Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-10-2009, 18:22
metallica
metallica is offline
Hij is lief. Gisteren met me naar de MM geweest om een wake-up light te kopen en 's avonds heeft ie 'm lief voor mij geinstalleerd. En ik heb zo'n lieve koeienbeker voor hem gekocht voor op z'n werk, die is eigenlijk nog liever dan de andere <3
Oud 02-10-2009, 19:29
Verwijderd
Citaat:
heet hij toevallig eddy?
die peruaan? Nop...
edit: hoewel ik wel een hele leuke Peruaan ken die zo heet maar voor zover ik weet in Cusco zit
Oud 02-10-2009, 19:33
Luna
Luna is offline
oh shit, nee. haha, de jongen die ik bedoel komt uit guatemala en ik heb m daar leren kennen op de school waar ik spaans volgde maar hij is naar verluidt nu in nederland omdat ie met een nederlands meisje heeft, maar ik ben ook in peru geweest en ik ben steeds in de war met de twee landen haha. Beetje dom.
Oud 02-10-2009, 20:02
Verwijderd
Aaaaaah vandaar. Er komen er tegenwoordig steeds meer deze kant op vanuit Latijns-Amerika
Oud 02-10-2009, 21:26
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
I Tedded up .
Oud 02-10-2009, 21:39
Kitten
Kitten is offline
Ze is naar huis
Oud 02-10-2009, 23:56
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
aaah ik heb vandaag zon leuke date gehad met n jongen, de klik is zo fijn en we hebben gezoend en de hele avond nog zitten smsen en nu hebben we volgende week weer een date <3
Oud 03-10-2009, 06:38
geheimpje
geheimpje is offline
ik word gek
Oud 03-10-2009, 10:49
geheimpje
geheimpje is offline
Hele nacht niet geslapen. Hij moest werken vannacht (barkeeper) maar zou me wel smsen etc. Kreeg rond 12 uur vannacht een berichtje wat totaal op niks sloeg, (een hoop spelfouten en een vreemde zin...) dus ik stuurde iets terug in de trant van: hmmm je moest toch werken vanacht? of ben je dronken nu Stuurde hij terug: nee niet dronken alleen heel druk. dus ik: oke maar wat bedoelde je met je smsje ? Hij: cant wright it . Dus ik: hoezo niet?? hij: im stressed sorry. nou toen heb ik de hele nacht wakkerr gelegen en miljoenen pogingen gedaan hem te bereiken. SMS/bellen. Hij zou uiterlijk om 6 uur vanmorgen klaar zijn, dus ik dacht: stel hij ziet mijn belpogingen en smsjes niet, dan ziet hij ze wel als hij klaar is en naar huis gaat en belt me dan terug! Maar nee, ook niks Ik ben zooo bang dat er iets is gebeurd, want we hebben een afspraak staan dat we voor elkaar bereikbaar zijn en als dat op dat moment niet kan dat we later (binnen 1 a 2 uur) even een smsje sturen wat er aan de hand is. En als hij om 6 uur klaar was met werken zou hij mij toch wel terug bellen lijkt me als je 20 gemiste oproepen hebt staan

Wat moet ik nou, ik kan dit echt niet Ik mis hem zo verschrikkelijk en het liefst zou ik nu de trein in stappen en naar Wenen gaan waar hij woont. PFFFFFFFFFFFFF.

Iemand hier die me een klein klein klein beetje kan helpen? Ik weet gewoon niet hoe ik dit moet doen en ik ben nu mega bang dat er iets met hem is gebeurd want normaal gesproken zou hij ALLANG iets hebben laten horen. Zijn mobiel gaat ook gewoon over, en normaal als hij niet kan opnemen drukt hij me weg dus dit is ook vreemd. BAH.
Oud 03-10-2009, 10:50
Neko*
Neko* is offline
Het samenwonen went sneller dan gedacht, en het bevalt ook goed. Ik ben blij dat het allemaal zo makkelijk gaat en dat we nog niets geen problemen gehad hebben.
Op vriendschappelijk gebied gaat het momenteel wat minder.. Ik heb heel weinig tijd doordat ik nu ver weg woon van ze en ook nog eens steeds een week intern zit. Buh. Weet wel dat het wel weer beter wordt, maar vind het gewoon jammer. Wel ben ik blij dat ik het contact met een dinnie heb teruggevonden. Echt supertof dat het 'gewoon' weer goed is en leuk en zoals vroeger. Mja. <3
Oud 03-10-2009, 10:57
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Iemand hier die me een klein klein klein beetje kan helpen? Ik weet gewoon niet hoe ik dit moet doen en ik ben nu mega bang dat er iets met hem is gebeurd want normaal gesproken zou hij ALLANG iets hebben laten horen. Zijn mobiel gaat ook gewoon over, en normaal als hij niet kan opnemen drukt hij me weg dus dit is ook vreemd. BAH.
Zoek afleiding! Heel veel afleiding! Buiten je school/werk om heel veel afspreken met vriendinnen en jezelf bezig houden. En elke keer als je de neiging hebt om hem te smsen moet je denken: als ik er over 15 minuten nog aan denk dán pas mag ik hem smsen. Of juist wel een sms typen, maar die opslaan en niet versturen. Maar zoek in ieder geval andere bezigheden. Je kan je leven toch niet zo laten beheersen door een vent?
Oud 03-10-2009, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Zoals hij die sms schrijft klinkt het alsof hij het echt heel druk had en de tijd echt niet had om terug te sms'en. Misschien heeft hij al die belpogingen pas gezien toen hij om 6 uur klaar was met werken. Grote kans dat hij toen dacht: 6 uur. ze zal vast wel slapen. Ik bel haar morgen wel en ga nu eerst zelf slapen. Als hij de hele nacht hard heeft gewerkt lijkt het me dat hij nog wel een tijdje slaapt. Houdt ons op de hoogte!
Oud 03-10-2009, 22:58
geheimpje
geheimpje is offline
Nog steeds niks!!!!! verdomme!!!!

Ik maak me nu echt zorgen. OF hij ligt in het ziekenhuis en kan mij niet bellen/mailen whatever. OF hij wil me niet gewoon niet meer Al zou ik daar helemaal niks van snappen want ons laatste telefoon gesprek was nog gewoon leuk en lief en alles.

BAH mijn tranen zijn op voor vandaag. Al die belpogingen voor jan l*l. En ik heb er nog een paar smsjes bij gestuurd. De laatste is niet meer zo vriendelijk. Ik wil verdomme wat horen!

En ik baal er van dat ik van niemand anders uit zijn omgeving een nummer heb. Ik heb het hele internet al lopen doorzoeken naar nr's van vrienden ofzo, maar tot nu toe tevergeefs.

Ik weet echt niet wat ik moet denken nu....
Oud 03-10-2009, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Ik weet echt niet wat ik moet denken nu....
Houdt de moed erin! Misschien heeft hij zijn mobiel ergens verloren. Misschien heeft hij hem vergeten mee te nemen van zijn werk. Er zijn meer dingen mogelijk!

Heb je geen huistelefoonnummer? of misschien kom je ook wel verder met http://www.herold.at/telefonbuch/ (Oostenrijkse telefoonboek). Grote kans dat het uiteindelijk heel erg meevalt.

Maar leuk is het zeker niet dat hij je zo laat wachten Hopelijk slaap je vannacht wel een beetje!
Succes!
Oud 04-10-2009, 08:22
geheimpje
geheimpje is offline
Wat lief dat je zo mee denkt, magnetrondoos en trouwens, de anderen ook natuurlijk.

Ik kreeg vannacht om 12 uur een telefoontje, van zijn baas uit dat cafe, dat hij inderdaad in het ziekenhuis ligt Gebroken voet want er was een biervat op gevallen. In de haast dat hij naar het ziekenhuis werd gebracht, is hij zijn mobiele telefoon daar helemaal vergeten.

Hij heeft net als ik 100 pogingen gedaan om op die mobiel te bellen met een vriends telefoon, maar zijn baas vertelde me dat hij die telefoon pas later gisteravond gevonden had en het toen mega druk was. Hij heeft zijn baas duidelijk gemaakt dat als er een nummer staat met +31, hij dat direct terug moet bellen want dat is zijn vriendinnetje en die zal vast vreselijk ongerust zijn. Nou, dat was ik inderdaad....... ik heb gister zoveel verschillende scenario's in mijn hoofd gehaald, pft...

