Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Misschien moet de huisarts dan maar een secretaresse/telefoniste nemen om alle mensen die dat nodig hebben af te bellen? ![]() ![]() De reactie 'nou en' vind ik inderdaad wel raar, geef dan gewoon uitleg met hoe het gaat...hoe moet iemand die voor de eerste keer zwanger dat weten...? Ja, van horen zeggen of van een topic als deze, maar dat gaat natuurlijk niet voor iedereen op. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, misschien moet hij ook maar een secretaresse nemen om te bepalen wat voor ziektes zijn patiënten hebben en ze de juiste medicijnen te geven
![]() Het sociaalmaatschappelijke gebeuren is een deel van de taken van de huisarts. Het sociaal checken hoe het gaat met ongeneeslijk zieke patiënten, patiënten die een gezinslid hebben verloren, etc. Sommige huisartsen breiden dat uit naar het checken hoe het gaat met zwangere patiënten, maar niet allemaal. Ik vind het goed als ze dat wel doen, maar het hoeft niet per se. De dingen die jij noemde moeten allemaal wél per se. |
![]() |
||
Citaat:
En opzich vind ik het niet heel erg als een HA niet belt als je zwanger bent, want zoals Leonoor al zegt, je bent niet ziek. Ik zou het wel erg leuk vinden, maar er zijn vast belangrijker dingen die ze doen kan.
|
Dat is wel erg grappig allemaal want ik dacht juist dat je de huisarts NIET moest bellen en had dus al gewoon contact met de VK, maar na 19 weken belde de huisartsassistente op, lichtelijk geirriteerd, waarom ik hun nog niet gemeld had dat ik zwanger was
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk dat ik zelf wel m'n huisarts zou bellen, want tja, ze willen 't vast wel ergens noteren in mijn dossier ofzo, lijkt me... en als ze dat niet willen, dan hoor ik dat dan wel ![]() En ik zou het ook wel vriendelijk vinden als mijn huisarts daar eens 5 minuutjes over zou willen praten, maar zeker niet noodzakelijk. Ik zou het wel heel erg waarderen als een huisarts na een bevalling even een beschuitje zou komen eten en kennis zou maken met z'n nieuwe patientje, maar ook dat vind ik niet noodzakelijk. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Lief meisje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ghehe... Had net foto's op de comp gezet en daar mogen jullie fijn in delen
![]() Sarah de reus: Sarah is verliefd op papa: Maar stiekem ook op mama: Onze sneeuwfoto's: ![]() Wij hadden trouwens ook zo'n foto van Sarah die in de sneeuw ligt, maar de onze is mislukt ![]() En de laatste:
Laatst gewijzigd op 23-12-2009 om 14:02. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en @ grl: ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat wel een hoog Anne Geddes gehalte heeft is dit: ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Nou ja die kunnen toch overal blote kinderen zien... ik vind het inderdaad wel heel paranoide om nergens meer kinderen bloot te laten zijn omdat er iemand misschien zich op gaat af lopen trekken. Ja daarmee maak je het leven ontspannen en plezierig, altijd maar bang zijn voor iets wat jou niet eens raakt... nja.
|
![]() |
|
Ik begrijp die gedachte opzich wel van Miekmuis, maar je kunt je er ook teveel door laten beperken zoals Freyja zegt. Dat vind ik dan meer gelden voor een (naakt)strand oid; ik ga mijn kind niet extra kleren aandoen zodat anderen zich niet aan hem/haar kunnen opgeilen bijv. Maar ik zou bijv. niet zo snel foto's van mijn vriend met kind in bad op het internet laten circuleren. Afgezien van de reden die Miekmuis noemt, zou ik ook niet de behoefte voelen om foto's van mijn man in bad met mijn kind op een forum te zetten. Dat soort momenten hou ik dan liever voor mezelf, maar dat is ieder haar eigen voorkeur
![]() ![]() Ot: Vanmorgen trouwens ook mijn petekindje in bad gedaan ![]() |
![]() |
|
Hm. Mag ik dan even zeggen dat ik dat echt onzin vind?
![]() ![]() Deze dan: http://www.youtube.com/watch?v=8C33HJdOMEA
|
![]() |
Hallo!
Hopelijk mag een dergelijk topic hier, anders hoor ik het wel. ![]() Ik vroeg me eigenlijk af wat mensen vinden van bepaalde dingen m.b.t. zwangerschap. Dingen zoals: -Hoe oud "moet" je zijn? -Moet je al een huis hebben of voldoet bijv. een appartement ook prima? -Hoeveel geld moet je ongeveer hebben om een kind goed te kunnen verzorgen? -Hoe voelde jij je toen je zwanger bleek te zijn (bijv. blij/angstig/onzeker enz)? -Hoe heb jij je voorbereid op het kindje? -Hoe oud was je zelf toen je een kind kreeg? Vond je dit een goede leeftijd? -Hoe dachten je familie/vrienden erover? Dit zijn dus een aantal vragen, maar als je zelf wat leuks weet te vertellen mag het ook. ![]() Ik stel deze vragen omdat ik me afvraag wat anderen er nou van vinden en omdat mensen misschien tips kunnen geven wat betreft de voorbereiding als je een kind krijgt of misschien tips voor als je een kindje hebt. Ik wil nu trouwens nog geen kinderen, maar over een paar jaar wel. Vandaar deze nieuwsgierigheid. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote Zwangerschaps- en Babytopic #15 Verwijderd | 500 | 09-03-2012 17:04 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |