Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2010, 00:18
Verwijderd
Lege geldautomaten.
Advertentie
Oud 15-07-2010, 00:21
Kennny
Kennny is offline
Dat de kat van mijn zusje al 3 dagen lang de hele woonkamer onder kotst.
Oud 15-07-2010, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Dat de kat van mijn zusje al 3 dagen lang de hele woonkamer onder kotst.
Als jij hier post verwacht ik altijd zoiets van 'dat ik koomen van mijn achternaam heet'
;D;;d;D:

ont : ik ging bij kruidvat snoep scheppen, waaronder hexehyl (of hoe je dat ook schrijft) waarop ik mij erg verheugde. Blijkt de vulling van vieze menthol te zijn, bah!
Oud 15-07-2010, 10:59
Philosophy
Philosophy is offline
Afscheid moeten nemen van B.
Oud 16-07-2010, 11:08
Verwijderd
Dat ik per ongeluk de winnares van antm seizoen 13 al weet.
Oud 16-07-2010, 13:44
Vamp.
Vamp. is offline
Dat ik een poepsimpel liedje op de gitaar maar niet voor elkaar krijg
Oud 17-07-2010, 17:35
Taksi
Taksi is offline
Buurjongetjes die denken dat ze leuk zijn om keihard muziek te gaan draaien
Oud 17-07-2010, 18:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dat ik een poepsimpel liedje op de gitaar maar niet voor elkaar krijg
Welk liedje
Oud 17-07-2010, 19:56
Verwijderd
vallende bomen op de camping.
Oud 19-07-2010, 15:23
Verwijderd
Stalkerig persoon en mijn onvermogen om er zonder me extreem lullig te voelen een acuut einde aan te maken.
Oud 19-07-2010, 15:25
Martiño
Martiño is offline
Aan het lijntje te worden gehouden
Oud 19-07-2010, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Aan het lijntje te worden gehouden
Is dat nou een reactie op mijn post? Want zo ja: dat is er niet aan de hand. En zo nee: vervelend voor je!
Oud 19-07-2010, 15:31
Verwijderd
voor medeia:

niet op de pakjes letten, maar op de muziek... Dit is gaaf. En ben ik nu aan het oefenen
Oud 19-07-2010, 16:14
Verwijderd
Op m'n werk stonden ineens 15 mensen om 1 bureau te gapen, dus iemand van mijn blok ging even kijken wat er aan de hand was. "Oh, ze zijn de jurk van Yolanthe aan het bekijken". Aargh Waarom word je overal ongevraagd doodgegooid met het wel en wee van WES en YO
Oud 19-07-2010, 16:16
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Is dat nou een reactie op mijn post? Want zo ja: dat is er niet aan de hand. En zo nee: vervelend voor je!
Natuurlijk niet! Ik zou niet weten waarmee je me aan het lijntje houdt, volgensmij stalk ik je toch niet?

Maar het is wel opmerkelijk dat ze zo opeens onder elkaar staan.
Oud 19-07-2010, 16:18
AzN
AzN is offline
M'n vriend en ik hebben net onze eerste meningsverschilletje achter de rug, na één jaar .
Oud 19-07-2010, 18:36
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik kan er niet tegen dat iemand doet alsof hij de domste van de wereld is. Bwéh.
Oud 20-07-2010, 11:51
Verwijderd
Citaat:
voor medeia:

[filmpje] niet op de pakjes letten, maar op de muziek... Dit is gaaf. En ben ik nu aan het oefenen
Het verkeerde topic geloof ik!

Citaat:
Natuurlijk niet! Ik zou niet weten waarmee je me aan het lijntje houdt, volgensmij stalk ik je toch niet?

Maar het is wel opmerkelijk dat ze zo opeens onder elkaar staan.
Het kon ook zijn dat je bedoelde dat ''aan het lijntje gehouden worden'' in het algeméén niet leuk is. Maar ik vond het vooral aan grappig toeval ja.
Oud 20-07-2010, 12:15
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het verkeerde topic geloof ik!

Het kon ook zijn dat je bedoelde dat ''aan het lijntje gehouden worden'' in het algeméén niet leuk is. Maar ik vond het vooral aan grappig toeval ja.
Oh ik interpreteerde het ook weer verkeerd. lol

Inmiddels word ik niet meer aan het lijntje gehouden. Denk ik.
Oud 20-07-2010, 19:29
Giles
Giles is offline
Komkommertijd. Ik vind het echt frustrerend dat ik zelfs met heel veel moeite maar een mager krantje heb
Oud 21-07-2010, 14:45
Verwijderd
Dat het spalkje achter mijn tanden wéér los is gegaan dat is nu al de vierde keer, hij is vorige week nog gelijmd
Oud 21-07-2010, 15:34
marrel
marrel is offline
Dat het bedrijf waar ik werk naar de klote gaat en ik zo goed als zeker over 5 maanden en 1 week werkeloos ben of ergens anders werk.
Oud 21-07-2010, 20:42
Lorelei
Lorelei is offline
Spiertje in m'n nek verrekt
Oud 22-07-2010, 17:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn hondje kan niet meer lopen
Oud 23-07-2010, 11:09
Verwijderd
Kramp in mijn kuiten auw auw auw.
Oud 23-07-2010, 12:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat mijn vader eigenwijs doet en de hond uit de bench laat, terwijl dat echt niet mag.
Oud 23-07-2010, 13:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
Dat ik heb gedroomd dat ik met popstars () mee deed, en vervolgens werd afgewezen in de dansronde omdat ik te lange nagels had.
Oud 23-07-2010, 13:32
Verwijderd
Op het werk zitten wachten op... niks dus vervelen. Maar wel mn uren vol willen maken.
Oud 23-07-2010, 13:52
marrel
marrel is offline
Een blaar
Oud 23-07-2010, 22:54
Verwijderd
Neverending maagzuur
Oud 23-07-2010, 23:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje, ik ging net kijken hoelang ik mijn adem in kan houden, en ik ben nog steeds helemaal dizzy en licht in mijn hoofd
Oud 24-07-2010, 01:28
Verwijderd
Dat ik met mijn aandelen JNJ op verlies sta. Dat had ik echt nooit gedacht! Ik wist toen ik het aandeel kocht beleggers die hem verkochten niet goed bij hun hoofd waren, maar nu zijn ze geestelijk gestoord om zo'n aandeel te verkopen.
Oud 24-07-2010, 01:45
Verwijderd
Citaat:
Dat ik met mijn aandelen JNJ op verlies sta. Dat had ik echt nooit gedacht! Ik wist toen ik het aandeel kocht beleggers die hem verkochten niet goed bij hun hoofd waren, maar nu zijn ze geestelijk gestoord om zo'n aandeel te verkopen.
Eh. Je aandelen staan op verlies, en nu zeg je dat de beleggers geestelijk gestoord zijn om zo'n aandeel te verkopen?
Oud 24-07-2010, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Eh. Je aandelen staan op verlies, en nu zeg je dat de beleggers geestelijk gestoord zijn om zo'n aandeel te verkopen?
Dat klopt ja.

JNJ gaat een winst maken van 4.65 dollar per aandeel MINIMAAL dit jaar
Normaal, voor een farmceutisch bedrijf hoort JNJ een koers-winst verhouding te hebben van 20
De koers is momenteel 57.50. Dat maakt een KW van 57.50 / 4.65 = 12.36
Uitgaande van KW van 20 zou het aandeel 93 waard moeten zijn.

Sinds 1931 en 2009 is er geen omzetdaling geweest t.o.v. voorgaand jaar. Sinds 1931 geen winstdaling t.o.v. voorgaand jaar. Elk jaar gemiddeld 10% meer winst, dividend elk jaar verhoogd. IJzersterke merknamen. Hoge Return on Equity. Lage schuldengraad. Elk jaar neemt aantal uitstaande aandelen af.

Op zich is er niets mis met het bedrijf. De omzetten vallen alleen wat tegen; winst in de VS ook iets (maar wordt gecompenseerd in andere werelddelen). Schulden nemen iets meer toe.
Oud 24-07-2010, 03:15
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt ja.

JNJ gaat een winst maken van 4.65 dollar per aandeel MINIMAAL dit jaar
Normaal, voor een farmceutisch bedrijf hoort JNJ een koers-winst verhouding te hebben van 20
De koers is momenteel 57.50. Dat maakt een KW van 57.50 / 4.65 = 12.36
Uitgaande van KW van 20 zou het aandeel 93 waard moeten zijn.

Sinds 1931 en 2009 is er geen omzetdaling geweest t.o.v. voorgaand jaar. Sinds 1931 geen winstdaling t.o.v. voorgaand jaar. Elk jaar gemiddeld 10% meer winst, dividend elk jaar verhoogd. IJzersterke merknamen. Hoge Return on Equity. Lage schuldengraad. Elk jaar neemt aantal uitstaande aandelen af.

Op zich is er niets mis met het bedrijf. De omzetten vallen alleen wat tegen; winst in de VS ook iets (maar wordt gecompenseerd in andere werelddelen). Schulden nemen iets meer toe.
Dus je verwacht dat het verlies weer wordt omgezet in winst? Wat is er dan nu 'niet zo leuk' aan dat je verlies lijdt? Als het toch wel weer goedkomt? Mind you, ik heb geen kaas gegeten van beleggen en het is al laat.
Oud 24-07-2010, 11:31
snoopy
snoopy is offline
Dat één van onze poezen gisteren is doodgegaan. Ze was pas 1 jaar oud!
Oud 24-07-2010, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Dat één van onze poezen gisteren is doodgegaan. Ze was pas 1 jaar oud!
What happened?
Oud 24-07-2010, 12:22
snoopy
snoopy is offline
Ze had één of ander virus wat relatief onschuldig is normaal gesproken, maar wat bij haar gemuteerd was tot iets dodelijks. Zie

http://www.dierenkliniekwilhelminapa...t/FIP/fip.html en/of http://www.dierenkliniektiel.nl/ZI/Z..._virus_fip.htm

Echt zo zielig, ze was er zó ziek van!
Oud 24-07-2010, 12:26
Verwijderd
Gatver, wat zielig Sterkte.
Oud 24-07-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Dus je verwacht dat het verlies weer wordt omgezet in winst? Wat is er dan nu 'niet zo leuk' aan dat je verlies lijdt? Als het toch wel weer goedkomt? Mind you, ik heb geen kaas gegeten van beleggen en het is al laat.
Omdat ik GVD 20% per jaar MOET halen. En op deze manier gaat dat dus niet lukken. Had ik eerst beter een ander aandeel kunnen nemen (en winst maken) en vervolgens dit aandeel kunnen kopen.
Oud 24-07-2010, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Ze had één of ander virus wat relatief onschuldig is normaal gesproken, maar wat bij haar gemuteerd was tot iets dodelijks. Zie

http://www.dierenkliniekwilhelminapa...t/FIP/fip.html en/of http://www.dierenkliniektiel.nl/ZI/Z..._virus_fip.htm

Echt zo zielig, ze was er zó ziek van!
1 tot 5% van de katten ontwikkelt FIP? Da's veel. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt als een verschrikkelijke ziekte. Hoe lang is ze ziek geweest?
Oud 24-07-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Neverending maagzuur
aaah, inderdaad, dat vind ik ook niet zo leuk
Oud 24-07-2010, 21:52
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
1 tot 5% van de katten ontwikkelt FIP? Da's veel. Ik had er nog nooit van gehoord, maar het klinkt als een verschrikkelijke ziekte. Hoe lang is ze ziek geweest?
Het was heel zielig idd! ze was waarschijnlijk al heel lang ziek, ze was bijv erg klein, maar een week geleden hadden we nog niet door dat er iets aan de hand was. We zijn vrijdag naar Frankrijk vertrokken en toen we woensdag terugkwamen was ze ineens heeel mager en zag haar oog er gek uit. Dus het is echt in een paar dagen gebeurd, zo bizar!
Oud 24-07-2010, 21:55
Verwijderd
Digid AARGH.
Oud 24-07-2010, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Digid AARGH.
*Mee /rage doet*
Oud 24-07-2010, 22:15
Em.
Em. is offline
Dat ik honger krijg op dit soort tijdstippen waarop het volgens mijn ouders niet meer geaccepteerd is om uitgebreid te ontbijten dan wel een andere vorm van voedsel te nuttigen anders dan wat ze zelf naar binnen happen aan nootjes en koekjes en dingen. En dat laatste is nou nóóit als ik honger heb.
Oud 24-07-2010, 22:21
Verwijderd
Dat je duizelig wordt van te veel bier.
Oud 25-07-2010, 04:07
Verwijderd
Para / Moz naamzoek, zijn seizoen D t/m H van QI nog niet eens op DVD verkrijgbaar? :\
Oud 25-07-2010, 16:00
Verwijderd
De NS is tevreden over de prestaties in het tweede kwartaal. Vijf procent van de treinen reed niet op tijd. Volgens de NS was de kwartaalpunctualiteit nog nooit zo goed.

In de eerste drie maanden van het jaar reed nog 7,3 procent van de treinen niet op tijd. Dat wil zeggen dat ze een vertraging hadden van vijf minuten of meer. De punctualiteit was toen zo laag vanwege het winterweer, zegt de NS.

Treinreizigers waren in het tweede kwartaal wel minder tevreden over de reinheid van stations en treinen. Dat ligt volgens de NS aan de staking in de schoonmaakbranche.

"Elke vorm van vertraging die wij hadden lag aan anderen, wij zijn zo goed."
Oud 26-07-2010, 20:44
Verwijderd
Dat poezen zo vreselijk lief zijn, waardoor ik ze heel erg mis als ik op vakantie ben.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten