Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Als ik de pfaffs kon terugzien op rtlgemist zou ik dat wel doen. Als ik in bed lig ofzo en ik heb alles al gekeken. Maar je moet er voor betalen
![]() edit : oh ik dacht dat dit het saaitopic was. Ont: Dat ik ineens een gek lelijk wondje op m'n lip heb terwijl er niks is gebeurd ![]() |
![]() |
|
Dat ik de hele tijd kleren aan het combineren ben en heel veel dingen een keer aandoe en dan even laat liggen maar te lui ben ze op te vouwen en weer in mijn kast te leggen waardoor mijn kamer een klerenzooi is.
||
Citaat:
![]() http://www.rug.nl/cit/servicedesk/storingen/mailstoring pfff ik denk dat het nog wel even duurt ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb een writer's block. Of eigenlijk een schilderblock.
![]() Godverdegodver. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Dat ik een boek voor MAW wil bestellen op bol.com en twee dvd's voor die aanbieding met britse comedyseries die ze hebben ook, maar ze rekenen die 1+1 gratis niet door, dus moet ik ze eerst bellen om te kijken hoe of wat voor ik opeens 13 euro teveel betaal.
![]()
|
Dat mijn tas met mn portemonnee en sleutels enzo nog in de auto zit, en die heeft manlief mee naar zn werk. Nu kan ik dus niks doen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar dat is technisch. Mijn inspiratie zit in mijn tenen en zonder inspiratie heb je aan techniek eigenlijk niks. |
![]() |
|
M'n huisgenoot. Of meer, haar vriendje.
Het is een aardige jongen hoor, maar hij maakt altijd echt een gigantische teringherrie. Hij kan niet normaal lopen, hij zet met elke stap zoveel mogelijk kracht dus dan gaat het zo van *STAMP* *STAMP* *STAMP*. En dat trilt dan het hele huis door. Grrrr. En ze zijn allebei volgens mij doof, want de TV staat altijd op vol volume. Mijn tv hoor je iig niet als de deur dicht is... ![]()
||
Citaat:
OT: Dat deze baby zo knooit. Kom er nou maar 's uit.
|
Dat mijn moeder bij elk ding in het huishouden roept: "neenee, dat moet zo en zo!" Doe het dan zelf
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() En het allerkutste is dat het zo onregelmatig is, dat ik nooit weet wanneer het rode monster ineens toeslaat. ![]() PS: Ik ben ook nog es snipverkouden. Gvd, ik loop de hele dag al te kuchen en te snuffen. En natuurlijk krijg ik vooral hoestbuien op de momenten dat ik stil moet zijn.
|
Verwijderd
|
"Forum scriptorum" ;x het is ongelooflijk onoverzichtelijk en onbegrijpelijk, en ik heb geen flauw idee waar, wanneer, bij wie en hoe je moet beginnen en ik word er heel nerveus van
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: dingen vergeten, moe zijn maar niet lekker kunnen zitten/liggen, zeurende pijntjes en oma-enkels. Zo, nu weer genoeg geklaagd ![]()
|
Ja, als je langer zwanger bent dan 42 weken, gaan ze dat wel doen ja. Maar eigenlijk wil ik dat inderdaad niet.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wiskunde moet verplicht worden voor IEDEREEN erweka | 59 | 28-05-2019 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal met z'n allen..!! 123~RiAnNe~123 | 164 | 03-06-2004 18:07 | |
Nederland in verval.... TefnachT | 101 | 22-08-2002 00:01 | |
Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF? bloempju | 77 | 12-07-2002 00:01 |