|
|
Bekijk resultaten poll: nou? | |||
Ja. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 32.26% |
Nee. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 67.74% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohw dat klinkt wel oke?!
Ik hoef pas om 3 uur te beginnen, maar ik heb niet zo'n zin want ik ben sinds maandag elke dag 'vroeg' op en moet steeds úúúren wachten voordat ik moet werken en dan ben ik pas zo laat terug enzo. Bladiebla, ik heb zin in chocola, jij ook? ohw en ik word tante deze week of volgende week. Voor het eerst, spannend he?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Broer want ik heb geen zus. Alleen een schoonzus, maar dan is het dus van m'n broer.
Tanden in de was heb gezet? ![]() Ik ga misschien wel chocolade kopen en dan ga ik lekker op de bank zitten wachten tot ik mag werken met een boek en heeeeel veel thee. Het klinkt echt als een ideale manier om je regenachtige ochtend/beginmiddag door te brengen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja nou niet zeuren ik moet ook met de bus naar m'n werk en dan moet ik tot 11 uur (als ik dan al klaar ben) werken en dan moet ik slapen in m'n eentje bij m'n ouders op zolder waar het steeeen koud is omdat het niet geisoleerd is enzo. Bovendien was ik al vanaf 6 uur wakker, dus ik ben ook zielig!
![]() Hier! Die is voor jou! |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Ik drink koffie omdat ik het lekker vind, op de vroege ochtend(en na het avondeten). En natuurlijk voor de broodnodige energie.
![]() Ehhh, wat ga ik allemaal doen vandaag. Ik heb om half 2 college, dus daar ga ik heen. En verder ga ik hardlopen, het huis opruimen en waarschijnlijk komt er nog een vriend langs. Niet bijster veel dus. ![]() Baby Elmo is nu gepromoveerd tot bureaubladachtergrond! ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Bussen zijn echt stom. Ik moet tegenwoordig elke dag met de bus naar de uni, en ik kan er nog maar niet aan wennen.
![]() Vertel mij dan eens, kunst, waarom ik zin heb om te shoppen, duizend winkels leeg te kopen en allemaal lekkere dingen wil bakken, maar ik daar helemaal geen tijd voor heb de komende 2 weken? ![]()
||
Citaat:
Bij mij ligt het er aan dat ik al tijden niet meer in de stad ben geweest om daadwerkelijk ook dingen te kopen. En nu ineens stapelen de dingen die ik nog wil/moet hebben zich ineens zo op dat ik er binnenkort toch maar eens tijd voor ga maken. Moet ook nog kerst/sinterklaascadeaus gaan kopen, jeetje. Ik mag er wel een hele dag voor uittrekken. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Graag gedaan ![]()
|
|