Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2010, 20:55
Verwijderd
*zucht*

Die spelregels zijn standaard, daar staan alle rollen in die in een spel kúnnen meedoen. Wanneer de spelerslijst vol is, of vol wordt bevonden, bepalen de spelleiders welke rollen er in het spel komen. Die vertellen aan het begin van het spel dan precies welke functies er in het spel zitten, dat hebben we nu ook gedaan
Dit is nooit anders geweest hoor, dus ik snap niet helemaal hoe je hier nu bij komt.
Advertentie
Oud 03-07-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
standaardspelregels, in de openingspost staat wat er meespeelt aan functies
Niet in de openingspost, toch? Gewoon in de post waarmee we het begin van het spel aankondigen.
Oud 03-07-2010, 20:57
Verwijderd
Citaat:
*zucht*
Ik stel een normale vraag hoor
Citaat:

Die spelregels zijn standaard, daar staan alle rollen in die in een spel kúnnen meedoen. Wanneer de spelerslijst vol is, of vol wordt bevonden, bepalen de spelleiders welke rollen er in het spel komen. Die vertellen aan het begin van het spel dan precies welke functies er in het spel zitten, dat hebben we nu ook gedaan
Dit is nooit anders geweest hoor, dus ik snap niet helemaal hoe je hier nu bij komt.
ik had die post gemist
Oud 03-07-2010, 21:00
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zou ik ook zeggen. Volgens mij ben jij de verrader.
Nu ga ik of abzg eraan, maar dat mag want dan winnen we hem
yeah
En ik was eerder nog wolf? Wees eens standvastig.

Ik vind het grappant dat je mij verrader noem, als ik net een hele post over jou heb gemaakt.

Citaat:
ik heb inderdaad ook verrader gevoelens bij LP. Ze gaat vrijwel nergens in op verdachtmakingen van snoopy, maar moedigt wel andere verdachtmakingen aan.
Dat was meer omdat de verdachtmakingen van snoopy niet de moeite waard waren, aangezien ze het alleen baseerde op mijn reacties na de hang- en eetrondes.

Ik zit geen valse verdenkingen rond te strooien, wat meer een verrader actie is en wat jij doet. If I recall correctly, heb jij niet 1x snoopy óf Moz als verdachte genoemd en verander je nogal snel van gedachten, ik vind het dus ook niet erg vreemd dat je mij nu verdacht probeert te maken.

Nu twijfel ik dus wie van jullie de verrader is, jullie passen allebei in het profiel, wat mij betreft.
Oud 03-07-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:

Ik zit geen valse verdenkingen rond te strooien, wat meer een verrader actie is en wat jij doet. If I recall correctly, heb jij niet 1x snoopy óf Moz als verdachte genoemd en verander je nogal snel van gedachten, ik vind het dus ook niet erg vreemd dat je mij nu verdacht probeert te maken.

Nu twijfel ik dus wie van jullie de verrader is, jullie passen allebei in het profiel, wat mij betreft.
Ik was de eerste die op snoopy stemde vandaag. En ik verander niet zozeer van reactie, ik peil gewoon wat de reacties zijn op mijn beschuldigingen. Zodoende vind ik Wammus dus nu een goede kandidaat aan de hand van de reacties van snoopy.
Bovendien ben jij met snoopy de enige die op Quesy heeft gestemd, vroeg in het spel al, toen het nog spannend was of snoopy eraan zou gaan. Je probeerde dus duidelijk de aandacht van snoopy af te leiden.

Nee, LP het moge duidelijk zijn dat je minstens de verrader bent.

Laatst gewijzigd op 03-07-2010 om 21:13.
Oud 03-07-2010, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik was de eerste die op snoopy stemde vandaag. En ik verander niet zozeer van reactie, ik peil gewoon wat de reacties zijn op mijn beschuldigingen. Zodoende vind ik Wammus dus nu een goede kandidaat aan de hand van de reacties van snoopy.
Bovendien ben jij met snoopy de enige die op Quesy heeft gestemd, vroeg in het spel al, toen het nog spannend was of snoopy eraan zou gaan. Je probeerde dus duidelijk de aandacht van snoopy af te leiden.

Nee, LP het moge duidelijk zijn dat je minstens de verrader bent.
Dan heb je lekker opgelet, LL. Ik heb nog gezegd dat ik snoopy ook wel verdacht vond, maar omdat ik op een Queasy tocht was, had ik geen energie om haar posts óók op te zoeken. In mijn ogen is Queasy gewoon veel verdachter en daarom heb ik op haar gestemd. Het zou ook heel raar staan; een hele post over Queasy en dan zeggen dat ik op snoopy stem, had je dat liever gezien?
Dat snoopy onder mij is gaan staan, is buiten mijn verantwoordelijkheid, lijkt me zo En mijn stem had ik vannacht om half 5 al doorgegeven, toen was het volgens mij nog helemaal niet duidelijk of er op iemand anders gestemd werd.
Oud 03-07-2010, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je lekker opgelet, LL. Ik heb nog gezegd dat ik snoopy ook wel verdacht vond, maar omdat ik op een Queasy tocht was, had ik geen energie om haar posts óók op te zoeken. In mijn ogen is Queasy gewoon veel verdachter en daarom heb ik op haar gestemd. Het zou ook heel raar staan; een hele post over Queasy en dan zeggen dat ik op snoopy stem, had je dat liever gezien?
Dat snoopy onder mij is gaan staan, is buiten mijn verantwoordelijkheid, lijkt me zo En mijn stem had ik vannacht om half 5 al doorgegeven, toen was het volgens mij nog helemaal niet duidelijk of er op iemand anders gestemd werd.
Dan alsnog vind je haar verrader omdat ze snoopy verdacht maakt... Dat is niet echt logisch. Bovendien vond ze Wammus ook verdacht en aangezien ik dat ook vind, vertrouw ik haar meer dan jou.
Oud 03-07-2010, 21:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dan alsnog vind je haar verrader omdat ze snoopy verdacht maakt... Dat is niet echt logisch. Bovendien vond ze Wammus ook verdacht en aangezien ik dat ook vind, vertrouw ik haar meer dan jou.
Het ging me niet alleen om dat ze noopy verdacht om loze redenen, namelijk stemlijstjes, maar dat staat toch ook in mijn post of niet?
Oud 03-07-2010, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Het ging me niet alleen om dat ze noopy verdacht om loze redenen, namelijk stemlijstjes, maar dat staat toch ook in mijn post of niet?
Maar zij was de enige die dat consequent volhield, zij heeft in principe de hele verdachtmaking van snoopy opgezet vanaf het begin, niet erg handig als verrader.
Oud 04-07-2010, 00:30
Severus
Severus is offline
Zo mensen, hier is dan de definitieve stemlijst voor hangronde #5. De stemtabel is hier te vinden.

Queasy
Little Phoebe
Snoopy

Snoopy
Lucky Luciano
Abzg
Queasy
WolterB
Severus
Wammus
Biertank 52
Martiño

Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde:
Niet van toepassing.

Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde:
- Martiño.
- Moz.
- Sarah.

Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde:
- Biertank 52 (stemde op Snoopy).
- Martiño (stemde op Snoopy).

Personen die écht he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde:
- Moz (want had niks doorgegeven en was sowieso wolf).
- Sarah.

Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier!
Uitslag eerste eetronde: Archont
Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier!
Uitslag tweede eetronde: Femic
Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier!
Uitslag derde eetronde: Dott
Definitieve stemlijst voor hangronde #4: klik hier!
Uitslag vierde eetronde: Lorelei & Fizzle-fluffy

Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 19:26. Reden: Nader bijgewerkt, e.g. stem-informatie van o.a. Sarah. En nu ook de stemtabel erbij.
Oud 04-07-2010, 03:45
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik heb op de vorige pagina aangegeven helaas geen tijd meer te hebben voor het wws. Eye of Sauron zal vanaf vandaag mijn functie overnemen. De spelleiders zullen hierover denk ik in de loop van de dag nog een officieel bericht over plaatsen.
Oud 04-07-2010, 08:24
WolterB
WolterB is offline
Severus, Wammus en LP zijn mijn laatste 3 verdachten voor de slechte functies. Mocht LP geen slecehte functie hebben, dan moet Queasy deze hebben.
Oud 04-07-2010, 08:42
Verwijderd
Ja ik ben gister dus helemaal vergeten te stemmen
Oud 04-07-2010, 08:54
Verwijderd
Gelukkig hebben jullie ook zonder mij twee wolven afgemaakt
Oud 04-07-2010, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Severus, Wammus en LP zijn mijn laatste 3 verdachten voor de slechte functies. Mocht LP geen slecehte functie hebben, dan moet Queasy deze hebben.
Dit denk ik ook. Ik denk daarbij dat LP de verrader is, Severus weet ik nog niet zo zeker, dus ik wilde voorstellen Wammus deze ronde op te hangen.
Oud 04-07-2010, 09:37
Spelleider
Spelleider is offline
Beste spelers,

Bij dezen even een officiële bevestiging dat Eye of Sauron (EoS) de rol van Biertank overneemt.
EoS, veel succes met het spel. Spelers, veel succes met EoS
Oud 04-07-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
En ik was eerder nog wolf? Wees eens standvastig.

Ik vind het grappant dat je mij verrader noem, als ik net een hele post over jou heb gemaakt.

Dat was meer omdat de verdachtmakingen van snoopy niet de moeite waard waren, aangezien ze het alleen baseerde op mijn reacties na de hang- en eetrondes.

Nou niet perse wolf.
Maar een badguy.
En ja ik was een hele dag niet online geweest, en was aan het werk en het was voor mij gevoel nu een beetje duidelijk hoe het zit.

en ja ik heb snoopy als verdachte genoemd. Is daar wat mis mee?
Oud 04-07-2010, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Maar zij was de enige die dat consequent volhield, zij heeft in principe de hele verdachtmaking van snoopy opgezet vanaf het begin, niet erg handig als verrader.
Ja ik heb volgehouden dat snoopy slecht was zoals je zegt idd
Kans zal wel groot zijn dat ik word opgegeten maar dat moet dan maar zo zijn.
Oud 04-07-2010, 14:57
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Beste spelers,

Bij dezen even een officiële bevestiging dat Eye of Sauron (EoS) de rol van Biertank overneemt.
ty. Dan ga ik maar eens als de wiedeweerga de verdachtmakingen en zo doorlezen, want ik heb alleen de verhalen gelezen voorheen
Oud 04-07-2010, 15:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Zo mensen, hier is dan de definitieve stemlijst voor hangronde #5. De stemtabel komt later, als we (hopelijk) nog iets meer te weten zijn gekomen over de mensen die niet hun stem hebben doorgegeven in het topic, of zij überhaupt nog een stem-PM naar de Spelleider hebben gestuurd.

*knip*
Ehm, ik heb wel mijn stem op Snoopy doorgegeven hoor.

Edit: oke, ik zie dat het wat vaag geformuleerd staat, maar het mag duidelijk zijn dat ik op dat moment gewoon Snoopy heb gestemd.
Oud 04-07-2010, 18:10
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ehm, ik heb wel mijn stem op Snoopy doorgegeven hoor.

Edit: oke, ik zie dat het wat vaag geformuleerd staat, maar het mag duidelijk zijn dat ik op dat moment gewoon Snoopy heb gestemd.
Je had dit geschreven:

Citaat:
Ik denk nog even na, wacht even tot anderen bekend maken, maar als ik het zo zie verdenk ik Snoopy sterker dan Queasy. Daarnaast wil ik gelijkspel voorkomen.
Sorry hoor, maar voor een voorlopige stem vind ik dat nog niet eens duidelijk, laat stáán voor een definitieve stem. Dus volgende keer maar beter formuleren, à la "Ik stem op..."

Verder ga ik nu op mijn gemak even alles doorlezen, en als ik nog wat dingen te zeggen heb, horen jullie het nog wel.
Oud 04-07-2010, 18:56
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik ben een dag niet online geweest en heb vanavond ook niet heel veel tijd gehad. Ik heb de uitslagen bekeken en het is natuurlijk mooi kut dat Geel de tovenaar bleek te zijn. Wel vind ik het vreemd dat hij zich zo in de schijnwerpers heeft gezet. Dat zou je niet verwachten van een tovenaar maar goed. Ook is het een beetje jammer dat Dott een dorpeling gepakt heeft. Gelukkig hebben de wolven hun evil ziener opgegeten en ik hoop dat we deze ronde toch echt een keer een wolf pakken.

Ik heb wel wat gelezen maar ik weet zo snel even niet wat ik er van moet maken. Ik moet morgen overdag weer werken maar ik ben vroeg klaar en heb dan de tijd om goed te lezen en te bepalen op wie ik ga stemmen.
Het begint me onderhand toch op te vallen dat alhoewel je af en toe wel post (en dan gelukkig niet één à twee zinnetjes, zoals de meeste spelers die wat stiller zijn), je in feite weinig zinnigs zegt ondanks alle tekst. Je herkauwt regelmatig wat anderen al gezegd hebben, en dat vind ik een beetje veilig praatgedrag - zoiets zien we met regelmaat bij een slechterik. Vooral zinnetjes als: "Ik heb wel wat gelezen maar ik weet zo snel even niet wat ik er van moet maken.", die besluiteloosheid aanduiden, zie je over het algemeen geregeld bij hen terug. Dus jou ga ik van nu af aan ook maar eens wat beter in de gaten houden.

Citaat:
Nogmaals, dat ik evil ziener ben is dus wel uitgesloten. De wolven eten me niet op. En is denk ik omdat ze óf dachten dat ik evil ziener was (wat me zeer sterk lijkt). Maar ik denk dat ze me vooral niet dood willen hebben omdat ik snoopy zo verdenk.
Dat je de ziener bent, geloof ik nu wel, ja. Maar je zit helaas fout wanneer je denkt dat ze je niet gaan opeten (dan zouden ze toch wel gek zijn!); de enige wolf die je verdacht hebt lopen te maken, is Snoopy - de andere 3 wolven heb je schijnbaar niet te pakken gekregen (waaronder Moz; gelukkig is die vanwege geliefde-zijn nu dood), waardoor het nu na Snoopy's dood veilig is voor hen om jou nu op te eten. Dus ik verwacht wel dat we vanavond jouw graf moeten gaan graven. Jammer; als je wat minder opvallend had gespeeld, hadden we nog langer wat aan jou en je ziener-kwaliteiten gehad.

Citaat:
LL maakt snoopy out of the blue opeens hoofdverdachte, wat ik op mijn beurt weer verdacht vind en Abzg lijkt het spel erg sullig te spelen, wat voor mij echt alle kanten op kan
Lijkt mij het prototype van een wolf die ziet dat de kans groot is dat zijn mede-wolf er uit gaat, en dus maar mee gaat doen aan de verdachtmakingen op haar om zo zijn eigen vel te redden. Zeker als zo'n wolf één van de eersten is die op zijn mede-wolf heeft 'gestemd', zal hij dat graag laten weten (zoals Lucky Luciano hier deed) omdat hij vooral wil laten zien hoe oh zo onschuldig hij is. Daarnaast speelt Lucky Luciano al het hele spel opmerkelijk raar (met dommige n00b-vragen af en toe, en dat voor een ervaren speler), en had ik eerder al gezegd dat ik hem verdacht vond (maar wilde ik het in eerste instantie nog even aankijken), dus naar hem gaat mijn stem dadelijk in hangronde #6. Kan bijna niet missen, hij moét wel slecht zijn.

Citaat:
Citaat:
Dit denk ik ook. Ik denk daarbij dat LP de verrader is, Severus weet ik nog niet zo zeker, dus ik wilde voorstellen Wammus deze ronde op te hangen.
Ik heb al eerder gezegd aan de goede kant te staan, en nu de ziener dit bevestigd heeft (zie hier en ook hier) plus nog het feit dat wolf Snoopy mij gedurende hangronde #5 nog wat extra verdacht probeerde te maken, verwacht ik toch wel dat mijn onschuldigheid glashelder is voor iedereen. Daarom: iedereen die mij nu nog verdacht vindt en dus het spel probeert uit te werken, is een slechterik. Van Lucky Luciano verbaast het me niks dat die me nog 'verdacht' vindt, en van WolterB ook niet want die vind ik ook al het hele spel verdacht (volgens mij is hij de stilste wolf uit een kwartet van vrij actieve wolven). Dus wat mij betreft gaat Lucky Luciano er uit in hangronde #6, en daarna WolterB in hangronde #7 (dat is in ieder geval mijn droomscenario).

Citaat:
Yesss, welkom EoS! I missed u.

Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 19:01.
Oud 04-07-2010, 19:09
Verwijderd
Citaat:

Lijkt mij het prototype van een wolf die ziet dat de kans groot is dat zijn mede-wolf er uit gaat, en dus maar mee gaat doen aan de verdachtmakingen op haar om zo zijn eigen vel te redden.
Ja dan is het ook heel handig om als eerste te gaan stemmen, terwijl de ronde daarvoor Abzg door het oog van de naald ging...
Citaat:

Daarnaast speelt Lucky Luciano al het hele spel opmerkelijk raar (met dommige n00b-vragen af en toe, en dat voor een ervaren speler), en had ik eerder al gezegd dat ik hem verdacht vond (maar wilde ik het in eerste instantie nog even aankijken), dus naar hem gaat mijn stem dadelijk in hangronde #6. Kan bijna niet missen, hij moét wel slecht zijn.
Wat nou domme n00b-vragen? Ik heb nog nooit meegemaakt dat het gelijkspel kon worden tussen 3 spelers, vandaar dat ik me dat afvroeg.
Citaat:

Ik heb al eerder gezegd aan de goede kant te staan, en nu de ziener dit bevestigd heeft (zie hier en ook hier) plus nog het feit dat wolf Snoopy mij gedurende hangronde #5 nog wat extra verdacht probeerde te maken, verwacht ik toch wel dat mijn onschuldigheid glashelder is voor iedereen.
Hmm... dat is wel opmerkelijk te noemen. Zou Wolter dan toch de wolf zijn? Abzg pleit je inderdaad vrij.
Citaat:

Daarom: iedereen die mij nu nog verdacht vindt en dus het spel probeert uit te werken, is een slechterik. Van Lucky Luciano verbaast het me niks dat die me nog 'verdacht' vindt, en van WolterB ook niet want die vind ik ook al het hele spel verdacht (volgens mij is hij de stilste wolf uit een kwartet van vrij actieve wolven). Dus wat mij betreft gaat Lucky Luciano er uit in hangronde #6, en daarna WolterB in hangronde #7 (dat is in ieder geval mijn droomscenario).

Yesss, welkom EoS! I missed u.
Ik zei al dat ik twijfelde of je wolf was, ik had inderdaad die post van Abzg gemist. Maar wat vind je van mijn beschuldigingen aan het adres van Wammus, waarom sluit je hem als wolf uit?
Oud 04-07-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Voor de wwspelers; sorry dat ik nu nog maar drie regels van m'n verhaal heb geschreven Ik ben niet zo snel als sann doorgaans is. Moet dit forum even blocken ofzo
Oud 04-07-2010, 19:45
Severus
Severus is offline
Mensen, ik heb inmiddels de stemtabel gemaakt en die ook opgenomen in de post van de definitieve stemlijst voor hangronde #5. Voor wie geen zin heeft om terug te scrollen, hier is de link naar de stemtabel: klik!

Citaat:
Ik zei al dat ik twijfelde of je wolf was, ik had inderdaad die post van Abzg gemist. Maar wat vind je van mijn beschuldigingen aan het adres van Wammus, waarom sluit je hem als wolf uit?
Ik sluit hem helemaal niet uit - sterker nog, ik zei net in mijn post dat ik hem vanaf nu ook in de gaten ga houden. Of hij wolf is, kan ik niet met zekerheid zeggen - áls hij slecht is, lijkt hij me meer een heksje. Verder vond ik jouw beschuldigingen richting Wammus in het vorige topic niet echt ergens iets op slaan (zoals hem verdacht vinden omdat hij meteen al op Testout.com stemde, of dat hij een wolf zou zijn als KMK een wolf was), en in dit topic volg ik ze niet helemaal. Daarnaast vind ik het wel frappant dat je eerst in het begin nogal op Wammus zat, dit daarna een tijdje afzwakte en je de verdenking op Wammus nu weer begint aan te zwengelen. Als jij slecht bent en je dit doet, betekent dat niet automatisch dat Wammus een onschuldige dorpeling is (hij kan bijvoorbeeld heks zijn, maar dat kan jij niet weten als je een wolf of verrader bent) - maar het ligt allemaal wel in die lijn van dat jouw verdachtmakingen vooral richting de personen zijn die geen wolf blijken te zijn (dat had ik een paar rondes terug al gezegd). Jouw stemgedrag bevestigt dit ook, met uitzondering van Snoopy (maar dat was omdat je Snoopy's dood allang aan zag komen en dus zo je eigen positie wilde veiligstellen). Dus nogmaals, jij lijkt me een verstandige stem voor hangronde #6 - in ieder geval meer dan Queasy, die de slechteriken nu blijkbaar tot pineut hebben verkoren.
Oud 04-07-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Verder vond ik jouw beschuldigingen richting Wammus in het vorige topic niet echt ergens iets op slaan (zoals hem verdacht vinden omdat hij meteen al op Testout.com stemde, of dat hij een wolf zou zijn als KMK een wolf was), en in dit topic volg ik ze niet helemaal. Daarnaast vind ik het wel frappant dat je eerst in het begin nogal op Wammus zat, dit daarna een tijdje afzwakte en je de verdenking op Wammus nu weer begint aan te zwengelen.
Dat klopt, in het begin is er doorgaans zo weinig dat je kleine dingen moet aangrijpen voor beschuldigingen en dan de reactie moet peilen. Ik bedoel, jij valt wolter aan op verdacht smiley gebruik, ook niet een van je sterkste argumenten lijkt me. Met de kennis van nu (jaja) valt het me op dat snoopy specifiek Wammus heel erg verdedigd.
Citaat:

maar het ligt allemaal wel in die lijn van dat jouw verdachtmakingen vooral richting de personen zijn die geen wolf blijken te zijn (dat had ik een paar rondes terug al gezegd). Jouw stemgedrag bevestigt dit ook, met uitzondering van Snoopy (maar dat was omdat je Snoopy's dood allang aan zag komen en dus zo je eigen positie wilde veiligstellen).
Eh, snoopy's dood aan zag komen? Ze had in de ronde daarvoor geen enkele stem! Ik ben de eerste die op haar stemde. Hoezo, aan zag komen?
Bovendien kloppen je opmerkingen niet over mijn stemgedrag. Ik stemde in ronde 1 net als jij random. In ronde 2 aanvankelijk op de evilziener, maar daarna wijzig ik m'n stem om gelijkspel te voorkomen (wat toen nog mogelijk was). In ronde 3 stem ik net als de ziener op fizzle. In ronde 4 vond ik abzg verdachter dan geel en in ronde 5 stem ik als eerste op wat een wolf blijkt te zijn.
Citaat:

Dus nogmaals, jij lijkt me een verstandige stem voor hangronde #6 - in ieder geval meer dan Queasy, die de slechteriken nu blijkbaar tot pineut hebben verkoren.
Waaruit concludeer jij dat?
Mij lijkt Wammus een verstandige kandidaat omdat snoopy hem heel hard verdedigd. Je hebt geen echt sterk bewijs tegen mij, snoopy maakte mij de hele tijd verdacht maar dat vind je voor jezelf kennelijk medebewijs van je onschuld. Waarom dan bij mij niet?
Oud 04-07-2010, 19:56
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zomaar een ingeving: Misschien heeft snoopy Wammus verdedigd, omdat ze wist dat, als ze dood zou gaan, hij meteen verdachte nummer 1 zou zijn. Ze was geliefde én wolf, dus om nou echt op haar te vertrouwen, lijkt me ook niet echt een heel goed idee.
Oud 04-07-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Zomaar een ingeving: Misschien heeft snoopy Wammus verdedigd, omdat ze wist dat, als ze dood zou gaan, hij meteen verdachte nummer 1 zou zijn. Ze was geliefde én wolf, dus om nou echt op haar te vertrouwen, lijkt me ook niet echt een heel goed idee.
In snap dat je dat als verrader zegt
Oud 04-07-2010, 19:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Leuk dat je dat denkt, maar lees die post even alsof je niet denkt dat ik verrader ben.
Oud 04-07-2010, 20:38
Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 11- Waarin een oude bekende bezit neemt van Wim-Lex' lichaam

