Advertentie | |
|
![]() |
|
Een ode aan Mickel
Het is niet makkelijk een god te zijn, In zijn schaduw lijkt alles zo fragiel, zo klein Hij is een levende legende Zijn daden zijn groots, voor niemand een onbekende Hij heest over zijn rijk als een koning op zijn porseleinen troon Een sanitaire bruut, een coproliet icoon Met zijn darmflora velt hij menig leger, Begeleid met strijdkreten als Aids! en Neger! Als een brullende leeuw met manen op zijn buik Onovertroffen in zijn biergebruik Bier is zijn elixer, zijn ambrozijn Krat na krat, nooit aan het einde van zijn Latijn Maar zelfs deze god heeft een achilleshiel Iets wat hij haat met hart en ziel De ochtend is zijn aartsvijang Alleen dan is zijn troon onbemand Juist dan heb je iemand nodig waarop je kunt bouwen Een onderdaan die je kunt vertrouwen Iemand die je beschermt tegen je rivaal Je rechterhand, een generaal Zie hier je makker, je kameraad Hij zal je behoeden van al het kwaad + deze foto: ![]() En dan was het kadotje een of andere lame robo-pinguin ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Trouwens, ik moet nog even mijn verbazing over ''het volk'' uiten. Zelfs een Duitse vriend van me bleek vandaag ernstig teleurgesteld door Nederlands verlies. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Nee, ik ken ook niemand anders. Maar Carn heeft me nooit gemeet dus die baseert zijn lookalike-ervaringen op foto's ![]() En ik neem aan dat je het over M. hebt? Die leek sowieso wel fanatiek supporter ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-07-2010 om 23:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd