Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2009, 09:26
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat er mensen zijn die kennelijk wel 's kijken naar de Pfaff's. Wat een onzinprogramma.
Oud 24-09-2009, 13:44
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Doet het weer. Maar al mijn mailtjes zijn weg nu
Mijne ook idd! Althans toen ik vanmorgen keek want nu doet ie het ALWEER niet.
Oud 24-09-2009, 14:42
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Mijne ook idd! Althans toen ik vanmorgen keek want nu doet ie het ALWEER niet.
Inderdaad

JEZUS
Oud 24-09-2009, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Dat er mensen zijn die kennelijk wel 's kijken naar de Pfaff's. Wat een onzinprogramma.
ik heb dat bij heel veel programma's. Kennelijk zijn er mensen voor wie alle leuke dingen om te doen op zijn en alle nuttige dingen ook. En dan gaan ze dat maar kijken. Iets anders kan ik me er echt niet bij voorstellen.
Oud 24-09-2009, 19:50
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
ik heb dat bij heel veel programma's. Kennelijk zijn er mensen voor wie alle leuke dingen om te doen op zijn en alle nuttige dingen ook. En dan gaan ze dat maar kijken. Iets anders kan ik me er echt niet bij voorstellen.
Qft.
Oud 24-09-2009, 19:54
Verwijderd
Als ik de pfaffs kon terugzien op rtlgemist zou ik dat wel doen. Als ik in bed lig ofzo en ik heb alles al gekeken. Maar je moet er voor betalen

edit : oh ik dacht dat dit het saaitopic was.
Ont: Dat ik ineens een gek lelijk wondje op m'n lip heb terwijl er niks is gebeurd
Oud 24-09-2009, 20:55
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat ik de hele tijd kleren aan het combineren ben en heel veel dingen een keer aandoe en dan even laat liggen maar te lui ben ze op te vouwen en weer in mijn kast te leggen waardoor mijn kamer een klerenzooi is.
Oud 24-09-2009, 20:56
Verwijderd
Dat ik vandaag ziek ben terwijl ik net zo netjes aan het leren was gisteren en terwijl ik vandaag uit zou gaan.
Oud 25-09-2009, 11:13
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat die kerel van mij de hond niet heeft uitgelaten vanmorgen en nu moest ik dweilen en bukken gaat zo lastig
Oud 25-09-2009, 11:15
Philosophy
Philosophy is offline
Ik denk dat ik blaasontsteking heb.
Oud 25-09-2009, 12:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Inderdaad

JEZUS
Nog steeds niet.
Oud 25-09-2009, 14:17
Calyx
Calyx is offline
Citaat:
Nog steeds niet.
Het is toch te triest voor woorden .
http://www.rug.nl/cit/servicedesk/storingen/mailstoring pfff ik denk dat het nog wel even duurt.
Oud 25-09-2009, 14:54
Chick Rock
Chick Rock is offline
Tot maandag staat er nu. Hopelijk vinden ze wel m'n mail terug...
Oud 25-09-2009, 16:49
Verwijderd
Ik heb een writer's block. Of eigenlijk een schilderblock. En nu doe ik nog amper iets creatiefs, uit angst dat het mislukt en het bevestigt dat ik het niet meer kan. En ik voel me vreselijk en ik verkeer in een huilbui die al twee weken aanhoudt, en ik weet dat het onzin is maar volgens mij kan ik het ook echt niet meer. Maar verder gaat het goed.

Godverdegodver.
Oud 25-09-2009, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een writer's block. Of eigenlijk een schilderblock. En nu doe ik nog amper iets creatiefs, uit angst dat het mislukt en het bevestigt dat ik het niet meer kan. En ik voel me vreselijk en ik verkeer in een huilbui die al twee weken aanhoudt, en ik weet dat het onzin is maar volgens mij kan ik het ook echt niet meer. Maar verder gaat het goed.

Godverdegodver.
*knuffel* het komt wel goed!
Oud 25-09-2009, 16:56
Verwijderd
Ik ben momenteel nergens blij mee. En om sommige dingen kan ik me echt kwaad maken
Oud 25-09-2009, 16:59
Verwijderd
Citaat:
*knuffel* het komt wel goed!
Dankje.
Oud 25-09-2009, 17:24
Verwijderd
Mijn mentor van de middelbare school is zondag plotseling overleden, hoorde ik zonet. 61 jaar...Damn, hij was echt de meest relaxte gozer op die school en dan gaat ie zomaar dood.
Oud 27-09-2009, 20:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Misschien was hij een beetje te relaxt bij het oversteken?
Oud 27-09-2009, 20:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Godverdegodver.
Je vogeltjes zijn zo goed dat zelfs mijn oma ze mooi vond, en die gelooft eigenlijk helemaal niks van het internet, die vindt kunst alleen kunst als het in een museum hangt, en ze vond toch wel dat je heel goed schilderde. Dus niet onzeker zijn!
Oud 27-09-2009, 21:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Misselijk en koortsig en maagzuur en moe
Oud 27-09-2009, 22:50
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat ik een boek voor MAW wil bestellen op bol.com en twee dvd's voor die aanbieding met britse comedyseries die ze hebben ook, maar ze rekenen die 1+1 gratis niet door, dus moet ik ze eerst bellen om te kijken hoe of wat voor ik opeens 13 euro teveel betaal.
Oud 28-09-2009, 10:27
drukknoopje
drukknoopje is offline
Dat mijn tas met mn portemonnee en sleutels enzo nog in de auto zit, en die heeft manlief mee naar zn werk. Nu kan ik dus niks doen
Oud 28-09-2009, 14:12
Miekje*
Miekje* is offline
Ongesteld zijn. En de shit die daar bijhoort, inclusief overgeven. En misselijk worden van brood en vervolgens een ruim 8 centimeter dik stuk cake opvreten en een halve reep chocola. Bah.
Oud 28-09-2009, 15:21
Tink*
Tink* is offline
Overgeven van ongesteld zijn? Dat heb ik nog nooit gehoord. Is dat niet gewoon omdat je ook een griepje hebt?
Oud 28-09-2009, 16:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Er zijn ook mensen die overgeven van op een boot zitten, en ik moet overgeven van tandenpoetsen. Waar gaan mensen NIET van overgeven?
Oud 28-09-2009, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Je vogeltjes zijn zo goed dat zelfs mijn oma ze mooi vond, en die gelooft eigenlijk helemaal niks van het internet, die vindt kunst alleen kunst als het in een museum hangt, en ze vond toch wel dat je heel goed schilderde. Dus niet onzeker zijn!
Hihi, dankje.
Maar dat is technisch. Mijn inspiratie zit in mijn tenen en zonder inspiratie heb je aan techniek eigenlijk niks.
Oud 28-09-2009, 18:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn beeldhouwleraar zei altijd: kunst is 20% inspiratie en 80% transpiratie. Gewoon werken en dan komt de inspiratie vanzelf dus
Oud 28-09-2009, 18:27
Verwijderd
Dat is ook wel zo, alleen moet ik echt eerst inspiratie hebben voordat ik ergens duisentveel tijd en moeite in ga steken. Anders zou ik daar niet eens de motivatie voor hebben.
Oud 28-09-2009, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Er zijn ook mensen die overgeven van op een boot zitten, en ik moet overgeven van tandenpoetsen. Waar gaan mensen NIET van overgeven?
Steek je die tandenborstel achter in je keel ofzo?
Oud 28-09-2009, 19:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
M'n huisgenoot. Of meer, haar vriendje.

Het is een aardige jongen hoor, maar hij maakt altijd echt een gigantische teringherrie. Hij kan niet normaal lopen, hij zet met elke stap zoveel mogelijk kracht dus dan gaat het zo van *STAMP* *STAMP* *STAMP*. En dat trilt dan het hele huis door. Grrrr.
En ze zijn allebei volgens mij doof, want de TV staat altijd op vol volume. Mijn tv hoor je iig niet als de deur dicht is...
Oud 28-09-2009, 20:06
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Steek je die tandenborstel achter in je keel ofzo?
Ik moet van de tandarts ook mijn tong poetsen, en mijn achterste kiezen!
Oud 29-09-2009, 09:51
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Overgeven van ongesteld zijn? Dat heb ik nog nooit gehoord.
Deed ik standaard iedere maand, tot ik aan de pil ging.

OT: Dat deze baby zo knooit. Kom er nou maar 's uit.
Oud 29-09-2009, 18:09
Miekje*
Miekje* is offline
Dat mijn moeder bij elk ding in het huishouden roept: "neenee, dat moet zo en zo!" Doe het dan zelf . Maar nee, mevrouw heeft een spier verrekt in haar rug/heup en kan nu geen stap verzetten zonder te kermen of au te roepen, en heeft last van de overgang en opvliegers en oh god wat heeft ze het zwaar. De was opvouwen is al teveel.
Oud 29-09-2009, 18:15
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Deed ik standaard iedere maand, tot ik aan de pil ging.

OT: Dat deze baby zo knooit. Kom er nou maar 's uit.
Hoe lang ben je al wel niet uitgerekend?
Oud 29-09-2009, 21:59
Verwijderd
Opkomende hoofpijn.
Oud 29-09-2009, 22:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Overgeven van ongesteld zijn? Dat heb ik nog nooit gehoord. Is dat niet gewoon omdat je ook een griepje hebt?
Nope. Ik ben er ook mee 'gezegend'. Als ik niet op tijd een gigantische dosis pijnstillers inneem word ik licht in m'n hoofd, krijg ik koud zweet, ga ik overgeven en lig ik te stuiptrekken van de pijn. Ik ben ook wel eens van m'n stokkie gegaan. Leuk hoor, dat vrouw zijn.
En het allerkutste is dat het zo onregelmatig is, dat ik nooit weet wanneer het rode monster ineens toeslaat.

PS: Ik ben ook nog es snipverkouden. Gvd, ik loop de hele dag al te kuchen en te snuffen. En natuurlijk krijg ik vooral hoestbuien op de momenten dat ik stil moet zijn.
Oud 30-09-2009, 07:58
Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is echt zooo koud en ik moest al om 8 uur opstaan, en straks uuuren in de ub zitten. Bah. /aanstelmode
Oud 30-09-2009, 14:57
Verwijderd
"Forum scriptorum" ;x het is ongelooflijk onoverzichtelijk en onbegrijpelijk, en ik heb geen flauw idee waar, wanneer, bij wie en hoe je moet beginnen en ik word er heel nerveus van met allerlei dubieuze colleges en instructies en regeltjes en plannen en deadlines \aaaah\dghhghk
Oud 30-09-2009, 14:59
Verwijderd
En van dit weer kan ik ook wel janken
Oud 30-09-2009, 15:36
Verwijderd
Dat ik morgen een referaat moet houden en dat ik daar nog een boel voor moet doen.
Oud 30-09-2009, 15:47
Martiño
Martiño is offline
GVD, ik zit nu al bijna vijf weken te wachten op een schoolboek dat ik eigenlijk al vier weken nodig heb.
Oud 30-09-2009, 15:51
Verwijderd
Ik heb het wel gehad eigenlijk.
Oud 30-09-2009, 15:58
Verwijderd
Dat ik dacht dat mijn vriend om de normale tijd thuis zou zijn, maar dat hij pas om half 10 thuis.-_-
En dat ik me op mijn vrije dag rot voel, terwijl ik vrolijk en blij wil zijn enzo.
En dat ik nu sog.
Oud 30-09-2009, 16:24
Verwijderd
dat mijn voeten er bijna af vallen van de kou ;x
Oud 30-09-2009, 16:40
Issun
Issun is offline
Dat iedereen hier zoveel vervelende dingen meemaakt.
Oud 30-09-2009, 17:00
Miekje*
Miekje* is offline
Dat ik net geprikt werd door de rozen die voor het graf van mijn opa en oma bedoeld waren. Ik had de neiging ze op de grond te gooien .
Oud 30-09-2009, 18:51
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Hoe lang ben je al wel niet uitgerekend?
Vandaag 12 dagen over tijd.

OT: dingen vergeten, moe zijn maar niet lekker kunnen zitten/liggen, zeurende pijntjes en oma-enkels. Zo, nu weer genoeg geklaagd.
Oud 30-09-2009, 18:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooh dat is best lang! Gaan ze eigenlijk ook inleiden na een bepaalde tijd? Of wil je daar niet over nadenken?
Oud 30-09-2009, 18:54
drukknoopje
drukknoopje is offline
Ja, als je langer zwanger bent dan 42 weken, gaan ze dat wel doen ja. Maar eigenlijk wil ik dat inderdaad niet.

Regels voor berichten