Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Borsten klinkt overigens als enorme memmen waar een baby aan hangt. Memmen klinkt als reusachtige meloenen, met ene heel vet lijf vol rollen eronder. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik had zelf ook een leuke krullenbol waar ik helemaal hoteldebotel op was en ik wilde eerst ook niet geloven dat hij stom was. Maar die realisatie komt pas na een hoop heartache... Even volhouden. Probeer hem (tijdelijk) te negeren en ga op zoek naar iets anders... maar met dat laatste had je volgens mij niet zoveel moeite. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En inderdaad, iets anders zoeken is niet zo moeilijk, hem vergeten of negeren wel ![]() ![]() hij was vet leuk en het was echt superfijn met hem, ik snap niet dat het uit moest ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar idd, tieten ![]()
||
Citaat:
@Absinthe: Ik vind tieten niet echt een boeiend woord, maar ik vind tieten sowieso niet boeiend. Die van mij zou ik ook eigenlijk niet omschrijven als 'tieten'. Meer als m'n 'Chesticular area' oid. ![]()
||
Citaat:
Het is sowieso tegenwoordig een t***s zooitje op DK en de grenzen zijn behoorlijk vervaagd, maar onzinnige random blote tieten horen hier niet. Wat interessantere onderwerpen in dit topic mogen trouwens ook wel eens, dit is al de duizentste keer dat het over tetten gaat.
|
|