Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2010, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Nouja, in de achtbaan mag je wel schreeuwen/gillen hoor. Maar niet in de droomvlucht flauwe grapjes maken.
oh dan ga ik wel naast rationeel zitten, die kan mijn flauwe grappen vast wél waarderen
Advertentie
Oud 04-06-2010, 20:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oh ja ik had gister een heel gecompliceerd probleem voorgelegd of niet?
ja, het welbekende gooise dilemma
Oud 04-06-2010, 20:57
Lorelei
Lorelei is offline
Wat voor gecompliceerd probleem hadden jullie nou weer?
Oud 04-06-2010, 20:57
Rationeel
Rationeel is offline
het is zeker 14 jaar geleden dat ik voor het laatst in de efteling was. het liedje van villa volta ken ik wel, maar toen ik er was bestond die hele attractie nog niet
Oud 04-06-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij was mijn probleempje dat het zo kut was dat ik net 3 uur op het terras had gezeten en maar 40 minuten had om te eten voor ik weer naar het terras moest
Oud 04-06-2010, 20:59
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Volgens mij was mijn probleempje dat het zo kut was dat ik net 3 uur op het terras had gezeten en maar 40 minuten had om te eten voor ik weer naar het terras moest
Ach, wat ontzettend naar voor je!

Verwijderd
Citaat:
het is zeker 14 jaar geleden dat ik voor het laatst in de efteling was. het liedje van villa volta ken ik wel, maar toen ik er was bestond die hele attractie nog niet
ik werd heel misselijk in villa volta Ik was er voor het laatst toen mijn ouders nog samen waren en die gingen uit elkaar toen ik 12 was, dus ook zeker 11 jaar geleden
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*doet mee met de arme studentenclub* Ik zit ook erg krap bij kas. Nog een halve maand tot de nieuwe stufi. ;x
Hm, ik heb nog 290 euro. Maar ik krijg nog 30 euro van mn ex, en van het ziekenhuis krijg ik volgende maand iets extra, want ze hadden me in functiegroep 34, trap 1 ingeschaald, in plaats van functiegroep 44, trap 1. Maar aan de andere kant werk ik twee zaterdagen minder deze maand, dus dat is ook weer iets minder.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Citaat:
sann schreef:
Bweh te lang op het terras gebleven en nu moet ik heel snel eten en dan zo weer naar de stad voor de verjaardag van mijn huisgenoot ik haat het om haast te hebben.

Verwijderd
Citaat:
Ach, wat ontzettend naar voor je!

Mijn leven is zo kut
Oud 04-06-2010, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Hm, ik heb nog 290 euro. Maar ik krijg nog 30 euro van mn ex, en van het ziekenhuis krijg ik volgende maand iets extra, want ze hadden me in functiegroep 34, trap 1 ingeschaald, in plaats van functiegroep 44, trap 1. Maar aan de andere kant werk ik twee zaterdagen minder deze maand, dus dat is ook weer iets minder.
Dan heb je het royaler dan ik momenteel, maar ik heb iig geen vaste lasten/andere betalingen meer liggen, dus dat scheelt weer een beetje. Maar jij moet nog verhuizen deze maand of niet?
Oud 04-06-2010, 21:01
Macrador
Macrador is offline
Wel sann niet echt alleen Brussel ligt al zo een 90 km verder en de andere nog meer
Oud 04-06-2010, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Wel sann niet echt alleen Brussel ligt al zo een 90 km verder en de andere nog meer
Hm okee. Dan ken ik het wss niet nee wat is de dichtstbijzijnde redelijk grote stad? Maar het is dus een klein dorpje waar je woont?
Oud 04-06-2010, 21:02
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oh dan ga ik wel naast rationeel zitten, die kan mijn flauwe grappen vast wél waarderen
Ja, of jullie zitten gewoon stiekem te vozen, dan zijn jullie ook stil.

Citaat:
Villa Volta is het schoolvoorbeeld hoe je een perfecte attractie-ervaring moet creëren. Muziek, aankleding, verhaal, goede attractie, goede thematisering.

Citaat:
Arm kind toch!
Oud 04-06-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, of jullie zitten gewoon stiekem te vozen, dan zijn jullie ook stil.

Villa Volta is het schoolvoorbeeld hoe je een perfecte attractie-ervaring moet creëren. Muziek, aankleding, verhaal, goede attractie, goede thematisering.

Arm kind toch!
Ik mag niet meer vozen met rationeel Want hij gaat kindjes maken met een van mijn beste forumvriendinnetjes En dan zie ik niks van de droomvlucht! Dat zou natuurlijk stom zijn. Slecht idee martin!

Ja moeilijk leven heb ik he?
Rationeel
Rationeel is offline
weet je het al van frits van dongen, fritsie die geen drank meer nam
hij is uit het raam gesprongen, en nou is ie toch weer lam! (8)
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dan heb je het royaler dan ik momenteel, maar ik heb iig geen vaste lasten/andere betalingen meer liggen, dus dat scheelt weer een beetje. Maar jij moet nog verhuizen deze maand of niet?
Ik heb tijdens mijn relatiebeëindiging twee fijne meevallers van 700 euro gehad, die compenseerden dat ik nu in een woning zit waarvan mijn salaris niet genoeg is om de huur van te betalen, en ik nog niet failliet ben. Dus ik sta nog zwart, maar ik heb de afgelopen maanden wel behoorlijk wat verlies geleden.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik mag niet meer vozen met rationeel Want hij gaat kindjes maken met een van mijn beste forumvriendinnetjes En dan zie ik niks van de droomvlucht! Dat zou natuurlijk stom zijn. Slecht idee martin!

Ja, pas d'r op hoor
Oud 04-06-2010, 21:06
Rationeel
Rationeel is offline
hey godver, ik zat te wachten op de meevaller van de belastingdienst, maar die is allang overgemaakt
Verwijderd
Citaat:
Ik heb tijdens mijn relatiebeëindiging twee fijne meevallers van 700 euro gehad, die compenseerden dat ik nu in een woning zit waarvan mijn salaris niet genoeg is om de huur van te betalen, en ik nog niet failliet ben. Dus ik sta nog zwart, maar ik heb de afgelopen maanden wel behoorlijk wat verlies geleden.
Hm oke, maar je Den Bosch huisje kun je wel van je salaris betalen enzo toch? Dus er komen betere tijden aan enzo?
Tink*
Tink* is offline
Via twitter kan je een bericht van iemand rondsturen via andere mensen oid, of die mensen kunnen jouw bericht rondsturen, ik weet het niet. Maar ik heb nu toevallig een bericht van een forumster op mijn pagina via iemand die ik gewoon ken uit rl, echt vet raar.
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hm ja jeetje, ik snap die intriges tussen jullie ook niet altijd hoor!
Citaat:
Enorm! En je moet ook nog eens met mij naar het terras! Of de cappucinobar in het ziekenhuis (ja, het ziekenhuis heeft een cappucinobar, en een wok-to-go, en een lingeriewinkel).
Oud 04-06-2010, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, pas d'r op hoor
Okeeeee ik zal niet mijn tong in rationeels mond steken tijdens de droomvlucht
Verwijderd
Citaat:
hey godver, ik zat te wachten op de meevaller van de belastingdienst, maar die is allang overgemaakt

ik was weer eens te laat met mijn aangifte, dus ik verwacht het ergens in juli/augustus. Maar het viel tegen dit jaar ik krijg maar 170 terug ofzo, tegen 700 vorig jaar
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ok!
Oud 04-06-2010, 21:08
Verwijderd
Over 2 weken ofzo krijgen we ons Kittentje. :$
Oud 04-06-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Hm ja jeetje, ik snap die intriges tussen jullie ook niet altijd hoor!
Enorm! En je moet ook nog eens met mij naar het terras! Of de cappucinobar in het ziekenhuis (ja, het ziekenhuis heeft een cappucinobar, en een wok-to-go, en een lingeriewinkel).
Ik wil naar de lingeriewinkel

Maar koffie is niet erg, dat worden tenminste geen terrasrekeningen van +50 euro
Oud 04-06-2010, 21:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Aww
Verwijderd
Citaat:
Awh <3 heb je al een foto?
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik wil naar de lingeriewinkel

Maar koffie is niet erg, dat worden tenminste geen terrasrekeningen van +50 euro
Haha, we hebben een krups op de afdeling, dus ik kom er nooit en weet ook niet hoe duur de koffie daar is. Maar hij is wel populair bij de afdelingen die geen krups hebben.

En de lingeriezaak ligt precies voor het raam van het hoofd van mijn afdeling. Dat vindt hij altijd erg grappig.
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
waag het eens

me afleiden tijdens de droomvlucht
Oud 04-06-2010, 21:10
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
*noteert: over twee weken inbreken bij josimar*
Oud 04-06-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Haha, we hebben een krups op de afdeling, dus ik kom er nooit en weet ook niet hoe duur de koffie daar is. Maar hij is wel populair bij de afdelingen die geen krups hebben.

En de lingeriezaak ligt precies voor het raam van het hoofd van mijn afdeling. Dat vindt hij altijd erg grappig.
Nou als we koffie gaan drinken & de rekening wordt +50 euro kunnen we wss de rest van de week niet meer slapen
Oud 04-06-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
waag het eens

me afleiden tijdens de droomvlucht
Zo kun je me nog subtieler afwijzen he
Oud 04-06-2010, 21:12
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Nou als we koffie gaan drinken & de rekening wordt +50 euro kunnen we wss de rest van de week niet meer slapen
2 kopjes loewak en je zit eraan hoor
Oud 04-06-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Een lingeriewinkel in een ziekenhuis Waarom hebben ze die?
Oud 04-06-2010, 21:13
Verwijderd
Hoewel het eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee is, want je hebt in ziekenhuizen best veel mensen die lang moeten wachten, en vrouwen kopen dan vast uit verveling veel lingerie.
Oud 04-06-2010, 21:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hoewel het eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee is, want je hebt in ziekenhuizen best veel mensen die lang moeten wachten, en vrouwen kopen dan vast uit verveling veel lingerie.
lingerie kopen is hell
Oud 04-06-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
2 kopjes loewak en je zit eraan hoor
ik wil geen kattenpoepkoffie
Oud 04-06-2010, 21:15
Verwijderd
Citaat:
lingerie kopen is hell
Welnee!

nou ja oke, voor jou mss wel
Oud 04-06-2010, 21:16
Verwijderd
Citaat:
lingerie kopen is hell
Leuk juist! Alleen bh's zijn irritant, want dan zit je maar met een geconcentreerd gezicht in zo'n pashokje te wiebelen om te zien of hij goed zit. Maar voor de rest, . Ik zou wel naar die winkel gaan als ik in Martins ziekenhuis was en ik moest langer dan een uur wachten.
Oud 04-06-2010, 21:17
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Een lingeriewinkel in een ziekenhuis Waarom hebben ze die?
Volgensmij verkoopt die zaak ook positiekleding. Maar je ziet het steeds meer in ziekenhuizen, dat er kleine zaakjes in komen die zijdelings gerelateerd zijn aan zorg. Voedingswinkels, audiciens, opticiens, thuiszorgwinkels, etc. etc. Allemaal door de marktwerking enzovoorts.

Citaat:
ja, we hebben tegenwoordig ook een fastpass-systeem, en na afloop van je MRI krijg je een actiefoto.
Oud 04-06-2010, 21:19
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hm okee. Dan ken ik het wss niet nee wat is de dichtstbijzijnde redelijk grote stad? Maar het is dus een klein dorpje waar je woont?
Geen dorpje dat nog niet gewoon een kleine stad. Leuven licht dicht in de buurt als je dat kent
Oud 04-06-2010, 21:20
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Welnee!

nou ja oke, voor jou mss wel
Ik was vandaag nog bij sandrabra omdat m'n bh's niet meer goed zaten en ik wilde weten waarom. Ik was even bang dat ze ging zeggen dat de maat veranderd was in iets nog onmogelijkers. Maar het viel mee. Ik moest alleen de beugels even een beetje buigen want dat was het probleem. Toen overwoog ik nog om meteen dan maar nieuwe bh's te passen maar dat heb ik niet gedaan

Citaat:
Leuk juist! Alleen bh's zijn irritant, want dan zit je maar met een geconcentreerd gezicht in zo'n pashokje te wiebelen om te zien of hij goed zit. Maar voor de rest, . Ik zou wel naar die winkel gaan als ik in Martins ziekenhuis was en ik moest langer dan een uur wachten.
Nja, ik vind nieuwe lingerie wel leuk als ik het eenmaal gekocht heb. Maar het passen en zo, neh.
Verwijderd
Citaat:
Geen dorpje dat nog niet gewoon een kleine stad. Leuven licht dicht in de buurt als je dat kent
Leuven ken ik
van naam
Verwijderd
Citaat:
Awh <3 heb je al een foto?
Jeps. Zal later es uploaden/overnemen.

Citaat:
*noteert: over twee weken inbreken bij josimar*
Dan blijft ie een weekje bij mn vriend nog eerst wellicht.
Oud 04-06-2010, 21:21
Macrador
Macrador is offline
Ik zal maar zwijgen hoeveel geld ik heb als 16 jarige zonder kosten
Verwijderd
Rotterdam kent een Leuvenhaven.
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Geniet er nog maar even van
Oud 04-06-2010, 21:22
Verwijderd
Verdorie ik ben al bijna door mijn 20 uur gratis muziek via spotify heen voor deze maand

Citaat:
Verstandig
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten