Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar het blijft natuurlijk suboptimaal.
||
Citaat:
![]() niet zo goed geleerd, en ik had ook de reader van vorig jaar waar niet alle artikelen in stonden, maar als ik een 5,5je gehaald heb, ben ik er weer vanaf ![]() i knows, ik ben ook schuldig aan de zesjesmentaliteit van tegenwoordig.. ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Met mijn studie gaat het wel oke, als ik wat actiever zou zijn. Maar opzich is het een leuke studie. ![]()
||
Citaat:
Nee duh. ![]()
||
Citaat:
![]() Euhm, andere dingen. Internetz, sociaal leven, dat soort onzin. ![]()
|
Verwijderd
|
Op woensdag 24 juni 2009 passeert Mars uw Venus op een afstand van 180 graden. Deze transit heeft vooral invloed op relaties. Als u er geen heeft kan er onder aspect gemakkelijk één ontstaan. Evenals in bestaande relaties, die onder deze transit zijn aangegaan, kunnen in een nieuwe relatie nogal wat ups en downs voorkomen.
Op donderdag 25 juni 2009 passeert de Maan uw Jupiter op een afstand van 90 graden. Onder deze transit bent u meestal optimistisch en positief gestemd ten opzichte van uw omgeving. Mochten er dingen zijn waaraan u zich ergert, maak u daar dan vandaag niet al te druk om. Op vrijdag 26 juni 2009 passeert Mercurius uw Zon op een afstand van 120 graden. Vandaag bent u erg geïnteresseerd in allerlei nieuwe dingen. U wilt graag van alles weten en daarom zal dit ook een geschikte dag zijn om te studeren. Ook zaken die zijn blijven liggen kunt u vandaag gemakkelijk afronden. Op zaterdag 27 juni 2009 passeert de Zon uw Mercurius op een afstand van 120 graden. Vandaag kunt u niet alleen een dieper inzicht krijgen in uzelf en de doelen die u nastreeft, maar ook in de doelen van anderen. Het is daarom een geschikte dag om anderen te vertellen wat voor u belangrijk is. U heeft een heldere geest, dus dat zal u zeker lukken. Op zondag 28 juni 2009 passeert Venus uw Uranus op een afstand van 120 graden. Vandaag is een prima dag om eens iets heel anders dan gewoonlijk te doen. Doorbreek de dagelijkse sleur en ga op zoek naar afleiding. Als u vandaag andere mensen ontmoet is de kans groot dat deze totaal verschillen van uw gebruikelijke kennissen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat: