaat zo een Nick Backstreet Boys shirt voor me maken voor een 90's feestje waar ik vanavond naartoe ga!

Op vriendinnen gebied gaat het ook meer dan prima eigenlijk, maar op vrienden gebied wat minder. Nadat het uit is gegaan met m'n ex zie ik sommige vrienden nog amper, terwijl ik die voor en tijdens dat ik iets met m'n ex had ze wel minimaal 2 keer per week zag. Ergens interesseert het me niet zoveel, want ik weet ook wel dat ik er misschien ook wat meer achteraan moet gaan, maar daar heb ik op de één of andere manier niet zoveel behoefte aan. Ik zie ze vaak wel tijdens uitgaan, en dat is prima.
Oud 16-05-2009, 14:33
Signy
Signy is offline
Gisteren uitgeweest op een plek waar ik anders nooit kom en dat was goed. Verandering =
Jongen/man gespot en uiteindelijk mee gezoend.
Hij heeft mn nummer maar ik weet eigenlijk niet of ik dat wel goed in zn telefoon heb gezet, was nogal aangeschoten.
Oud 16-05-2009, 14:58
I C U
I C U is offline
Weetje, op vriendinnengebied weet ik he tallemaal zo net niet... Mjah, het gaat soms gewoon raar.

Maar 't vriendje komt net aanrijden op z'n motor
Oud 16-05-2009, 17:40
Verwijderd
Citaat:
omdat je op het boerenland woont
Oud 17-05-2009, 10:22
Signy
Signy is offline
overmorgen een data, whaaah.. *spanning*
Oud 17-05-2009, 17:15
Verwijderd
hehe eindelijk weer een leuke jongen ontmoet
Oud 17-05-2009, 17:25
Kitten
Kitten is offline
Alleen. Mijn goede gevoel van afgelopen dinsdag is weer verdwenen .
Oud 17-05-2009, 18:09
Verwijderd
de jongen die de tuinen liet zien bij de open dag was leuk
en mn vrienden laten weer eens niets van zich horen. Ik denk dat ik deze keer maar ook eens niets laat horen
Oud 17-05-2009, 18:50
wup
wup is offline
Knuffel @ kitten!

Op zich gaat het nog steeds goed. Ben vrolijk, denk niet meer de hele dag aan hem en doe weer pogingen tot flirten. Maar ergens denk ik wel steeds dat hij precies was wat ik zoek en dat ik dat wel niet weer zal vinden...
Oud 17-05-2009, 18:59
Jazzcrime
Jazzcrime is offline
rustig, prima. Al een tijdje niks...al dat gedoe altijd
Oud 17-05-2009, 19:21
Verwijderd
Ik wil hem de deur uitschoppen naar zijn job, ik ben zo zat van hem altijd om't huis heen hebben te niksen. Ga wat nuttigs doen man!
Oud 17-05-2009, 19:59
ST*R
ST*R is offline
Opeens veel contact met de seks jongen, hij belt/smst weer vaak (zelfs als hij nuchter is ) en ik weet niet helemaal wat ik er van moet vinden. Waarschijnlijk niks. Moet wel uitkijken dat ik hem zo niet weer heel leuk ga vinden..
Vanavond even de rotterdamse jongens uit checken
Oud 17-05-2009, 20:21
Verwijderd
Ik snap er weer eens niks van.

En om mezelf te quoten: ''I just need a nice little adventure that includes kissing.'' Maar humpf, zelfs dat lijkt te veel gevraagd in de saaie boel waar ik nu zit. Tijd om naar huis te gaan, geloof ik.
Oud 17-05-2009, 21:28
Verwijderd
Hij was hier vandaag en dat was leuk We hebben heel veel dingen gemeen, en dat is handig.
Oud 17-05-2009, 21:40
Qimm
Qimm is offline

ge-wel-dig
Oud 17-05-2009, 22:29
Verwijderd
Citaat:

ge-wel-dig
Seconded, wat zijn jullie allemaal leuk <3
Oud 18-05-2009, 02:46
Breg
Breg is offline
Mijn vriendje is ergens een berg aan het beklimmen met 2 vrienden. Vlak voor vertrek velde hij me nog dat er enigzins een lawine gevaar was omdat het veel gesneeuwd had. Dit weekend hebben minstens 10 vrienden/kennisen gevraagd waar mijn vriend was/of het niet gevaarlijk was/of ik dacht dat ze het zouden halen. Daarnaast nog een verhaal van een 1 van zijn huisgenootjes die iemand kende die die berg beklom, in een lawine terecht kwam en het niet meer na kan vertellen.

Hoewel ik er vanuit ga dat alles goed is met ze, ben ik nu toch wel erg ongeduldig aan het wachten tot hij weer terug is...

edit: m'n vriend belde net dat ze allemaal weer veilig zijn teruggekeerd. Kan ik in ieder geval rustig slapen.

Laatst gewijzigd op 18-05-2009 om 03:43.
Oud 18-05-2009, 09:44
Anna17J
Anna17J is offline
Pfft.. ik zit voor mijn eindexamen en ik droom steeds over een super goede vriend, maar ik ben niet verliefd. Ik heb hem dit weekend nog gezien op mijn verjaardagsfeestje en toen was ik gewoon super relaxt altijd, maar waarom ik dan over hem droom... dat begrijp ik dan niet. En dat kan ik er zo niet bij hebben nu!
*gaat maar weer leren*.
Oud 18-05-2009, 09:50
Verwijderd
Gisteren hebben we wéér anderhalf uur gebeld En veel dingen besproken waar ik mee zat. Tis tof dat dat allemaal kan enzo Ik word er blij van!
Oud 18-05-2009, 11:25
groovy
groovy is offline
@ ICU: Ik heb gezegd tegen hem wat me dwarszat en hij begreep me, maar had aan de ene kant ook zoiets van dat hij liever geen discussie wilde om zoiets, dat hij het dat niet waard vond. Hij heeft me uitgelegd waarom hij het op een bepaalde manier had aangepakt. We hebben wel fijn gepraat verder. Ik heb in ieder geval gezegd wat me dwars zat, en dat ik ook altijd met hem rekening hield. Nu weet ik wel dat hij dat normaal ook altijd met mij doet, dus heb het verder maar laten rusten..we hebben het verder eigenlijk wel heel gezellig gehad, mijn ouders waren dit weekend weg dus we hadden het rijk voor ons alleen. Het waren rustige dagen maar ook wel erg relaxed . En eigenlijk ook wel heel veel geknuffeld . Geeft me weer een fijn gevoel over alles .

Ik heb er inderdaad over getwijfeld om haar erop aan te spreken, maar was toch te koppig; ik vond dat als zij de vriendschap echt zo belangrijk vond, zij ook even kan bellen. Had ineens een krabbel van haar, alsof er niks aan de hand was . Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daarmee aan moet..

@ Arenda: eerst leek je zo gelukkig met je vriend en nu erger je je veel aan hem hè..echt vervelend. Heeft hij geen werk? Doet hij wel zijn best om werk te vinden? Sterkte in ieder geval! *knuf
Oud 18-05-2009, 13:41
I C U
I C U is offline
Citaat:
Ik heb er inderdaad over getwijfeld om haar erop aan te spreken, maar was toch te koppig; ik vond dat als zij de vriendschap echt zo belangrijk vond, zij ook even kan bellen. Had ineens een krabbel van haar, alsof er niks aan de hand was . Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik daarmee aan moet..
Ik heb zelf ook dergelijke dingen 'meegemaakt' en meestal beseffen ze niet dat je ermee zit. Door dat goed duidelijk te maken, weten ze ook hoe het ervoor staat. En ik denk dat je dat voor je eigen gemoedsrust ook moet doen

OT: Prima weekend gehad, zaterdagavond/nacht samen naar de regen geluisterd, zondagavond een goed gesprek gehad over iets waar ik stiekem wel mee zat, vooral omdat ik niet wist wat hij ervan vond. Maar gelukkig zit dat goed, dus ik kan met een gerust hart mijn ding doen
En we hebben spullen bij elkaar geraapt voor ons weekendje kamperen. Jemig, wat een zooi heeft een mens daarvoor nodig, gewoonweg eng!

Ik moet snel weer gaan logeren bij m'n tante, oom & nichtje. Klinkt heel erg basisschool, bij je tante logeren, maar het is altijd hartstikke gezellig Even weg in eigen land, zeg maar. Heerlijk. Dus.
Oud 18-05-2009, 14:03
Verwijderd
^ 'klinkt basisschool'

ot: Heb zojuist een vriendinnetje op haar reactie op 'ons' aangesproken en dat was moeilijk. Maar ze kan normaal doen, het minste wat ik verwacht is respect voor mijn gevoel en de keuzes die daar uit voortkomen. En dat heeft ze op deze manier niet. Ik verwacht niet dat ze het er mee eens is, maar wel dat ze respect heeft voor mij en mijn gevoel. Maar ze is koppig. Gelukkig leek ze het wel te snappen. Werkelijk, soms zijn mijn vrienden écht raar.
Oud 18-05-2009, 18:43
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ben heel blij dat mijn potentiële vriendje weer op school kwam voor vandaag voor het eerst sinds een paar maanden. Oh man wat is hij toch schattig, ik was het bijna vergeten. Alleen jammer dat ik nog niet met hem heb gepraat. Morgen misschien!
Oud 18-05-2009, 20:39
ZerO
ZerO is offline
Citaat:

@ Arenda: eerst leek je zo gelukkig met je vriend en nu erger je je veel aan hem hè..echt vervelend. Heeft hij geen werk? Doet hij wel zijn best om werk te vinden? Sterkte in ieder geval! *knuf
ik geef ze nog een half jaar!

ot:
goed heurr
Oud 18-05-2009, 20:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me al wat beter. Vandaag deden m'n vriendinnetjes lief, eentje gaf me spontaan een knuffel en een ander vroeg of ik morgen met haar ging eten omdat ze niet alleen wilde zijn. (Morgen hebben we ALV waar we worden geïnstalleerd voor een commissie. Vorig jaar op dezelfde ALV zou ze voor haar vorige commissie worden geïnstalleerd, maar toen pleegde haar vader zelfmoord dus er komen nu weer dingen waardoor ze er weer meer aan moet denken...) Net lekker met een huisgenoot gepraat. Ja, wat dat betreft gaat alles goed.
Oud 18-05-2009, 21:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Lekker weekendje samen gehad, alleen samen bij hem thuis (wel met z'n ouders enzo maar tijd genoeg voor ons tween). Even geen drukke dingen met vrienden enzo maar gewoon samen film kijken en we vonden het allebei fijn

Alleen kreeg ik zondag op het hockeyveld ineens te horen van zijn vader dat hij toen ie ongeveer een jaar oud was gereanimeerd was tijdens een simpele operatie omdat er iets niet goed ging en dat laat me niet meer los. Het idee dat hij er bijna niet meer geweest was
Oud 18-05-2009, 21:37
luchtballon
luchtballon is offline
Say what? Wat is dat nou weer voor rare actie om me tijdens een gezamelijk spelletje te smsen over wat ik een half jaar geleden bedoelde? En leuk dat hij zich gevleid voelde, maar ik wil weten wat hij dan van dat moment dacht! Dit maakt het een beetje raar. Vriendje zag dat hij smste. Dat was vast niet zijn bedoeling, en nu weet vriendje wel wat hij gezegd heeft (en mijn antwoord ook). Tsja. Als dat een ongemakkelijk moment was, volgen er nu vast nog meer.
Oud 18-05-2009, 22:45
Qimm
Qimm is offline
omg ik heb zo'n zin om te gaan trouwen Mijn vriendje heeft vandaag zijn pak uitgezocht en ik probeer me hem nu al helemaal voor te stellen in pak, ik word er helemaal zwijmelig van

mag het morgen al?
Oud 19-05-2009, 00:03
Verwijderd
Citaat:
ik geef ze nog een half jaar!
Hier moest ik om lachen

en groovy; ik erger me idd behoorlijk wat de laatste tijd. Maar dat gaat wel weer voorbij, het komt een beetje door de huidige situatie.

