Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2009, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Good for you. Veel andere studenten wel.
Volgens mij kun je nog altijd lenen/wat zuiniger omgaan met je geld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2009, 17:53
TheSpaceKraken
TheSpaceKraken is offline
25 - 30 % van de autochtonen jongeren wil ook weg uit Nederland dus dit is helemaal geen rare uitslag onder hoger opgeleiden is dat percentage zelfs nog hoger maar als het puntje bij paaltje komt doen ze het allemaal toch niet

Laatst gewijzigd op 07-08-2009 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2009, 17:55
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
maart als het puntje bij paaltje komt doen ze het allemaal toch niet
dat denk ik ook
Oud 07-08-2009, 20:56
Gatara
Gatara is offline
(sorry, kon het niet laten: )

Oud 07-08-2009, 21:22
Elle
Elle is offline
Citaat:
25 - 30 % van de autochtonen jongeren wil ook weg uit Nederland dus dit is helemaal geen rare uitslag onder hoger opgeleiden is dat percentage zelfs nog hoger maar als het puntje bij paaltje komt doen ze het allemaal toch niet
Interessant... Waar haal je dit vandaan?
Oud 08-08-2009, 00:24
TheSpaceKraken
Citaat:
Interessant... Waar haal je dit vandaan?
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnie...k_jongeren.xml
Citaat:
25% van de jongeren overweegt Nederland te verlaten.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...%20massal.html

Dit waren niet de oorspronkelijke artikelen die ik erover las maar dit vind ik met 5min google heb geen zin om er meer tijd in te steken
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 10:27
obrain
obrain is offline
ja een ieder heeft zijn eigen realiteit,alleen onze waarheid is waar , hoe beleef je jou waarheid en hoe ga je daar mee om .mensen die zich niet thuis voelen kunnen 2 dingen doen terug waar je vandaan komt of samen werken met ze allen aan een beter Nederland , door te werken en ook hier in de opbouw een steentje bij te dragen. wil je dat niet en laat je je hoofd hangen naar wilders ,kan je beter maar gaan,je bent het probleem of je bent de oplossing.salam obrain
Met citaat reageren
Oud 08-08-2009, 10:51
Elle
Elle is offline
Citaat:
http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnie...k_jongeren.xml

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven...%20massal.html

Dit waren niet de oorspronkelijke artikelen die ik erover las maar dit vind ik met 5min google heb geen zin om er meer tijd in te steken
Oké, bedankt. Ik zoek er waarschijnlijk later e.e.a. over op.
Oud 08-08-2009, 12:19
juno
juno is offline
On Topic: ik geloof er geen steek van dat iemand dit land van melk en honing vrijwillig zou verlaten om terug te gaan naar armoede en gebrek. Beter in de zachte kussens achterover leunend tussen de ongelovigen moeten verkeren, zelfs als de anti-buitenlandersentimenten toenemen, dan op de harde koude vloer moeten zitten in gezelschap van gelijkgestemden. Het is natuurlijk fijn om het brood te kunnen delen met broeders, maar dan toch liever geen droog brood.

Of ben ik nou te sarcastisch?

Laatst gewijzigd op 08-08-2009 om 12:38.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 17:50
Verwijderd
Citaat:
On Topic: ik geloof er geen steek van dat iemand dit land van melk en honing vrijwillig zou verlaten om terug te gaan naar armoede en gebrek. Beter in de zachte kussens achterover leunend tussen de ongelovigen moeten verkeren, zelfs als de anti-buitenlandersentimenten toenemen, dan op de harde koude vloer moeten zitten in gezelschap van gelijkgestemden. Het is natuurlijk fijn om het brood te kunnen delen met broeders, maar dan toch liever geen droog brood.

Ja een beetje wel want in het buitenland is het tegenwoordig prima te vertoeven. Helemaal met wat diplomaatjes op zak.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 18:40
hookee
hookee is offline
Citaat:
Ja een beetje wel want in het buitenland is het tegenwoordig prima te vertoeven. Helemaal met wat diplomaatjes op zak.
Lekker is dat, dan gaan de diplomadragers het land uit en blijft over.....
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Lekker is dat, dan gaan de diplomadragers het land uit en blijft over.....
Precies, en daarom is het niet wenselijk dat moslims massaal nederland verlaten. Want diegene die dat kunnen, zijn meestal hogeropgeleid.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 19:53
Lotte
Lotte is offline
Ik ben die aanhangers van die nep-arier (want geblondeerd haar, hij heeft niet eens echt blond haar) echt zat. Ik heb geen eens meer zin om het te beargumenteren of het dialoog aan te gaan want ze snappen toch niet waarom ze haatvol overkomen. Wat mij betreft vanaf nu een zero-tolerance beleid: of je gedraagt je of je word als extreem-rechtse idioot het land uitgestuurd. Dan maken we ergens een eilandje in de oceaan waar ze lekker met alleen maar blonde Nederlanders zitten. Zij blij, wij blij.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 20:10
Mobius
Mobius is offline
Lol @ Lotte.
Oud 10-08-2009, 21:41
hookee
hookee is offline
Citaat:
Geen hakenkruizen maar huizen kraken
Nee, ook geen huizen kraken.
Probeer eens een andere leus en misschien neemt iemand je dan wel serieus. (ryhme unintended)
Met citaat reageren
Oud 10-08-2009, 23:20
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik heb geen eens meer zin om het te beargumenteren of het dialoog aan te gaan
In 1933 vonden ze ook dat die tijd was aangebroken.
Citaat:
Wat mij betreft vanaf nu een zero-tolerance beleid: of je gedraagt je of je word als extreem-rechtse idioot het land uitgestuurd.
En jij wilt kritiek hebben op neonazi's, terwijl je zelf zo onverdraagzaam als de pest bent, en verbaal je steun uitspreekt voor hardcore criminelen?

Hypocriet.
Oud 10-08-2009, 23:22
Verwijderd
Kunnen we alsjeblieft persoonlijke aanvallen achterwege laten?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 05:28
Argai
Argai is offline
Als ze het nou niet alleen zouden laten bij zeggen, maar ook daadwerkelijk weg zouden gaan, dan zou het al een stuk prettiger worden om over straat te lopen. Maar als ze niet weggaan, laat ze dan iig in de Randstad blijven. Het valt me op dat er in Fryslân ook steeds vaker 'baarden' rondlopen namelijk.
Oud 11-08-2009, 06:33
Verwijderd
Citaat:

land van melk en honing??
right
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 08:38
Gatara
Gatara is offline
Of die politie-agent praat warrig of het artikel is warrig:

Citaat:
'Autochtonen reageren heftig op Marokkanen'
Uitgegeven: 11 augustus 2009 09:18
Laatst gewijzigd: 11 augustus 2009 09:18
AMSTERDAM - Autochtone Nederlanders reageren heftig op Marokkaanse jongeren in Amsterdam. Ze dreigen voor eigen rechter te spelen als de politie niet optreedt tegen overlast en criminaliteit.
© Novum

Op straat en tijdens buurtbijeenkomsten roepen ze 'kut-Marokkanen', terwijl ze de politie bij opstootjes toeschreeuwen naar honkbalknuppels te grijpen als er niet wordt ingegrepen.

Dat zegt de Amsterdamse politiecommissaris Ad Smit in een interview over 33 jaar politiewerk in De Pers.

Tot nu toe heeft de politie de borrelende gevoelens van eigenrichting 'weten te regelen, te beëindigen', zegt Smit.

Ingegrepen

Eerder dit jaar waarschuwde hij de korpsleiding voor deze gevoelens onder autochtonen. Daarna is fors ingegrepen, zegt Smit. "We hebben tientallen van die rovers aangehouden. En intussen hebben we extra opgelet, vooral de buurtregisseurs, of het met die autochtonen niet echt uit de hand liep."

Vooralsnog beperkt de houding van autochtonen zich tot schelden, zegt Smit. Volgens hem moet de politie uitstralen niet hun kant te kiezen 'als het om dat soort bewoordingen gaat' en optreden als hun gedrag te ver gaat.

"Het moment dat de handjes gaan wapperen, op het moment dat men collectief dingen zou organiseren tegen bepaalde bevolkingsgroepen. Dan gaat het mis, dan grijp ik in."

Uiterlijk

Smit vindt de zorgen over allochtonen 'vaak te kort door de bocht, beoordelen op uiterlijk'. Hij wijst erop dat in Amsterdam-Oost negentienduizend Marokkanen wonen. "Als die allemaal één misdrijf per jaar zouden plegen, had ik nooit de cijfers die ik nu had. Dus dat is onzin."

Volgens hem vallen Marokkanen op straat meer op, omdat ze bij elkaar clusteren. "Maar dat zijn er twintig of dertig en niet die duizenden die gewoon aan het werk zijn."
nu.nl
Politie-agent:
1. niet alle marokkanen zijn crimineel (doh)
2. "autochtonen" reageren te heftig op alle Marokkanen die ze tegenkomen
3. Marokkanen vallen op straat meer op omdat ze bij elkaar clusteren maar dat zijn er 20 of 30 en niet zij die aan het werk zijn.

Mag ik hieruit concluderen dat de Marokkanen die die "autochtonen" (ik neem aan dat er onder die "Marokkanen" ook autochtonen zitten) tegenkomen dus tot die 20-30 groepjes behoren en die dus niet aan het werk zijn en dus hoogstwaarschijnlijk behoren tot de groep van de criminelen? En is het dan niet gek dat er heftig gereageerd wordt?

Misschien moet de politie bepaalde zaken eens serieuzer gaan nemen. Toen ik een keer was aangevallen, werd er ook gezegd dat ze daar niets aan konden doen. Zucht. Video-camera? Getuigen? Bewaking op de bus? Hoe moeilijk kan het politievak zijn, vraag je je dan af.
Oud 11-08-2009, 09:14
Verwijderd
Citaat:
Hoe moeilijk kan het politievak zijn, vraag je je dan af.
Heel moeilijk, met alle politiek restricties die ze hebben. Dat moet je de politie niet verwijten, maar de politiek...
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 15:11
TheSpaceKraken
Citaat:
Ik ben die aanhangers van die nep-arier (want geblondeerd haar, hij heeft niet eens echt blond haar) echt zat. Ik heb geen eens meer zin om het te beargumenteren of het dialoog aan te gaan want ze snappen toch niet waarom ze haatvol overkomen. Wat mij betreft vanaf nu een zero-tolerance beleid: of je gedraagt je of je word als extreem-rechtse idioot het land uitgestuurd. Dan maken we ergens een eilandje in de oceaan waar ze lekker met alleen maar blonde Nederlanders zitten. Zij blij, wij blij.
Grappig want dit zijn typische Wilders uitspraken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 16:30
T_ID
T_ID is offline
Tja, als dat beleid van stelselmatig doelbewust of via omstandigheden niet optreden tegen Marokkaanse daders er nooit was geweest, dan hadden ze die ontevredenheid ook nooit gehad. De enige reden dat mensen dreigen is de totale machteloosheid. Ze zien criminaliteit en overlast, en weten dat er keer op keer niet ingegrepen wordt door de politie. Het signaal dat het afgeeft is een beeld dat de politie iets is dat er alleen is voor andere mensen. Hun opties worden dan sowieso voor hun beeldvorming, gereduceerd tot willoos slachtoffer zijn, of geweld toepassen.

Als de politie het beeld kan herstellen dat de politie de organisatie is die je kan beschermen tegen criminaliteit, dan slijt die attitude binnen no time weer weg.
Oud 11-08-2009, 16:32
juno
juno is offline
Citaat:
land van melk en honing??
right

Nou vooruit. Land van bijstand en sociale huurwoningen. Land van gratis lager onderwijs en middelbaar onderwijs voor een prikkie en universitair onderwijs met vette studiebeurzen. Land van kwalitatief hoogstaande gezondheidszorg voor weinig en AOW. Land van belastingtarieven naar draagkracht. Land van huursubsidie en gesubsidieerd speciaal onderwijs. Land van een grondwet die je beschermt tegen staatswillekeur, land van niet-corrupte politieagenten. Land van milde straffen en een luxe gevangenisregime. Land met vrijheid van meningsuiting voor iedereen, met vrijheid van geloof voor iedereen, met vrijheid van politieke overtuiging en stemrecht voor iedereen, met legale vakbonden, vrije pers en lage criminaliteitscijfers. Geen ontvoeringen, geen corrupte mafia connecties, geen knokploegen, geen leger dat tegen het volk wordt ingezet.

Ik zeg niet dat het hier perfect is, er is genoeg wat beter zou kunnen, maar verdomd, kom hier eens om in een willekeurig land van herkomst.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 16:35
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Land met vrijheid van meningsuiting voor iedereen, met vrijheid van geloof voor iedereen, met vrijheid van politieke overtuiging en stemrecht voor iedereen
Dat klopt helaas niet meer. Als je rechts, blank, man, atheïst, homoseksueel of erger nog: een combinatie van die dingen bent, zijn die vrijheden beperkt.
Oud 11-08-2009, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt helaas niet meer. Als je rechts, blank, man, atheïst, homoseksueel of erger nog: een combinatie van die dingen bent, zijn die vrijheden beperkt.
Daarom moeten we ook de vrijmetselaars en illuminati aanpakken!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Daarom moeten we ook de vrijmetselaars en illuminati aanpakken!
Belgen zoals ik hebben het erg. Onze eerste koning was een vrijmetselaar.

En Illuminati bestaan niet meer.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 19:56
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
.
hoezo is dat erg?
Oud 11-08-2009, 21:53
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Vrijmetselaars zijn niet de figuren die de Christelijke haatpropaganda je zou willen doen geloven.
Oud 11-08-2009, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Dus jij was liever een heteroseksuele Marokkaanse geweest?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 22:34
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dus jij was liever een heteroseksuele Marokkaanse geweest?
Niet echt, discriminatie of niet, ik kom er wel.

Maar het is zo triest dat het zo vaak gebeurd in een land dat ooit een tolerante rechtstaat was. Misschien is die tijd nog terug te brengen als genoeg mensen tegen de status quo aantrappen.
Oud 11-08-2009, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Niet echt, discriminatie of niet, ik kom er wel.

Maar het is zo triest dat het zo vaak gebeurd in een land dat ooit een tolerante rechtstaat was. Misschien is die tijd nog terug te brengen als genoeg mensen tegen de status quo aantrappen.
Want jij hebt het als blanke man zo ontzettend moeilijk in Nederland?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 22:45
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Want jij hebt het als blanke man zo ontzettend moeilijk in Nederland?
Een carrière bij de politie zit er niet in, om maar een voorbeeld te noemen.

Maar goed, ik wil niet a la de gemiddelde Islamitische medelander daar krokodillentranen over huilen, ik wil die onrechtvaardige situatie rechtzetten, liefst totdat het tot een tegenreactie leidt.
Oud 11-08-2009, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Een carrière bij de politie zit er niet in, om maar een voorbeeld te noemen.

Maar goed, ik wil niet a la de gemiddelde Islamitische medelander daar krokodillentranen over huilen, ik wil die onrechtvaardige situatie rechtzetten, liefst totdat het tot een tegenreactie leidt.
De politie top bestaat uitsluitend uit blanke mannen. Net zoals de top-functies bij grote coöperaties of andere instellingen. En alle minister-presidenten in Nederland? Precies allemaal blanke mannen. Zelfs bij de grote NGO's zijn veel directeuren mannelijk én blank. Waar heb je het in hemelsnaam over?

En maak je maar geen zorgen over de "gemiddelde islamitische medelander", die zijn bezig met een grote inhaalslag.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 22:51
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 22:53
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Waar heb je het in hemelsnaam over?
Dat beleid waarin staat dat je met de verkeerde huiskleur, geslacht of afkomst geen promotie kunt krijgen.