Maar goed, ik heb dus een kwartiertje met zijn baas gesproken (was wel erg grappig nadat ik hoorde dat alles goed met mn oostenrijker was behalve dan een gebroken voet en een gekneusd been wat erg pijn deed, want hij sprak in gebrekkig duits en gebrekkig engels en ik dus ook. Maar goed, door hetzelfde telkens 3 keer te herhalen begrepen we elkaar uiteindelijk wel. Hij moest me een hoop boodschappen door geven van ben, super super lief. Die baas zei zelfs dat hij had gezegd dat ik me deze nacht echt geen zorgen moet maken en dat ik gewoon lekker moet gaan slapen want morgen (vandaag dus) begin ik met een nieuwe baan en dan moet ik uitgerust zijn. Hoe lief dat hij daar dus allemaal aan denkt....

Verder heb ik met die baas afgesproken dat hij vanmiddag de telefoon naar het ziekenhuis brengt. Hij moest tot vanmorgen tot 6 uur werken, wilde dan natuurlijk gaan slapen en dacht zo rond 2 a 3 uur naar het ziekenhuis te rijden. Super Super Super lief. Ook zei hij dat hij het geld gewoon gaat uitbetalen van vrijdag nacht en gisternacht want hij had dus eigenlijk ook gister moeten werken. Zijn baas sprak zo vol goeie moed over hem, heerlijk om te horen dat andere mensen ook zo op hem zijn gesteld.

Nou, wat een mega verhaal is dit geworden. Ik hoop dat hij mij vanmiddag of vanavond dus kan bellen, maar daar ga ik eigenlijk wel van uit. Ik laat het wel weten..
Oud 04-10-2009, 08:47
Verwijderd
Citaat:
...
Ik ben altijd heel zorgzaam
Zo zie je maar.. niks aan de hand okaayyy een gebroken voet maar hij is je echt nog niet vergeten
En vanavond vroeg naar bed he, en slaap goed
Oud 04-10-2009, 20:14
Verwijderd
@Geheimpje: wat een verhaal! Maar ik snap als geen ander hoe je je gevoeld moet hebben. Die onzekerheid! Succes op die eerste werkdag!

ontopic: zit je dan, met zn tweeen te janken op skype voor de camera. En dat terwijl er eigenlijk niks besloten is.
Oud 04-10-2009, 20:27
Verwijderd
Pfoe en dat terwijl ik hier normaal niet schrijf, maar ik moet toch even kwijt dat hij zo lief en schattig is en het is zo anders dan met mijn vorige vriend (wat net een week geleden is, ja ik ben een sloerie ^^), daar had ik die gevoelens allemaal niet bij/voor... En het is vreemd, want eigenlijk hebben we heel weinig gemeen terwijl ik met mijn vorige vriend echt heel veel gemeen had. Maar ik voel me ook weer echt jong en verliefd, hij is 5 jaar jonger dan mij en dat gedrag heb ik best wel een beetje gemist. Ward was echt zo van serieus en over samenwonen en de toekomst en kinderen en blabla terwijl ik daar totaal geen behoefte aan had na 3 weken. Ik ben dan wel 27, maar komop zeg, in het eerste half jaar wil ik daar nog niet aan denken zeg.

En hij vertelde dat hij gedroomd had dat we al 3 jaar samen waren (en dat hij bij mij de oprit niet kon oprijden omdat zijn auto te verlaagd was, lol), dat vind ik dan wel weer schattig ^^ Hij droomt over me!!! <3
Oud 05-10-2009, 00:00
Verwijderd
@ Mutant.

Hier nog steeds heel erg leuk. Ik zit nog steeds een beetje me af te vragen of het niet een keertje vervelend moet worden ofzo omdat ik met hem ietsje minder gemeen heb dan met de eerste ex, maar dat moment komt nog steeds niet? Misschien ook omdat we gewoon écht heel erg veel lol hebben samen en leuke gesprekken enzo. En wah vozen
Oud 05-10-2009, 07:12
Verwijderd
Pffff, heftig weekend. Wel goed, maar heftig. Zaterdag begon heel stom maar werd wel weer leuk. Wat is dat toch een gezellige groep. En stiekem was het heel leuk want we waren de hele tijd van die stiekeme blikken aan het uitwisselen. Men vindt ons schattig! Wel een moeilijk gesprek gehad, ik zat helemaal te trillen. NIet met vriendje, maar met iemand waarvan ik nooit gedacht had dat ik het daar zo goed mee zou kunnen vinden. Maar het was fijn om even iemand te spreken die precies snapte wat ik bedoelde. Moeilijk was het wel, ik ben er gisteren bijna de hele dag van ondersteboven geweest. Gelukkig snapt vriendje dan dat ik gewoon in bed wil liggen en wil huilen en wil knuffelen. Dat is zó fijn. Hmmm.... En nu is hij ziek

