Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Nou, goede keus dan man ![]()
|||||
Citaat:
GGCY8: Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Corrigeer me als ik een foutje heb gemaakt.
![]() Hangronde 2. ggcy8 Little Phoebe Dott Femke Sjekkie Wammus Daboman Siorin -- Dark Phoenix ggcy8 Heksjuh Wammus Dott Toddish Little Phoebe Dingaantouwtje -- Queasy -- Rode Panda -- achter de naam: Nog niet definitief. Nog niet gestemd Heksjuh Biertank 52 Neko* Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 16:12. |
![]() |
||
Citaat:
Dan heb ik er natuurlijk bijgezet, dat ik het nu ook minder erg vond, omdat we er niks aan konden doen. Mean hebben we eigenhandig opgehangen en dat vind ik toch een stuk vervelender dan als het uit je handen is (ik ben even de correcte term kwijt ![]() En dat wat je mierenneukt, snap heel goed dat je dat aanhaalt, maar ik had ook kunnen zeggen 'wij'. Alleen het punt is, dat ík niet op mezelf zat te zeuren ![]()
|
Hoe dan ook, ik zal moeten kiezen tussen jou en ggcy8, en op dit punt heb jij een agressieve indruk gemaakt en ggcy8 een progressieve. Dat heeft echter niks te maken met het aantal theorieën, Siorin is ook erg progressief terwijl ze best veel theorieën en meningen plaatst. Progressiviteit is natuurlijk een goede wolventechniek, maar als ik nu moet kiezen, kies ik voor jou.
|
Verwijderd
|
Wat bedoel je precies met progressief? Of bedoel je agressief? Agressief is zeker niet mijn bedoeling, maar zo kom ik wel over. Eigenlijk al vanaf mijn eerste spel (ask Archont.
![]() Als je wel progressief bedoelt dan snap ik die 'terwijl' niet. ![]() Edit: Of bedoel je dat LP agressief overkomt OMDAT ze veel theorieën post, terwijl ik dat ook doe maar progressief overkom? Edit2: Het lijstje is zo wel erg verdeeld, trouwens, dus we hebben wel hele grote kans op gelijkspel als het zo doorgaat. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
De uitleg waarom dit hem verdacht maakt heb ik ook al gepost, offense is the best defense. Door mensen aan te vallen heb je meer kans dat mensen zoiets hebben van 'oh ja, daar zit wat in' en dan meeschapen. Daardoor kan hij vrij makkelijk de stemmen beïnvloeden zonder met goede uitgebreide redenen te komen.
||
Citaat:
Spoiler
Ik hang helemaal niemand op ![]() Edit: Als iemand behalve ggcy8 of LP het daar niet mee eens is, ben ik één en al oor!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Op dit moment vind ik Wammus de verdachtste met zijn posts en verdenkingen, dus stem ik op hem. Als hij later onschuldig blijkt te zijn vind ik het zonde, maar dat doet niet af aan zijn verdachte posts van dit moment.
||||||||||||
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Nu heb ik opeens weer twijfels over wat ik middenaan deze post heb gezegd. Ik twijfel eraan of LP korte teentjes heeft of echte een slechterik is, en dat ze wanhopig zichzelf probeert te redden. Ook twijfel ik aan mijn verdenkingen over Wammus. Wat nou als hij echt goed is? Het moge duidelijk zijn dat ik op Wammus of op LP ga stemmen. Voorlopig vind ik Wammus verdachter. Ook omdat hij zo kalm reageert op verdenkingen richting hem. Hij probeert nergens de spelers hier écht te overtuigen dat er anderen zijn die verdachter zijn. Dus mijn stem gaat voor nu naar Wammus
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Deze oorlog tussen jou en LP is een beetje.. raar. Ik krijg een beetje hetzelfde als Dingaantouwtje heeft, namelijk dat ik me afvraag wie van jullie nu twee slecht is. Wat dat betreft zou een gelijkspel tussen jullie twee wel interessant zijn. Maar het kan ook zijn dat jullie allebei goed zijn en gewoon de aandacht afleiden van de echte wolven (onbewust natuurlijk). Maar zoals ik al zei: je staat niet bovenaan mijn lijstje. Ik ben overigens ook bang voor een gelijkspel, want die kans is nog steeds zeer groot.. Misschien moeten we daar iets aan gaan doen? Citaat:
Hangronde 2. ggcy8 Little Phoebe Dott Femke Sjekkie Wammus Daboman Siorin -- Dark Phoenix ggcy8 -- Biertank 52 Heksjuh Wammus Dott Toddish Little Phoebe Dingaantouwtje -- Queasy -- Rode Panda -- achter de naam: Nog niet definitief. Nog niet gestemd Heksjuh Neko* Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 17:16. |
![]() |
|
Hmm, ik zie dat je die post inderdaad op kunt vatten als indekken. Dat was niet mijn bedoeling.
En, een oorlog tussen mij en LP? Ik zie dat niet als een oorlog. Ik heb al gezegd dat ik LP niets kwalijk neem, hoogstens dat ze zich zo snel op haar teentjes getrapt voelt.
|
Excuses, ik was het wws een klein beetje vergeten.
![]() Daarom is mijn stem een 'nutteloze', aangezien ik nog totaal niet in het spel zit. Ik stem daarom op degene met op dit moment de meeste stemmen. Dit is Wammus.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je hoeft natuurlijk niet te stemmen op iemand waarop je niet wil stemmen. ![]() En daarbij ben ik persoonlijk nooit erg tegen gelijkspel geweest, omdat zoiets uiteindelijk ook veel informatie kan verschaffen. Maar dat is een andere discussie. |
![]() |
|
De vraag is nu: Riskeren we gelijkspel, kijken we wat er gebeurd zodat we later kunnen puzzelen met deze lijstjes, of draaien we Wammus de nek om?
Ik riskeer liever geen gelijkspel, ik vind het wel fijn om met lijstjes te kunnen puzzelen (de vorige keer hebben we op die manier wolf JasperJD eruit gehaald), maar ik heb geen glasharde verdenkingen op ggcy8 of LP (ben alleen erg nieuwsgierig omdat LP zo fel is op ggcy8, wat als LP ziener is? of ggcy8? We hebben de leerling ook nog..) dus op Wammus meegaan als het een strategische zet zou zijn vind ik alles behalve erg.
|
Ik heb echt geen tijd om alles nu bij te lezen, ik ben net thuis en moet zo weer weg.
Ik stem op Wammus vanwege redenen die al eerder genoemd zijn (ook die ik zelf al eerder heb genoemd).
|
Verwijderd
|
Ik gooi het spul even om. Mijn definitieve stem gaat uit naar ggcy8.
Omdat ik absoluut niet geloof dat wammus wolf is. Hij/zij is een van de die op wammus stemt. ggcy8 schiet daarvan het meeste in de verdediging, en ook zijn reactie op de post van LP voelt bij mij niet helemaal lekker. |
![]() |
|
Jojo, persoonlijk vind ik het niet nodig dat je je stem wijzigt.
Mijn stem op Wammus is definitief. Ik ga, en ik lees het verhaal + uitslag pas morgen, ergens in de middag. Edit: Terwijl ik aan het denken was zijn er 3 berichten erbij gekomen. Nu staat het 4-6-2. Nou ja, het verandert weinig aan mijn stem.
Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 18:12. Reden: d/t fout! :o |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dan maak ik m'n stem ook maar definitief. Ik heb nog steeds mijn twijfels bij Wammus, maar die heb ik eigenlijk bij alle drie mijn verdachten. En als ik nu nog ga switchen, dan krijgen we misschien gelijkspel, dus bij deze.
Neko* is de enige die nog niets heeft laten horen. Ik zou bijna haar eruit willen stemmen vanwege inactief zijn. ![]() Hangronde 2. ggcy8 Little Phoebe Dott Femke Sjekkie Queasy Wammus Daboman Siorin Dark Phoenix ggcy8 Biertank 52 Heksjuh Heksjuh Wammus Dott Toddish Little Phoebe Dingaantouwtje Rode Panda -- achter de naam: Nog niet definitief. Nog niet gestemd Neko* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() we zullen zien tonight. |
![]() |
||
Citaat:
|
Onze vader..
‘Zo hee, dat was onverwacht!’ zei Dott. ‘Onverwacht? Ze heeft al negen maanden elke repetitie een dikkere buik, hoeveel meer aankondiging had je gewild?’ lachte Little Phoebe, terwijl ze haar trombone leegde op een stukje vloer dat net was drooggedweild door Siorin. ‘Hee!’ zei Neko verbaasd. ‘Wat doet de harpiste op de grond?’ ‘Dweilen,’ zei Little Phoebe terwijl ze haar trombone nog eens goed uitschudde en weer in elkaar schroefde. Femke likte een sjekkie dicht en draaide zich om naar Toddish, maar die zat niet naast haar. Hij was met ggcy8 geheimzinnig aan het fluisteren, en nu en dan maakte een van hen een vreemd suggestieve beweging, of lieten ze vreemde geluiden horen. Femke trok een wenkbrauw op en baande zich een weg naar de kopersectie. ‘Hee, je loopt me omver, kijk eens uit!’ zei de geest van Queasy zacht, maar Femke hoorde haar niet want geesten kun je niet zien. Femke plofte neer op een stoel en draaide zich om naar Neko en Dott, terwijl ze haar sjekkie aanstak. ‘Niet roken in de repetitiezaal!’ riep Daboman zenuwachtig, terwijl hij zijn voorhoofd afveegde met een gelige zakdoek. Femke dropte haar aspilaar in Neko’s fluitkist en likte met haar tong haar mondhoeken, een teken dat ze op jacht was naar sappige roddels. ‘En, wie is het,’ vroeg ze met gedempte stem, ‘de vader van Testouts kind?’ Neko keek haar aan met toegeknepen ogen. ‘Weet je, daar had ik nog helemaal niet over nagedacht!’ ‘Dott, hier is je kopie van de vijfde van Bruckner,’ klonk een stem. Neko keek op. ‘Dag Rode Panda,’ zei ze, terwijl Dott verward de bladmuziek aannam – hij zat met zijn gedachten in zengende woestijnen, vervuld van geometrische schoonheden. ‘Ben jij de vader?’ Rode panda keek verward. ‘Van testouts kind? Dat lijkt me sterk.’ Femke grijnsde naar neko en bewoog haar lippen zonder geluid te maken: ‘hij is nog maagd’. ‘oh’ mimde Neko grijnzend. ‘Maar ik heb wel een vermoeden van wie het wel is,’ fluisterde Rode Panda, terwijl hij over Dott heen ging hangen en die bijna van zijn stoel wierp. Maar inmiddels hadden ook dingaantouwtje en Little Phoebe door dat er iets geheimzinnigs aan de hand was, dus Rode Panda haalde zijn wenkbrauwen op en ging op zoek naar flyaway voor een flinke kop koffie. Intussen klonk er bezorgd gebrom van de percussiesectie. ‘Het komt door mij, door mijn pauken, oh oh oh...’ zuchtte Biertank. Dark Phoenix klopte hem op de rug. ‘het kind is toch niet van jou?’ ‘Ik weet het niet..’ zei Biertank. Dark Phoenix keek bezorgd. ‘Nou, ik zou ontkennen, ook als het van jou is,’ besloot Dark Phoenix terwijl hij instemmend knikte. ‘Waarom?’ ‘Anders moet je alimentatie betalen, die vrouwen zuigen al je geld uit je!’ Zei Dark Phoenix heel serieus. Biertank lachte. ‘ze is niet joods hoor!’ Dark Phoenix grijnsde en klopte Biertank op zijn rug. ‘Niet te hard!’ riep Little Phoebe. ‘Straks breken zijn vliezen nog!’ Gelach steeg op uit het clubje dat de baby van Testout zat te bespreken. Ongemerkt waren een paar mensen binnengekomen, die nu met Daboman stonden te praten. Even later besteeg Daboman zijn podiumpje. Voor de verandering luisterde iedereen meteen. ‘De verplegers vragen of de vader naar het ziekenhuis wil komen, testout wil dat hij meebeslist over de naam van zijn nieuwe zoon.’ Verwachtingsvol keek iedereen rond. De meeste blikken gingen naar Biertank, die zat te bibberen van de zenuwen. Maar toen stond Wammus op. ‘Ik ben de vader. Maar ik kan niet met lege handen komen...’ verwachtingsvol keek hij om naar Heksjuh. Die glimlachte en trok haar ring, die ze gemaakt had van een snaar van haar allereerste contrabas, van haar vinger. Dankbaar nam Wammus hem aan. Hij rende naar het podium en zoende Daboman op zijn wangen. Toen schreeuwde hij: ‘Ik heb een zoon! EEN ZOON! Ik ga testout ten huwelijk vragen! Vaarwel allemaal!’ en hij rende de deur uit, op weg naar een lang en gelukkig gezinsleven. 1. Dark Phoenix 2. Mean (dorpeling) 3. ggcy8 4. Femke Sjekkie 5. Heksjuh 6. Biertank 52 7. Dingaantouwtje 8. Dott 9. Queasy 10. Little Phoebe 11. Neko* 12. Rode Panda 13. Sioring 14. Toddish 15. Daboman 16. Wammus (dorpeling) 17. Testout.com (dorpeling) Wammus is opgehangen! Hij was maar een eenvoudige dorpeling...
Spoiler
Laatst gewijzigd op 23-04-2010 om 21:13. |
![]() |
|||
Trouwens, ik zat net even terug te lezen en toen zag ik dit:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Trouwens, nog een keertje voor mensen die het gemist hebben: De lijstjes enzo worden hier bijgehouden: Weerwolfspel 68. Maar het staat ook tijdelijk in mijn sig. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst maar eens wachten tot de wolven hebben gegeten. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Toch jammer dat jullie uiteindelijk voor de verkeerde gekozen hebben maar ik heb het wel een beetje aan mezelf te danken.
![]() ![]() Veel succes dorpelingen. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 68 #2 Verwijderd | 442 | 15-05-2010 22:36 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 |