Ja, je hebt van die masturbeerparty's he! Die zijn vast masturberegezellig!
Dit doet me trouwens aan de Giovanni Garnaal strips van Scribbly denken.
Ik zag op tv een of ander iets met een aantal vrouwen die bij elkaar kwamen en dan gingen masturberen. Daarna werden er speeltjes uitgedeeld enzo. En maar klaarkomen.
Ik zag op tv een of ander iets met een aantal vrouwen die bij elkaar kwamen en dan gingen masturberen. Daarna werden er speeltjes uitgedeeld enzo. En maar klaarkomen.
ik snap niet hoe je je laptop op je neus kunt laten vallen dus ik vraag wel hoe.
Ik ging zitten op m'n bankje, tegen de muur met mijn knieen opgetrokken. Toen ik naar achter ging zitten kwam de laptop zeg maar mee, en het beeldscherm-gedeelte klapte op m'n neus.
Ik ging zitten op m'n bankje, tegen de muur met mijn knieen opgetrokken. Toen ik naar achter ging zitten kwam de laptop zeg maar mee, en het beeldscherm-gedeelte klapte op m'n neus.
Hm, ik weet niet of ik vanavond wel naar mn toneelrepetitie ga. Ik moet toch nog wel het een en ander doen voor school en ik heb het idee dat bijna niemand gaat.
Moeten jullie ook zo poepen van een sigaret/joint/koffie?
Koffie werkt laxerend, maar ik hoef niet direct na een kop koffie naar het toilet. Verder rook/blow ik niet dus ik weet niet wat voor effect dat op mij zou hebben.