Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2010, 20:27
Verwijderd
Ik wist van gekkigheid niet wat ik moest aantrekken, dus dacht ik, ach ik trek maar gewoon aan wat ik normaal draag want op dit weer kan je je toch niet kleden.
Advertentie
Oud 09-07-2010, 20:30
Tink*
Tink* is offline
Ach of je nou een dun laagje stof aanhebt of niks, het voelt toch even warm.
Oud 09-07-2010, 20:43
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Omg, na eindelooos tandpasta en azijn smeren, heb ik prikweg gevonden /fail dat ik niet eerder heb gezocht. Dacht dat het op was
Oud 09-07-2010, 21:02
Martiņo
Martiņo is offline
Cola schijnt ook te helpen tegen muggenbulten, maar dan moet je het wel goed schoonmaken zodat het niet gaat plakken.
Oud 09-07-2010, 21:04
Verwijderd
Wat Paul de octopus kan, kan Daan het konijn ook:

Laatst gewijzigd op 09-07-2010 om 21:06. Reden: fixed *bloos*
Oud 09-07-2010, 21:06
Verwijderd
Gekke Daan!
Oud 09-07-2010, 21:07
Verwijderd
Ik had een fout in de tag, een fb (Tink?) heeft hem gefixed met commentaar terwijl ik 'm opende om te kijken wat er veranderd was, nu lijkt het commentaar van mij
Oud 09-07-2010, 21:07
Verwijderd
Moet er geen verjaardagstopic voor volk worden aangemaakt?

Volk naamzoek: gefeliciteerd!
Ik kom even langs gluren om te kijken of de uitslag van het ww spel online staat, maar die staat nog niet online.
Nu ben ik weer weg
Oud 09-07-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Ik had een fout in de tag, een fb (Tink?) heeft hem gefixed met commentaar terwijl ik 'm opende om te kijken wat er veranderd was, nu lijkt het commentaar van mij

Dat was ik!
Oud 09-07-2010, 21:08
Verwijderd
Citaat:

Dat was ik!
Oh
Oud 09-07-2010, 21:09
Verwijderd
WOEEEEEEJAAAAA! aangenomen kan in september gaan beginnen

wat een hitte. vandaag maar de befteling bezocht
Oud 09-07-2010, 21:10
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
[filmpje]
heb je mijn tweet nog gelezen Sarah?
Oud 09-07-2010, 21:10
Verwijderd
Zeg, ov-pro's! wat bedoelt men hiermee?
Men hoeft bij treinreizen met ov-chip niet vooraf te beslissen of men dezelfde dag dezelfde reis terug maakt. Een enkele reis is in prijs omlaag gegaan naar 50% van de kosten van een retour.

Betekent dat dat een terugreis 50% goedkoper is dan de heenreis?
Oud 09-07-2010, 21:12
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Men hoeft bij treinreizen met ov-chip niet vooraf te beslissen of men dezelfde dag dezelfde reis terug maakt. Een enkele reis is in prijs omlaag gegaan naar 50% van de kosten van een retour.

Nee, dat een retour dus twee keer zo veel als een enkele reis kost (en ze zeggen dat ze dus de prijs van een enkele reis goedkoper hebben gemaakt, maar dat weet je maar nooit met de NS )
Oud 09-07-2010, 21:12
Verwijderd
Citaat:

Nee, dat betekent dat 2 enkeltjes hetzelfde kosten als 1 retourtje.
Oud 09-07-2010, 21:13
Martiņo
Martiņo is offline
Sarah, hoe doe jij dat dat je tweets direct op je facebook verschijnen?
Oud 09-07-2010, 21:16
Martiņo
Martiņo is offline

ik wil deze auto
Oud 09-07-2010, 21:16
Verwijderd
Ik denk het niet want ik volg jou niet op twitter, zal ik eens doen

en ik heb een twitterapp daarvoor geinstalleerd.
Oud 09-07-2010, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, dat een retour dus twee keer zo veel als een enkele reis kost (en ze zeggen dat ze dus de prijs van een enkele reis goedkoper hebben gemaakt, maar dat weet je maar nooit met de NS )
Citaat:
Nee, dat betekent dat 2 enkeltjes hetzelfde kosten als 1 retourtje.
lol, een papieren enkeltje DB-tilburg is 4,20 of 4,40 ofzo, een ovkaart-enkeltje is 4,00. Fuckers.
Oud 09-07-2010, 21:19
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
lol, een papieren enkeltje DB-tilburg is 4,20 of 4,40 ofzo, een ovkaart-enkeltje is 4,00. Fuckers.
Serieus? Jezus, je wordt serieus genaaid door die OV bedrijven waar je bij staat.
Oud 09-07-2010, 21:20
Verwijderd
Twitter for Facebook by Twitter heet de applicatie waarmee je tweets op facebook komen
Oud 09-07-2010, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Serieus? Jezus, je wordt serieus genaaid door die OV bedrijven waar je bij staat.
Iedereen kan toch met de ov-chipkaart? Of nog niet? Ik ben niet erg op de hoogte.
Oud 09-07-2010, 21:21
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]
Oud 09-07-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:

Er staat gewoon dat het retourtje is afgeschaft.
Oud 09-07-2010, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Idd, daar komt het op neer
Oud 09-07-2010, 21:24
Verwijderd
Nou, dan ga ik mijn chip alleen gebruiken als ik bij mijn chick blijf slapen.
Oud 09-07-2010, 21:24
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Ik las het verkeerd, dus mijn reactie is enigszins overdreven Maar toch, ik vind het idioot dat je met de OV-chipkaart minder hoeft te betalen. Het zou me toch mooi wat kunnen besparen als ik op zaterdag dan met de OV-chip naar Eindhoven kon, maar nee, dat kan natuurlijk niet met je studenten ov-chipkaart, dan moet ik dus een kaartje kopen, en betaal ik een halve euro meer.
Oud 09-07-2010, 21:25
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
En dat het enkeltje goedkoper is.
Verwijderd
Citaat:
Maar niet genoeg om dit verschil op te vangen.
Verwijderd
Citaat:
Ik las het verkeerd, dus mijn reactie is enigszins overdreven Maar toch, ik vind het idioot dat je met de OV-chipkaart minder hoeft te betalen. Het zou me toch mooi wat kunnen besparen als ik op zaterdag dan met de OV-chip naar Eindhoven kon, maar nee, dat kan natuurlijk niet met je studenten ov-chipkaart, dan moet ik dus een kaartje kopen, en betaal ik een halve euro meer.
Kan het niet met studenten OV? Dat vind ik dan wel echt ongelooflijk belachelijk, als OV-chipkaart voordeliger is, vind ik ook dat iedere reiziger de kans moet krijgen er mee te reizen en niet alleen mensen met een bepaald soort kaart...
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, dat beweren ze, maar waarschijnlijk is dat niet het geval, zeker niet voor álle enkeltjes.
Verwijderd
nou nou...wat zijn we weer aardig en wat een leuke felicitaties... /care
Oud 09-07-2010, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Alleen enkele reizen zijn goedkoper met ov-chip, omdat je met een ov-chip natuurlijk geen retourtje kan kopen. Dus als ik naar Tiel ga kan ik een retourtje kopen voor 10,40 of met m'n chip reizen voor 5,20 en nog een keer 5,20 voor de terugreis. Een enkeltje Tiel kost dan weer 5,40 ofzo, als je hem loskoopt. Enkeltjes waren altijd al duurder dan retourtjes.
Oud 09-07-2010, 21:27
Verwijderd
Oh huh de retourprijzen zijn ook omhoog, nu is het even duur! Een papieren retour kost 8 euro, een papieren enkeltje 4,20, en een ovchipreis kost 4 euro. Win.
Oud 09-07-2010, 21:29
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Nou ja, dat beweren ze, maar waarschijnlijk is dat niet het geval, zeker niet voor álle enkeltjes.
Dat moet wel, want het papieren retour is altijd goedkoper dan twee papieren enkeltjes. Dus ze moeten het enkeltje goedkoper hebben gemaakt, want de prijs van de retourtjes is hetzelfde gebleven.
Oud 09-07-2010, 21:29
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Alleen enkele reizen zijn goedkoper met ov-chip, omdat je met een ov-chip natuurlijk geen retourtje kan kopen. Dus als ik naar Tiel ga kan ik een retourtje kopen voor 10,40 of met m'n chip reizen voor 5,20 en nog een keer 5,20 voor de terugreis. Een enkeltje Tiel kost dan weer 5,40 ofzo, als je hem loskoopt. Enkeltjes waren altijd al duurder dan retourtjes.
Ja, dat weet ik, maar het is natuurlijk absurd dat een papieren enkeltje nu opeens duurder is dan een OV-chip enkeltje.
Oud 09-07-2010, 21:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mja, voor mij is het ook egal of ik met de ov chipkaart ga of een dagretour neem, al vind ik de ov kaart reteirritant, je moet hem de hele tijd klaar hebben om uit te checken
Verwijderd
Citaat:
Oh huh de retourprijzen zijn ook omhoog, nu is het even duur! Een papieren retour kost 8 euro, een papieren enkeltje 4,20, en een ovchipreis kost 4 euro. Win.
Dat was dus al zo. Of nou ja, misschien zijn de prijzen in z'n totaliteit omhoog gegaan, dat weet ik niet.
Verwijderd
goeeeieavond!
Verwijderd
Dikkels lopen 's avonds op dit tijdstip om mysterieuze redenen alle katten uit de buurt op het veldje achter ons huis. De poezen gingen net naar buiten en ik scharrelde even met ze mee, en er lagen serieus 7 of 8 andere katten in plain sight. Ze gingen ook wat onderzoekend aan elkaars neuzen snuffelen. Toen ging ik op een bankje zitten socializen met de katten. Af en toe kwam er een hond langs die uitgelaten werd en draaiden alle kopjes achterdochtig mee in de richting van said hond het was allemaal reuzeleuk [/crazy catlady]
Oud 09-07-2010, 21:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dikkels lopen 's avonds op dit tijdstip om mysterieuze redenen alle katten uit de buurt op het veldje achter ons huis. De poezen gingen net naar buiten en ik scharrelde even met ze mee, en er lagen serieus 7 of 8 andere katten in plain sight. Ze gingen ook wat onderzoekend aan elkaars neuzen snuffelen. Toen ging ik op een bankje zitten socializen met de katten. Af en toe kwam er een hond langs die uitgelaten werd en draaiden alle kopjes achterdochtig mee in de richting van said hond het was allemaal reuzeleuk [/crazy catlady]
Omg je bent Minoes!
Oud 09-07-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat weet ik, maar het is natuurlijk absurd dat een papieren enkeltje nu opeens duurder is dan een OV-chip enkeltje.
Nee, want het zou net zo goed belachelijk kunnen zijn dat je met een ov-chip duurder reist, omdat je in- en uitlogt, en dus zegmaar altijd met 'enkeltjes' reist.
Het enige dat belachelijk is, is dat enkeltjes überhaupt duurder zijn dan retourtjes, naar verhouding.
Oud 09-07-2010, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Dikkels <3

En hier is ook een kattentijd; 's ochtends rond 6 uur lopen er veel katten rond en 's avonds rond 22 uur ook weer, echt gezellig
Oud 09-07-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Dikkels <3

En hier is ook een kattentijd; 's ochtends rond 6 uur lopen er veel katten rond en 's avonds rond 22 uur ook weer, echt gezellig
Heel grappig, zo'n kattenuurtje was me nooit eerder opgevallen
Oud 09-07-2010, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Nee, want het zou net zo goed belachelijk kunnen zijn dat je met een ov-chip duurder reist, omdat je in- en uitlogt, en dus zegmaar altijd met 'enkeltjes' reist.
Het enige dat belachelijk is, is dat enkeltjes überhaupt duurder zijn dan retourtjes, naar verhouding.
Maar met ov-chipkaart kan je nu dus op maandag heen en dinsdag terug voor dezelfde prijs als een retourtje, terwijl dat met een papieren kaartje dan gewoon duurder is. Verlaag dan ook de prijs van de papieren kaartjes naar 50% van een dagretourtje.
Oud 09-07-2010, 21:34
Verwijderd
ik was vandaag bij m'n ouders en hun huis is zooooo lekker koel! Ik zie er gewoon al tegen op om straks m'n eigen huis (lees sauna) binnen te treden
Oud 09-07-2010, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Heel grappig, zo'n kattenuurtje was me nooit eerder opgevallen
De eerste keer dat ik het ontdekte was ook echt magisch bijna, ineens overal katten die heel rustig rond aan het struinen waren, een beetje vreemd opkeken dat ik er ineens ook liep, echt heel ggezellig <3 Alsof ik onderdeel was van hun onderonsje
Oud 09-07-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
De eerste keer dat ik het ontdekte was ook echt magisch bijna, ineens overal katten die heel rustig rond aan het struinen waren, een beetje vreemd opkeken dat ik er ineens ook liep, echt heel ggezellig <3 Alsof ik onderdeel was van hun onderonsje
Haha ja precies <3
Oud 09-07-2010, 21:43
Martiņo
Martiņo is offline
Citaat:
Nouja, het zou technisch natuurlijk niet onmogelijk zijn om als jij op een dag (of in een weekend) op dezelfde route heen en terugreist met je OV-chipkaart een ander bedrag af te schrijven dan 2x een enkeltje. Maarja, gezien het feit dat de organisatie nu al scheef loopt is het misschien ook maar goed dat het niet gebeurt.
Oud 09-07-2010, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Maar met ov-chipkaart kan je nu dus op maandag heen en dinsdag terug voor dezelfde prijs als een retourtje, terwijl dat met een papieren kaartje dan gewoon duurder is. Verlaag dan ook de prijs van de papieren kaartjes naar 50% van een dagretourtje.
Ja, eens.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten