Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2009, 21:41
Verwijderd
VIP koopavond? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Advertentie
Oud 03-06-2009, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Loop de hele aula rond: "Heb je 10 cent?"
Dat heb ik jaren gedaan, ja. Maar dan was het voor drugs. Ik leek wel een junk.
Oud 03-06-2009, 21:42
Verwijderd

Allebei hier.
Verwijderd
Citaat:
Dat heb ik jaren gedaan, ja. Maar dan was het voor drugs. Ik leek wel een junk.
omg
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
VIP koopavond? Wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Alle medewerkers krijgen 3 weken van tevoren uitnodigingen thuis gestuurd en mogen die uitdelen aan familie/vrienden/kennissen. Zelf houd je er natuurlijk ook eentje . Die mensen mogen dan uit het hele assortiment kopen en krijgen 20% korting.
Oud 03-06-2009, 21:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Gaat wel... erg origineel zijn ze niet. Ze zijn overigens tamelijk populair, dus waar je het underrated vandaan haalt is me een raadsel!
Nou ja, ze krijgen na al die jaren nog steeds niet de aandacht die ze verdienen. De pers is nooit erg lovend over ze en ookal trekken ze veel volle zalen in Amerika, ze worden daar vrijwel nooit op de radio gedraaid.
En origineel, tsja dat hoeft toch ook niet persé? Je kan beter goed klinkende popliedjes schrijven dan een hoop experimenteel gebliep op een plaat pleuren wat wrs niet om aan te horen is.

Maar goed, het is één van m'n favoriete bands, dus ik ben ook niet heel erg objectief hoor.
Oud 03-06-2009, 21:43
Philosophy
Philosophy is offline
Dat is het idee trouwens. Het lijkt meer voor exclusiviteit, maar ze willen gewoon een gigantische omzet draaien in 2.5 uur. Wat ook is gelukt: €7300. En dan te bedenken dat we op een drukke zaterdag ongeveer €6000,- draaien.
Oud 03-06-2009, 21:45
Verwijderd
Oud 03-06-2009, 21:45
Verwijderd
Altijd blijven lachen
Oud 03-06-2009, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ze krijgen na al die jaren nog steeds niet de aandacht die ze verdienen. De pers is nooit erg lovend over ze en ookal trekken ze veel volle zalen in Amerika, ze worden daar vrijwel nooit op de radio gedraaid.
En origineel, tsja dat hoeft toch ook niet persé? Je kan beter goed klinkende popliedjes schrijven dan een hoop experimenteel gebliep op een plaat pleuren wat wrs niet om aan te horen is.

Maar goed, het is één van m'n favoriete bands, dus ik ben ook niet heel erg objectief hoor.
Je hoeft ook niet per se een hoop experimenteel gebliep op te stapelen om origineel te zijn.

Voorbeeld:

(plaat uit 2007)
Oud 03-06-2009, 21:47
Verwijderd
Ah goed idee
Oud 03-06-2009, 21:50
Verwijderd
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3...49d/index.html
Beste muziek die der is.
Wordt bij turnwedstrijden afgespeelt
Oud 03-06-2009, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Alle medewerkers krijgen 3 weken van tevoren uitnodigingen thuis gestuurd en mogen die uitdelen aan familie/vrienden/kennissen. Zelf houd je er natuurlijk ook eentje . Die mensen mogen dan uit het hele assortiment kopen en krijgen 20% korting.
Kwantum toevallig?
Verwijderd
Citaat:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/3...49d/index.html
Beste muziek die der is.
Wordt bij turnwedstrijden afgespeelt
werkelijk briljant
Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=jO7QeWnbW3Q

Deze ook...
Vreemde muziekkeuze, maar het heeft altijd wel stijl
Oud 03-06-2009, 21:56
Philosophy
Philosophy is offline
Citaat:
Kwantum toevallig?
Je begon goed, Kruidvat.
Oud 03-06-2009, 21:56
Verwijderd
Nu ik toch bezig ben... TOEDELOE
http://www.onetwotrio.nl/Muziekbesta....mp3%20DEF.mp3

Ik ga
Oud 03-06-2009, 22:00
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Je hoeft ook niet per se een hoop experimenteel gebliep op te stapelen om origineel te zijn.

Voorbeeld:

[filmpje]
(plaat uit 2007)
Ja sorry, dat doet mij dan weer niet zoveel. En er zijn ook zat andere bands die zulk soort muziek maken, dus dan is het toch eigenlijk ook niet origineel. Maar originaliteit bestaat in de hedendaagse muziek toch al niet meer. Alles is al eens eerder gedaan. Alle muzikanten worden ook beinvloed door muziek die zij hebben gehoord en fabriceren iets door die invloeden samen te voegen.
Oud 03-06-2009, 22:01
Verwijderd
Ik stak vandaag mijn kop onder de tondeuse en toen vond mijn moeder DRIE grijze haren. Als ik op dit tempo verouder ben ik over twintig jaar de pijp uit.
Oud 03-06-2009, 22:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Grijze haren zijn heel sophisticated. De zanger van Kaizers had ook al vroeg van die grijze plukjes bij z'n slapen en ik (en vele andere dames, als ik de fora mag geloven) vind het nog steeds een hete donder. Mss zelfs wel meer dan daarvoor.
Oud 03-06-2009, 22:17
Verwijderd
Het worden zelfs nog strafschoppen, .
Oud 03-06-2009, 22:19
Verwijderd
Citaat:
Ja sorry, dat doet mij dan weer niet zoveel. En er zijn ook zat andere bands die zulk soort muziek maken, dus dan is het toch eigenlijk ook niet origineel. Maar originaliteit bestaat in de hedendaagse muziek toch al niet meer. Alles is al eens eerder gedaan. Alle muzikanten worden ook beinvloed door muziek die zij hebben gehoord en fabriceren iets door die invloeden samen te voegen.
Nee, die bands zijn er niet (voor zover ik weet), maar als ze bestaan wil ik ze wel graag horen!

Als je denkt dat originaliteit in hedendaagse muziek niet bestaat luister je niet genoeg muziek.
Oud 03-06-2009, 22:24
Verwijderd
Jammer, Roda terug naar de Eredivisie. Ik had gehoopt op Cambuur.
Oud 03-06-2009, 22:24
Verwijderd
Hè jakkes, die vieze Limbabwanen!
Oud 03-06-2009, 22:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Als je denkt dat originaliteit in hedendaagse muziek niet bestaat luister je niet genoeg muziek.
Nou, dat kan je van mij niet zeggen hoor Kazetje.

Het ligt er maar net aan wat je definitie van origineel is. Als je iets maakt wat echt in geen enkel opzicht lijkt op andere muziek, heb je naar mijn mening gewoon een bak teringherrie gefabriceerd.
Er is toch bij bijv last.fm niet voor niks een kopje met 'similar artists'. Er is altijd wel iets wat er op lijkt.
Oud 03-06-2009, 22:27
Allure
Allure is offline
Oeh, spannende wedstrijd. Ik vind het jammer dat Cambuur verloren heeft.
Oud 03-06-2009, 22:29
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat kan je van mij niet zeggen hoor Kazetje.

Het ligt er maar net aan wat je definitie van origineel is. Als je iets maakt wat echt in geen enkel opzicht lijkt op andere muziek, heb je naar mijn mening gewoon een bak teringherrie gefabriceerd.
Er is toch bij bijv last.fm niet voor niks een kopje met 'similar artists'. Er is altijd wel iets wat er op lijkt.
Natuurlijk zijn er invloeden, zoals de kamermuziek-invloeden die je hoort op die Ulverplaat. Maar met "origineel" bedoel ik dat het iets toevoegt aan wat er al is.

Overigens lijken de similar artists van Ulver voor geen meter op Ulver.
Oud 03-06-2009, 22:30
Verwijderd
Tenhi lijkt alleen op Kveldssanger.
Oud 03-06-2009, 22:31
Allure
Allure is offline
Bij Roda voetbalt een speler van 18 jaar die al helemaal grijs is.
Oud 03-06-2009, 22:38
Verwijderd
jongens ik ben zo blij! eindelijk heb ik eens een beetje discipline!!!
Oud 03-06-2009, 22:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Natuurlijk zijn er invloeden, zoals de kamermuziek-invloeden die je hoort op die Ulverplaat. Maar met "origineel" bedoel ik dat het iets toevoegt aan wat er al is.
Okee, dan snap ik je.
Maar dat is toch eigenlijk wat ik eerder ook al zei? Dat muzikanten invloeden hebben en dat ze iets nieuws creeëren door die invloeden bij elkaar te plakken.

