Advertentie | |
|
![]() |
|
Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes
![]() ![]() Wat betreft 2e dilemma, ik heb nog steeds niets van haar (beste vriendin) gehoord..Moet ik gewoon afwachten? Ik bedoel, zij heeft mij gekwetst en ze stuurt een berichtje dat ze daar zo mee zat. Vervolgens stuur ik een berichtje terug (op een normale toon en zelfs met een lieve afsluiting) waarin ik eerlijk zeg dat het me wel pijn heeft gedaan en ook om dat gevoel nader uit te leggen. En vervolgens hoor ik niets meer van haar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zit nog immer in die fase, al mis ik op dit moment het "en zij ook op mij" gedeelte. Of iig, ik weet redelijk zeker dat t wederzijds is alleen zij doet er nog steeds moeilijk over omdat ze "niet weet wat ze wil met zichzelf".
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Je kan haar erop aan spreken, even bellen ofzo. Dan heb je het in elk geval gezegd en kan je het uitpraten, anders blijf je met zo'n zwaar gevoel rondlopen. Als je er met haar over gepraat hebt, al is het telefonisch, zal dat denk ik al minder zijn... OT: Gisteravond uit eten geweest ter ere van mijn moeders verjaardag. Fijn dat hij er ook zo automatisch bij hoort. Het was ook verdomd gezellig, al is m'n bro nog steeds een lastig geval... Maar ach, na twee flessen wijn stoor je je daar niet meer zo aan ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mijn beste vriendinnetje zit in Cairns, en begin haar afgelopen tijd weer erger te missen. Ze komt eind juli pas terug, en het ging een hele tijd heel goed, maar vannacht belde ze me huilend op omdat ze zat was en ze me miste haha. Normaal spreek ik haar iedere dag via de telefoon, en zie ik haar ook heel vaak, maar nu kan dat dus ineens niet, en we maken beide allemaal dingen mee, en dat moet je dan delen via de mail. Lekker afstandelijk, gatver. Nog maar een paar maanden te gaan
![]() Verderrrrr is er iemand die ik extreem interessant vind. |
![]() |
|
Nou gister liep nogal anders dan verwacht maar het was leuk
![]() ![]() Morgen weer feestje en daar heb ik zin in! En mn leven is leuk ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is leuk, en hij gaat zo een Nick Backstreet Boys shirt voor me maken voor een 90's feestje waar ik vanavond naartoe ga!
![]() Op vriendinnen gebied gaat het ook meer dan prima eigenlijk, maar op vrienden gebied wat minder. Nadat het uit is gegaan met m'n ex zie ik sommige vrienden nog amper, terwijl ik die voor en tijdens dat ik iets met m'n ex had ze wel minimaal 2 keer per week zag. Ergens interesseert het me niet zoveel, want ik weet ook wel dat ik er misschien ook wat meer achteraan moet gaan, maar daar heb ik op de één of andere manier niet zoveel behoefte aan. Ik zie ze vaak wel tijdens uitgaan, en dat is prima. |
![]() |
|
Gisteren uitgeweest op een plek waar ik anders nooit kom en dat was goed. Verandering =
![]() Jongen/man gespot en uiteindelijk mee gezoend. ![]() Hij heeft mn nummer maar ik weet eigenlijk niet of ik dat wel goed in zn telefoon heb gezet, was nogal aangeschoten. ![]()
|
Mijn vriendje is ergens een berg aan het beklimmen met 2 vrienden. Vlak voor vertrek velde hij me nog dat er enigzins een lawine gevaar was omdat het veel gesneeuwd had. Dit weekend hebben minstens 10 vrienden/kennisen gevraagd waar mijn vriend was/of het niet gevaarlijk was/of ik dacht dat ze het zouden halen. Daarnaast nog een verhaal van een 1 van zijn huisgenootjes die iemand kende die die berg beklom, in een lawine terecht kwam en het niet meer na kan vertellen.
