Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar het is wel opmerkelijk dat ze zo opeens onder elkaar staan. ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Inmiddels word ik niet meer aan het lijntje gehouden. Denk ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
JNJ gaat een winst maken van 4.65 dollar per aandeel MINIMAAL dit jaar Normaal, voor een farmceutisch bedrijf hoort JNJ een koers-winst verhouding te hebben van 20 De koers is momenteel 57.50. Dat maakt een KW van 57.50 / 4.65 = 12.36 Uitgaande van KW van 20 zou het aandeel 93 waard moeten zijn. Sinds 1931 en 2009 is er geen omzetdaling geweest t.o.v. voorgaand jaar. Sinds 1931 geen winstdaling t.o.v. voorgaand jaar. Elk jaar gemiddeld 10% meer winst, dividend elk jaar verhoogd. IJzersterke merknamen. Hoge Return on Equity. Lage schuldengraad. Elk jaar neemt aantal uitstaande aandelen af. Op zich is er niets mis met het bedrijf. De omzetten vallen alleen wat tegen; winst in de VS ook iets (maar wordt gecompenseerd in andere werelddelen). Schulden nemen iets meer toe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ze had één of ander virus wat relatief onschuldig is normaal gesproken, maar wat bij haar gemuteerd was tot iets dodelijks. Zie
http://www.dierenkliniekwilhelminapa...t/FIP/fip.html en/of http://www.dierenkliniektiel.nl/ZI/Z..._virus_fip.htm Echt zo zielig, ze was er zó ziek van! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat ik honger krijg op dit soort tijdstippen waarop het volgens mijn ouders niet meer geaccepteerd is om uitgebreid te ontbijten dan wel een andere vorm van voedsel te nuttigen anders dan wat ze zelf naar binnen happen aan nootjes en koekjes en dingen. En dat laatste is nou nóóit als ik honger heb.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De NS is tevreden over de prestaties in het tweede kwartaal. Vijf procent van de treinen reed niet op tijd. Volgens de NS was de kwartaalpunctualiteit nog nooit zo goed.
In de eerste drie maanden van het jaar reed nog 7,3 procent van de treinen niet op tijd. Dat wil zeggen dat ze een vertraging hadden van vijf minuten of meer. De punctualiteit was toen zo laag vanwege het winterweer, zegt de NS. Treinreizigers waren in het tweede kwartaal wel minder tevreden over de reinheid van stations en treinen. Dat ligt volgens de NS aan de staking in de schoonmaakbranche. "Elke vorm van vertraging die wij hadden lag aan anderen, wij zijn zo goed." ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat vind jij niet zo leuk? Miekje* | 500 | 24-04-2010 22:17 | |
De Kantine |
godversaai #842 Verwijderd | 500 | 28-01-2010 16:22 | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jongens leuk? sarahanna | 24 | 16-09-2009 20:49 | |
De Kantine |
Wat vind jij mooie meisjes- en jongensnamen? Allure | 160 | 23-05-2009 11:44 | |
Software & Hardware |
[laptop kopen] wat vind jij ervan? aniki | 17 | 13-07-2004 11:53 |