Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja. Ieder voordeel hep ze nadeel. Ik heb maar een paspoort, voor mij valt er niks te kiezen. Wat zielig voor mij. Is toch een onhoudbare situatie eigenlijk. Een enkele nationaliteit. Damn, als ik het hier verkloot kan ik nergens naartoe.
NB. Het friese nationaliteitsgevoel is folklore, meer niet. Dat is niet te vergelijken met een dubbele nationaliteit. Er is geen fries leger, geen friese cultuur, (in ieder geval niet een die uitstijgt boven het NK schaatsen allround, het Skutsjesylen en de Elfstedentocht, en dat slechts eens per jaar respectievelijk eens in de 25 jaar.) geen friese godsdienst, geen fries koninklijk huis, geen taalprobleem want elke fries ook spreekt vlekkeloos nederlands. Er is kortgezegd geen friezenprobleem, er zijn geen kutfriezen, er is geen friese criminaliteit en geen friese achterstandssituatie en geen friese importbruiden. Kortom, dat argument telt niet in de dubbele paspoortdiscussie. . |
![]() |
||
Citaat:
![]() En besides, waarom zou je wegwillen als je hier een baan hebt? Waarom zou iemand anders willen dat je wegging als je hier een baan hebt? Hadden ze allemaal maar een baan, dan was er geen probleem! Laatst gewijzigd op 13-04-2010 om 17:54. |
![]() |
||
Citaat:
Waarom denk je dat er geen Friezenfrage is, geen kutfriezen, geen friese criminaliteit, geen friese achterstandsituatie?
||
Citaat:
2. Waarom zou je uberhaubt aannemen dat ze wegwillen, ook als ze geen baan hebben? Welk percentage van langdurig werkelozen keert terug?.
|
Pensionado's keren bijna allemaal terug zodra ze gaan kwakkelen met hun gezondheid, omdat de gezondheidszorg in nederland nu eenmaal beter en goedkoper is.
De meerderheid van de remigranten keert ook binnen een jaar terug. Meestal omdat de kinderen het er vreselijk vinden en omdat ze daar geen goed onderwijs kunnen krijgen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Awesaaim-O #898 Verwijderd | 501 | 05-03-2010 23:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' Promillage | 499 | 12-11-2007 18:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
[NL] betoog oorlog tegen irak: [kan iemand aub nakijken] halilo | 14 | 05-01-2006 21:10 | |
De Kantine |
Het boemerangeffect: Waarom Amerika gehaat wordt niceman1984 | 67 | 16-04-2004 21:13 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Plannen voor militaire inmenging op het eiland (Ogen VS gericht op Cuba) niceman1984 | 24 | 04-12-2003 00:17 |