Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Waah, ik ben een beetje in paniek. Fizzle zei bus 5 en dan uitstappen bij Laan van nieuw Guinea. Maar die bus stopt alleen op de Spinozaweg. En ik heb hell no idea hoe je bij haar huis komt vanaf halte Spinozaweg.
|
Verwijderd
|
Op de heenweg met de auto, want we kunnen meerijden met mijn ouders. En als we naar Keulen gaan nemen we de trein. (Ons hotel is zo über he, maar 24,- per nacht en dan krijg je al een eigen tweepersoonskamer en ontbijt en gratis internet en het zit echt direct naast alle gave dingen in het centrum
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mmm mmm morgen voor het eerst vanuit mijn kamer naar school fietsen. Wat een tof idee dat ik gewoon morgen uit bed kan rollen (niet letterlijk want hoogslaper), mijn fiets op rol, naar school fietsrol en dan zo lekker met mijn fiets over die gigantische oprijlaan <3 in plaats van als een lopende 'ik zit hier wel op school maar ik woon hier dus niet he'
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
We hadden in London een hostel waarbij iemand de bordjes 'out of order' had weggepakt bij de douches, waardoor iedereen als gekken ging douchen en plassen en toen kwam er overal water uit het plafond en werd het hostel gesloten ofzo
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En idd Para en Uice, heul veul plezier! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Veel plezier in de trein naar Eindhoven |
Advertentie |
|
![]() |
|
|