Maarrrr volgend weekend ga ik weer naar hem toe! Hij heeft vrijdagavond een optreden en is dus pas laat thuis, maar als ik zaterdagmorgen naar hem toe gaan, vind ik dat ook de moeite niet. Dus ga ik vrijdagavond evengoed en heb ik een sleutel gekregen. Stiekem vind ik dat wel heel bijzonder. Moet hem daarna wel teruggeven enzo, maar evengoed, tis wel de sleutel van zijn huis
Oud 05-10-2009, 08:25
wup
wup is offline
Citaat:
Maarrrr volgend weekend ga ik weer naar hem toe! Hij heeft vrijdagavond een optreden en is dus pas laat thuis, maar als ik zaterdagmorgen naar hem toe gaan, vind ik dat ook de moeite niet. Dus ga ik vrijdagavond evengoed en heb ik een sleutel gekregen. Stiekem vind ik dat wel heel bijzonder. Moet hem daarna wel teruggeven enzo, maar evengoed, tis wel de sleutel van zijn huis

Ik voel een "ach, hou ook maar" aankomen hoor!

Er word een weekendje weg gepland met een vriendengroepje van me, voor over een poos. Super veel zin in, nu al. We zien elkaar veel te weinig en als we elkaar zien hebben we aan een dag nooit genoeg.

Verder alles saai. Bluh. Gister naar cafeetje geweest met liedjesschrijvers met vriendin. Was wel ok. Ik wist dat de ouwe er zou zijn, maar wilde me daar niet door laten tegenhouden. Volgens mij was dit voor het eerst dat we elkaar zagen en spraken zonder dat er iets gebeurde. We kunnen het wel!
Oud 05-10-2009, 09:01
ST*R
ST*R is offline
Veel feestjes gehad laaste tijd en dat was leuk! En hij is ook echt lief, al zegt hij niet echt lieve dingen, hij doet wel lief zeg maar. Gister waren we weer samen en dat was weer heel leuk! Hij was alleen aan het begin wel stoned, en dat vond ik een beetje vreemd al was hij niet echt anders ofzo, maar toch..
Oud 05-10-2009, 09:47
Verwijderd
Ik voel me fucked up. Maar dat komt niet door 't vriendje
Oud 05-10-2009, 10:03
Verwijderd
Pfff, soms snapt het vriendje het echt niet. Maar goed, het gaat wel steeds weer een beetje beter, fijn <3
Oud 05-10-2009, 11:28
Verwijderd
Ik voel me nu echt oud. Een meisje dat maar anderhalf jaar jonger is dan ik ben, vraagt na aanleiding van een foto in mijn agenda of dat mijn man is.
Oud 05-10-2009, 15:08
metallica
metallica is offline
Het begint een beetje te wennen met z'n tweeen op een kamertje zitten
Oud 05-10-2009, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik voel een "ach, hou ook maar" aankomen hoor!
Hihhi, ik heb de sleutel van zijn ouders, want hij heeft genoeg sleutels van zijn eigen appartementje, maar die van de algemene voordeur niet. Maar stiekem vind ik het wel vet bijzonder
Oud 05-10-2009, 17:38
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
fuck ik ben nerveus, over 4 en een half uur is hij op schiphol.
Ik zag jullie vandaag samen in de Plato (en ik dacht: he, waar ken ik die twee nou van?)
Oud 05-10-2009, 17:41
indigo
indigo is offline
Diep in mijn hart ben ik eigenlijk een verliefde puber . Vanavond, vanavond . (Ozoheerlijkhoeleukfijnliefhetis<3.)
Oud 05-10-2009, 17:53
igfy
igfy is offline
Ik ga ineens samenwonen over minder dan een maand. Raar, maar wel heel veel zin in. Ik denk dat het rust brengt om zonder andere huisgenoten in een huis te zitten.

