Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Ik vind het grappant dat je mij verrader noem, als ik net een hele post over jou heb gemaakt. Citaat:
Ik zit geen valse verdenkingen rond te strooien, wat meer een verrader actie is en wat jij doet. If I recall correctly, heb jij niet 1x snoopy óf Moz als verdachte genoemd en verander je nogal snel van gedachten, ik vind het dus ook niet erg vreemd dat je mij nu verdacht probeert te maken. Nu twijfel ik dus wie van jullie de verrader is, jullie passen allebei in het profiel, wat mij betreft.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien ben jij met snoopy de enige die op Quesy heeft gestemd, vroeg in het spel al, toen het nog spannend was of snoopy eraan zou gaan. Je probeerde dus duidelijk de aandacht van snoopy af te leiden. Nee, LP het moge duidelijk zijn dat je minstens de verrader bent. Laatst gewijzigd op 03-07-2010 om 21:13. |
![]() |
||
Citaat:
Dat snoopy onder mij is gaan staan, is buiten mijn verantwoordelijkheid, lijkt me zo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Zo mensen, hier is dan de definitieve stemlijst voor hangronde #5.
![]() ![]() ● Queasy Little Phoebe Snoopy ● Snoopy Lucky Luciano Abzg Queasy WolterB Severus Wammus Biertank 52 Martiño ● Personen die niet hebben gezegd of hun voorlopige stem definitief is geworden (of dat ze naar een andere speler zijn geswitcht), op alfabetische volgorde: Niet van toepassing. ● Personen die helemáál geen stem hebben doorgegeven in het topic, op alfabetische volgorde: - Martiño. - Moz. - Sarah. ● Personen die na afloop van de hangronde pas zeiden op wie ze (werkelijk) hadden gestemd, op alfabetische volgorde: - Biertank 52 (stemde op Snoopy). - Martiño (stemde op Snoopy). ● Personen die écht he-le-maal niet gestemd hebben, op alfabetische volgorde: - Moz (want had niks doorgegeven en was sowieso wolf). - Sarah. ● Definitieve stemlijst voor hangronde #1: klik hier! ● Uitslag eerste eetronde: Archont ● Definitieve stemlijst voor hangronde #2: klik hier! ● Uitslag tweede eetronde: Femic ● Definitieve stemlijst voor hangronde #3: klik hier! ● Uitslag derde eetronde: Dott ● Definitieve stemlijst voor hangronde #4: klik hier! ● Uitslag vierde eetronde: Lorelei & Fizzle-fluffy
Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 19:26. Reden: Nader bijgewerkt, e.g. stem-informatie van o.a. Sarah. En nu ook de stemtabel erbij. |
![]() |
|
Ik heb op de vorige pagina aangegeven helaas geen tijd meer te hebben voor het wws. Eye of Sauron zal vanaf vandaag mijn functie overnemen. De spelleiders zullen hierover denk ik in de loop van de dag nog een officieel bericht over plaatsen.
![]()
|
Severus, Wammus en LP zijn mijn laatste 3 verdachten voor de slechte functies. Mocht LP geen slecehte functie hebben, dan moet Queasy deze hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar een badguy. En ja ik was een hele dag niet online geweest, en was aan het werk en het was voor mij gevoel nu een beetje duidelijk hoe het zit. en ja ik heb snoopy als verdachte genoemd. Is daar wat mis mee? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Kans zal wel groot zijn dat ik word opgegeten maar dat moet dan maar zo zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Edit: oke, ik zie dat het wat vaag geformuleerd staat, maar het mag duidelijk zijn dat ik op dat moment gewoon Snoopy heb gestemd.
|||
Citaat:
Citaat:
Verder ga ik nu op mijn gemak even alles doorlezen, en als ik nog wat dingen te zeggen heb, horen jullie het nog wel.
|||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 04-07-2010 om 19:01. |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Mensen, ik heb inmiddels de stemtabel gemaakt en die ook opgenomen in de post van de definitieve stemlijst voor hangronde #5. Voor wie geen zin heeft om terug te scrollen, hier is de link naar de stemtabel: klik!
Citaat:
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Bovendien kloppen je opmerkingen niet over mijn stemgedrag. Ik stemde in ronde 1 net als jij random. In ronde 2 aanvankelijk op de evilziener, maar daarna wijzig ik m'n stem om gelijkspel te voorkomen (wat toen nog mogelijk was). In ronde 3 stem ik net als de ziener op fizzle. In ronde 4 vond ik abzg verdachter dan geel en in ronde 5 stem ik als eerste op wat een wolf blijkt te zijn. Citaat:
Mij lijkt Wammus een verstandige kandidaat omdat snoopy hem heel hard verdedigd. Je hebt geen echt sterk bewijs tegen mij, snoopy maakte mij de hele tijd verdacht maar dat vind je voor jezelf kennelijk medebewijs van je onschuld. Waarom dan bij mij niet? |
![]() |
|
Zomaar een ingeving: Misschien heeft snoopy Wammus verdedigd, omdat ze wist dat, als ze dood zou gaan, hij meteen verdachte nummer 1 zou zijn. Ze was geliefde én wolf, dus om nou echt op haar te vertrouwen, lijkt me ook niet echt een heel goed idee.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoofdstuk 11- Waarin een oude bekende bezit neemt van Wim-Lex' lichaam
Volkert van der EoS was vol goede moed op zoek gegaan naar zijn oude vlam, Femke snoopy Halsema, maar hij was van een koude kermis thuisgekomen. Van de aantrekkelijke krullenkoningin was niets meer over. Verdrietig was hij het bos in gevlucht om daar ander organisch materiaal te gaan knuffelen. Daar stond hij nu, met zijn armen om een kastanjeboom geslagen, de tranen rolden vanachter zijn zwarte balkje over zijn wangen. Hij vertelde over alle ellende die hij mee had gemaakt in de gevangenis en over hoeveel spijt hij had van zijn moord op de heer Fortuyn. En over zijn fiasco met Femke snoopy, dat nooit meer helemaal uitgesproken was en dat nu ook nooit meer uitgesproken zou worden. De kastanjeboom knikte begrijpend, aaide met een takje over Volkerts koppie en fluisterde hem zoete woordjes toe. Volkert van der EoS werd er een beetje hitsig van. Hij drukte zichzelf goed tegen de boom aan en gaf de schors zachte kusjes. Daarna begon hij zich een weg naar boven te likken. Maar de boom was hoog en de weg naar boven was dus lang. Volkert van der EoS moest klimmen, maar dat deed hij met veel plezier. Hoger en hoger kwam hij in de boom, en hij sloeg geen enkel plekje over. Hij was zo geil geworden van de forse kastanjeboom, dat hij niet doorhad dat hij zich op een zeer dun takje bevond... KRAK, deed het takje, en daar stortte Volkert van der EoS naar beneden... Zijn vrijheid was maar van korte duur geweest; hij mocht zich nu gaan overleveren aan de Fortuyn der Lusten... Soija Fortuyn zat op zijn vaste wolkje met een bak popcorn. Een geëlektrocuteerde walrus achter een kamerplant, een kwijlende politica van links, die zichzelf de dood in sprong, een gristenhond die voor haar voeten dood neer gevallen was... Het kon niet op deze laatste dagen! Sinds zijn dood was het zo'n rommeltje in de Nederlandse politiek geworden, dat Soija Fortuyn dagelijks vanaf zijn wolkenbalkon met een toneelkijkertje de beste voorstellingen ooit kon zijn. Hij vermaakte zich prima. Hij begon zich juist af te vragen hoe het met de vrije vogel Van der EoS was, toen deze ineens voor hem stond. De geest van Volkert van der EoS had hem al snel gevonden. Fortuyns dode ogen begonnen te glimmen. Hij besloot hem niet gelijk te onderwerpen aan zijn beroemde seks-experimenten, maar hem eerst in te zetten voor nog meer heisa op aarde. En Wim-Biertank-Lex zou de sleutel zijn... M.A.B.Z.G. De Hond was nog aan het bijkomen van de schrik om de brute moord op Fizzletje Thieme, toen zijn telefoon rinkelde. Hij vergat te wachten tot de telefoon drie keer gerinkeld had en nam meteen de hoorn van de haak. “Ik heb niets gedaan! Ik ben onschuldig!” riep hij wanhopig door de telefoon. “Ruhig ruhig Liebe!” klonk een krijsend wijf aan de andere kant van de lijn. Het was – goh – Little Angela Phoebe Merkel. De handschoen die haar zo goed paste, in de vorm van Rita Lorelei, was niet meer, en dus moest Little Angela een ander middel in gaan zetten om een vrouw aan de macht te gaan krijgen. “Ich habe die Queasy-trix gesprochen und sie ist sehr verdreutig, ja? Want das ganze Land liegt overhoop und al die Politici sind tot, ja? Also, ich habe abgesprochen das Sie die neue Informateur gaat sein! Ja? Aber vor nichts gaat die Sonne op, ja? Also, die Premier MUSST eine Frau sein, ja? Du kannst mooi peilen wie die Frau sein musst! Bitte mach vort!” Een langgerekte toon volgde. Little Angela had opgehangen. M.A.B.Z.G zat nog verkrampt met de hoorn in zijn handen. Maar Little Angela's woorden drongen langzaam tot hem door en er verscheen een grote grijns op zijn gezicht. Eindelijk zou hij écht wat voor Nederland kunnen betekenen! Hij pakte zijn rekenmachientje van de schouw en een LINDA uit de tijdschriftenbak (om inspiratie op te doen) en stapte in zijn auto (35% kiest voor de Opel) en ging op weg naar het paleis... Queasy-trix zag uit naar de komst van M.A.B.Z.G. De Hond. Hij was een betrouwbaar wezen, dat was algemeen bekend. Als het met hem niet zou lukken, zou het met niemand lukken. Ze sloeg haar snurkende zoon uit zijn bed. Hij had zijn pak nog aan en stropdas nog om. Sann en Absinthe werden aangespoord om goed veel koffie en thee klaar te maken en vooral zoetjes klaar te zetten, en ook een beetje suiker. Ze moest een goede indruk op De Hond maken, dan was hij vast bereid om veel goeds voor haar te doen. Wim-Biertank-Lex had naar gedroomd vannacht... Hij droomde dat er een geest in zijn hoofd zat, en hem dingen liet zeggen die hij helemaal niet zeggen wilde. Hij hoorde ineens bij de arbeiders en neukte geen blonde chicks meer. Nadat zijn moeder hem had wakker gestompt, zat hij nog een paar minuten na te trillen in zijn bed. Hij greep naar het biertje dat nog op zijn nachtkastje stond, dan maar snel door waar hij gisteravond gebleven was. Dat beviel hem goed. Maar toen Wim-Biertank-Lex opstond om zijn tanden te poetsen en in de spiegel keek, kreeg hij de schrik van zijn leven. De persoon die hem in de spiegel aankeek was niet hijzelf, niet de welbekende Biertank. Het was... Volkert van der EoS! “Dag lieve Biertank”, sprak Volkert hem grijnzend toe. “Daar ben ik weer! Ik was er al even in je droom, maar het leek me leuk om nu ook in je werkelijkheid te stappen. Ik ga nu in je hoofd, niet schrikken!” Tijd om te schrikken had Wim-Biertank-Lex niet, tijd om überhaupt ooit nog zelf na te denken ook niet. Hij zou voortaan door het leven gaan als Wim-EoS-Lex. En deze Wim-Lex was misschien wat milieubewuster dan de oude, gevaarlijker was hij ook. Moorden was Volkert van der EoS niet onbekend en nu hij Soija Fortuyn met spanning en sensatie moest plezieren, zouden er nog heel wat meer moorden moeten gaan volgen. Het eerste slachtoffer was al onderweg. Hij parkeerde zijn Opel net voor het paleis. Wim-EoS-Lex prepareerde de eerste moord zorgvuldig. De deur naar het kamertje van zijn moeder ging op slot, sann en Absinthe werden in de keuken opgesloten en zelf verstopte hij zich achter het grote standbeeld in de hal. M.A.B.Z.G. Liep fluitend de trap op. Na regen was zijn zonneschijn nu dan eindelijk gekomen! Hij voelde zich belangrijk toen hij hier op de koninklijke trappen liep. Maar de zonneschijn was maar van zéér korte duur. Zodra hij de bovenverdieping bereikt had, kwam een lange blonde gestalte vanachter het standbeeld tevoorschijn. Volkert van der EoS maakte dat Wim-Lex zijn handen stevig om M.A.B.Z.G. De Honds nek klemden en goed doordrukten. M.A.B.Z.G. Maakte op deze manier kennis met de nieuwe kroonprins; hij werd gewurgd. --------------------------------- Abzg werd gegeten door de laatste twee wolven. Ze hebben vast genoten van hun dubbele portie. Abzg was de ziener. Jammer maar helaas voor de dorpelingen. Ze mogen zich wreken en morgen weer iemand ophangen. Stemmen vóór 20.30 uur gaarne ![]() Liefs, Sann en Absinthe P.S. Zoals jullie zien is Biertank 52 vervangen door Eye of Sauron, ook in de spelerslijst. 1) Lorelei (leerling evilziener) 2) wheezle (dorpeling) 3) Queasy 4) WolterB 5) Little Phoebe 6) Dott (jager) 7) Femic (dorpeling) 8) Archont (evilziener) 9) Abzg (ziener) 10) snoopy (weerwolf & geliefde) 11) Geel (tovenaar) 12) fizzle-fluffy (dorpeling) 13) Martiño 14) Eye of Sauron 15) Wammus 16) Sarah 17) moz (weerwolf & geliefde) 18) Lucky Luciano 19) testout.com (dorpeling) 20) Severus 21) kopmuntkip (dorpeling) blauw is opgehangen rood is opgegeten roze is gestorven uit liefdesverdriet groen is neergeschoten door de jager
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik denk dat wammus nog wel eens wolf kan zijn, en deze post bevestigd dat een beetje want LP(mogelijke verrader) pleit wammus 'vrij' |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je Wammus wil ophangen, zou ik dat doen. maar niet om de reden 'snoopy verdedigde hem, dus hij moet wel wolf zijn', want nogmaals, een wolf geliefde is niet te vertrouwen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En mochten LL en ik wolven (of wolf / verrader) zijn, dan zouden we gek zijn als we allebei openlijk dezelfde theorie zouden hebben ![]()
||
Mooi balen dat ze de ziener was maar dit was inderdaad wel te verwachten.
Ik vind vooral de manier waarop Lucky Luciano en Queasy mij al bijna het hele spel door verdacht proberen te maken vreemd. Dat Lucky aan het begin van het spel een slecht verhaal had valt nog te begrijpen maar Queasy heeft al die tijd geen fatsoenlijk verhaal gehad. Dat Snoopy mij verdedigd heeft en Abzg mij een paar keer genoemd heeft komt ze nu wel verdomd goed uit. Ik verdenk hun ervan de laatste 2 wolven te zijn die nu een volgend slachtoffer denken gevonden te hebben in mij. Citaat:
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn stem gaat zo hard naar jou deze ronde, en dat is definitief. Ik hoop dat de anderen ook zo slim zijn om daar op mee te gaan. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
||
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@severus:
Jij vertrouwd op Little Phoebe? Ik denk niet dat snoopy, wammus beschermde als in de zin van reserve psychologie. Ik bedoelde dat abzg jou vrijpleitte ipv snoopy. Maar toch zit ik daar over te twijfelen nu, omdat jij een paar pagina's terug met geel wel heel duidelijk geel eruit wou hebben. Net zoals je abzg aanviel over haar theorie over snoopy. Maar ik vertrouw nu even op de ziener. Ik ga voor Wammus op basis van de posts die Snoopy gemaakt heeft over Wammus. Laatst gewijzigd op 05-07-2010 om 11:58. |
![]() |
|
Ik kan vandaag niet teveel posten, ga de hele dag naar een vriendin en weet niet hoelaat ik terugben.
@Queasy: Niet om het een of het ander, maar jij hebt ook op Geel gestemd en de ziener heeft ook op Geel gestemd, dus dat zegt niet zoveel. Ik stem op Queasy, waarom moge duidelijk zijn. Ik geef mijn stem ook gelijk door.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70, topic 3 WolterB | 139 | 24-07-2010 19:39 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #70 Verwijderd | 500 | 29-06-2010 13:13 |