Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het getal is je zuurstofverzadiging, dat wil zeggen een percentage van hoeveel zuurstof er maximaal in je bloed kán. |
![]() |
||
Citaat:
En hij tikte de 100 niet af en toe aan, hij was gewoon constant 100, tikte af en toe de 99 aan. Hij liet me geen dingen doen waarvan het lager werd, maar ik voelde me heel rustig. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als iemand net dood is kunnen wel spierspasmes optreden, ook zonder medicatie, maar ik weet niet of dat krachtig genoeg kan zijn om helemaal van overeind te zitten. Om overeind te gaan zitten zonder je handen te gebruiken moet je namelijk meerdere spieren tegelijkertijd aanspannen en redelijk kracht zetten, de meeste oude mensen kunnen het niet eens als ze nog leven.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() *fles zelfgebrouwen bier inpak* |
![]() |
||
Citaat:
|
Maar Sarah, hoe kan ik in rust aan 100% zitten en dan soms nog hoger zitten? Je kunt toch niet meer zuurstof opnemen dan het maximum? Dus wat gebeurt er dan? De dokter zei dat mijn lichaam dan zwak voelt en dat ik daarom een adrenalinestoot krijg waardoor mijn hart sneller gaat kloppen en ik nog hoger ga ademen maar als ik al aan 100% zit standaard kan dat toch helemaal niet? Zijn het wel percentages?
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|