En gister lekker lang met vriendiine op het strand gewandeld, dat was
Oud 05-10-2009, 17:55
Verwijderd
@igfy: hoezo opeens?
Oud 05-10-2009, 19:20
Verwijderd
Ik ben bang voor wat ik voel en wat de gevolgen zijn, maar misschien moet ik er maar gewoon eens voor gaan. We doen zo lief & leuk, maar verder? Oh wat is dit moeilijk
Oud 05-10-2009, 19:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Weekend was fijn ondanks dat ik hem weinig gezien heb. Zaterdagavond was chaotisch maar fijn om weer eens bij hem en zijn ouders te zijn, die had ik echt al lang niet gezien. Zondag was hij al aan het werk voordat ik uberhaupt wakker was en kwam hij pas terug toen ik al bijna sliep. Die dag wel lekker met z'n moeder naar Ikea geweest en allerlei dingetjes voor ons huisje uitgezocht, fijn En was heel gezellig. Stiekem vind ik het toch jammer van niet meer thuis wonen dat er geen mensen meer zijn bij wie je je verhaal kwijt kan als je thuis kan en met wie je lekker ff koffie kan drinken enzo Was echt gezellig zondag. Daarna nog naar m'n tante geweest en z'n moeder heeft me even gebracht want sinds ze zelf met het OV geweest is vindt ze dat maar niets en omslachtig 's Avonds weer naar hem gaan slapen. Hij vindt het gewoon fijn dat ik ook lol kan hebben bij hem, met zijn ouders als hij er niet is. Is ook wel een beetje m'n thuis. Nu ff een avondje alleen en morgen komt hij alweer
Oud 06-10-2009, 10:04
ST*R
ST*R is offline
Gister belde hij of hij langs kon komen dus hem weer even gezien <3 het is echt leuk en we hebben zoveel lol samen, ja dit mag nog wel even duren van mij. Ow en hij had gedroomd dat we samen in parijs waren, super schattig.
Oud 06-10-2009, 10:20
Lilium
Lilium is offline
Ik kijk uit naar het weekend want dan zie ik mijn vriendje weer. We hebben elkaar dan twee weken niet gezien, terwijl we elkaar meestal een of twee keer per week zien. Deze week even 'doorbijten' dus.
Oud 06-10-2009, 11:38
Halflight
Halflight is offline
De vriend van een vriendin van me blijkt een tijd geleden vreemd te zijn gegaan en hij is echt de laatste jongen op aarde waar ik dat van verwacht had dus dat was even een 'huh' momentje.

Verder vrijdag de hele avond met 30plussers lopen ouwehoeren, maar gisteren leuk gekletsd met een jongen van mijn leeftijd dus keus genoeg .

Vrijdag traditiegetrouw weer feest met vrienden en dergelijke evenementen brengen de verhoudingen altijd zo pijnlijk aan de oppervlakte. Heel jammer dat een van onze vrienden in het buitenland zit, ik mis haar echt.
Oud 06-10-2009, 13:45
geheimpje
geheimpje is offline
Hmm..... Wat een enorme berg stress neemt een vriendje in het buitenland met zich mee. Of eigenlijk verkeerd gezegd, ik doe het mezelf allemaal aan en dat heb ik ook heel goed door. Maar hoe verminder je dat Ik ben weer aan het werk, maar alsnog zit HIJ de hele dag in mijn hoofd. Pas als ik weer iets van hem hoor (smsje, telefoontje) kan ik weer even een uurtje 'gewoon' mezelf zijn zonder aan hem te denken. Verschrikkelijk dit. En ja, dit hoort bij verliefd zijn, maar ik weet ook dat dit een probleem is wat bij mij hoort. Want ik begin er een beetje onder te lijden en ik vrees hij ook. Vannacht in een wanhoop poging hem om half 3 wakker gebeld. Meneer boos natuurlijk, ik boos omdat ik mijn punt duidelijk wilde maken.... En deze morgen weer mega spijt van alles. Waarom kan ik niet gewoon normaal 'afwachten' zoals anderen dat kunnen?? Het lijkt wel een obsessie voor me. Blegh.

Ik ga mijn instelling proberen te veranderen want anders houd ik dit niet vol. En ik ben nog maar net thuis Nog 15 weken te gaan. Als het er niet stiekem meer worden.

Dipper de dip dus.
Oud 06-10-2009, 15:40
Iduna
Iduna is offline
@geheimpje:

Ik snap dat je bezorgd bent, maar wordt hij hier beter van?? Je gedraagt je als een stalker en dat is helemaal nergens goed voor. Hij heeft gezegd dat ie voor jou wil gaan, alleen moet hij nu hard werken om geld bij elkaar te sprokkelen en dat heeft nu prioriteit. Hij mist je vast ook, maar hij is gewoon heel erg druk.

Zoek ook afleiding, ga dingen doen met vriendinnen, ga sporten, werken, maak nieuwe vrienden, weet ik wat, maar doe iets.

@Xentric:
Gaat weer lekker bij jou. Wil je er nog steeds geen punt achter zetten? Elke keer weer hetzelfde liedje. Denk je dat het ooit beter wordt?
Oud 06-10-2009, 16:51
Verwijderd
Stiekem hoop ik dat hij tot en met donderdagavond/vrijdagmorgen ziek blijft, dan kunnen we vrijdagavond samen lekker burgerlijk in de auto naar hem toe en hoef ik geen drie uur in de trein te zitten. En daarna dan lekker in bed kruipen met een fles wijn en en en en en waoh. Zin in het weekend!
Oud 06-10-2009, 17:15
Miek
Miek is offline
Ik heb zin in iemand die geen tijd voor me heeft/maakt dus heb maar gezegd dat we niet meer hoeven af te spreken
Oud 06-10-2009, 17:59
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ja inderdaad. Op het moment denk ik inderdaad niet dat het ooit beter wordt, hij blijft wantrouwig en overal iets achter zoeken. Punt erachter klinkt verleidelijk op t moment.
Was ie eigenlijk al zo voordat ie uitgezonden werd? Als het een reactie is op zijn tijd daar oke, maar als ie gewoon zo is dan zou ik er persoonlijk echt een punt achter zetten
Oud 06-10-2009, 19:23
Verwijderd
Citaat:
@geheimpje: allemachtig wat moeilijk zeg! En het is zo makkelijk om alles verkeerd op te vatten wanneer je op zo'n afstand zit. Dat maakt het er niet beter op!
Sterkte! Hoop dat je weken in NLD snel gaan!

OT: "Dus bel mij nooit weer tijdens werk"
letterlijk uit een smsje. MAAR smsen mag ik wel.
Anyway, stuur ik een smsje dat ik weer kan bellen en dat ik graag over gisterenavond wil hebben wanneer hij tijd heeft, krijg ik een sms met: "Hou op, ik heb geen tijd."
Later bellen en mij lopen beschuldigen van vreemde zaakjes.
Ik had vandaag een stagiair in de auto om omdat mijn tel standaard over de boxen gaat, had ik geen zin om te bellen, omdat die stagiair mn shit niet aangaat. En nu istie weer gepikeert dat hij helemaal niet mocht bellen en dat ik dus weer iets te verbergen heb.
Dan zak je dr toch lekker door. Mij eerst beschuldigen en dan lopen bitchen?
Pfff *vermoeid*
Sjongejonge jij leert ook niks zeg
Oud 06-10-2009, 19:41
stout!
stout! is offline
Mijn vader zegt altijd: "Waanzin is hetzelfde doen, en een ander resultaat verwachten." En hij heeft gelijk denk ik. Geloof je echt dat het nog gaat veranderen, dat als je maar afwacht er op een gegeven moment geen gezeik meer zal zijn? En zo nee, wil je zo de rest van je leven verder?
Oud 06-10-2009, 20:17
Verwijderd
Spannend moment hier. We zijn samen in het ziekenhuis gaan vertellen dat we een relatie hebben. We hadden een heel negatieve reactie verwacht omdat ik een expatiënt ben en hij daar nog is opgenomen, maar de verpleging vond het eigenlijk wel leuk en was blij dat we het eerlijk zijn komen vertellen. En nu voel ik me helemaal blij, vooral ook omdat we niet meer stiekem moeten doen enzo en ik hem dus gewoon kan komen bezoeken.

