Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoej wat vind ik mei en juni toch leuke maanden <3. Ik ga bijna elk weekend tot en met 20 juni leuke dingen doen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
haha, dat slaaponderzoek:
"Mensen die meer dan negen uur per dag slapen, lopen namelijk eveneens een verhoogd risico om op relatief jonge leeftijd te overlijden." "Lang slapen is op zich niet schadelijk. Maar vaak is een extreem lange nachtrust wel een teken van onderliggende gezondheidsproblemen, zo ontdekten de wetenschappers." Jaja, blabla. Niet schadelijk, wat zeuren ze dan. |
![]() |
|
Ja in Assen hè, niet in Groningen. En ik moest thank god in kinderland werken, maar dat op- en afbouwen is sowieso kut. En alles was zo slecht geregeld, ze wisten niet waar alles was en de hele tijd wachten op busjes die niet kwamen. En we moesten ook helpen afbouwen, terwijl we van 8 tot 11 nutteloos hebben zitten rondhangen en het was tyfuskoud en ik moest nog rennen voor de trein ook omdat we het station kwijt waren.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
OMFG omg omg
![]() In onze oude straat hadden we buren verderop, en die hadden 2 kinderen waar we regelmatig mee speelden. Die moeder is zo'n surinaamse big momma met nogal achterlijke manieren om haar kinderen op te voeden, middels slaan en dreigen enzo. Die wijf eisde ook van de leraar dat haar dochter bakken vol met huiswerk moest maken na school want haar dochter moest en zal slagen in het hoger onderwijs. Anyway, ze zijn verhuisd naar oud rijswijk. En gister zat ik opsporing verzocht te kijken en ik hoorde de naam Antonio (naam van de man/vader) rijswijk en moord. Maar er ging geen lampje bij me branden hoewel dat gezicht en die naam me wel iets zeiden, maar dat drong niet door. Nu blijkt die moeder mannen te hebben ingehuurd om die vader te vermoorden ![]() Ze deed het allemaal omdat ze geld widle, omfg wat een bitch!!!! |
![]() |
|
|