Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het trouwens wel vreemd dat van QI alle afleveringen op DVD worden uitgebracht, terwijl dat van andere zeer populaire quizzen (Have I Got News For You, Nevermind The Buzzcocks) nooit is gebeurd. Een enkele special mss, maar niet alles.
|
HIGNFY is natuurlijk heel erg gebonden aan actualiteit en daarom wellicht gedateerd en met NMTB komen ze misschien in de problemen met copyright vanwege al die muziekfragmenten erin.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Om een liedje van André van Duin dat ik, according to een oud dagboek, op de basisschool heb opgevoerd als toneelstukje met een vriendin:
K: Goedemorgen. W: Goedemiddag. K: Het zit zo, ik ben een klant. W: Goedemorgen. K: Goedemiddag. W: oh, een klant? Wat interessant. K: Goedemorgen. W: Goedemiddag. K: wat verkoopt u hier zoal? W: Goedemorgen. K: Goedemiddag. W: Ik verkoop hier echt geen bal. K: Goedemorgen. W: Goedemiddag. K: Wat verkoopt u hier dan wel? w: Goedemorgen. k: Goedemiddag. W: ik heb slechts een winkelbel. K: Goedemorgen. W: Goedemiddag. K: doe die winkelbel dan maar. w: Goedemorgen. k: Goedemiddag. W: de winkelbel is niet te koop. K: Goedemorgen. W: Goedemiddag. K: nou, dan ga ik maar eens weer. w: Goedemorgen. k: Goedemiddag. W: nog een fijne dag meneer. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een keertje zat ik met wat studiegenoten een paar uur te wachten op het volgende college. Toen gingen we allemaal youtube-filmpjes kijken waaronder het filmpje hierboven. Je kunt je vast wel voorstellen dat dat geen positieve invloed had op (in elk geval) mijn concentratie tijdens het werkcollege waarop we zaten te wachten.
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Over Bernard Madoff: "According to federal investigators, Mark and Andrew demanded to know how their father could pay bonuses if he couldn't afford to pay investors. Madoff then admitted the asset management arm of his firm was an elaborate Ponzi scheme. Through their attorney, Madoff's sons reported their father to federal authorities." Van je familie moet je het hebben ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had met mijn svvriendje een onbenullig gesprek over het weer.
Zei ik zonder nadenken: 'Ik hou ervan als het zo warm is dat je zonder kleren naar buiten kunt, maar veel warmer dan dat hoeft van mij niet.' *vreemde blik toegeworpen krijgt* 'Oh. zonder jas natuurlijk.' Klinkt nogal flauw, maar op het moment was het heel grappig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|