Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
OT: Ik waardeer lokaal 215. OMG ik wist niet dat we zulke mooie lokalen hadden. Het is het orgellokaal en het zit boven de kapel, het heeft aan allebei de lange kanten grote ramen met zware luiken en links uitzicht op de rest van het gebouw, glas in lood ramen enzo, en rechts uitzicht op de kloostertuin en de zuilengalerij, het heeft een eikenhouten vloer, van die Louvre-spiegels, en het orgel(tje) wat er staat heeft echt supermooi houtsnijwerk. En omg ik wil daar ook leshebben, wat hebben de orgelmannen en -vrouwen beter gedaan dan de rest dat alleen zij zo'n mooi lokaal verdienen!
![]() |
![]() |
|
Ik waardeer zelfgebakken brood. En ik waardeer ongesteld zijn zonder gedoe en met alleen een klein beetje buikpijn
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Het zijn drie cd's, CD1 met legends (robert johnson, woody guthrie, Dock Boggs) CD2 met pioneers (howlin Wolf, Jimmy Reed, Steve Young) en CD3 met Contemporaries. Dat is dus ryan adams en dat soort grappen.
Ik zal 'm wel een keer in een torrent zetten, en dat jou laten weten! |
![]() |
|
Ik heb de maandag na de toetsweek vrij en dat is vet relaxed want ik had eigenlijk officieel vrijdag vrij en dan maandag een toets kunstgs maar nu dat is veranderd kan ik vrijdagavond gewoon leuke dingen doen zonder schuldgevoel over eigenlijk kunstgeschiedenis te moeten leren.
Ik waardeer lange zinnen.
|
Ik ga vanavond naar een feestje met mijn vriendje en ik blijf bij hem slapen en we hadden adressen uitgewisseld waarbij ik zei dat hij me nu een pony kon sturen. Nu heb ik een kaartje voor mijn neus liggen met heel veel liefde erin en de boodschap dat een pony te ingewikkeld was. Aww. <3
|
Mijn studie, mijn docenten van deze periode, de studiebegeleider. En mijn vriendje, die net binnenkomt gesjokt met een krat Palm die hij 10 minuten over straat en 36 traptreden op gesjouwd heeft in de regen.
![]()
Laatst gewijzigd op 03-11-2009 om 17:18. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Appreciatietopic/waardeertopic. Verwijderd | 500 | 10-08-2009 14:43 | |
De Kantine |
wat vind je vrij ambetant? Verwijderd | 500 | 10-06-2009 08:43 |