Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar anyway. 17 juli... ik pin je er niet op vast, laat maar weten! En anders wordt het dus nogal wat later, weet niet wanneer Lorelei op vakantie gaat? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die twee dagen kan ik dus weer niet. 9 juli afstudeerfeest op de academie, 23e ben ik op vakantie. Godsakker ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh ik moet donderdag wel m'n zusje ophalen van d'r werk dus ik kan pas eh.. vanaf half 6 of zo ![]()
|
Verwijderd
|
Aight, aanstaande donderdag it is, then!
Voor mij is het 't meest plezant als ik rond een uur of 5 op Utrecht CS ben. Want ik moet gewoon werken tot 14:30 en dan kan ik lekker chillen in de aanloop naar dit gebeuren. En eh, wat ik al zei, op zich moet ik dan nog wel een hapje eten, ga jij enorm koken voor ons (c.q. mij) of gaan we dan royaal uit eten ergens? |
![]() |
|
Ik ga 5 uur op het station denk ik niet halen (misschien) maar spreek vooral daar af en dan bel ik wel even. Ik vind hier koken niet zo handig, dus laten we ergens uit eten gaan voor een vriendelijk prijsje? We kunnen ook met wijn en een soort van picknick-achtig iets in het park gaan zitten? (hoewel we dan vantevoren tijd moeten hebben om iets klaar te maken
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Zo, ik heb even een sms gestuurd aan een vriendin wat ze aan huur betaalt enzo, want aan die antikraak vereniging heb ik weinig als er niet meer gekraakt mag worden. En buiten dat, het gaat ontzettend lang duren omdat ik de vorige woning heb afgeslagen (ja zo kinderachtig zijn ze inderdaad) en er wordt hier alleen maar gezeken over wanneer ik het huis uit ga.
Bedacht me dat ik helemaal geen huis voor mij alleen nodig heb, een kamer alleen is prima, als er dan ook een keukentje en eigen badkamer (eventueel gedeeld met een paar mensen) bij zit, is het helemaal mooi. Die vriendin van mij heeft ook een eigen keukentje en buiten de kamer een eigen badkamer (heeft alleen zij de sleutel van, dus kan ook niet ongevraagd gebruik van gemaakt worden) en dat zag er allemaal heel netjes en flex uit ![]() Dus ![]() tl;dr: Ik heb een vriendin gesmst voor een kamer, want ik wil het huis uit ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
|
|