Uh, is dat niet gewoon diefstal, Rode Panda en Para?
Advertentie
15-11-2009, 00:13
Verwijderd
Precies het is wel van jou, immers.
15-11-2009, 00:15
Verwijderd
Ja, nouja, ik was zeventien ofzo en mijn grootste probleem met dat jatwerk was dat ik het zelf een vrij lelijk werk vond.
15-11-2009, 00:27
Verwijderd
Care, het gaat er niet om dat jij het hebt, het gaat er om dat zij het niet hebben
15-11-2009, 00:28
Verwijderd
Ja, och.
15-11-2009, 00:40
Verwijderd
Over drie eeuwen wordt dat stukje snijwerk in het Rijksmuseum opgehangen bij tentoonstelling Kunst Van Vroeger onder de titel: "Geen titel - door Onbekend" en vragen honderden mensen zich af hoe iemand zo'n prachtig werk nou niet zou signeren, "want zo dom waren mensen toen toch niet"?
15-11-2009, 00:41
Verwijderd
Nog 4 schetsjes trouwens en ik ben klaar met mijn werk voor dit weekend!
Dat ligt eraan.
Als men die tijdcapsule onder het Windesheim opgraaft zal men moeten constateren dat we op luidruchtige stalen rossen wilde dino's te lijf gingen en leefden op energydrink.
Gisteren ben ik naar The Informant! geweest, was wel leuk.
En vanochtend had mijn vriend mijn schoen gezet. <3
En we gaan zo winkelen voor een nieuwe home-cinemaset (?) want de DVD-speler heeft het begeven.
En volgensmij is die dvd van Star Trek ook een beetje voor hemzelf, want hij kan niet tegen de cliffhangers aan het einde van het seizoen, en we zijn bijna klaar met seizoen 2.
En volgensmij is die dvd van Star Trek ook een beetje voor hemzelf, want hij kan niet tegen de cliffhangers aan het einde van het seizoen, en we zijn bijna klaar met seizoen 2.
Maarmaarmaar, er is helemaal geen cliffhanger aan het einde van seizoen 2!
En je moet dan seizoen 4 ook maar gelijk kopen want de cliffhanger aan het einde van seizoen 3 is niet te harden Ik was zó ongelofelijk kwaad op Nederland 1 toen het voor het eerst werd uitgezonden omdat ik weer een jaar moest wachten
Gisteren ben ik naar The Informant! geweest, was wel leuk.
En vanochtend had mijn vriend mijn schoen gezet. <3
En we gaan zo winkelen voor een nieuwe home-cinemaset (?) want de DVD-speler heeft het begeven.
De sint is alleen nog maar in schiedam aangekomen, de rest van Nederland mag vanavond pas!