Hoewel ik er vanuit ga dat alles goed is met ze, ben ik nu toch wel erg ongeduldig aan het wachten tot hij weer terug is... edit: m'n vriend belde net dat ze allemaal weer veilig zijn teruggekeerd. Kan ik in ieder geval rustig slapen. Laatst gewijzigd op 18-05-2009 om 03:43. |
![]() |
|
![]() |
Pfft.. ik zit voor mijn eindexamen
![]() *gaat maar weer leren*. |
![]() |
|
@ ICU: Ik heb gezegd tegen hem wat me dwarszat en hij begreep me, maar had aan de ene kant ook zoiets van dat hij liever geen discussie wilde om zoiets, dat hij het dat niet waard vond. Hij heeft me uitgelegd waarom hij het op een bepaalde manier had aangepakt. We hebben wel fijn gepraat verder. Ik heb in ieder geval gezegd wat me dwars zat, en dat ik ook altijd met hem rekening hield. Nu weet ik wel dat hij dat normaal ook altijd met mij doet, dus heb het verder maar laten rusten..we hebben het verder eigenlijk wel heel gezellig gehad, mijn ouders waren dit weekend weg dus we hadden het rijk voor ons alleen. Het waren rustige dagen maar ook wel erg relaxed
![]() ![]() ![]() Ik heb er inderdaad over getwijfeld om haar erop aan te spreken, maar was toch te koppig; ik vond dat als zij de vriendschap echt zo belangrijk vond, zij ook even kan bellen. Had ineens een krabbel van haar, alsof er niks aan de hand was ![]() @ Arenda: eerst leek je zo gelukkig met je vriend en nu erger je je veel aan hem hè..echt vervelend. Heeft hij geen werk? Doet hij wel zijn best om werk te vinden? Sterkte in ieder geval! *knuf |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: Prima weekend gehad, zaterdagavond/nacht samen naar de regen geluisterd, zondagavond een goed gesprek gehad over iets waar ik stiekem wel mee zat, vooral omdat ik niet wist wat hij ervan vond. Maar gelukkig zit dat goed, dus ik kan met een gerust hart mijn ding doen ![]() En we hebben spullen bij elkaar geraapt voor ons weekendje kamperen. Jemig, wat een zooi heeft een mens daarvoor nodig, gewoonweg eng! Ik moet snel weer gaan logeren bij m'n tante, oom & nichtje. Klinkt heel erg basisschool, bij je tante logeren, maar het is altijd hartstikke gezellig ![]()
|
Verwijderd
|
^ 'klinkt basisschool'
![]() ot: Heb zojuist een vriendinnetje op haar reactie op 'ons' aangesproken en dat was moeilijk. Maar ze kan normaal doen, het minste wat ik verwacht is respect voor mijn gevoel en de keuzes die daar uit voortkomen. En dat heeft ze op deze manier niet. Ik verwacht niet dat ze het er mee eens is, maar wel dat ze respect heeft voor mij en mijn gevoel. Maar ze is koppig. Gelukkig leek ze het wel te snappen. Werkelijk, soms zijn mijn vrienden écht raar. |
![]() |
|
Ik ben heel blij dat mijn potentiële vriendje weer op school kwam voor vandaag voor het eerst sinds een paar maanden. Oh man wat is hij toch schattig, ik was het bijna vergeten.
![]()
||
Citaat:
ot: goed heurr
|
Ik voel me al wat beter. Vandaag deden m'n vriendinnetjes lief, eentje gaf me spontaan een knuffel en een ander vroeg of ik morgen met haar ging eten omdat ze niet alleen wilde zijn. (Morgen hebben we ALV waar we worden geïnstalleerd voor een commissie. Vorig jaar op dezelfde ALV zou ze voor haar vorige commissie worden geïnstalleerd, maar toen pleegde haar vader zelfmoord dus er komen nu weer dingen waardoor ze er weer meer aan moet denken...) Net lekker met een huisgenoot gepraat. Ja, wat dat betreft gaat alles goed.
![]() |
![]() |
|
Lekker weekendje samen gehad, alleen samen bij hem thuis (wel met z'n ouders enzo maar tijd genoeg voor ons tween). Even geen drukke dingen met vrienden enzo maar gewoon samen film kijken en we vonden het allebei fijn
![]() Alleen kreeg ik zondag op het hockeyveld ineens te horen van zijn vader dat hij toen ie ongeveer een jaar oud was gereanimeerd was tijdens een simpele operatie omdat er iets niet goed ging en dat laat me niet meer los. Het idee dat hij er bijna niet meer geweest was ![]()
|
Say what? Wat is dat nou weer voor rare actie om me tijdens een gezamelijk spelletje te smsen over wat ik een half jaar geleden bedoelde? En leuk dat hij zich gevleid voelde, maar ik wil weten wat hij dan van dat moment dacht! Dit maakt het een beetje raar. Vriendje zag dat hij smste. Dat was vast niet zijn bedoeling, en nu weet vriendje wel wat hij gezegd heeft (en mijn antwoord ook). Tsja. Als dat een ongemakkelijk moment was, volgen er nu vast nog meer.
|
omg ik heb zo'n zin om te gaan trouwen
![]() ![]() mag het morgen al?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en groovy; ik erger me idd behoorlijk wat de laatste tijd. Maar dat gaat wel weer voorbij, het komt een beetje door de huidige situatie. Ik heb een huisje gekocht en ik heb hem daar niet bij betrokken omdat wij nog maar een paar maand een relatie hadden... dus nuja. De mening van een kersvers vriendje telde voor mij nog niet echt, en hij had er zelf ook niet echt interesse in. Toen alles helemaal rond was en ik er woonde is hij er eigenlijk vanzelf bij in komen wonen en zjn we begonnen met wat serieuzere plannen te maken... ![]() ![]() Eerst heeft dit huisje heel veel werk nodig, en daar heb je geld voor nodig. Mijn vriend is zo iemand die echt af en toe een zet nodig heeft terwijl ik eigenlijk constant aan het werken ben of met een projectje bezig ben. Hij heeft van Nov-Mei 18 uur per week gewerkt (soms iets meer) en voor de rest niet zoveel uitgespookt... Nou valt dat nog hel erg mee, hij deed tenminste wat! Maar dat botst noggal als ik moe thuis kom en nog de afwas wil doen, hij de hele dag echt geen flikker gedaan heeft en mij dan beslist ook op de bank wil hebben, terwijl ik dan echt nog niet stil kan zitten. Dus mjah, af en toe vind ik hem gewoon lui, en dan klaag ik op relatief anonieme forums. ![]() ANYWAY, lang verhaal... beetje een combi van cultuur, opvoeding en workethic. Ik ben nog steeds heel dol op hem en we hebben het fijn samen... maar soms word ik er een beetje KRIEGEL van! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Was het niet ergens net na de zomer of zo? ![]() ![]()
|
Gisteravond nog even snel langs geweest na pole fitness, ik kon het niet laten
![]() ![]() Bijna kamperen ![]()
|
|