Volgens deze test ben je behoorlijk gelukkig. Je hebt zelfvertrouwen en een optimistische en sociale persoonlijkheid. Je houding zorgt ervoor dat je goed met tegenslagen en stress om kunt gaan. Het lijkt er bovendien op dat je steun en inspiratie haalt uit je dagelijkse bezigheden, je sociale netwerk en je spiritualiteit. Je geluk is niet alleen fijn voor jezelf, maar ook voor anderen. Je kunt anderen namelijk 'besmetten' met jouw geluk. Zit jij goed in je vel dan kun je immers ook meer voor anderen betekenen. Zo help je de wereld een stukje gelukkiger maken.
Wat was de zomergasten met Carice van Houten ontzettend kut, zeg.
17-08-2009, 01:24
Verwijderd
Waarom? Uice vond het wel een goede aflevering.
Ik vind Zomergasten sowieso kut nu, met dat kalf van 'n presentatrice.
17-08-2009, 01:28
Verwijderd
Ik vind de afleveringen tot nu toe inderdaad ontzettend bout door de presentatrice. Ik moet overigens wel toegeven dat ik maar het laatste half uur/drie kwartier heb gezien. Het interview liep voor geen kut en Carice had niets te melden. "Of ben ik nu vaag?" "Tja". Kom op zeg, het is Telekids niet.
Ik vind het geldverspilling dat jij allerlei beurzen krijgt. Je zal waarschijnlijk nul contact hebben gemaakt met de omgeving en er weinig van geleerd hebben.