Ik heb een huisje gekocht en ik heb hem daar niet bij betrokken omdat wij nog maar een paar maand een relatie hadden... dus nuja. De mening van een kersvers vriendje telde voor mij nog niet echt, en hij had er zelf ook niet echt interesse in. Toen alles helemaal rond was en ik er woonde is hij er eigenlijk vanzelf bij in komen wonen en zjn we begonnen met wat serieuzere plannen te maken... Als in, we weten dat we wel graag met elkaar willen gaan trouwen en kindjes maken MAAR daar zijn we nu nog niet.

Eerst heeft dit huisje heel veel werk nodig, en daar heb je geld voor nodig. Mijn vriend is zo iemand die echt af en toe een zet nodig heeft terwijl ik eigenlijk constant aan het werken ben of met een projectje bezig ben. Hij heeft van Nov-Mei 18 uur per week gewerkt (soms iets meer) en voor de rest niet zoveel uitgespookt...

Nou valt dat nog hel erg mee, hij deed tenminste wat! Maar dat botst noggal als ik moe thuis kom en nog de afwas wil doen, hij de hele dag echt geen flikker gedaan heeft en mij dan beslist ook op de bank wil hebben, terwijl ik dan echt nog niet stil kan zitten. Dus mjah, af en toe vind ik hem gewoon lui, en dan klaag ik op relatief anonieme forums. En bij hem zit er nog een beetje een tegenzin om nu 'al' samen een huis te hebben (al is alles gewoon officieel van mij heh) omdat hij een idee heeft van perfect huis, perfecte job, dan trouwen en kindertjes. En mjah, ik heb dus al vrij jong een huis gekocht en werk mijn weg naar dat 'perfecte' huis toe... en een droom job heb ik gewoon niet, ik ben liever zelfstandig ondernemer met al het harde werk wat daar bij hoort! En ik neem nu genoegen met wat minder, en zeur daar ook niet over... dat komt allemaal wel.

ANYWAY, lang verhaal... beetje een combi van cultuur, opvoeding en workethic. Ik ben nog steeds heel dol op hem en we hebben het fijn samen... maar soms word ik er een beetje KRIEGEL van!
Oud 19-05-2009, 00:07
Verwijderd
Citaat:
omg ik heb zo'n zin om te gaan trouwen Mijn vriendje heeft vandaag zijn pak uitgezocht en ik probeer me hem nu al helemaal voor te stellen in pak, ik word er helemaal zwijmelig van

mag het morgen al?
Ahhhhw wanneer was het ookmaarweer?
Oud 19-05-2009, 00:33
Changshan
Changshan is offline
Citaat:

mag het morgen al?
Ik mag toch hopen dat je dát pak op díe gelegenheid bedoelt en hem wel al heel vaak in pak gezien hebt..?

Was het niet ergens net na de zomer of zo?
Oud 19-05-2009, 06:52
Qimm
Qimm is offline
ik heb hem nog nooit in pak gezien zelfs, heeft had hij niet hahah.

24 september, dus duurt nog wel even, al is het overzichtelijk!
Oud 19-05-2009, 09:02
I C U
I C U is offline
Gisteravond nog even snel langs geweest na pole fitness, ik kon het niet laten Toch jammer dat hij zo verdiept was in die film

Bijna kamperen Heerlijk weekendje met z'n tweeën, lekker doen waar we zin in hebben! Jahoe!
Oud 19-05-2009, 09:16
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Vanavond even de rotterdamse jongens uit checken
omg die zijn lekker, iig die op dat feest.
bij een leuke blijven slapen en het was super gezellig en volgens mij hebben we een date vanavond
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten