Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
1-14! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat heb ik gisteren gedaan: - Geklaverjast(4 uur lang, vanwege er iemand al was geweest) Wat heb ik vandaag gedaan: - Koffie gedronken, gebabbeld en zelfgemaakte wijn gedronken.(dachten dat er niemand kwam, familielid heeft dus gedaan en toen joa, zo bezighouden he) |
![]() |
||
Citaat:
Ik werk gemiddeld zo'n 16 uur in de week en vind dit al lastig te combineren met m'n studie, maar als ik minder ga werken heb ik dus echt geen geld om dure dingen voor mezelf te kopen. inkomsten (incl. stufi): +/- 850,- uitgaven: huur: 330,- ziektekosten: 120,- collegegeld: 140,- telefoon/internet: 50,- belastingen/verzekeringen: +/- 30,- reiskosten: 30,- Dan wil ik ook nog graag eten en af en toe iets leuks doen. Zeg maar dag met je geld dan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb ook wel eens voor een kledingmerk heel de avond champagne moeten inschenken en braaf lachen en bijzonder leuk doen. Als je mij een beetje kent is dat echt niets voor mij maar alles is te koop hoor ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar ik spitte pas de kast bij m'n ouders door (waar nog 200+ T-shirts van mij liggen) en kwam erachter dat ik soms toch een goede smaak had. Ik kocht nl al m'n shizzle bij de chill out of de funkie house... Ik vraag me nog steeds af wat er met m'n levi's twisted jeans is gebeurd, want die moet er ook nog ergens liggen. Hmm.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|