En ik had hem een ketting met een draakje gegeven en daar was ie helemaal overdonderd door... Zooo lief .
Oud 06-10-2009, 20:48
wup
wup is offline
Ben even heel blij dat ik geen vriendje heb, want ga waarschijnlijk voor 3 maanden naar Amerika en dat lijkt me maar lastig. Vind het al vervelend genoeg dat ik dan een van mijn beste vriendinnen een half jar niet zie ( zij gaat ook weg en komt een week nadat ik ga weer terug) en vind het echt vreselijk dat mijn zus is uitgerekend als ik weg ben
Oud 06-10-2009, 20:51
I C U
I C U is offline
Ik hoop dat we snel een huisje vinden He's cute!
Oud 06-10-2009, 21:08
ST*R
ST*R is offline
Normaal vind ik het heerlijk als ik eindelijk weer een avondje niks heb, maar nu wil ik alleen maar hem zien. En het is zo´n schatje, hij zei net dat ie me miste en me weer wilde zien hihi, en hij wilde weer langskomen ookal is hij er dan pas laat maar het komt even niet zo goed uit voor mij. Nouja kortom, ik vind hem leuk en hij mij ook, jeej!
en ik heb de sex jongen verteld dat ik soort van vriendje heb, en heb al paar smsjes gehad dat hij dat toch wel echt kut vindt, dat ik voor een ander heb gekozen, en ´stelde dat van ons dan niks voor?´ haha, owja en hij had ook al een weekendje weg als verrassing gepland, jaja
Oud 06-10-2009, 21:34
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb donderdag een eerste date! Ik heb er best veel zin in want omg like. Ik zit nog steeds een beetje te hyperen als ik eraan denk. Zaterdag was ik met een hoopje vrienden uitgeweest, ik geloof dat ik misschien nèt ietsje teveel ophad, want opeens zat ik met een jongen hand in hand die best wel leuk is. Zitten we met onze handen onder tafel verstrengeld. Na een tijdje vraagt hij of ik even meega naar buiten. Ja, hoor. Het regende een klein beetje dus zette ik mijn paraplu op en knuffelde hij me warm en liepen we een heel eind tot we maar besloten dat we toch nergens heengingen en toen hebben we maar staan zoenen. Ik werd een paar keer gebeld door dezelfde vriendin die wilde weten waar ik was, maar ik denk dat ze het ook wel wist. Ik heb maar niet opgenomen. Hij vertelde dat hij me leuk vond, al vanaf de eerste keer dat we uitgingen (twee weken geleden, dit was de tweede keer dat ik hem echt zag. ) Toen we weer terugkwamen liepen we nog steeds arm in arm geloof ik en konden allebei niet stoppen met glimlachen. Ik heb nog een tijdje tegen hem aangeleund met zijn arm om mij heen terwijl we in de bar zaten en toen hebben we nog meer gezoend. Ik was even bezig met hem, natuurlijk, maar ik had ook wel de hoofden van de mensen die meewaren willen zien.
Prima situatie voor een eerste zoen, lijkt me. En een tweede. En derde. En.... Het is voor mijn gevoel alleen heel raar dat ik hem niet zo goed ken, dat had ik me toch iets anders voorgesteld. Maar /care, hij is lief en ik kan hem altijd nog leren kunnen. En hij vindt mij leuk. En hij is lief. En hij is lief. En.
Oud 06-10-2009, 21:44
justhanna
justhanna is offline
Wat een heerlijk bericht Cherry <3
Oud 06-10-2009, 21:51
igfy
igfy is offline
Citaat:
@igfy: hoezo opeens?
Het liep al een tijdje niet meer heel lekker met mijn huisgenote, en ik besloot dat we het daar eens over moesten hebben. hier is ze blijkbaar zo van geschrokken dat ze binnen een paar weken een andere kamer had. Was niet mijn bedoeling van het gesprek, maar eigenlijk vind ik het ook niet zo erg...

Ik kan een nieuwe huisgenoot zoeken voor de twee jaar dat ik hier misschien nog woon (waarvan een tijd in het buitenland), maar omdat mijn vriendje er zo vaak is kan ik me voorstellen dat dat niet leuk is voor een potentiele huisgenoot. Dus vandaar dat we nu de knoop hebben doorgehakt en gaan samenwonen.

OT: vanavond een beetje half zitten studeren/soggen. saai hoor. De rest van de komende twee weken heb ik het ineens zo druk dat ik bang ben dat mijn studie er bij in gaat schieten. Ik blijf het moeilijk vinden om de balans tussen sociale afspraken en serieus studeren te vinden...

Regels voor berichten