Volkert van der EoS was vol goede moed op zoek gegaan naar zijn oude vlam, Femke snoopy Halsema, maar hij was van een koude kermis thuisgekomen. Van de aantrekkelijke krullenkoningin was niets meer over. Verdrietig was hij het bos in gevlucht om daar ander organisch materiaal te gaan knuffelen. Daar stond hij nu, met zijn armen om een kastanjeboom geslagen, de tranen rolden vanachter zijn zwarte balkje over zijn wangen. Hij vertelde over alle ellende die hij mee had gemaakt in de gevangenis en over hoeveel spijt hij had van zijn moord op de heer Fortuyn. En over zijn fiasco met Femke snoopy, dat nooit meer helemaal uitgesproken was en dat nu ook nooit meer uitgesproken zou worden. De kastanjeboom knikte begrijpend, aaide met een takje over Volkerts koppie en fluisterde hem zoete woordjes toe. Volkert van der EoS werd er een beetje hitsig van. Hij drukte zichzelf goed tegen de boom aan en gaf de schors zachte kusjes. Daarna begon hij zich een weg naar boven te likken. Maar de boom was hoog en de weg naar boven was dus lang. Volkert van der EoS moest klimmen, maar dat deed hij met veel plezier. Hoger en hoger kwam hij in de boom, en hij sloeg geen enkel plekje over. Hij was zo geil geworden van de forse kastanjeboom, dat hij niet doorhad dat hij zich op een zeer dun takje bevond... KRAK, deed het takje, en daar stortte Volkert van der EoS naar beneden... Zijn vrijheid was maar van korte duur geweest; hij mocht zich nu gaan overleveren aan de Fortuyn der Lusten...

Soija Fortuyn zat op zijn vaste wolkje met een bak popcorn. Een geëlektrocuteerde walrus achter een kamerplant, een kwijlende politica van links, die zichzelf de dood in sprong, een gristenhond die voor haar voeten dood neer gevallen was... Het kon niet op deze laatste dagen! Sinds zijn dood was het zo'n rommeltje in de Nederlandse politiek geworden, dat Soija Fortuyn dagelijks vanaf zijn wolkenbalkon met een toneelkijkertje de beste voorstellingen ooit kon zijn. Hij vermaakte zich prima.
Hij begon zich juist af te vragen hoe het met de vrije vogel Van der EoS was, toen deze ineens voor hem stond. De geest van Volkert van der EoS had hem al snel gevonden. Fortuyns dode ogen begonnen te glimmen. Hij besloot hem niet gelijk te onderwerpen aan zijn beroemde seks-experimenten, maar hem eerst in te zetten voor nog meer heisa op aarde. En Wim-Biertank-Lex zou de sleutel zijn...

M.A.B.Z.G. De Hond was nog aan het bijkomen van de schrik om de brute moord op Fizzletje Thieme, toen zijn telefoon rinkelde. Hij vergat te wachten tot de telefoon drie keer gerinkeld had en nam meteen de hoorn van de haak. “Ik heb niets gedaan! Ik ben onschuldig!” riep hij wanhopig door de telefoon.
“Ruhig ruhig Liebe!” klonk een krijsend wijf aan de andere kant van de lijn. Het was – goh – Little Angela Phoebe Merkel. De handschoen die haar zo goed paste, in de vorm van Rita Lorelei, was niet meer, en dus moest Little Angela een ander middel in gaan zetten om een vrouw aan de macht te gaan krijgen.
“Ich habe die Queasy-trix gesprochen und sie ist sehr verdreutig, ja? Want das ganze Land liegt overhoop und al die Politici sind tot, ja? Also, ich habe abgesprochen das Sie die neue Informateur gaat sein! Ja? Aber vor nichts gaat die Sonne op, ja? Also, die Premier MUSST eine Frau sein, ja? Du kannst mooi peilen wie die Frau sein musst! Bitte mach vort!”
Een langgerekte toon volgde. Little Angela had opgehangen.
M.A.B.Z.G zat nog verkrampt met de hoorn in zijn handen. Maar Little Angela's woorden drongen langzaam tot hem door en er verscheen een grote grijns op zijn gezicht. Eindelijk zou hij écht wat voor Nederland kunnen betekenen! Hij pakte zijn rekenmachientje van de schouw en een LINDA uit de tijdschriftenbak (om inspiratie op te doen) en stapte in zijn auto (35% kiest voor de Opel) en ging op weg naar het paleis...

Queasy-trix zag uit naar de komst van M.A.B.Z.G. De Hond. Hij was een betrouwbaar wezen, dat was algemeen bekend. Als het met hem niet zou lukken, zou het met niemand lukken.
Ze sloeg haar snurkende zoon uit zijn bed. Hij had zijn pak nog aan en stropdas nog om. Sann en Absinthe werden aangespoord om goed veel koffie en thee klaar te maken en vooral zoetjes klaar te zetten, en ook een beetje suiker. Ze moest een goede indruk op De Hond maken, dan was hij vast bereid om veel goeds voor haar te doen.

Wim-Biertank-Lex had naar gedroomd vannacht... Hij droomde dat er een geest in zijn hoofd zat, en hem dingen liet zeggen die hij helemaal niet zeggen wilde. Hij hoorde ineens bij de arbeiders en neukte geen blonde chicks meer. Nadat zijn moeder hem had wakker gestompt, zat hij nog een paar minuten na te trillen in zijn bed. Hij greep naar het biertje dat nog op zijn nachtkastje stond, dan maar snel door waar hij gisteravond gebleven was. Dat beviel hem goed.
Maar toen Wim-Biertank-Lex opstond om zijn tanden te poetsen en in de spiegel keek, kreeg hij de schrik van zijn leven. De persoon die hem in de spiegel aankeek was niet hijzelf, niet de welbekende Biertank. Het was... Volkert van der EoS!
“Dag lieve Biertank”, sprak Volkert hem grijnzend toe. “Daar ben ik weer! Ik was er al even in je droom, maar het leek me leuk om nu ook in je werkelijkheid te stappen. Ik ga nu in je hoofd, niet schrikken!”
Tijd om te schrikken had Wim-Biertank-Lex niet, tijd om überhaupt ooit nog zelf na te denken ook niet. Hij zou voortaan door het leven gaan als Wim-EoS-Lex. En deze Wim-Lex was misschien wat milieubewuster dan de oude, gevaarlijker was hij ook. Moorden was Volkert van der EoS niet onbekend en nu hij Soija Fortuyn met spanning en sensatie moest plezieren, zouden er nog heel wat meer moorden moeten gaan volgen.

Het eerste slachtoffer was al onderweg. Hij parkeerde zijn Opel net voor het paleis. Wim-EoS-Lex prepareerde de eerste moord zorgvuldig. De deur naar het kamertje van zijn moeder ging op slot, sann en Absinthe werden in de keuken opgesloten en zelf verstopte hij zich achter het grote standbeeld in de hal.
M.A.B.Z.G. Liep fluitend de trap op. Na regen was zijn zonneschijn nu dan eindelijk gekomen! Hij voelde zich belangrijk toen hij hier op de koninklijke trappen liep. Maar de zonneschijn was maar van zéér korte duur. Zodra hij de bovenverdieping bereikt had, kwam een lange blonde gestalte vanachter het standbeeld tevoorschijn. Volkert van der EoS maakte dat Wim-Lex zijn handen stevig om M.A.B.Z.G. De Honds nek klemden en goed doordrukten. M.A.B.Z.G. Maakte op deze manier kennis met de nieuwe kroonprins; hij werd gewurgd.

---------------------------------

Abzg werd gegeten door de laatste twee wolven. Ze hebben vast genoten van hun dubbele portie.
Abzg was de ziener. Jammer maar helaas voor de dorpelingen.
Ze mogen zich wreken en morgen weer iemand ophangen. Stemmen vóór 20.30 uur gaarne

Liefs,
Sann en Absinthe

P.S. Zoals jullie zien is Biertank 52 vervangen door Eye of Sauron, ook in de spelerslijst.

1) Lorelei (leerling evilziener)
2) wheezle (dorpeling)
3) Queasy
4) WolterB
5) Little Phoebe
6) Dott (jager)
7) Femic (dorpeling)
8) Archont (evilziener)
9) Abzg (ziener)
10) snoopy (weerwolf & geliefde)
11) Geel (tovenaar)
12) fizzle-fluffy (dorpeling)
13) Martiño
14) Eye of Sauron
15) Wammus
16) Sarah
17) moz (weerwolf & geliefde)
18) Lucky Luciano
19) testout.com (dorpeling)
20) Severus
21) kopmuntkip (dorpeling)

blauw is opgehangen
rood is opgegeten
roze is gestorven uit liefdesverdriet
groen is neergeschoten door de jager
Oud 04-07-2010, 20:45
Megan Cleo
Megan Cleo is offline
Ik vind het niet zo leuk dat de apotheker vandaag maar eens heeft besloten dat hij dicht blijft zodat ik mijn pil niet op kan halen of naar de andere kant van de stad moest fietsen. ><
Oud 04-07-2010, 20:46
Martiño
Martiño is offline
Verkeerde topic lieve meid.

Maargoed, ziener eruit, dus dat is kut, maar wel een hoop info in haar posts hoop ik.
Oud 04-07-2010, 20:47
Verwijderd
Ja dat zat er natuurlijk wel aan te komen, jammer dat ze niet nog wat meer informatie had kunnen geven over andere spelers die ze heeft opgevraagd en die nog in het spel zitten.
Oud 04-07-2010, 20:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jammer dat ze zo doorzichtig was, het was wel te verwachten dat ze eraan ging. Hopen dat ze nog wat verhulde informatie heeft achtergelaten ergens.
Oud 04-07-2010, 20:52
Verwijderd
Balen, maar te verwachten.
Ja het was duidelijk dat ze de ziener was.
En ik ga nu eens kijken/lezen wie haar niet als ziener zag, dat was wel duidelijk namelijk.
Oud 04-07-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Aangezien ik denk dat LP verrader is, en abzg Snoopy vrijpleit vertrouw ik op abzg.
En ik denk dat wammus nog wel eens wolf kan zijn, en deze post bevestigd dat een beetje want LP(mogelijke verrader) pleit wammus 'vrij'
Oud 04-07-2010, 20:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Aangezien ik denk dat LP verrader is, en abzg Snoopy vrijpleit vertrouw ik op abzg.
En ik denk dat wammus nog wel eens wolf kan zijn, en deze post bevestigd dat een beetje want LP(mogelijke verrader) pleit wammus 'vrij'
Het was meer dat iedereen nu ineens op Wammus gaat, omdat snoopy hem verdedigde, terwijl snoopy helemaal niet te vertrouwen bleek. Daarom vraag ik me af waarom we wel op haar posts zouden afgaan.
Maar als je Wammus wil ophangen, zou ik dat doen. maar niet om de reden 'snoopy verdedigde hem, dus hij moet wel wolf zijn', want nogmaals, een wolf geliefde is niet te vertrouwen.
Oud 04-07-2010, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Het was meer dat iedereen nu ineens op Wammus gaat, omdat snoopy hem verdedigde, terwijl snoopy helemaal niet te vertrouwen bleek. Daarom vraag ik me af waarom we wel op haar posts zouden afgaan.
Maar als je Wammus wil ophangen, zou ik dat doen. maar niet om de reden 'snoopy verdedigde hem, dus hij moet wel wolf zijn', want nogmaals, een wolf geliefde is niet te vertrouwen.
Inderdaad en dat is dus juist reden om haar sterke verdediging van wammus verdacht te vinden.
Oud 04-07-2010, 22:13
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Van Lucky Luciano verbaast het me niks dat die me nog 'verdacht' vindt, en van WolterB ook niet want die vind ik ook al het hele spel verdacht (volgens mij is hij de stilste wolf uit een kwartet van vrij actieve wolven). Dus wat mij betreft gaat Lucky Luciano er uit in hangronde #6, en daarna WolterB in hangronde #7 (dat is in ieder geval mijn droomscenario).
Dat is je droomscenario omdat dat als slechterik natuurlijk het beste voor je is

En mochten LL en ik wolven (of wolf / verrader) zijn, dan zouden we gek zijn als we allebei openlijk dezelfde theorie zouden hebben
Oud 04-07-2010, 23:00
Wammus
Wammus is offline
Mooi balen dat ze de ziener was maar dit was inderdaad wel te verwachten.

Ik vind vooral de manier waarop Lucky Luciano en Queasy mij al bijna het hele spel door verdacht proberen te maken vreemd. Dat Lucky aan het begin van het spel een slecht verhaal had valt nog te begrijpen maar Queasy heeft al die tijd geen fatsoenlijk verhaal gehad. Dat Snoopy mij verdedigd heeft en Abzg mij een paar keer genoemd heeft komt ze nu wel verdomd goed uit. Ik verdenk hun ervan de laatste 2 wolven te zijn die nu een volgend slachtoffer denken gevonden te hebben in mij.

Citaat:
Dat is je droomscenario omdat dat als slechterik natuurlijk het beste voor je is

En mochten LL en ik wolven (of wolf / verrader) zijn, dan zouden we gek zijn als we allebei openlijk dezelfde theorie zouden hebben
Dat zeg je nu maar ook ik denk dat je een slechte functie hebt (verrader om precies te zijn) en dit een knap staaltje reverse is. Het komt je nu wel heel mooi uit dat je zo makkelijk met Lucky mee kan praten zonder op te vallen of jezelf in de schijnwerpers te zetten. Dit doe je het hele spel al dus het verbaasd me helemaal niets. En ja ik weet dat je pfeifer hebt maar ik heb nog geen enkele plausibele theorie van jou voorbij zien komen.
Oud 05-07-2010, 00:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
Met de kennis van nu (jaja) valt het me op dat snoopy specifiek Wammus heel erg verdedigd.
Iemand (ik kan me niet meer herinneren wie, maar gok dat 't Soija was) vertelde ooit eens in één van de vorige spellen dat wolven heel graag onschuldige dorpelingen in bescherming nemen, zodat ze 1) onschuldig(er) lijken wanneer die dorpeling wordt opgehangen/opgevreten, en 2) de dorpeling wordt opgehangen indien de wolf het eerste sterft (omdat de dorpelingen de protégé dan logischerwijs verdenken van wolf-zijn). Kortom, de protégé is de nietsvermoedende pechvogel die de wolf meesleept in zijn val. En ik verdenk Snoopy ervan voor die tactiek te hebben gekozen; dus voor mij is het feit dat Wammus Snoopy's beschermeling was niet synoniem aan dat Wammus wolf zou zijn. Het kán natuurlijk wel, dat Snoopy ook van reverse psychology gebruik heeft gemaakt, maar het lijkt me een te groot risico om er maar op te gokken dat de dorpelingen na haar dood zouden denken dat Wammus onschuldig was (we zien nu namelijk het tegenovergestelde; velen denken dat hij een slechterik is). Zie verder ook wat Little Phoebe hier zegt. Dus voor mij is Wammus dan ook geen wolf; heks of verrader zou hij best kunnen zijn, maar wolf niet.

Citaat:
Eh, snoopy's dood aan zag komen? Ze had in de ronde daarvoor geen enkele stem! Ik ben de eerste die op haar stemde. Hoezo, aan zag komen?
Abzg was de ziener, en jij als mede-wolf/verrader wist nog eerder dan de rest van de dorpelingen dat Abzg goed zat en dus écht de ziener was, juist omdat Abzg goed bleek te zitten met Geel's goedheid en Snoopy's slechtheid. Je wist dan ook dat het maar slechts een kwestie van tijd zou zijn voordat de dorpelingen allemaal zouden inzien dat Abzg daadwerkelijk de ziener was (en ze dus Snoopy zouden willen ophangen) - zéker na de dood van Lorelei in de 4e eetronde (waardoor de mogelijkheid van Abzg als evil-ziener helemaal uitgesloten werd), toen hoefde je nog niet eens een helderziende te zijn om te weten dat Snoopy de grote hoofdkandidaat zou zijn voor hangronde #5. (Het feit dat Snoopy in voorgaande rondes geen enkele stem heeft gehad van iemand, is daardoor ook irrelevant.) Dus ik kan me indenken dat je met Snoopy en je collega-wolven vóór haar dood nog een korte vergadering hebt gehad, waarbij jullie allen instemden om Snoopy op te offeren voor het grotere goed (opdat de andere wolven zouden voortleven) - waarna jij als eerste in het topic je stem op Snoopy doorgaf en dus ziener Abzg gedwee volgde in haar klopjacht op Snoopy (en je collega-wolven zouden langzaam en voorzichtig óók een stem op Snoopy geven) en zo hoopte het leven van jezelf en je mede-wolven veilig(er) te stellen.

Citaat:
Je hebt geen echt sterk bewijs tegen mij, snoopy maakte mij de hele tijd verdacht maar dat vind je voor jezelf kennelijk medebewijs van je onschuld. Waarom dan bij mij niet?
Twee woorden: reverse psychology. Daarnaast betekent het feit dat ik onschuldig slachtoffer was van Snoopy's subtiele verdachtmakingen, nog lang niet dat alle andere verdachten van Snoopy ook meteen onschuldig zijn. Ik ben zelf vaak genoeg wolf geweest om te weten dat een wolf minimaal één mede-weerwolf af en toe verdacht maakt (om er zo voor te zorgen dat de mede-weerwolf in eerste instantie onschuldig wordt bevonden na de dood van de met verdenkingen strooiende wolf). Dus nee, jij kan niet claimen dat je automatisch onschuldig bent omdat ik wél een onschuldig slachtoffer bleek te zijn. Helaas, was het maar zo makkelijk, hè!

Mijn stem gaat zo hard naar jou deze ronde, en dat is definitief. Ik hoop dat de anderen ook zo slim zijn om daar op mee te gaan.

Citaat:
Ehm... waar pleit Abzg Snoopy vrij, en van wat? Van verrader-zijn? Verduidelijking en bewijs zou wel fijn zijn.

Citaat:
Neen, want: reverse psychology.
Oud 05-07-2010, 08:30
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hehe, wat een verassing.
Dorpelingen: Veel succes!
Oud 05-07-2010, 09:15
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Neen, want: reverse psychology.
Ja, want op deze denkwijze is alles wat ik zeg slecht en draai je het zoals je zelf wilt, zodat ik meer in de schijnwerpers kom te staan. Al moet ik zeggen dat wat Abzg zegt waarin ze je vrij probeert te pleiten dan wel weer voor je spreekt. Daarom ben ik er zelf ook niet voor om jou op te gaan hangen, maar eerst mijn andere verdachte(n), om zekerheid te krijgen dat er niet een goede functie wegvalt.
Oud 05-07-2010, 10:53
Verwijderd
Citaat:
Iemand (ik kan me niet meer herinneren wie, maar gok dat 't Soija was) vertelde ooit eens in één van de vorige spellen dat wolven heel graag onschuldige dorpelingen in bescherming nemen, zodat ze 1) onschuldig(er) lijken wanneer die dorpeling wordt opgehangen/opgevreten, en 2) de dorpeling wordt opgehangen indien de wolf het eerste sterft (omdat de dorpelingen de protégé dan logischerwijs verdenken van wolf-zijn). Kortom, de protégé is de nietsvermoedende pechvogel die de wolf meesleept in zijn val. En ik verdenk Snoopy ervan voor die tactiek te hebben gekozen; dus voor mij is het feit dat Wammus Snoopy's beschermeling was niet synoniem aan dat Wammus wolf zou zijn. Het kán natuurlijk wel, dat Snoopy ook van reverse psychology gebruik heeft gemaakt, maar het lijkt me een te groot risico om er maar op te gokken dat de dorpelingen na haar dood zouden denken dat Wammus onschuldig was (we zien nu namelijk het tegenovergestelde; velen denken dat hij een slechterik is). Zie verder ook wat Little Phoebe hier zegt. Dus voor mij is Wammus dan ook geen wolf; heks of verrader zou hij best kunnen zijn, maar wolf niet.
Er zit natuurlijk wat in, maar het was wel snoopy d'r eerste spel toch? Wie zijn dan je wolfkandidaten, stel Wammus is de heks, LP is voor mij meer verrader. Jij zegt dan WolterB en mij, maar als je nu een ander moest kiezen behalve mij, wie zou dat dan zijn?
Citaat:

Abzg was de ziener, en jij als mede-wolf/verrader wist nog eerder dan de rest van de dorpelingen dat Abzg goed zat en dus écht de ziener was, juist omdat Abzg goed bleek te zitten met Geel's goedheid en Snoopy's slechtheid. Je wist dan ook dat het maar slechts een kwestie van tijd zou zijn voordat de dorpelingen allemaal zouden inzien dat Abzg daadwerkelijk de ziener was (en ze dus Snoopy zouden willen ophangen) - zéker na de dood van Lorelei in de 4e eetronde (waardoor de mogelijkheid van Abzg als evil-ziener helemaal uitgesloten werd), toen hoefde je nog niet eens een helderziende te zijn om te weten dat Snoopy de grote hoofdkandidaat zou zijn voor hangronde #5. (Het feit dat Snoopy in voorgaande rondes geen enkele stem heeft gehad van iemand, is daardoor ook irrelevant.) Dus ik kan me indenken dat je met Snoopy en je collega-wolven vóór haar dood nog een korte vergadering hebt gehad, waarbij jullie allen instemden om Snoopy op te offeren voor het grotere goed (opdat de andere wolven zouden voortleven) - waarna jij als eerste in het topic je stem op Snoopy doorgaf en dus ziener Abzg gedwee volgde in haar klopjacht op Snoopy (en je collega-wolven zouden langzaam en voorzichtig óók een stem op Snoopy geven) en zo hoopte het leven van jezelf en je mede-wolven veilig(er) te stellen.
Een aardige theorie, maar als de wolven toch van plan waren snoopy te offeren, waarom hadden zou ze dan niet Abzg direct hebben opgegeten ip de mogelijkheid te laten bestaan dat ze toevallig nog een functie goed zou kunnen opvragen.
Citaat:

Twee woorden: reverse psychology. Daarnaast betekent het feit dat ik onschuldig slachtoffer was van Snoopy's subtiele verdachtmakingen, nog lang niet dat alle andere verdachten van Snoopy ook meteen onschuldig zijn. Ik ben zelf vaak genoeg wolf geweest om te weten dat een wolf minimaal één mede-weerwolf af en toe verdacht maakt (om er zo voor te zorgen dat de mede-weerwolf in eerste instantie onschuldig wordt bevonden na de dood van de met verdenkingen strooiende wolf). Dus nee, jij kan niet claimen dat je automatisch onschuldig bent omdat ik wél een onschuldig slachtoffer bleek te zijn. Helaas, was het maar zo makkelijk, hè!
Ik hoop dat de anderen slim genoeg zijn om het niet te doen, het is dat Abzg je vrijpleit maar anders zou ik zo hard op jou stemmen.
Citaat:
Mijn stem gaat zo hard naar jou deze ronde, en dat is definitief. Ik hoop dat de anderen ook zo slim zijn om daar op mee te gaan.
Nu vrij zeker is dat jij dorpeling bent wil ik het volgende voorstel doen. Ik kan je kennelijk niet overtuigen dat ik dorpeling ben, maar als we nu nou 2e kandidaat WolterB eens ophingen. Dat is toch iets wat je wil en het is dan iig nog zinvol om het spel te kunnen winnen.
Oud 05-07-2010, 11:17
Verwijderd
Dames en heren, er zit geen heks in het spel.
Oud 05-07-2010, 11:18
WolterB
WolterB is offline
Ik ga deze ronde voor Wammus (of LP) aangezien Severus van mij het voordeel van de twijfel krijgt.
Oud 05-07-2010, 11:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ga deze ronde voor Wammus (of LP) aangezien Severus van mij het voordeel van de twijfel krijgt.
Hoezo het voordeel van de twijfel, Abzg geeft expliciet aan dat ze onschuldig is.
Oud 05-07-2010, 11:52
Verwijderd
@severus:
Jij vertrouwd op Little Phoebe?
Ik denk niet dat snoopy, wammus beschermde als in de zin van reserve psychologie.

Ik bedoelde dat abzg jou vrijpleitte ipv snoopy.
Maar toch zit ik daar over te twijfelen nu, omdat jij een paar pagina's terug met geel wel heel duidelijk geel eruit wou hebben. Net zoals je abzg aanviel over haar theorie over snoopy.
Maar ik vertrouw nu even op de ziener.

Ik ga voor Wammus op basis van de posts die Snoopy gemaakt heeft over Wammus.

Laatst gewijzigd op 05-07-2010 om 11:58.
Oud 05-07-2010, 11:53
Verwijderd
In dat geval ga ik ook op Wammus
Oud 05-07-2010, 12:02
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan vandaag niet teveel posten, ga de hele dag naar een vriendin en weet niet hoelaat ik terugben.

@Queasy: Niet om het een of het ander, maar jij hebt ook op Geel gestemd en de ziener heeft ook op Geel gestemd, dus dat zegt niet zoveel.

Ik stem op Queasy, waarom moge duidelijk zijn.

Ik geef mijn stem ook gelijk door.

Regels voor berichten