Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Nog een keer quoten, want ze zijn het waardf.
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
je had er ook 1 met 2 wielen van (bijna) gelijke grote maar dat was een loopfiets ![]() Citaat:
Citaat:
Ja tandwielen toch wel naast het gebruik van rubber, stoom en de uitvinding van polymeren de fundatie van onze maatschappij. Citaat:
zal wel werken zijn, kan wel een paar centen gebruiken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het probleem is dat ik een stelsel differentiaalvergelijkingen heb dat gekoppeld is aan een som van functies van die DV, maar Matlab kan daar niet mee omgaan, dus beschouw ik die som als een constante parameter in de DV's die ik na korte tijdstappen weer opnieuw bereken. Maar daar wordt het script heel langzaam van, want die som oscilleert behoorlijk snel - dus iedere keer moet ik 100.000 gekoppelde DV's van 6 variabelen berekenen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
d/dtF(t) = U(F,k,delta) En de delta is een vector waarvan de elementen bestaan uit sommen van elementen van de 6-dimensionale vector F over alle k. Op dit moment stuur ik de k's en delta's als parameters naar de ODE solver. Laatst gewijzigd op 13-06-2009 om 12:05. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oneeee zapte langs hart van nederland, en gaat over 2 zussen die allebei een tweeling kregen in dezelfde week. Maar die namen, om te huilen! De zussen heten Melanie en Davinia, hun kinderen heten Nyano, Juliano, Romy en Nigel, de vaders Marcel en Patrick.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|