Maar waarom neem je deze openlijke discriminatie zo koel op terwijl je altijd op je achterste benen staat zodra iemand een islamiet een haar krenkt?
Oud 11-08-2009, 22:54
Verwijderd
Er was toch juist enkele maanden geleden een case waarin dat uiteindelijk wel gebeurde?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 22:55
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Er was toch juist enkele maanden geleden een case waarin dat uiteindelijk wel gebeurde?
Na tussenkomst van de tweede kamer en de media, die de minister dwongen om af te wijken van dat beleid, ja.

Het beleid is niet geschrapt, en er is op dit moment weer een racistische benoeming gaande waar alle autochtone kandidaten vanwege hun afkomst afgekeurd zijn. Ditmaal geen media-aandacht, dus die komt er wel.
Oud 11-08-2009, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Dat beleid waarin staat dat je met de verkeerde huiskleur, geslacht of afkomst geen promotie kunt krijgen.
Ik vind het absoluut niet erg dat mensen in de publieke functies een juiste afspiegeling zijn van de maatschappij. Positieve discriminatie gaat mij ook te ver, maar het is een feit dat blanke (heteroseksuele) mannen in alle top-functies oververtegenwoordigd zijn.

Citaat:
Maar waarom neem je deze openlijke discriminatie zo koel op terwijl je altijd op je achterste benen staat zodra iemand een islamiet een haar krenkt?
Ik kom op voor de zwakkeren in de samenleving. Blanke heteroseksuele mannen zijn dat overduidelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 23:07
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ik vind het absoluut niet erg dat mensen in de publieke functies een juiste afspiegeling zijn van de maatschappij.
Juist impliceert dat het mogelijk is om een foute etniciteit te hebben, dat is racistisch denken.
Citaat:
Positieve discriminatie gaat mij ook te ver, maar het is een feit dat blanke (heteroseksuele) mannen in alle top-functies oververtegenwoordigd zijn.
Dat is zonder meer onmogelijk dat ze oververtegenwoordigd zijn, al bestond letterlijk 100% van de topfuncties uit uitsluitend autochtone mannen.
Citaat:
Ik kom op voor de zwakkeren in de samenleving. Blanke heteroseksuele mannen zijn dat overduidelijk niet.
Nee, jij minacht de zwakkeren in de samenleving als je zulk beleid steunt, door te handelen alsof zij er nooit op eigen kracht komen.
Oud 11-08-2009, 23:16
Verwijderd
Citaat:
Juist impliceert dat het mogelijk is om een foute etniciteit te hebben, dat is racistisch denken.
Waarom zouden mensen in publieke functies geen juist afspiegeling van de maatschappij mogen zijn? Natuurlijk is dit slechts de ideale situatie en daarom ben ik ook een tegenstander van positieve discriminatie.

Citaat:
Dat is zonder meer onmogelijk dat ze oververtegenwoordigd zijn, al bestond letterlijk 100% van de topfuncties uit uitsluitend autochtone mannen.
Waarom is dat onmogelijk? Je kijkt naar de samenstelling van mensen bij top functies en de samenstelling van de maatschappij, en je kunt concluderen dat de blanke mannen er zwaar oververtegenwoordigd zijn. Dit bewijst alleen maar dat wij een paternalistische maatschappij kennen, iets wat ik zelf onwenselijk vind.

Citaat:
Nee, jij minacht de zwakkeren in de samenleving als je zulk beleid steunt, door te handelen alsof zij er nooit op eigen kracht komen.
Ik steun dat beleid helemaal niet, hoe kom je daar nou bij?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 09:58
juno
juno is offline
Citaat:
De politie top bestaat uitsluitend uit blanke mannen. Net zoals de top-functies bij grote coöperaties of andere instellingen. En alle minister-presidenten in Nederland? Precies allemaal blanke mannen. Zelfs bij de grote NGO's zijn veel directeuren mannelijk én blank. Waar heb je het in hemelsnaam over?

En maak je maar geen zorgen over de "gemiddelde islamitische medelander", die zijn bezig met een grote inhaalslag.
Dat mag ik fucking hopen ja. Dan betaalt die dure schoolopleiding zich tenminste eens terug. En niks integreert zo goed als werk. Het probleem met integratie is niet zozeer een rassenprobleem, het is een klasseprobleem.

Doordringen in het Old Boys Network zit er niet in voor ze, maar dat doet het ook niet voor blanke heterosexuele jongens die niet geboren zijn in de kringen van "ons soort mensen". Dat er geen absolute topfuncties zijn weggelegd voor de islamistische nederlander is dus niet iets waarover je moet gaan lopen mauwen, want dat geldt voor blank en zwart precies eender. Iets met dat spreekwoordelijke dubbeltje wat nooit een kwartje kan worden.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Dat mag ik fucking hopen ja. Dan betaalt die dure schoolopleiding zich tenminste eens terug. En niks integreert zo goed als werk. Het probleem met integratie is niet zozeer een rassenprobleem, het is een klasseprobleem.

Doordringen in het Old Boys Network zit er niet in voor ze, maar dat doet het ook niet voor blanke heterosexuele jongens die niet geboren zijn in de kringen van "ons soort mensen". Dat er geen absolute topfuncties zijn weggelegd voor de islamistische nederlander is dus niet iets waarover je moet gaan lopen mauwen, want dat geldt voor blank en zwart precies eender. Iets met dat spreekwoordelijke dubbeltje wat nooit een kwartje kan worden.
Dubbeltjes kunnen best kwartjes worden en omgekeerd, maar meestal hebben mensen die als kwartje geboren worden inderdaad wel een voordeel.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 10:20
juno
juno is offline
Citaat:
Dubbeltjes kunnen best kwartjes worden en omgekeerd, maar meestal hebben mensen die als kwartje geboren worden inderdaad wel een voordeel.
Kwartje wel, maar die rijksdaalder, nee, die categorie, daar moet je in geboren worden. En die categorie, daar worden die absolute topfuncties verdeeld. In wezen zijn we nog steeds een beetje feodaal. De rijksdaalders, dat is oude adel.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 10:22
Verwijderd
Onzin dat je daarin geboren moet worden. Kansen zijn er genoeg. Uiteraard wordt er veel aan nepotisme gedaan maar er zijn genoeg mensen die keihard gewerkt hebben om nu directeur te zijn van iets.

Een goed voorbeeld; Dirk Scheringa.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 10:32
juno
juno is offline
Haal geen uitzondering aan om een regel te ontkrachten. Dat de wereldkampioen sprint de honderd meter nou onder de negeneneenhalve seconden kan afleggen, en hij is een mens, wil nog niet zeggen dat ale mensen dat kunstje dus ook kunnen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Haal geen uitzondering aan om een regel te ontkrachten. Dat de wereldkampioen sprint de honderd meter nou onder de negeneneenhalve seconden kan afleggen, en hij is een mens, wil nog niet zeggen dat ale mensen dat kunstje dus ook kunnen.
Wel als de regel per definitie geen uitzonderingen toelaat, zoals jouw regel: "daar moet je in geboren worden".
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 10:41
Verwijderd
Natuurlijk kan niet iedereen dat. Dat heb ik toch nergens gezegd?

En hoezo uitzonderingen?

John de Mol, Linda de Mol, Joop van den Ende, Henny van de Most, Ruud Gullit, en ga zo nog maar even door. Hell, sommigen kan je zelfs op beroemde paardenraces tegenkomen in Groot Brittannië.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 11:36
juno
juno is offline
Ja, nou noem je ook echt de fine fleur van de samenleving! *proest*
Met citaat reageren
Oud 12-08-2009, 11:37
Verwijderd
Citaat:

Vind je het daarom gek dat in publieke top-functies de overheid wat meer variatie wil? Dat is de enige sector waar de overheid wat inspraak kan hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten