Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn tante woont sinds een paar weken niet meer in Rome. Maar in Kaapverdië. ![]() Mijn moeder heeft nog heel veel jaren in Rome gewoond en ze heb de paus (Johannes Paulus II) in zn gezicht gelogen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik ben: -man, 23 jaar oud -rationeel -redelijk introvert, na wat alcohol schiet ook over de streep naar het extreem extraverte -lichtjes megalomaan ik ben niet: -de ex van stefanie (?) ik houd van: -koffie -bier -eten -toiletteren -douchen -slapen -eendjes ik houd niet van: -patty brard -heel veel andere mensen -oneerlijkheid zo goed? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een prima lijstje. En welke muziek luister je en wat is je favoriete boek? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Over de paus. Mn moeder werd uit de menigte gepikt en mocht met de paus gaan praten en ze was er met haar baby. En de paus vroeg dus of ze getrouwd was en dat was ze niet, maar ja ze had al wel een kind dus toen dacht ze, nu moet ik liegen! |
![]() |
||
Citaat:
na 3 weken stoel/bedloos door het leven gaan, is alles op dat gebied al dikke pluspunten waard.
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
vrijwel alles behalve hardcore, dead metal, zware opera en andere depri rotzooi. echter een sterkte voorkeur voor (classic/soft-)rock: 70's/80's shizzle. boeken: ik lees vrijwel geen romans, bijna alleen maar (historische/informatieve) literatuur. favoriet: zie sig ![]() nog meer vragen? |
![]() |
|
hangt paranoide hier nog ergens rond? zo ja, wat is een beetje een leuk draadloos routertje? een beetje gemiddelde kwaliteit, leuk merk en een zacht prijsje?
||
Citaat:
|
|