Anyway, ik ga maar eens een poging doen tot productiviteit. Syntax awaits.
Oud 03-06-2009, 22:58
Verwijderd
Trimm is aanwezig en het gaat over muziek.
Oud 03-06-2009, 23:13
Verwijderd
http://www.dumpert.nl/mediabase/5220...het_weer_.html

Haha
Oud 03-06-2009, 23:28
Verwijderd
De Kantine (14 lezers)

En de posters?
Oud 03-06-2009, 23:29
Verwijderd
Ik ben hier!
Oud 03-06-2009, 23:30
Verwijderd
Ik wil het graag even over mezelf hebben.
Oud 03-06-2009, 23:31
Verwijderd
Oké vertel!
Oud 03-06-2009, 23:31
Verwijderd
Ik heb deze week al zoveel lekkere dingen afgeslagen! Vandaag nog lekkere sate met satesaus, en al een paar keer ijs.
Oud 03-06-2009, 23:32
Verwijderd
Ik voel me dan een sterk mens!! Zonder strijd geen kilo's kwijt!
Oud 03-06-2009, 23:34
Verwijderd
Wil je afvallen dan? Waarom?

Aan je foto's te zien vond ik je gewoon normaal, niet dik ofzo.
Oud 03-06-2009, 23:35
Verwijderd
hihi dat zei chick rock ook al, maar ik heb behoorlijk overgewicht als je mijn bmi bekijkt!
Oud 03-06-2009, 23:35
Verwijderd
en uiteraard post ik geen foto's van mijn dikke periodes
Oud 03-06-2009, 23:37
Verwijderd
over 23 dagen ga ik naar elmer, er gaan dan waarschijnlijk foto's gemaakt worden, tegen die tijd heb ik 5 weken gelijnd dus moet er wel een kilo of 6 af zijn.
Verwijderd
Doen! Ik wil nu ook bewijs zien

Ja Chick Rock en ik zitten vaak op 1 lijn

Volgens mij is mijn BMI ook teveel, hoe kan je dat meten? Daarnaast gaat het toch eerst weg van je borsten en wat vind Kazet daarvan
Verwijderd
Het was gisteren zulk lekker weer dat ik wel een ijsje moest eten. Ik liep over straat met het ijsje en een enorme glimlach. Lekker weer, <3.
Verwijderd
dan ben ik alsnog te zwaar maar deze keer wil ik echt niet vervallen in de veleidingen en het gewoon eens volhouden tot een gezond gewicht, wat ik voor het laatst had toen ik op de middelbare school had.
Oud 03-06-2009, 23:38
Verwijderd
tududu
Oud 03-06-2009, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Het was gisteren zulk lekker weer dat ik wel een ijsje moest eten. Ik liep over straat met het ijsje en een enorme glimlach. Lekker weer, <3.
Ik had er gisteren eentje met een witte chocolade topping

Maargoed als je lekkerder in je vel gaat zitten daardoor moet je het doen

Maar wat is dat rekensommetje van het BMI ook alweer?
Oud 03-06-2009, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Doen! Ik wil nu ook bewijs zien

Ja Chick Rock en ik zitten vaak op 1 lijn

Volgens mij is mijn BMI ook teveel, hoe kan je dat meten? Daarnaast gaat het toch eerst weg van je borsten en wat vind Kazet daarvan
Haha geen camera hier en als ik hem had zou ik niet posten

dat kan je hier meten : http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html

Wat kazet van mijn tieten vindt? nou eh prima denk ik. hij vindt me niet te dik, ik heb hem dat uiteraard al miljoen keer gevraagd maar hij heeft dat nooit gezegd.
Oud 03-06-2009, 23:44
Verwijderd
22.1 Maar ik vind mezelf te dik. krijg zelf beetje buikje

Volgens BMI ben ik wel goed.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten