Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2010, 14:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oké het scherm staat nu aagesloten en het ligt dus echt daaraan, want ik heb prima beeld, alleen mijn laptopscherm is nog steeds half zwart
Oud 26-05-2010, 14:17
Verwijderd
darkfairy.?
Oud 26-05-2010, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ah, dus het ging toch olver mean?
Oud 26-05-2010, 14:19
Verwijderd
Citaat:
darkfairy.?
jep
Oud 26-05-2010, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Oké het scherm staat nu aagesloten en het ligt dus echt daaraan, want ik heb prima beeld, alleen mijn laptopscherm is nog steeds half zwart
Is de andere helft wel goed (dus het beeld dat je hoort te zien?)
Verwijderd
Citaat:
Soija, gaat die kapsalonmeet nog door zaterdag?
Voor zover ik weet wel!
Verwijderd
Citaat:
Arme mediterrane boiiz hebben het hier in Nederland ook zwaar
Ies koeltoer!
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Argh ik baal echt van mezelf nu!

@LL Ja, die werkt gewoon, daarom typte ik zo achterlijk. Nu zit het andere scherm erop en het ligt dus echt aan het feit dat ie viel.
Verwijderd
Citaat:
Voor zover ik weet wel!
Ok!
Oud 26-05-2010, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Laten ze dat zo toe of spartelen ze tegen? Wijlen het konijn van m'n zusje vond dat altijd allemaal prima en bleef rustig hangen onder het knippen.
nee ze spartelen heel hard tegen. Theodoor neemt een konijn op schoot en houdt 'm in een houdgreep, ik hou een pootje goed vast en dan kan ik knippen. Vooral bij achterpootjes moet ik echt stevig vasthouden, anders trappen ze gewoon m'n hand weg.
Oud 26-05-2010, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Argh ik baal echt van mezelf nu!

@LL Ja, die werkt gewoon, daarom typte ik zo achterlijk. Nu zit het andere scherm erop en het ligt dus echt aan het feit dat ie viel.
achso, nou dan moet je hem even openschroeven en de connectors goed zetten. Of als je nog garantie hebt, hem langsbrengen voor garantie
Oud 26-05-2010, 14:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
achso, nou dan moet je hem even openschroeven en de connectors goed zetten. Of als je nog garantie hebt, hem langsbrengen voor garantie
Openschroeven dat durf ik echt niet gek!

Ik heb hem vorig jaar van mijn ouders gekregen en de doos goed bewaard dus ik neem aan dat ik nog wel garantie heb.

Ik leer zo trouwens wel blind typen met 2 vingers (soms kijk ik nog wel eens), scherm staat nu op tafel rechts van me, bij gebrek aan beter.

Moet ik trouwens, als ik hem wegbreng, een back up van alles maken? Zit er niet zo op te wachten dat ik wéér alles opnieuw moet zoeken enzo/
Oud 26-05-2010, 14:26
Verwijderd
Citaat:

Ik heb hem vorig jaar van mijn ouders gekregen en de doos goed bewaard dus ik neem aan dat ik nog wel garantie heb.

Ik leer zo trouwens wel blind typen met 2 vingers (soms kijk ik nog wel eens), scherm staat nu op tafel rechts van me, bij gebrek aan beter.

Moet ik trouwens, als ik hem wegbreng, een back up van alles maken? Zit er niet zo op te wachten dat ik wéér alles opnieuw moet zoeken enzo/
Het scherm heeft weinig met de harde schijf te maken, dus er gebeurt waarschijnlijk niets met je data.
Oud 26-05-2010, 14:27
Verwijderd
Valschade valt over het algemeen niet onder garantie.
Oud 26-05-2010, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Het scherm heeft weinig met de harde schijf te maken, dus er gebeurt waarschijnlijk niets met je data.
'data' :')
Oud 26-05-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:

Ja dan heb je nog garantie, althans meestal zit er 1-2 jaar garantie op en sowieso heb je als het 1 jaar garantie is, nog steeds recht op garantie maar dan moet je wschlk 1/3 vd reparatiekosten betalen.
Het maken van een backup is wel verstandig, hoewel ze waarschijnlijk softwarematig niets gaan aanpassen.

Overigens moet je er uiteraard niet bij vertellen dat je hem hebt laten stuiteren (er zitten verder geen barsten oid in?)
Oud 26-05-2010, 14:28
Verwijderd
Citaat:
Als valschade kan worden aangetoond natuurlijk
Oud 26-05-2010, 14:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mja, maar de fietsenmaker zet ook ongevraagd een nieuwe band op je fiets he.

Citaat:

Citaat:
Ja dan heb je nog garantie, althans meestal zit er 1-2 jaar garantie op en sowieso heb je als het 1 jaar garantie is, nog steeds recht op garantie maar dan moet je wschlk 1/3 vd reparatiekosten betalen.
Het maken van een backup is wel verstandig, hoewel ze waarschijnlijk softwarematig niets gaan aanpassen.

Overigens moet je er uiteraard niet bij vertellen dat je hem hebt laten stuiteren (er zitten verder geen barsten oid in?)
Nee, verder is niet te zien dat ie gevallen is.
Citaat:
Als valschade kan worden aangetoond natuurlijk
Wat moet ik zeggen dan? Hij viel ineens uit meneer, ik snap het ook niet
Verwijderd
Citaat:
????
Download
Verwijderd
Citaat:
'data' :')
Oud 26-05-2010, 14:33
Verwijderd
Citaat:

Zoiets, dat je hem aanzette en dat je nog maar half beeld had.
Oud 26-05-2010, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Mja, maar de fietsenmaker zet ook ongevraagd een nieuwe band op je fiets he.

Nee, verder is niet te zien dat ie gevallen is.

Toen je 'm aanzette was het beeld ineens heel raar! En de vorige dag deed hij het nog! Heel gek! Je snapt er zelf ook niets van!
Oud 26-05-2010, 14:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zoiets, dat je hem aanzette en dat je nog maar half beeld had.
Wat slecht die man kan toch zelf wel bedenken dat je scherm er niet ZOMAAR ineens mee ophoudt? Scherm waar ik nu naar kijk, heb ik al jaaaaaaren.
Oud 26-05-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Wat slecht die man kan toch zelf wel bedenken dat je scherm er niet ZOMAAR ineens mee ophoudt? Scherm waar ik nu naar kijk, heb ik al jaaaaaaren.
doe gewoon een domme-vrouw-act dat werkt heel goed op techniekmannetjes. Eigenlijk mag het niet, want vooroordelenbevestigend enzo, maar soms moet je wat!
Oud 26-05-2010, 14:38
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
doe gewoon een domme-vrouw-act dat werkt heel goed op techniekmannetjes. Eigenlijk mag het niet, want vooroordelenbevestigend enzo, maar soms moet je wat!
Maar meneer, ik snap er echt helemaal NIKS van *met tieten op de balie hangt* Hij deed ineens raar!

zoiets zeker?
Oud 26-05-2010, 14:41
Verwijderd
Citaat:
Maar meneer, ik snap er echt helemaal NIKS van *met tieten op de balie hangt* Hij deed ineens raar!

zoiets zeker?
ja!
Oud 26-05-2010, 14:41
Verwijderd
Het is toch heerlijk om een vrouw te zijn <3
Oud 26-05-2010, 14:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ja!
Gatver. Dan doe ik ook wel mijn piercingring inwisselen voor zo'n ranzig knopje (Ik vind dat het me niet staat, bah) en een melissa kettinkje scoren en zow gaawn lulluh, want das gangsta

@Steef: True true
Oud 26-05-2010, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Het maakt niet uit of hij je gelooft. Valschade is niet gedekt, maar zij zullen moeten bewijzen dat het valschade is. Als je zelf al zegt dat je hem hebt laten stuiteren, maak je hem dat wel erg makkelijk.
Oud 26-05-2010, 14:44
Verwijderd
Ik had 2 jaar geleden m'n externe HD laten vallen, gewoon teruggegaan dat hij het opeens niet meer deed en dat ik een nieuwe wilde (ik had hem pas 4 maanden). Geen probleem.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het maakt niet uit of hij je gelooft. Valschade is niet gedekt, maar zij zullen moeten bewijzen dat het valschade is. Als je zelf al zegt dat je hem hebt laten stuiteren, maak je hem dat wel erg makkelijk.
En er is NO way dat ze dat kunnen zien aan de binnenkant? Ik neem aan dat er iets los is, anders stopt iets niet met werken, en dat gaat dan toch ook niet zomaar los?
Ik wil gewoon niet dat ie zegt: ja, dag, je hebt hem laten vallen, dat gaat je geld kosten
Verwijderd
Oh dat hoeft allemaal niet eens per se hoor mijn moeder kan ook een prima domme-vrouw-act in een mantelpakje, bruikbaar om af te dingen op auto's en keukens.
Moeder: oh dit is mooi! Kijk dan wat schattig!
Vader: Nou nou! Dat kunnen we niet betalen hoor!
Moeder: aaaaah?

Terwijl ze van te voren thuis alles al hebben uitgezocht in folders en op internet en allebei precies weten naar welke prijs ze streven .
Oud 26-05-2010, 14:45
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh dat hoeft allemaal niet eens per se hoor mijn moeder kan ook een prima domme-vrouw-act in een mantelpakje, bruikbaar om af te dingen op auto's en keukens.
Moeder: oh dit is mooi! Kijk dan wat schattig!
Vader: Nou nou! Dat kunnen we niet betalen hoor!
Moeder: aaaaah?

Terwijl ze van te voren thuis alles al hebben uitgezocht in folders en op internet en allebei precies weten naar welke prijs ze streven .
Jouw moeder is mijn heldin hahaha
Oud 26-05-2010, 14:47
Verwijderd
Citaat:
En er is NO way dat ze dat kunnen zien aan de binnenkant? Ik neem aan dat er iets los is, anders stopt iets niet met werken, en dat gaat dan toch ook niet zomaar los?
Ik wil gewoon niet dat ie zegt: ja, dag, je hebt hem laten vallen, dat gaat je geld kosten
Als alles het verder nog doet en de behuizing is heel, dan kunnen ze dat aan de binnenkant niet zien. Gewoon tijdens transport, je moest veel trappen op en af, door het schudden is er misschien een kabeltje los gegaan.
Oud 26-05-2010, 14:50
Verwijderd
Ik ga misschien sporten, maar ik heb echt geen zin eigenlijk.
Oud 26-05-2010, 14:52
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Als alles het verder nog doet en de behuizing is heel, dan kunnen ze dat aan de binnenkant niet zien. Gewoon tijdens transport, je moest veel trappen op en af, door het schudden is er misschien een kabeltje los gegaan.
Heb het nog een keer gecheckt en alles is nog heel.
Oké, niet alleen voor thuisgebruik en dus tijdens het traplopen Thanks, ga ik zo maar even vragen waar ze hem vandaan hebben.
Oud 26-05-2010, 15:10
Verwijderd
Is er toevallig iemand die met photoshop of paint shop oid een object uit een afbeelding kan isoleren? Ik krijg het met paint niet netjes voor elkaar
Oud 26-05-2010, 15:12
Verwijderd
Och hemeltje wat is het weer lekker weer vandaag!
Oud 26-05-2010, 15:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nou Etmakas, dat valt wel mee hoor. Hartstikke bewolkt man.

Ik ben trouwens benieuwd wat er gebeurt als ik printscreen.

Edit: Helemaal niks boeiends dus
Oud 26-05-2010, 15:15
Verwijderd
Ja daarom. En regen. Mooi zeg, regen en wolken. Heel artistiek.
Oud 26-05-2010, 15:16
Verwijderd
Wat is er artistiek aan regen en wolken?
Oud 26-05-2010, 15:17
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Regen (nog) niet gelukkig. Ik vind er geen klote aan
Oud 26-05-2010, 15:18
Sherlock
Sherlock is offline
Ik moest net 3 kwartier door de stromende regen fietsen
Oud 26-05-2010, 15:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Awww Japser
Oud 26-05-2010, 15:19
Verwijderd
Citaat:
Wat is er artistiek aan regen en wolken?
Heel erg zen.

Vandaag moest ik door de regen fietsen
naar huis
want ik kwam van school
en ik was helemaal nat
en mijn moeder zei je broek is nat
maar dat viel wel mee
en dat vond ik kut

en nu heb ik wel weer genoeg meegedeeld in smart met Phoebe en het Donkere Elfje
Oud 26-05-2010, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik moest net 3 kwartier door de stromende regen fietsen
Daar word je hard van
Oud 26-05-2010, 15:22
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Awww Japser
Ja hea

Citaat:
Daar word je hard van
Ik heb het al 12742034872304 keer gedaan maar het blijft kut hoor
Oud 26-05-2010, 15:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Heel erg zen.

Vandaag moest ik door de regen fietsen
naar huis
want ik kwam van school
en ik was helemaal nat
en mijn moeder zei je broek is nat
maar dat viel wel mee
en dat vond ik kut

en nu heb ik wel weer genoeg meegedeeld in smart met Phoebe en het Donkere Elfje
Soms ben je geniaal.

Al typ ik niet altijd zo debiel alleen beetje lastig als je niet ziet wat je typt.
Oud 26-05-2010, 15:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja hea

Ik heb het al 12742034872304 keer gedaan maar het blijft kut hoor
Ja, nou, op de brommer voelt het net als hagel, dus eigenlijk moet je niet zo janken
Oud 26-05-2010, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Soms ben je geniaal.
Soms
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten