Het is in het Engels. Het vertrouwen in de medemens in het VK is erg laag, dat is vast niet onterecht, dus de vraag is of dat wiki-artikel wel de waarheid spreekt.
Ja, dat bevestigt de correlatie tussen nivellering en vertrouwen in de medemens/criminaliteit, want het VK is behoorlijk rechts (al zijn er natuurlijk ook uitzonderingen, maar gemiddeld gesproken is er wel een verband).
Dat ze in de lobby de slots locken zodat je niet van positie wisselt met een AB. De tegenstander was dus een club van 5 vrienden.
ach dat doe ik ook zo vaak betekent niet dat je wint!(meestal omdat wij SD spelen) maar het scheelt flink als je met zijn 5en op skype zit AP winnen we ongeveer altijd.
Dat is nog redelijk weinig ik had vandaag een potje met Behemoth 34 assists maar wijspelen ook geen easy mode dus de potjes duren een stuk langer
Ja, het was de eerste keer dat ik een portal key gebruikte dus ik ging eerst een keer of drie dood zonder nauwelijks iets te doen... en het duurde 45 minuten voor ik die portal key had omdat ik in het begin in de ijzersterke behemoth/magebane lane zat.